Boomslang 2000 DPI review

Pagina: 1
Acties:
  • 264 views sinds 30-01-2008

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52
ik had vorige week woensdag de Boomslang 2000 besteld bij Chichon. ff een bedankje aan hun voor de snelle levering. Ik had hem vrijdagochtend aan mijn deur.
Ik had toen maar een paar uurtjes om hem te testen. wegens pinkpop.

Vandaag heb ik er pas echt tijd voor gehad om intensieve tests te draaien. Ik heb al veel ervaring met mijn Logitech Cordless. Dus hiermee heb ik het vergeleken.Wel offline tegen bots. ( casema laat het me niet toe om een lekker potje te spelen)

de Quake 3 results:

Ik heb de instellingen als volgt:
Type: Free for all.
Bots: 15
Niveau: Hardcore
Level: Q3DM6
Timelimit: 20 minuten
Fraglimit: 0 (0 is zat)

Hier de resultaten:
Ik heb het aantal frags in 20 minuten vermenigvuldigd met 3. Zoadat je een Frags-Per-Hour rate krijgt.

Game 1: Logitech: 133 frags X 3 = 399 FPH
Game 2: Logitech: 137 frags X 3 = 411 FPH
Game 3: Logitech: 127 frags X 3 = 381 FPH

Na 3 games met dezelfde instellingen heb ik de muis geswitched naar Boomslang style.

Hier zijn daarvan de results:

Game 1: Razer: 114 frags X 3 = 342 FPH
Game 2: Razer: 129 frags X 3 = 387 FPH
Game 3: Razer: 140 frags X 3 = 420 FPH

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/c3po/q3testGamestart.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/c3po/q3testGameend.jpg

Zoals je kunt zien moest ik wel een heel stuk wennen aan de Razer. Ook de on-the-fly sensitivity moet je aan wennen. Maar je ziet dat de logitech results ongeveer in dezelfde lijn zitten en de Razer in een stijgende lijn. Dus ik kijk uit naar de volgende test.
Waarschijnlijk Unreal Tournament (offline) en CS (online)

Online tests zijn Niet echt te doen. Je weet nooit welke tegenstanders je hebt. Maar daarnaast zijn ze een stuk onvoorspelbaarder dan bots.

mijn persoonlijke beoordeling voor de muis:
De prijs is zoals bekend hoog. 241,- zou ik er niet voor neerleggen. In mijn situatie heb ik gewoon toffe vrienden die zo'n muisje voor m'n verjaardag geven. (TNX makkers!!!)
Ik zou het er zelf niet zomaar voor neerleggen maar het speelt als een droom. Ik merkte het al vanaf de eerste keer dat ik hem erin stopte. het is echt een vergelijking tuusen een lada en een lambourghini. een echte luxe.
Maar voor de echte Fraggers (niet ik dus) is het een must. Verstappen rijdt ook niet in een Lada.

Prijs: :r
kwaliteit: :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Installatie: :O :O :O :O :O
compatibility: *D *D *D

Ik weet dat ik lang niet in de buurt ben om een echte gamer genoemg te worden. Maar met de juiste tools en de juiste internet verbinding kom ik er wel. Zal nog wel ff duren.

Ik dank julle voor het lezen van deze topic. Ik weet dat er vast veel van deze langs zijn gekomen maar ik wou er wat meer cijfertjes erbij doen. Ik ga nog meer tests doen en als jullie deze ook willen zien moet je het ff melden.

Als jullie ook resultaten hebben meld het ff!!

Peace!!!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-02 20:48
Tnx voor de info :)

• X-Stuff
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-02 11:25
Inderdaad bedankt zit al een hele poos te twijfelen of ik me MS Explorer Optical moet gaan vervangen voor een Boomslang...

Alleen weet ik het nu nog niet |:(

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
Had je de USB- of de ps2-versie? Heb nml. wat negatieve verhalen over de USB-versie gehoord. Denk er ook hard over na om zo'n boomer te halen.

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02 06:59
Is 1 versie, zit een PS/2->USB plug bij, heb de mijne op de PS/2 Port zitten en dat bevalt prima.
1 vraag, hoe heb jij (of iemand anders) de knoppen 4 en 5 aan de praat gekregen??? Lukt mij nie om deze in HL en Q3 aan de praat te krijgen :(

Flickr | Lego collectie

• DeX
Op dinsdag 05 juni 2001 19:59 schreef curry het volgende:
Had je de USB- of de ps2-versie? Heb nml. wat negatieve verhalen over de USB-versie gehoord. Denk er ook hard over na om zo'n boomer te halen.
Ik heb de USB/PS2 versie...
Zit een converter bij zodat je ook PS2 kan gebruiken. Zit ook hulpmiddelen bij om je ps2 poort te tweaken. ps2Flex technology ofzo.

Verwijderd

Mooie resultaten.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 23:17
Op dinsdag 05 juni 2001 19:21 schreef DeX het volgende:

Maar voor de echte Fraggers (niet ik dus) is het een must. Verstappen rijdt ook niet in een Lada.
FYI:
Als je bv. naar de beste v/d wereld kijkt qua Quake3 (jaja ik was op CPL Holland) dan spelen er niet zoveel met een Boomslang...

Je vergelijkt een cordless (met vertraging dus) met een draad muis... foei :))

Opzich is de Razer een leuk stukje techniek alleen merk je (ik) er weinig van, zowel met de 2000 als de 1000 niet (de 1000 vind ik wat lekkerder, de 2000 beweegt btw. 2x zo snel vandaar 2000 hehe), het meest vervelende vind ik dat de muisbal achterin zit en dit merk je zeker (afhankelijk hoe je hem vast houdt)
Mijn eerste Razer2k hield het een maand uit... vind dat niet echt kwalitatief super :(

Al met al is de Razer een leuke verschijning, ziet er stoer uit, drivers zijn goed verzorgd maar de vorm moet je bevallen... dus ja het is een goeie muis, maar beter dan bv. een Logitech Optical vind ik dubieus ;)

Verwijderd

Ik zal ook eens testen want ik krijg deze week mijn Razer 200DPI met Icemat.

En zal precies hetzelfde gaan doen als jou. Zelfde bots zelfde level zelfde moeilijkheidsgraad.

• Redje
Op dinsdag 05 juni 2001 23:18 schreef jordyb het volgende:

En zal precies hetzelfde gaan doen als jou. Zelfde bots zelfde level zelfde moeilijkheidsgraad.
Als je goed wilt testen (wat in mijn ogen zowiezo bijna niet mogelijk is) moet je bv UT spelen met alleen sniperrifles, dan komt het echt neer op het "mikken" :)

Speel dan wel wat meer potjes met dezelfde muis om een goed gemiddelde te krijgen...

• DeX
Op dinsdag 05 juni 2001 23:18 schreef jordyb het volgende:

Lijkt me goed! Ik speel niet zo vaak dus ik wil wel zien op welke niveau ik ongeveer zit.
Ik krijg binnenkort ook een nieuwe muismat. Is de bijpassende muismat van everglide. Dan zal ik deze test weer doen. maar dan in vergelijking met mijn Lara Croft muismat. :)

Ik ben benieuwd.

Ik weet dat het niet echt eerlijk is om een cordless met een non-cordless te vergelijken. maar ik heb weinig anders tot mijn beschikking momenteel. alleen dan een oude ps/2 muis. en das helemaal niet meer eerlijk.

• DeX
Op dinsdag 05 juni 2001 23:22 schreef Redje het volgende:

[..]

Als je goed wilt testen (wat in mijn ogen zowiezo bijna niet mogelijk is) moet je bv UT spelen met alleen sniperrifles, dan komt het echt neer op het "mikken" :)

Speel dan wel wat meer potjes met dezelfde muis om een goed gemiddelde te krijgen...
Ik heb er niet zoveel tijd voor gekregen.. Maar ik hou elke potje netjes bij..
alleen zit niet echt met de logitech meer.
is aan mijn vader doorgegeven..

From generation to generation.... like it should be.

Ik ga ook ff UT installeren. had hem uitgeleend..
Dan zal ik ffies Roeleren.. In mijn eigen wereldje dan...

Verwijderd

Ik zal proberen om mijn geluidskaart drivers opnieuw te installen. Want UT geeft blauw scherm door een driver daarvan.

Maar ik zal wel instandgib spelen met Q3A.
En dan 2 uur met de ene muis en dan 2 uur met de Razer.

En telkens 1 uur instandgib en 1 uur gewoon.

Voor instandgib neem ik een ruimte level zoals DM17. Daar komt het echt op neer om flink te railen. En niet in DM13 das allemaal te dichtbij voor de railgun.

Ik ga vanmiddag/vanavond mijn oude Logitech testen op de scores.

• Joto
  • Laatst online: 13-02 11:47
Waar is je dubbel blind test ??
en wordt je na een uur fraggen niet vanzelf een beetje beter ??

1+1+1 = 1

• Speedy
  • Laatst online: 15-02 06:59
Niet als je al vele potjes hebt gespeeld, althans dan gaat met een uur je fragcount niet ineens met 10 omhoog :)

Flickr | Lego collectie

• DeX
Ik heb nog een paar potjes gespeeld. Mijn gemiddelde heeft altijd bij de 130-140 gezeten. inderdaad na een paar potjes word je vanzelf een beetje beter. Maar da's gewoon je Hand/oog coordinatie die je daar traint. Na een paar uur met mijn logitech had ik af en toe zelfs 160! Dacht dat dat geluk was. Maar na een paar uur begint het quaken een automatisme te worden.

Met de boomslang heb ik gisteren een session gehouden van 2 uur achter elkaar. De resultaten zijn redelijk verbijsterend:

Game 1: Razer 142 frags x 3 = 426 FPH
Game 2: Razer 148 frags x 3 = 444 FPH
Game 3: Razer 139 frags x 3 = 417 FPH
Game 4: Razer 155 frags x 3 = 465 FPH
Game 5: Razer 167 frags x 3 = 501 FPH!!!

Na elke potje verhoog ik de sensitivity 1 klik. Ik begon op 4.0 en eindigde op 8.0

Ik schrok zelf toen ik de 500 FPH bereikte. Nog nooit heb ik dat kunnen doen met de logitech. Nee zelfs niet na een session van 2 uur. Ik heb wel 5 minuten koffipauze genomen tussen de potjes door.

500 FPH zal niet echt super zijn voor jullie. maar voor mij is het een flinke ego-booster!

Ik wacht in spanning op jullie resultaten.

en vanavond zal ik de UT results uittypen. moet eesrt mijn oude muis terugkrijgen van vadertje.

Tot vanavond!!!

Verwijderd

DeX je signature klopt niet meer.

soon:

• DeX
TNX Jordy!

Boomslang heb ik inderdaad al :)
De rest is nog ff wachten!

Verwijderd

Ik kan nog wat testen.
(shit 8 uur testen)

Logitech met: Everglide
Logitech met: Icemat

Boomslang met: Everglide
Boomslang met: Icemat

• DeX
Ben eigenlijk wel benieuwd welke muismat beter is ja. Heb gewoon de everglide genomen om dat hij bij de boomslang past. Maar mischien had ik beter de icemat kunnen nemen.
Vertel jij het me maar!
Die everglide kost me wel 62,- :?
Maar goed het hoort erbij.

* DeX neemt morgen zijn boomslang mee naar werk.

ff lijken of het mijn grafische vormgeving verbeterd

• Redje
Je moet niet zomaar wat kopen, maar je moet nagaan wat jij lekker vind qua muismatten/muis, er zit onderling niet veel verschil in.

Everglide / Ratpadz = zeer weinig weerstand veel tractie
3M PMS = meer weerstand veel tractie
Icemat = ongeveer als 3M alleen maakt hij een beetje een schurend geluid

Ik speel liever met wat weerstand dus vind ik zelf de 3M en Icemat het prettigst.

• DeX
Everglide komt zeer aangeraden door Razerzone. Denk dat de makers van de beste muis wel de beste muismat hebben...
Denk ik hoor..
Ik wacht op results van JordyB.

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 10:52 schreef Redje het volgende:
Je moet niet zomaar wat kopen, maar je moet nagaan wat jij lekker vind qua muismatten/muis, er zit onderling niet veel verschil in.

Everglide / Ratpadz = zeer weinig weerstand veel tractie
3M PMS = meer weerstand veel tractie
Icemat = ongeveer als 3M alleen maakt hij een beetje een schurend geluid

Ik speel liever met wat weerstand dus vind ik zelf de 3M en Icemat het prettigst.
Dat ga ik dus testen wat ik het lekkerste vind.

Ik heb al een Everglide maar ik heb die Boomslang via een tweaker gekocht. nieuw voor 180,- en ja de 2000DPI
Maar het ging niet helemaal lekker en hij had geen zin meer om alles te slopen. Dus had hij het pakketje heel gelaten en de icemat er gratis bij gedouwd.

Dus voor 180,- heb ik een Razer Boomslang 2000 met een icemat
Normaal kost dit 310,-

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 10:56 schreef DeX het volgende:
Everglide komt zeer aangeraden door Razerzone. Denk dat de makers van de beste muis wel de beste muismat hebben...
Denk ik hoor..
Ik wacht op results van JordyB.
Tja maar Icemat heeft alleen maar plaatjes van de Razer

• Redje
Op woensdag 06 juni 2001 09:52 schreef DeX het volgende:
Ik heb nog een paar potjes gespeeld. Mijn gemiddelde heeft altijd bij de 130-140 gezeten. inderdaad na een paar potjes word je vanzelf een beetje beter. Maar da's gewoon je Hand/oog coordinatie die je daar traint. Na een paar uur met mijn logitech had ik af en toe zelfs 160! Dacht dat dat geluk was. Maar na een paar uur begint het quaken een automatisme te worden.

Met de boomslang heb ik gisteren een session gehouden van 2 uur achter elkaar. De resultaten zijn redelijk verbijsterend:

Game 1: Razer 142 frags x 3 = 426 FPH
Game 2: Razer 148 frags x 3 = 444 FPH
Game 3: Razer 139 frags x 3 = 417 FPH
Game 4: Razer 155 frags x 3 = 465 FPH
Game 5: Razer 167 frags x 3 = 501 FPH!!!

Na elke potje verhoog ik de sensitivity 1 klik. Ik begon op 4.0 en eindigde op 8.0

Ik schrok zelf toen ik de 500 FPH bereikte. Nog nooit heb ik dat kunnen doen met de logitech. Nee zelfs niet na een session van 2 uur. Ik heb wel 5 minuten koffipauze genomen tussen de potjes door.

500 FPH zal niet echt super zijn voor jullie. maar voor mij is het een flinke ego-booster!

Ik wacht in spanning op jullie resultaten.

en vanavond zal ik de UT results uittypen. moet eesrt mijn oude muis terugkrijgen van vadertje.

Tot vanavond!!!
Zegt opzich niet veel... je kan beter naar je efficiency kijken, dus hoeveel shoten er raak waren van alle afgevuurde, misschien begin je het spel gewoon door tekrijgen en had je 10x quaddamage ;)

Test gewoon op railskills(Q3) of sniperskills(UT) dan merk je wel of je er beter mee speelt. Er kan best een verschil wezen maar bijna een verdubbeling lijkt me iets teveel :)

edit:

Ik zal vanavond ook wel ff teste met Q3 :)

Logi Mouseman Optical met El cheapo mat vs. Razer 1k met Icemat

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 10:59 schreef Redje het volgende:

[..]

Zegt opzich niet veel... je kan beter naar je efficiency kijken, dus hoeveel shoten er raak waren van alle afgevuurde, misschien begin je het spel gewoon door tekrijgen en had je 10x quaddamage ;)

Test gewoon op railskills(Q3) of sniperskills(UT) dan merk je wel of je er beter mee speelt. Er kan best een verschil wezen maar een verdubbeling lijkt me iets teveel :)
Daarom ga ik ook spelen met OPS 0.99T

• DeX
Ik ga ook ff ut instagib doen. vervolgens UT (sniper rifles only).

Ik heb ook nog een progiie dat heet kickups. was voor de crach nog op the gathering. maar ik zal hem zoeken.......

Gevonden:
http://www.vectorinternet.co.uk/games/kick-ups.html

Ken je ook je muis skills testen..

• FMS
  • Niet online

FMS

Hey, ik heb zelf ook die muis gisteren gekregen. hij werk perfect.

Vertel nog even hoe hoog de gevoeligheid is bij jou??

• DeX
Bij mij staat ie nu op 8.0
Bij CS zet ik hem terug naar 6.5
Veel plezier met je muissie!!!

Boomslang roeleert!

• curtazimo
ok ok, ik ben overtuigd... Ik heb deze boomer2000 besteld. Samen met nieuw systeem, maar dat terzijde :) Hoop 'm vlgd week te kunnen gebruiken, ben benieuwd...

Verwijderd

ik heb zelf een everglide maar vind hem te dik. Ik ga een fUnc mousemat bestellen: http://www.func.net/

• curtazimo
Op woensdag 06 juni 2001 16:01 schreef SuB het volgende:
ik heb zelf een everglide maar vind hem te dik. Ik ga een fUnc mousemat bestellen: http://www.func.net/
Ziet er goed uit. Zijn deze matten ook in NL verkrijgbaar?

• DeX
Geen game results momenteel maar wel wat ervaringen:

In photoshop en dergelijke kun ik nu veel makkelijker rechte lijntjes tekenen. Lijkt vaag omdat ie veel gevoeliger moet zijn. maar het is echt lekker. Vooral het selecteren of slicen van een image gaat soepeltjes.. geen gekloot met het verschijnsel pixel-skipping. :P

Heb wel ff tijd gehad voor een potje UT. ik word gek van de term: Head Shot.... >:)

• MnM
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 09:46

MnM

Boomslang 2k met een of andere vage ronde muismat die op je buro blijft plakken :?

dm6 20x hardcore 187 kills => FPH 561

anyway ik zuig toch :)

imho speelt een wingam gamingmouse met een ps/2 rate van 200 zeker zo fijn als een BS 2k

enne REDJE binnekort een keer een practise TAC-X4 ?

• Redje
Op donderdag 07 juni 2001 14:36 schreef MnM het volgende:
Boomslang 2k met een of andere vage ronde muismat die op je buro blijft plakken :?

dm6 20x hardcore 187 kills => FPH 561

anyway ik zuig toch :)

imho speelt een wingam gamingmouse met een ps/2 rate van 200 zeker zo fijn als een BS 2k

enne REDJE binnekort een keer een practise TAC-X4 ?
TAC-X4? Zit wel in een clan maar in een UT clan (met ander nick hehe) :D

• SICK
  • Laatst online: 12-02 12:07
Dat is geen x4-redje/rayden :) !

Maare ff ontopic, ik hoor van veel mensen die de boomslang in het begin hebben gekocht dat ze nu problemen hebben met de muis.

Dat ie allemaal rare symptonen gaat vertonen enzo, daarom zijn er al veel lui die ik ken al weer terug geswitch naar een andere muis bijv: logitech pilot of wingman gaming mouse.

• angl2k
  • Laatst online: 07-01 19:49
Perfect muisje mijn UT Tactical Ops score is van 11 naar 25 omhoog gegaan:)

alleen ik krijg dus soms dat mn muis gewoon uitvalt tijdens het gamen om vervolgens weer verder te gaan. Heeft iemand anders hier ook last van?

Verwijderd

Ik speel al een jaar met me Boomslang 2000, en ik wil gewoon niet meer zonder.
Ik ben hardcore Unreal Tournament speler, en ik merk dat ik sindsdien beter speel. Ik weet natuurlijk niet of dit door me muis komt of dat het gewoon puur toeval is, maar ik vind het wel opvallend. Aim is gewoon verdubbeld. :D

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb hem ook de Razer 2000 en ben er zeer tevreden over :)

Maar met Mouse Skatez is die nog beter, ik vind hem nogal stroef.
http://www.gamerzstuff.com/mouseskatez/mice/razer_boomslang_20001.jpg

Ik heb hem al een tijdje toen was die 265,- >:)
Ik was binnen 5 minuten eraan gewent, ik had namelijk gelezen dat je er 2 dagen tot 2 weken over doet om er aan te wenen, en sommige mensen wennen er nooit aan :P

Ik heb altijd op de hoogste stand staan (10) dus ik hoef maar 1cm opzij te gaan en mijn cursor vliegt van de ene naar de andere kant van 22" monitor.

DeX cool dat je dit laat zien, is natuurlijk makkelijk als iemand een goeie muis wil kopen + een koekjes trommel RAZER ROELS :P

Verwijderd

Is die Boomslang nu Optisch of met BAL en zuigt een bal niet

• Extrada
  • Laatst online: 23-03-2024
humor :)

Topic is bijna 2 jaar oud en nu nog een reply.
Maar boomslang is met bal, en is naar mijn mening beter dan de huidige optische muizen

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
ik ben vorige week over gegaan van een microsoft intellimouse optical naar een razer boomslang 1000.
Ik vond het in het begin erg moeilijk om te wennen maar merk dat ik toch wel fette frags heb soms dat ik gewoon schrik dat ik dat zo snel doe.
Heb de sensitivity nu in windows op 5.5 staan..
Als ik nu alles terug zie ben ik erg blij met het muisje, het enige nadeel dat ik had was dat de muis kapot aankwam de rechteronderknop werkte niet altijd :)

games die ik speel : cs,q3,ut2003

wennen is ook dat er geen acceleration opzit had ik altijd aanstaan

Oops topic is erg oud kwam ik net achter ik laat het wel staan voor geintereseerde :D

[ Voor 19% gewijzigd door _MaLa_ op 28-04-2003 19:33 ]

Verwijderd

Maar moet je die bal dan steeds niet schoonmaken en is dat niet iritant

en heb die razor geen optische game muisen gemaakt

• _MaLa_
Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 19:33:
Maar moet je die bal dan steeds niet schoonmaken en is dat niet iritant

en heb die razor geen optische game muisen gemaakt
ach ik speel nu net een week met het beestje en nog nie schoon gemaakt.. ik hoor wel mensen die hem vaak schoon maken maar ik speel ook op een schoon bureau zonder muismat..

de oudere razers zijn dus de 1000 en de 2000 dpi er komt binnenkort de 2500 dpi razer beetje zelfde model alleen van binnen anders 8)

Verwijderd

Maar wel allemaal met bal??

ik heb echt geen verttrouwen in een bal

• _MaLa_
Verwijderd schreef op 28 april 2003 @ 19:37:
Maar wel allemaal met bal??

ik heb echt geen verttrouwen in een bal
ja is gewoon bal..

trouwens, nieuw is de razer 1000 nog wel volop te krijgen 2000 is moeilijk te vinden meer tweedehands..

ik heb deze muis gewoon gekocht omdat ik hem altijd al wilden hebben maar de prijs sprak me niet aan en de negatieve reacties.. maar nu kom ik erachter dat ik het eerder had moeten doen :o

de razer 1000 kost niks meer dus een gok kun je wagen netzoals als mij :D

• Extrada
  • Laatst online: 23-03-2024
Ik heb em in al die tijd ( en dat is vanaf het begin) een stuk of 3x schoongemaakt.
Belangrijk is dat je een goede muismat hebt, ik gebruik een gladde en niet zo'n stof dingetje.
En idd het is een weekje of 2 wennen maar daarna merk je toch echt wel dat je beter gaat spelen.
Wat mala zei heb ik soms ook nog, je schrikt hoe snel je kan reageren.
Ik heb dan de Boomslang 2000.
De boomslang 1000 staat voor €19 in de pricewatch dan heb je echt wel een top muis hoor

• _MaLa_
Extrada schreef op 28 april 2003 @ 19:43:
Ik heb em in al die tijd ( en dat is vanaf het begin) een stuk of 3x schoongemaakt.
Belangrijk is dat je een goede muismat hebt, ik gebruik een gladde en niet zo'n stof dingetje.
En idd het is een weekje of 2 wennen maar daarna merk je toch echt wel dat je beter gaat spelen.
Wat mala zei heb ik soms ook nog, je schrikt hoe snel je kan reageren.
Ik heb dan de Boomslang 2000.
De boomslang 1000 staat voor €19 in de pricewatch dan heb je echt wel een top muis hoor
Jah die stoffe muismatten vormt denk het probleem vaak met die balmuizen.. speel sinds optical al zonder maar dat werkt met die boomslang ook perfect..

ik heb hem ook voor 19 eurotjes gehaald in de pricewatch super cheap en lekker muisje, voor 19 euro kun je de plank niet mis slaan 8)

vind hem zelf super fijn in games en ook nog eens in desktop applicaties

Verwijderd

Komt er nog een razor mouse met optish oog of een supper snel precise optische mouse

• _MaLa_
Verwijderd schreef op 28 april 2003 @ 19:49:
Komt er nog een razor mouse met optish oog of een supper snel precise optische mouse
Als ik jouw was zal ik eens op www.razerzone.com kijken daar staat de nieuwste die eraan komt..

Je moet zelf ook een beetje zoeken :+

http://www.r-pov.com/

[ Voor 4% gewijzigd door _MaLa_ op 28-04-2003 19:54 ]

Verwijderd

Hmmm staat echt weinig info op die site ja er is een 1000 en een 2000 en er komt een nieuwe waar totaal geen info over is

• LopeZ
  • Laatst online: 15-02 13:08

LopeZ

Too much is never enough

/oud
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.