Ongewenste -1's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-10 21:46

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Topicstarter
Ik heb gereageerd in sypie in 'nieuws: Gerucht: Opvolger LG G Flex is buigbaar tot 90 graden' Gereageerd met de reactie:
Zou Apple ook binnenkort met een buigbare telefoon kunnen komen, Of heeft LG daar patent op?
Nu staat die op -1 en ik vraag me af, Is het een flame, bait of belediging van een andere gebruiker?

Maar dit gebeurd wel vaker, Je post wat in een topic wat niet ongewenst is, Maar dan reageerd iemand die het niet met je eens is oid met een -1, Daar is het hele beoordelings systeem toch niet voor bedoeld?

Het is niet wat je vind het is op feiten gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 19:10

_David_

FP ProMod

llama llama duck

kan je beter hier melden

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
LA → TMF

Edit: je reactie is slechts door één persoon op -1 gemodereerd, terwijl de score uitkomt op 0. En dat lijkt me een prima score voor een dergelijke reactie. Verder wordt het ook niet echt op prijs gesteld dat je in je reactie klaagt over de moderatie. Dat kan je namelijk ook een -1 opleveren ;)

[ Voor 113% gewijzigd door RoD op 26-11-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Topicstarter
Dank je!
RoD schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:09:
LA → TMF

Edit: je reactie is slechts door één persoon op -1 gemodereerd, terwijl de score uitkomt op 0. En dat lijkt me een prima score voor een dergelijke reactie. Verder wordt het ook niet echt op prijs gesteld dat je in je reactie klaagt over de moderatie. Dat kan je namelijk ook een -1 opleveren ;)
Oh dat is dus nu veranderd.

Maar ik zie het best wel vaak gebeuren dat een volledig on topic reactie op -1 gezet word.

Even een voorbeeld: Nvidia en Amd hebben nieuwe GPU's gerealeasd, Dan word er door iemand gezegd dat die van Amd beter zijn dan die van Nvidia, Dit bevestigd diegene met bronnen.

Dan word die reactie nog op -1 gezet door een Nvidia fanboy

Dan reageerd een ander en die zegt dat dat de Nvidia kaarten beter zijn, Deze reactie krijgt een +3 terwijl hij helemaal geen bronnen ofzo heeft.

Kan die user die dan die -1 en +3 geeft een waarschuwing krijgen? (natuurlijk niet meteen, Maar als het al best vaak is gebeurd)

En reacties die on topic zijn die op -1 gezet worden zorgen er (imo) voor dat je minder snel gaat reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zonder specifieke reacties aan te halen kunnen we hier eigenlijk weing mee. :) Verder worden notoire mismodders zeker gewaarschuwd.

[ Voor 25% gewijzigd door RoD op 26-11-2013 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 11:31
Er zijn als ik me niet vergis ruim 200.000 accounts actief op tweakers... lijkt niet me niet mogelijk om daar een actief team op te zetten vanuit kostenoverweging. Lijkt me daarnaast dat je niet automatisch kunt laten doen omdat welk script of tool dan ook niet inhoudelijk de reacties kan beoordelen.

Kortom, ik denk dat je ermee moet leren leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Topicstarter
Rataplan_ schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:32:
Kortom, ik denk dat je ermee moet leren leven :)
Dat gaat wel lukken, Als ik iets zie meld ik het in het topic.

Bedankt iedereen!
Pagina: 1