Wijziging User Review - [wwwicked] [Ido-]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ido-
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
wwwicked had deze set te koop op tweakers:
Sw333t

V&A aangeboden: Cooler Master Silencio 352 inclusief Seidon 240M

Verkregen voor review, mag iemand anders verblijden voor een lief prijsje.

Set bestaat uit:

- Cooler Master Silencio 352 (mATX / ITX),
- Cooler Master Seidon 240M.

Ik wou de set aankopen puur om de kast te kunnen gebruiken met mijn TPC800
wwwicked heeft het opgemeten en dat past niet vertelde hij mij!
Wat moet je met de tpc800, gebruik hem met de Seidon 240M gaf die aan in een DM bericht'

Uiteindelijk:
donderdag 03 oktober 2013 21:59
wwwicked
Laat maar zitten eigenlijk. 85 excl is al erg laag. Take it or leave it.

Nu is het slaaptijd, morgen weer een dag.

vrijdag 04 oktober 2013 20:48
wwwicked
Vooruit, speciaal voor jou: 76,75 euro inclusief verzending, alleen zonder de muis. Die gebruik ik zelf dan nog wel voor bij de laptop.

Alleen vandaag en morgen geldig omdat ik morgen jarig ben.

Gr, Mark.

Ik merk dat hij het graag wil verkopen en van de spullen af wil zijn dus:

zaterdag 05 oktober 2013 00:31
Ido-
70 incl is akkoord

Doe de muis er als cadeau bij:)

Ik hoor het wel

zaterdag 05 oktober 2013 06:36
wwwicked
Fijn weekend en droom verder.

Vervolgens meteen een negatieve feedback..
Ik vind dat men snel op z'n teentjes is getrapt, waarom meteen afvuren en slechte feedback geven.
Ik heb geen verkeerde bedoeling, en help hier op het forum graag tweaker(s)

Ik zou graag willen dat deze feedback verwijderd word!

Alvast bedankt

Gr.
Ido

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sw333t
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-08 21:55
Op 2 oktober 2013 biedt je 85 exclusief verzendkosten. Heb hierop dezelfde dag geantwoord dat het totaal dan 91,75 euro wordt en heb je mijn gegevens doorgegeven.

Gelijk hierna krabbel je al terug, door te vragen of een bepaalde cpu cooler past:

Ik ben iets te snel met reageren blijkbaar geweest!
Denk je dat ik in deze kast mijn tpc800 kan toepassen?

Heb je ook nog een cpu cooler te koop?
Cable management is goed mogelijk in deze kast of niet?

Dit heb ik voor je nagekeken, maar vond het meer iets dat jezelf als potentiele koper had moeten uit zoeken. Ik ga niet erbij zetten natuurlijk welke cooler wel past en welke niet. Koper heeft ook onderzoeksplicht. Ik verkocht de set als behuizing plus een cooler, welke wel in de case paste. De vraag of ik ook een cpu cooler te koop had vond ik dus al wel erg maf, maar goed.

Bood een gratis touchmuis erbij. Natuurlijk om je over de streep te trekken, dat zal ik niet ontkennen. Je gaf aan dat je nog twijfelde plus de melding "Of de prijs zal nog gunstiger moeten zijn. Als je zegt ik moet er echt vanaf ".

In de tussentijd heb ik de touchmuis kunnen verkopen, waardoor ik jou nog enigszins tegemoet wilde komen qua prijs. Heb er toch 76,75 euro inclusief van gemaakt.

Maar blijkbaar ben jij zo'n botte boer, dat je nog leuk denkt te zijn door aan te geven "70 incl is akkoord. Doe de muis er als cadeau bij:)".

Ik ben meer dan schappelijk naar je toe geweest, heb je zeker willen matsen met de spulletjes. Had toch nog enigszins vertrouwen erin dat je een serieuze koper zou zijn. Maar helaas ben je gewoon iemand die het leuk vind om mensen in de zeik te nemen.

Vermeldt aub ook even de communicatie na 5 oktober 2013:

zaterdag 05 oktober 2013 08:56
Ido-
Mark

We zijn er om elkaar hier te helpen
Waarom geef je zo'n stomme feedback?

Jij wilt het spul verkopen, ik deed alleen een tegenbod
Van die 6,75 word ik niet rijker of armer, die had ik je dus uiteindelijk wel betaald

Ik zou graag willen dat je de feedback veranderd in 5++
Verander het desnoods in wat positiefs,

Want wat je nu doet is echt kinderachtig, en dit gedrag tonen met jou leeftijd vind ik echt belachelijk
Ik help op tw veel mensen, en wil mijn reputatie hoog houden

zaterdag 05 oktober 2013 09:05
En dat zelfs op je verjaardag?

Wees een beetje flexibel Mark.
Komop, waar is dit goed voor!

Maak er iets goeds van, en krijg er wat goeds voor terug

maandag 07 oktober 2013 12:17
Ido-
Mark,

Kunnen we erover praten, en samen eruit komen?
Of moet ik er echt energie in gaan stoppen?

Ik baal hiervan, ik doe geen vlieg kwaad
Maar je bent meteen op je teentjes getrapt blijkbaar
Zie het als een miscommunicatie desnoods!

Ik hoor graag van je

Gr.
Ido

maandag 07 oktober 2013 12:35
wwwicked
Nu is het helemaal mooi, ligt dus volledig aan mij?

Denk voortaan maar goed na voordat je een bod doet.

Gr, Mark.

maandag 07 oktober 2013 13:37
Ido-
Mark,
Maak er een positief feedback van, geef mij 5+
Aub Mark, dit gaat nergens over!

Ik mag bieden, ik twijfelde puur over de kast, niet eens over de prijs!
Maar dat je dan gelijk op je teentjes bent getrapt, ligt dat aan mij
Wees een beetje flexibel qua gedrag (coulant)

Ik doe geen vlieg kwaad, even goede vrienden komop
Ik kan jou ook positief benaderen, maar verander het aub, en zie het dit keer door de ....
(Kort en krachtig + 5+ haribo kan ik jou dan ook geven, als je mij geeft!

Gr.
Ido

maandag 07 oktober 2013 13:45
wwwicked
Coulant ben ik al meer dan genoeg geweest. Ik blijf bij mijn standpunt en dus ook de beoordeling.

Gr, Mark

maandag 07 oktober 2013 14:19
Ido-
Prima

Je wilt dus niet meewerken en een extra negatieve beoordeling van mij mag er dus bij?
Ik denk dat ik er dus meer energie in moet gaan steken

Leuk dat jij zo met medemensen omgaat!

maandag 07 oktober 2013 14:52
wwwicked
Meewerken heb ik genoeg gedaan vind ik. Als je een negatieve beoordeling bij mij wilt achterlaten, dan sta je in je recht natuurlijk.

Ik ga prima met mijn medemensen om, mits zij mij ook met respect behandelen.

maandag 07 oktober 2013 15:01
Ido-
Ik behandel je als een mens
Ik heb hoe dan ook altijd respect

Dus daar zal het niet aan liggen

maandag 07 oktober 2013 17:29
wwwicked
Jij ziet het zo, ik heb het anders ervaren. Vandaar mijn beoordeling, mocht je het er niet mee eens zijn: How to - V&A feedback laten aanpassen

Of ik ga meewerken aan dat topic hangt van de input in het topic af. Vooralsnog heb ik in de communicatie van de afgelopen paar dagen geen voldoende motivatie gezien tot het wijzigen cq verwijderen van de beoordeling.

Gr, Mark.

----

Hierna heb ik dan ook niets meer vernomen van Ido.

Ik blijf dan ook bij mijn standpunt cq feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ido-
  • Niet online
Ben ik het niet helemaal mee eens:

Ik ben meer dan schappelijk naar je toe geweest, heb je zeker willen matsen met de spulletjes. Had toch nog enigszins vertrouwen erin dat je een serieuze koper zou zijn. Maar helaas ben je gewoon iemand die het leuk vind om mensen in de zeik te nemen.

Waarom zou ik je in de zeik nemen komop zeg, wat is dit voor reactie en kinderachtig gedrag .
Ik heb wel andere nuttige dingen te doen, dan jou in de zeik te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sw333t
Kortom, de ervaring is in beider belevenis anders. Ik heb de beoordeling geschreven zoals ik het beleefd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:32

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Er was geen wederzijds akkoord over de prijs, dus geen deal, dus geen review waard. Verwijderd dus.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sw333t
Hij bood 85 euro exclusief verzendkosten, waar ik mee akkoord gegaan ben. Er is dus wel degelijk sprake van een wederzijdse deal.

Bij deze verzoek ik u dan ook de review terug te plaatsen. Ik heb Ido- puur beoordeeld op de communicatie, iets wat in een soortgelijke situatie wel werd toegestaan: Verwijderd in "Deal gesloten, koper haakt af. Geen feedback?"

Dat in de gelinkte situatie alsnog werd gekozen voor het verwijderen van beider beoordelingen doet niets af van de beoordeling van 2 sterren die ik Ido- gegeven heb. Conform het niet nakomen van de overeenkomst is deze beoordeling dan ook terecht te noemen.

[ Voor 143% gewijzigd door Sw333t op 27-11-2013 15:27 ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:32

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Damn :) Dat stukje hadden jullie niet gequote, ik zie het net in de DM correspondentie staan.
Je hebt gelijk: hij heeft een bod gedaan waarmee jij akkoord bent gegaan. Dan moet je daarna als koper niet terugkrabbelen.
Ik kan zelf de review niet terugplaatsen, dus bij deze toestemming hem te herplaatsen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Sw333t
Dank je voor de opheldering. Ik heb de review teruggeplaatst, wel in een aangepaste vorm zodat het duidelijker is richting Ido- dat het geen sneer is of om hem in kwaad daglicht te zetten.

Het aantal sterren is hetzelfde (2), wel vind ik dat er een flink gat zit tussen 2 - Slecht en 3 - Voldoende. Eigenlijk zou ik nog Matig er tussen verwachten, wat ik in dit geval dan ook gekozen zou hebben.

• Ido-
  • Niet online
Ik ben het er niet mee eens...
Alsof je mij wilt terugpakken, maar er is geen geldige reden!
In kwaad daglicht zetten, zo komt het dus wel over!

Ik bood je dat bedrag, maar daarbij gaf ik ook aan dat ik nog twijfelde..
Jij zakte uiteindelijk met je prijs, je wou mij over de streep halen..
Je gaf dus al duidelijk aan, dat je het toch graag kwijt wou, en het geld goed kon gebruiken..

Ik heb hier veel van geleerd.
Ik zie graag dat de review verwijderd word, want er alsnog een negatieve feedback plaatsen
Daar word jij niet rijker of beter van..

• Sw333t
Ik quote:

Beste

Wat zeg je van 85 excl voor beide producten?

Gr
Ido

Daarop heb ik geantwoord met:

Beste Ido,

Dat is akkoord. Als je in Nederland woont (kon het niet zien in je profiel) dan zijn de verzendkosten 6,75 euro.

Totaal is dan 91,75 euro.

svp overmaken op girorekening blablabla ten gunste van Hr. xxxxx te Heijen.

Heb je voor mij het adres waar de producten naar toe gestuurd moeten worden?

Met vriendelijke groet,

Mark xxxx

Bovenstaande is een overeenkomst en ik lees daarin geen twijfel. Die twijfel komt later pas aan bod. Als je gelijk aangegeven had dat je je twijfels had, dan had ik ook anders gereageerd. Ook hadden we dan eerst samen kunnen kijken naar je twijfels, alvorens je een bod uit deed brengen.

[ Voor 13% gewijzigd door Sw333t op 28-11-2013 10:58 ]

• Ido-
  • Niet online
Als ik geen twijfels had, had ik je centen meteen overgeboekt..

De tpc800 past niet in de kast
Als ik mijn tpc800 wil gebruiken, kan ik er dus naar fluiten!

Het is niet om jou in de zeik te nemen echt niet!
Maar om dan meteen negatieve feedback te geven...

Waarom?
Als ik helemaal niet meer zou reageren of zou negeren ...
Dan was ik het met je eens, maar in dit geval..

• Sw333t
Ik blijf bij mijn standpunt, je komt een overeenkomst niet na. Daarop heb ik je beoordeeld.

Alle prijs onderhandelingen verder was service. Ik gunde je het tegen een goedkopere prijs, daar ik mazzel had met een muis die ik gratis gekregen had met een Facebook actie en die ik tegen een leuk zakcentje kon verkopen. Service die ik je niet had hoeven te verlenen, je was tenslotte al een overeenkomst aangegaan tegen 85 euro exclusief verzendkosten.

Leerproces voor de volgende keer: Eerst uitzoeken of iets past en pas een bod doen als je er geen twijfels meer over hebt.

De beoordeling laat ik alsnog staan, het is een informatieve beoordeling die niet eens slecht is voor je reputatie. Zolang het maar bij een eenmalig iets blijft zal het zeker niet ten nadele zijn voor je verdere aankoop / verkoop activiteiten.

Het staat je uiteraard vrij om jouw bevindingen achter te laten bij mijn beoordelingen.

[ Voor 4% gewijzigd door Sw333t op 28-11-2013 11:27 ]

• Vicros
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06-2021
Wat was er niet duidelijk aan de topic waarschuwing?

[ Voor 96% gewijzigd door Microkid op 28-11-2013 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sw333t
Ik weet dat het een tijd geleden is, maar heb recentelijk nog een goed gesprek gehad met Ido-.

Wat mij betreft mag de beoordeling verwijderd worden (mits dit technisch nog mogelijk is).

Het gaat om deze beoordeling: http://tweakers.net/aanbod/rating/178946

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-10 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.