Razor Boomslang

Pagina: 1
Acties:

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:58

m0nk

16-09-2003 15.15

Topicstarter
Ik speel erg veel Counterstrike, ook al een clan en binnen 2 weken een eigen server waar veel wars op gespeeld gaan worden. Nou is mij vraag aan jullie, ik heb nu een Logitech Cordless Mouseman Wheel en ik wil een Razor boomslang gaan halen, maak ik een goeie keuze? Geld maakt niets uit (werk fulltime in de IT :) )

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

[topic=155906]

Lees maar!!
heb hem ook net een paar dagen!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 20:17

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Volgens mij staat hier de review dervan althans discussie op een andere topic .

Razor Boomslang Tweakers Style >:) >:)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• DeX

DeX

Zo he!
werk jij fulltime in de IT...
Just like 80% of us...
wat doe je dan???

• ShadowBumble
  • Laatst online: 20:17

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op donderdag 07 juni 2001 11:27 schreef DeX het volgende:
Boomslang 2000 DPI review

Lees maar!!
heb hem ook net een paar dagen!
Lolz, zelfde minute maar okay jij wint

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• DeX

DeX

Tja je kan niet alles hebben!
:P

Dankjewel!

Verwijderd

DeX mijn review komt op rorupc te staan.

Te gaan testen:
Logitech muis op een:
Everglide
Icemat
fUnc matje (misschien)
En dan de boomslang

• DeX

DeX

Rorupc???

ken ik nog niet...
Maar ben heel erg benieuwd!!!

Verwijderd

Was ik gisteren even aan het oefenen.
DM6
0 frags
standaard bots erin.
Skill: Hardcore
Ik had opeens aan het einde 2x zoveel frags als nummer 2.

20minuten eindigde. Ik dacht Yeah!! eerste af.

en hij liep door ik dacht hmm shit.
Ik stoppen stond hij op 200 minuten. |:(
En ik had OSP niet aan |:(
Morgen maar weer testen.

• DeX

DeX

200 minuten?? hoeveel frags had je??

aantal frags X 3 en dan delen door 10
dan heb je die FPH..

tja shit heppens.

Verwijderd

Ik ga geen 200minuten spelen
Na 20 minuten had ik al meer als nummero 2 op hardcore

Zal iets op de 120frags
360 FPH
en dat met minder bots als jij had.

200minuten is iets 3 uur en 20 minuten
En ik moest al gaan slapen.

• DeX

DeX

ja inderdaad..
lekkere score trouwens. hoeveel bots had je precies draaien?

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:06

Frenkpie

"Crocs Rule !"

damn waarom een razor?
ik heb hier een logitech van 2 jaar oud (ps/2 wheelmouse)
ongeveer 70 piek

werkt perfect, lekker smooth enz

• DeX

DeX

Ja tuurlijk jongen!
Werkt perfect!!! totdat je de razer hebt...

mijn oude muis lijkt nu op het besturen van een bus in vergelijking tot de razer. Heb de razer maar naar mijn werk meegenomen. HP muizen zuigen.

• Redje
  • Laatst online: 12-02 23:17
Op donderdag 07 juni 2001 12:35 schreef DeX het volgende:
Ja tuurlijk jongen!

mijn oude muis lijkt nu op het besturen van een bus in vergelijking tot de razer. Heb de razer maar naar mijn werk meegenomen. HP muizen zuigen.
Dex je ben geobsedeerd door je Boomslang ;)

Haalde gister met 15bots in Q3DM6 op HC 600fph rond met "maar" een Logitech :)

Zittum echt meer in je brain trust me...

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:59
Voor gamen is de Razer geweldig, alleen heb ik sinds dat ding wel meer last van mijn arm, dus denk dat er binnenkort maar weer een MS of Logitech komt :'(

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 13:49 schreef Redje het volgende:

[..]

Dex je ben geobsedeerd door je Boomslang ;)

Haalde gister met 15bots in Q3DM6 op HC 600fph rond met "maar" een Logitech :)

Zittum echt meer in je brain trust me...
Nee hoor. Wat een test zeg van jou.

Als je nou test met allebei de muizen en kijkt of je precentage van raak stijgt bij de razer ok dan snap ik hem.

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:20

Muggie

8 pm

Ik heb een mooie Logitech Mouseman Cordless Optical en ik knal menig Boomslangetje eraf.

Het is maar net wat je lekker in de hand vind liggen, ik zou de krampen krijgen van zo'n plat dingetje.

PSN: mug_8pm

• Redje
  • Laatst online: 12-02 23:17
Op donderdag 07 juni 2001 14:36 schreef jordyb het volgende:

[..]

Nee hoor. Wat een test zeg van jou.

Als je nou test met allebei de muizen en kijkt of je precentage van raak stijgt bij de razer ok dan snap ik hem.
Tis ook niet echt een test maar een feit... ik speel er niet beter mee, heb een half jaar+ met zo'n ding gespeeld zowel 2000 en 1000, heb gister mijn 1000 verkocht :)

Ik w8 wel op iets nieuws :)

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-02 08:23
Lijkt mij dat het niet veel uit kan maken. Ik doe alles met een Logitech Marble FX (Jawel, een trackball!) en als je daar aan gewend bent dan kan je best knallen :)

• Frenkpie
  • Laatst online: 18:06

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Ja tuurlijk jongen!

hehe ok misschien kan die razor beter zijn
maarja ik heb geen problemen mee gehad, werkt goed mee blijft niet hangen enz

bij mijn voorgaande muizen was dat soms anders maarja die gingen ook niet lang mee want als ze blijven hangen ofzo ram ik er soms ff op om mijn frustratie kwijt te raken

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Topicstarter
Wat ik doe in de IT? Netwerk security, oa. onderhouden van Firewallz etc. Ook Terminal Server geimplementeerd bij verschillende bedrijven, ben zelf MCSE 2000 gecertificeerd en heb verschillende sisco certificaten.. :)
Maare ik heb die Razer nu besteld, komt vandaag binnen als het goed is.. >:)

• DeX

DeX

Op vrijdag 08 juni 2001 09:58 schreef MastahBlastah het volgende:
Wat ik doe in de IT? Netwerk security, oa. onderhouden van Firewallz etc. Ook Terminal Server geimplementeerd bij verschillende bedrijven, ben zelf MCSE 2000 gecertificeerd en heb verschillende sisco certificaten.. :)
Maare ik heb die Razer nu besteld, komt vandaag binnen als het goed is.. >:)
Gefeliciteerd met je boomslang.

Ik doe hetzelfde werk. maar dan op Internet niveau...

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-02 21:28

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op dit moment is de Razer boomslang de beste muis voor gaming die er op de markt is. Ik heb hem zelf ook en als ik weer eens achter een andere computer zit met zo'n standaard muisje valt mij op hoe traaaaag en stroef zo'n onding gaat. Razer boomslang roeleert.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• DeX

DeX

Op vrijdag 08 juni 2001 10:21 schreef Larzan het volgende:
Op dit moment is de Razer boomslang de beste muis voor gaming die er op de markt is. Ik heb hem zelf ook en als ik weer eens achter een andere computer zit met zo'n standaard muisje valt mij op hoe traaaaag en stroef zo'n onding gaat. Razer boomslang roeleert.
Yep..
maar niet alleen voor gaming. Ik gebruik hem ook op mijn werk voor wat graphische design werk. Is echt relax.

Boomslang Roeleert inderdaad...

Verwijderd

Als het goed is gaat de mijne vandaag op de psot en is hij er dus morgen.

Anders pas dinsdag ;(

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik speel nu half jaar met boomslang maar ik merk het wel degelijk, heb daarvoor met ms explorer optical gespeelt maar vind dit beter.

Hou wel rekening mee dat het maand of 2 duurt voordat je helemaal gewent bent, en dat vooral de eerste 2 weken zwaar zijn.

Ook als je kleine handen heb zal ik eerder een logitech optical aanraden omdat die lekker smal zijn, heb je kleine handen en ga je aan boomslang dan hou je het niet lang vol.

Verwijderd

Dit is nou echt een wereld muis. Ik heb hem een maand geleden gekocht en ik wil niks anders meer. Had hiervoor een MS Intelli explorer maar dat zuigt bij games. 1 snelle beweging en je schiet alle kanten op met je croshair. Omdat het lampje het simpelweg niet bij kan houden en met de razor maakt niet uit wat ik doe, hij blijft normaal doen. Echt super. >:)

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Topicstarter
Zo thanks allemaal, ik ben helemaal overtuigd, hij zat niet bij de eerste zending van vandaag maar er komt nog een tweede <:)
Ik ben benieuwd wat het gaat worden, nu wil ik hem helemaal hebben!!!!

Enne Dex waar werk je?

Verwijderd

Ik vind de hype rond de Boomslang belachelijk. Het maakt je echt niet beter geloof me maar. Je muis is niet de bottleneck in dit verhaal het is je scherm. Die kan niet eens 600 dpi aan. en dat je sneller heen en weer kan bewegen....hallo hey nooit van instellingen gehoord |:(

Koop gewoon een muis die je lekker in de hand vind liggen en ga alsjeblieft niet uit van die hype. Ik heb dus met een Boomslang gespeeld en vond het persoonlijk 1 grote ramp. Ik krijg er verkwampte poten van. Ik hou het wel op mijn Logitech cordless mouse man pro. Als je de Boomslang lekker in de hand vind liggen kan je hem altijd nemen, maar dat is ook gelijk het belangrijkste. Het gevoel die je hebt met een muis.

Verwijderd

Het maakt dus wel degelijk uit en die dpi heeft totaal niks te maken met je scherm alleen met hoevaak de positie van je muis wordt uitgelezen. Hoe meer dpi hoe nauwkeuriger. En 1 dag spelen met een boomslang is te weinig dan kan je er niet over oordelen het duurt alleen al 3 a 6 dagen om te wennen aan die muis. Dus JIJ kan hier niet over oordelen, je weet niet eens waarover je praat.

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op vrijdag 08 juni 2001 14:34 schreef The Dude het volgende:
Ik vind de hype rond de Boomslang belachelijk. Het maakt je echt niet beter geloof me maar. Je muis is niet de bottleneck in dit verhaal het is je scherm. Die kan niet eens 600 dpi aan. en dat je sneller heen en weer kan bewegen....hallo hey nooit van instellingen gehoord |:(

Koop gewoon een muis die je lekker in de hand vind liggen en ga alsjeblieft niet uit van die hype. Ik heb dus met een Boomslang gespeeld en vond het persoonlijk 1 grote ramp. Ik krijg er verkwampte poten van. Ik hou het wel op mijn Logitech cordless mouse man pro. Als je de Boomslang lekker in de hand vind liggen kan je hem altijd nemen, maar dat is ook gelijk het belangrijkste. Het gevoel die je hebt met een muis.
En jij speelt met een draadloze muis? Whahaha hij is leuk. Razer Boomslang heeft die hogere DPI niet voor niets! Hij is gewoon veel preciezer dan elke andere willekeurige muis. Dit is een feit. Dat jij er andere ervaringen mee hebt doet niets af van de bovengenoemde kwaliteiten. En ok, hij is ff wennen. Maar zoals meerderen hier zeggen, als je de muis eenmaal gewend bent wil je niets anders meer.
:)

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Topicstarter
Hee Larzan, ik ga dus helemaal op de positieve meningen af, en ik kan hem binnen 30 dagen ruilen dus geen probleem.. en ik denk ook dat je ook pas echt kan oordelen over een stukje hardware als je er langer mee speelt of gebruikt. Dus ik ga gewoon voor de BOOMSLANG, ik heb hem net binnen gekregen... vanavond maar eens uitproberen, dus kom vanavond nog een terug en lees hoe mijn eerste ervaring is met een boom slang.. is dat trouwens geen dier? hehe :+

Mzzl allemaal enne bedankt!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Veel succes man :)
Ik kom je wel tegen in de CS server...krijgen we Razer vs Razer

Verwijderd

En dan ik er morgen bij

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op vrijdag 08 juni 2001 16:03 schreef jordyb het volgende:
En dan ik er morgen bij
"En dan ik er morgen bij"

:?

Krijg je ook een razer? Krijg je morgen internet zodat je ook kan spelen? Krijg je morgen counterstrike? Of gewoon een kromme zin?

Zomaar een paar vragen die direct in mij oprijzen toen ik jouw post las.

:D

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 16:00 schreef Larzan het volgende:
Razer vs Razer
Op vrijdag 08 juni 2001 16:03 schreef jordyb het volgende:
En dan ik er morgen bij
Razer vs Razer vs Razer

Alleen je kan geen 3 teams maken in CS

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Topicstarter
hehe, larzan waar speel je meestal?? Zoek maar eens op clan naam [FrEaKiN]Mastah that's me!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Mijn naam is R3xomn1uM in CS (zie ondertitel) en ik speel meestal op de wannadoo server en soms XS4ALL. Ik heb 1 x op de strikerz.net servers gespeeld, maar daar kwam ik een paar van die eikels van clan MAD tegen. Dat was meteen de laatste x dat ik daar kwam. :)

Enne JordyB was eigenlijk ook wel logisch zo...We kunnen wel met 3 spelers spelen...jullie 2 tegen mij :P

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Topicstarter
Denk je dat je dat redt? Kom maar eens een keer 1on1 spelen tegen [FrEaKiN] :p

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Hehe,
Ik neem de uitdaging aan, neem ff contact met me op via ICQ 51095858
Ik ben over een half uurtje thuis. Gaan we ff rellen :) .

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Topicstarter
Ik zit nu op mijn werk, dus kan helaas niet spelen :'(
Maar binnenkort gaan we effe een potje hakken, speel je eigenlijk in een clan?

Verwijderd

Lekker ontopic

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

[topic=158087]

Een van mijn eerste replies op je server topic. :)
Nee ik zit niet in een clan dus.

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Mensen die na 5 minuten al roepen dat boomslang niks is kunnen niet mee praten, het duurt echt weken voordat je helemaal gewent bent, overigens merk je pas bij bepaalde wapens echt het verschil met name rifle en shock vind ik boomslang stukken beter bewegen omdat je gewoon precieser richt, met optical schiet je toch vaak ff te ver na buiten.

• DeX

DeX

Ja..
gaan jullie maar lekker cs tegen elkaar. Je zult zien dat het om hand oog cooordinatie gaat als jullie allemaal een boomsklang hebben..

PRETTTIGE WEEKEND!!!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Topicstarter
Jij ook een prettig weekend

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

ik heb een logitech optical wheelmouse en die doet het prima... zoals mensen wel gemerkt hebben... :)

hallo

Verwijderd

Waarom concludeer ik nu al dat als je de boomslang 2 weken gebruikt je geen ander wil.
Je hem 1 dag gebruikt hij zuigt.
En mensen die hem nooit 2 weken gehad hebben altijd zeggen dat het meer in de brain is.

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 14:42 schreef Larzan het volgende:

[..]

En jij speelt met een draadloze muis? Whahaha hij is leuk. Razer Boomslang heeft die hogere DPI niet voor niets! Hij is gewoon veel preciezer dan elke andere willekeurige muis. Dit is een feit. Dat jij er andere ervaringen mee hebt doet niets af van de bovengenoemde kwaliteiten. En ok, hij is ff wennen. Maar zoals meerderen hier zeggen, als je de muis eenmaal gewend bent wil je niets anders meer.
:)
Dan zou ik als ik jou was eens goed gaan leren rekenen. zoals ik reken kan een gemiddeld scherm +- 400 dpi weergeven (bij mij 368 dpi 17" CTX VL710 op 1600x1200) Hierbij is de muis dus al een tijdje niet meer de bottleneck maar je scherm.

Kijk als jij tevreden bent met je Boomslang fijn geen problemen mee, maar ga nou niet lopen zeggen dat skills erop vooruit gaan of dat je preciezer kan zijn met dat ding wat dat is echt bullsjit. De Boomslang staat standard gewoon qua beweging veel sneller ingesteld, maar dat kan je heus wel met elke muis bereiken en dat is gewoon wat ik wil vertellen.

Verwijderd

ik heb net weer met mn Boomslang1000 gespeeld (ik vind de 1k gewoon lekkerder dan de 2k namelijk).... en ik haalde 28frags in 15 minuten in Rocket Arena 3... das dus 112FPH.... en das dus best wel errug hoog voor RA3 omdat je niet aan een stuk door kan spelen... ohja... het was trouwens 7on7 in ra3map1....

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op zaterdag 09 juni 2001 10:53 schreef The Dude het volgende:

[..]

Dan zou ik als ik jou was eens goed gaan leren rekenen. zoals ik reken kan een gemiddeld scherm +- 400 dpi weergeven (bij mij 368 dpi 17" CTX VL710 op 1600x1200) Hierbij is de muis dus al een tijdje niet meer de bottleneck maar je scherm.

Kijk als jij tevreden bent met je Boomslang fijn geen problemen mee, maar ga nou niet lopen zeggen dat skills erop vooruit gaan of dat je preciezer kan zijn met dat ding wat dat is echt bullsjit. De Boomslang staat standard gewoon qua beweging veel sneller ingesteld, maar dat kan je heus wel met elke muis bereiken en dat is gewoon wat ik wil vertellen.
Ik zeg ook niet dat je direct een fatality wordt in Q3 als je eenmaal deze muis hebt, maar ik zeg, of bedoel, dat je de precisie niet meer hoeft af te laten hangen van je muis. Die scherm DPI en muis DPI hebben weinig met elkaar te maken. Het is alleen zo dat de muis meer stukjes in een bepaalde meeteenheid 'ziet' dan de gewone muis. Misschien een beetje moeilijk uit te leggen. Maar neem nou maar van mij aan dat je echt wel veel profijt kan hebben van de razer.

Ik zeg ook KAN hebben. Als je een newbie bent, wordt je heus niet heel goed. Maar zie het meer als betere hardware zodat dat niet meer de bottleneck is van je skill. Je kan het maximale uit je skill halen met deze muis. Net zoals een betere computer hebben of een snellere verbinding.

Sim-pel :)

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Topicstarter
Nou, ik hem mijn boomslang en ohh wat is hij relaxed, speelt zo soepel en precies, niet normaal en ik had maar een paar minuutjes nodig om te wennen want hij is wel een beetje vaag van vorm en je moet dus eerst effe uitzoeken hoe je hem het best kan vasthouden, maar ach, kewle muis!!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:21
Ja tuurlijk jongen!

Razer is een fijne muis, maar als je hem mee naar je werk neemt ben je gek daar is ie veel te groot voor, ik vind een razer zelf niet zo goed maarja wie ben ik , ik heb er alleen maar een.

Greetingz,
Pagina: 1