13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Razor Boomslang Tweakers Style
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Lolz, zelfde minute maar okay jij wintOp donderdag 07 juni 2001 11:27 schreef DeX het volgende:
Boomslang 2000 DPI review
Lees maar!!
heb hem ook net een paar dagen!
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
Te gaan testen:
Logitech muis op een:
Everglide
Icemat
fUnc matje (misschien)
En dan de boomslang
Verwijderd
DM6
0 frags
standaard bots erin.
Skill: Hardcore
Ik had opeens aan het einde 2x zoveel frags als nummer 2.
20minuten eindigde. Ik dacht Yeah!! eerste af.
en hij liep door ik dacht hmm shit.
Ik stoppen stond hij op 200 minuten.
En ik had OSP niet aan
Morgen maar weer testen.
aantal frags X 3 en dan delen door 10
dan heb je die FPH..
tja shit heppens.
Verwijderd
Na 20 minuten had ik al meer als nummero 2 op hardcore
Zal iets op de 120frags
360 FPH
en dat met minder bots als jij had.
200minuten is iets 3 uur en 20 minuten
En ik moest al gaan slapen.
ik heb hier een logitech van 2 jaar oud (ps/2 wheelmouse)
ongeveer 70 piek
werkt perfect, lekker smooth enz
Werkt perfect!!! totdat je de razer hebt...
mijn oude muis lijkt nu op het besturen van een bus in vergelijking tot de razer. Heb de razer maar naar mijn werk meegenomen. HP muizen zuigen.
Dex je ben geobsedeerd door je BoomslangOp donderdag 07 juni 2001 12:35 schreef DeX het volgende:
Ja tuurlijk jongen!
mijn oude muis lijkt nu op het besturen van een bus in vergelijking tot de razer. Heb de razer maar naar mijn werk meegenomen. HP muizen zuigen.
Haalde gister met 15bots in Q3DM6 op HC 600fph rond met "maar" een Logitech
Zittum echt meer in je brain trust me...
Verwijderd
Nee hoor. Wat een test zeg van jou.Op donderdag 07 juni 2001 13:49 schreef Redje het volgende:
[..]
Dex je ben geobsedeerd door je Boomslang
Haalde gister met 15bots in Q3DM6 op HC 600fph rond met "maar" een Logitech
Zittum echt meer in je brain trust me...
Als je nou test met allebei de muizen en kijkt of je precentage van raak stijgt bij de razer ok dan snap ik hem.
Het is maar net wat je lekker in de hand vind liggen, ik zou de krampen krijgen van zo'n plat dingetje.
PSN: mug_8pm
Tis ook niet echt een test maar een feit... ik speel er niet beter mee, heb een half jaar+ met zo'n ding gespeeld zowel 2000 en 1000, heb gister mijn 1000 verkochtOp donderdag 07 juni 2001 14:36 schreef jordyb het volgende:
[..]
Nee hoor. Wat een test zeg van jou.
Als je nou test met allebei de muizen en kijkt of je precentage van raak stijgt bij de razer ok dan snap ik hem.
Ik w8 wel op iets nieuws
hehe ok misschien kan die razor beter zijnOp donderdag 07 juni 2001 12:35 schreef DeX het volgende:
Ja tuurlijk jongen!
maarja ik heb geen problemen mee gehad, werkt goed mee blijft niet hangen enz
bij mijn voorgaande muizen was dat soms anders maarja die gingen ook niet lang mee want als ze blijven hangen ofzo ram ik er soms ff op om mijn frustratie kwijt te raken
Maare ik heb die Razer nu besteld, komt vandaag binnen als het goed is..
Gefeliciteerd met je boomslang.Op vrijdag 08 juni 2001 09:58 schreef MastahBlastah het volgende:
Wat ik doe in de IT? Netwerk security, oa. onderhouden van Firewallz etc. Ook Terminal Server geimplementeerd bij verschillende bedrijven, ben zelf MCSE 2000 gecertificeerd en heb verschillende sisco certificaten..
Maare ik heb die Razer nu besteld, komt vandaag binnen als het goed is..
Ik doe hetzelfde werk. maar dan op Internet niveau...
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Yep..Op vrijdag 08 juni 2001 10:21 schreef Larzan het volgende:
Op dit moment is de Razer boomslang de beste muis voor gaming die er op de markt is. Ik heb hem zelf ook en als ik weer eens achter een andere computer zit met zo'n standaard muisje valt mij op hoe traaaaag en stroef zo'n onding gaat. Razer boomslang roeleert.
maar niet alleen voor gaming. Ik gebruik hem ook op mijn werk voor wat graphische design werk. Is echt relax.
Boomslang Roeleert inderdaad...
Verwijderd
Anders pas dinsdag
Hou wel rekening mee dat het maand of 2 duurt voordat je helemaal gewent bent, en dat vooral de eerste 2 weken zwaar zijn.
Ook als je kleine handen heb zal ik eerder een logitech optical aanraden omdat die lekker smal zijn, heb je kleine handen en ga je aan boomslang dan hou je het niet lang vol.
Verwijderd
Ik ben benieuwd wat het gaat worden, nu wil ik hem helemaal hebben!!!!
Enne Dex waar werk je?
Verwijderd
Koop gewoon een muis die je lekker in de hand vind liggen en ga alsjeblieft niet uit van die hype. Ik heb dus met een Boomslang gespeeld en vond het persoonlijk 1 grote ramp. Ik krijg er verkwampte poten van. Ik hou het wel op mijn Logitech cordless mouse man pro. Als je de Boomslang lekker in de hand vind liggen kan je hem altijd nemen, maar dat is ook gelijk het belangrijkste. Het gevoel die je hebt met een muis.
Verwijderd
En jij speelt met een draadloze muis? Whahaha hij is leuk. Razer Boomslang heeft die hogere DPI niet voor niets! Hij is gewoon veel preciezer dan elke andere willekeurige muis. Dit is een feit. Dat jij er andere ervaringen mee hebt doet niets af van de bovengenoemde kwaliteiten. En ok, hij is ff wennen. Maar zoals meerderen hier zeggen, als je de muis eenmaal gewend bent wil je niets anders meer.Op vrijdag 08 juni 2001 14:34 schreef The Dude het volgende:
Ik vind de hype rond de Boomslang belachelijk. Het maakt je echt niet beter geloof me maar. Je muis is niet de bottleneck in dit verhaal het is je scherm. Die kan niet eens 600 dpi aan. en dat je sneller heen en weer kan bewegen....hallo hey nooit van instellingen gehoord
Koop gewoon een muis die je lekker in de hand vind liggen en ga alsjeblieft niet uit van die hype. Ik heb dus met een Boomslang gespeeld en vond het persoonlijk 1 grote ramp. Ik krijg er verkwampte poten van. Ik hou het wel op mijn Logitech cordless mouse man pro. Als je de Boomslang lekker in de hand vind liggen kan je hem altijd nemen, maar dat is ook gelijk het belangrijkste. Het gevoel die je hebt met een muis.
Mzzl allemaal enne bedankt!
Ik kom je wel tegen in de CS server...krijgen we Razer vs Razer
"En dan ik er morgen bij"Op vrijdag 08 juni 2001 16:03 schreef jordyb het volgende:
En dan ik er morgen bij
Krijg je ook een razer? Krijg je morgen internet zodat je ook kan spelen? Krijg je morgen counterstrike? Of gewoon een kromme zin?
Zomaar een paar vragen die direct in mij oprijzen toen ik jouw post las.
Verwijderd
Op vrijdag 08 juni 2001 16:00 schreef Larzan het volgende:
Razer vs Razer
Razer vs Razer vs RazerOp vrijdag 08 juni 2001 16:03 schreef jordyb het volgende:
En dan ik er morgen bij
Alleen je kan geen 3 teams maken in CS
Enne JordyB was eigenlijk ook wel logisch zo...We kunnen wel met 3 spelers spelen...jullie 2 tegen mij
Ik neem de uitdaging aan, neem ff contact met me op via ICQ 51095858
Ik ben over een half uurtje thuis. Gaan we ff rellen
Maar binnenkort gaan we effe een potje hakken, speel je eigenlijk in een clan?
Een van mijn eerste replies op je server topic.
Nee ik zit niet in een clan dus.
gaan jullie maar lekker cs tegen elkaar. Je zult zien dat het om hand oog cooordinatie gaat als jullie allemaal een boomsklang hebben..
PRETTTIGE WEEKEND!!!
hallo
Verwijderd
Je hem 1 dag gebruikt hij zuigt.
En mensen die hem nooit 2 weken gehad hebben altijd zeggen dat het meer in de brain is.
Verwijderd
Dan zou ik als ik jou was eens goed gaan leren rekenen. zoals ik reken kan een gemiddeld scherm +- 400 dpi weergeven (bij mij 368 dpi 17" CTX VL710 op 1600x1200) Hierbij is de muis dus al een tijdje niet meer de bottleneck maar je scherm.Op vrijdag 08 juni 2001 14:42 schreef Larzan het volgende:
[..]
En jij speelt met een draadloze muis? Whahaha hij is leuk. Razer Boomslang heeft die hogere DPI niet voor niets! Hij is gewoon veel preciezer dan elke andere willekeurige muis. Dit is een feit. Dat jij er andere ervaringen mee hebt doet niets af van de bovengenoemde kwaliteiten. En ok, hij is ff wennen. Maar zoals meerderen hier zeggen, als je de muis eenmaal gewend bent wil je niets anders meer.
Kijk als jij tevreden bent met je Boomslang fijn geen problemen mee, maar ga nou niet lopen zeggen dat skills erop vooruit gaan of dat je preciezer kan zijn met dat ding wat dat is echt bullsjit. De Boomslang staat standard gewoon qua beweging veel sneller ingesteld, maar dat kan je heus wel met elke muis bereiken en dat is gewoon wat ik wil vertellen.
Verwijderd
Ik zeg ook niet dat je direct een fatality wordt in Q3 als je eenmaal deze muis hebt, maar ik zeg, of bedoel, dat je de precisie niet meer hoeft af te laten hangen van je muis. Die scherm DPI en muis DPI hebben weinig met elkaar te maken. Het is alleen zo dat de muis meer stukjes in een bepaalde meeteenheid 'ziet' dan de gewone muis. Misschien een beetje moeilijk uit te leggen. Maar neem nou maar van mij aan dat je echt wel veel profijt kan hebben van de razer.Op zaterdag 09 juni 2001 10:53 schreef The Dude het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was eens goed gaan leren rekenen. zoals ik reken kan een gemiddeld scherm +- 400 dpi weergeven (bij mij 368 dpi 17" CTX VL710 op 1600x1200) Hierbij is de muis dus al een tijdje niet meer de bottleneck maar je scherm.
Kijk als jij tevreden bent met je Boomslang fijn geen problemen mee, maar ga nou niet lopen zeggen dat skills erop vooruit gaan of dat je preciezer kan zijn met dat ding wat dat is echt bullsjit. De Boomslang staat standard gewoon qua beweging veel sneller ingesteld, maar dat kan je heus wel met elke muis bereiken en dat is gewoon wat ik wil vertellen.
Ik zeg ook KAN hebben. Als je een newbie bent, wordt je heus niet heel goed. Maar zie het meer als betere hardware zodat dat niet meer de bottleneck is van je skill. Je kan het maximale uit je skill halen met deze muis. Net zoals een betere computer hebben of een snellere verbinding.
Sim-pel
Razer is een fijne muis, maar als je hem mee naar je werk neemt ben je gek daar is ie veel te groot voor, ik vind een razer zelf niet zo goed maarja wie ben ik , ik heb er alleen maar een.Op donderdag 07 juni 2001 12:35 schreef DeX het volgende:
Ja tuurlijk jongen!
Greetingz,