Ik zag voor het weekend een goede aanbieding bij SiComputers voor een reference 770 voor 226,50 euro bij AFuture was dat 230 (nu is de goedkoopste 245), ik dacht leuke aanbieding en bestellen maar op donderdag. Nu krijg ik vanochtend (twee werkdagen, vier gewone dagen later) onderstaande e-mail. Ik dacht kan dit zomaar en na een tijdje googlen op tweakers kwam ik de volgende topic tegen SiComputers weigert HD7950's te leveren over SiComputers. Naar aanleiding van die andere topic vraag ik mij toch af of ze vaker niet uitleveren en zo jah waarom ze dan nog in de Pricewatch staan? Ze zijn namelijk vaak bij andere videokaarten (280X) ook de goedkoopste echter vertrouw ik ze niet meer want ik weet niet of ze leveren.... Doordat ik die andere aanbieding mis moet ik nu meer betalen om alsnog de kaart te krijgen niet dat dit een ramp is maar zuur vind ik het wel.
De status van uw bestelling 400021224 is gewijzigd naar: Niet verwerkt
Helaas heeft 1 van onze leveranciers een fout in koppeling gemaakt, waardoor wij onterecht veels te lage prijzen via onze site door gaven. De juiste prijs is € 275,00 per MSI Nvidia GeForce GTX770 2GB OC DDR5 (PCI-e). Wij moeten helaas de correcte prijs aan u berekenen, u kunt natuurlijk ook uw bestelling annuleren. Als tegen prestatie willen wij u € 5,00 per MSI Nvidia GeForce GTX770 2GB OC DDR5 (PCI-e) korting aanbieden. Indien u niet akkoord gaat rest ons niet anders dan uw bestelling te annuleren. Het is niet onze werkwijze om dergelijk nieuws aan u door te geven en wanneer een prijs wat duurder wordt zijn wij zeker niet te beroerdste om bij te leggen, echter is de verschil dusdaning dat niet realistisch is dat we meegaan met die prijs.
De status van uw bestelling 400021224 is gewijzigd naar: Niet verwerkt
Helaas heeft 1 van onze leveranciers een fout in koppeling gemaakt, waardoor wij onterecht veels te lage prijzen via onze site door gaven. De juiste prijs is € 275,00 per MSI Nvidia GeForce GTX770 2GB OC DDR5 (PCI-e). Wij moeten helaas de correcte prijs aan u berekenen, u kunt natuurlijk ook uw bestelling annuleren. Als tegen prestatie willen wij u € 5,00 per MSI Nvidia GeForce GTX770 2GB OC DDR5 (PCI-e) korting aanbieden. Indien u niet akkoord gaat rest ons niet anders dan uw bestelling te annuleren. Het is niet onze werkwijze om dergelijk nieuws aan u door te geven en wanneer een prijs wat duurder wordt zijn wij zeker niet te beroerdste om bij te leggen, echter is de verschil dusdaning dat niet realistisch is dat we meegaan met die prijs.