Hallo,
Ik ben noodgedwongen op zoek naar een nieuwe laptop.
Mijn 6 jaar oude Vaio heeft het begeven.
Nu heb ik de Vaio pro samengesteld met de volgende specificaties:
Samengesteld
Intel® CoreTM i7-4500U 1,8 GHz
Windows 8
256 GB PCIe Flash SSD
8 GB 1600 MT/s DDR3L-SDRAM
33,7 cm LED, 1920x1080
Batterij werkt maximaal 7 uur
Zonder Wi-Fi- en VGA-dongle
Zonder LCD- beschermer
Prijs: €1189.01,-
Nu lijkt me dit een zeer mooie prijs voor wat er bij zit (tijdelijke actie bij Sony).
Nu heb ik een paar vragen, namelijk:
Voor school heb ik tekenprogramma's nodig zoals Inventor of Solid Works (Technisch 3D tekenen). Nou kon mijn 6 jaar oude vaio dit nog net aan maar ging wel al moeizaam. Is het mogelijk om met dit soort programma's te werken op een ultrabook? Of zijn er betere alternatieven?
In de Tweakers review klagen ze over het scherm, weet iemand of dit alleen is bij de touchscreen variant? Deze hoef ik er namelijk niet perse bij te hebben. (Gebruik al Windows 8, maar met muis werkt het prima)
Is een 13 inch laptop groot genoeg om dagelijks mee te werken? Of beter een normale laptop pakken met 15 inch?(zoals mijn huidige vaio nu)
Gamen etc ga ik er niet mee doen. Dus dat is allemaal niet nodig.
Denken jullie dat dit een goede aankoop zal zijn?
Met vriendelijke groet,
Rob
Ik ben noodgedwongen op zoek naar een nieuwe laptop.
Mijn 6 jaar oude Vaio heeft het begeven.
Nu heb ik de Vaio pro samengesteld met de volgende specificaties:
Samengesteld
Intel® CoreTM i7-4500U 1,8 GHz
Windows 8
256 GB PCIe Flash SSD
8 GB 1600 MT/s DDR3L-SDRAM
33,7 cm LED, 1920x1080
Batterij werkt maximaal 7 uur
Zonder Wi-Fi- en VGA-dongle
Zonder LCD- beschermer
Prijs: €1189.01,-
Nu lijkt me dit een zeer mooie prijs voor wat er bij zit (tijdelijke actie bij Sony).
Nu heb ik een paar vragen, namelijk:
Voor school heb ik tekenprogramma's nodig zoals Inventor of Solid Works (Technisch 3D tekenen). Nou kon mijn 6 jaar oude vaio dit nog net aan maar ging wel al moeizaam. Is het mogelijk om met dit soort programma's te werken op een ultrabook? Of zijn er betere alternatieven?
In de Tweakers review klagen ze over het scherm, weet iemand of dit alleen is bij de touchscreen variant? Deze hoef ik er namelijk niet perse bij te hebben. (Gebruik al Windows 8, maar met muis werkt het prima)
Is een 13 inch laptop groot genoeg om dagelijks mee te werken? Of beter een normale laptop pakken met 15 inch?(zoals mijn huidige vaio nu)
Gamen etc ga ik er niet mee doen. Dus dat is allemaal niet nodig.
Denken jullie dat dit een goede aankoop zal zijn?
Met vriendelijke groet,
Rob