Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Advies 2.1 audiosysteem TV

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views

• Tiimmeh
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-11 22:13
Hallo Tweakers!

Ik ben op zoek naar een audiosysteem voor mijn televisie, maar weet niet heel goed waar ik op moet letten. Ik was op zoek naar een 2.0/2.1 systeem met een budget van circa 300-400 euro. Ik ben op zoek naar een heel systeem, niet alleen de speakers. Speakers hoeven niet bijzonder krachtig te zijn, maar moeten kwalitatief wel van enig niveau zijn :)
Wat mij niet helemaal duidelijk is, is hoe de receiver het signaal ontvangt. Moet ik mijn TV naar het desbetreffende HMDI-kanaal zappen? Hoe krijg ik daar dan een TV-beeld bij (die komen namelijk van een ander kanaal [zoals o.a. TV, HDMI1, SCART, etc])? Ik heb tevens een PS3 die ik graag gebruik wil laten maken van dit audiosysteem, maar ik wil dus geen gedoe met overschakelen van het audiosysteem als ik overga van TV naar PS3.. Overigens heeft mijn TV ook een optical signaal input, werkt het aansluiten daarmee wellicht eenvoudiger?
Ik zat zelf te denken aan o.a. een Sony BDV-NF720 of de Onkyo LS3100, maar een combinatie van verschillende losse onderdelen is zeker niet uitgesloten. Ik heb als TV een Samsung UE39F5000

Alvast bedankt! :)

• Tiimmeh
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-11 22:13
Hmm.. Mijn andere post is hierheen verplaatst, dus graag reageren op mijn andere post!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:58

FeaR

In GoT we trust

Dubbel topic.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.