Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Een Daewoo Matiz?[afbeelding]
Extragratis bonus voor mensen die de locaties van de foto's kunnen bepalen. Bij mijn foto nog extraextragratis bonus als je de auto raad.
Ik neem aan de auto waaruit de foto gemaakt is...anders zou het wel erg simpel zijn
Ik gok iets Japans of Frans van zo rond de eeuwwisseling? Gezien de ingebouwde radio en de tellers
Mijn eerst gevoel was Toyota, maar kan geen Toyota vinden waar de knoppen zo ver omhoog op het dashboard zitten
toyota is goed volgens mijnooberke schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:42:
[...]
Ik neem aan de auto waaruit de foto gemaakt is...anders zou het wel erg simpel zijn
Ik gok iets Japans of Frans van zo rond de eeuwwisseling? Gezien de ingebouwde radio en de tellers
Mijn eerst gevoel was Toyota, maar kan geen Toyota vinden waar de knoppen zo ver omhoog op het dashboard zitten
Een niet al te grote, heb gegoogled op de dashboards van Yaris, Corolla en Avensis, maar die hebben alledrie een ander dashboard...Nomad schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:45:
[...]
toyota is goed volgens mij. Welk type dacht je aan?
Nog even verder gekeken...het is toch echt een Corolla

Koetjeboe: Locatie is wel erg makkelijk, zit een GPS tag in
-
Linken uit skydrive werkt niet?
Linken uit skydrive werkt niet?
[ Voor 90% gewijzigd door warhamstr op 22-11-2013 12:05 ]
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Laatste pic (en voorlaatste) was broekzakfoto:

Laatste niet-broekzakfoto:

Laatste niet-broekzakfoto:

[ Voor 26% gewijzigd door Teun_2 op 23-11-2013 21:11 ]
mijn laatste foto was genomen in een 2e hands zaak in enschede, het ging om een camera waarvan ik hoopte dat de lens demonteerbaar zou zijn. iets wat ik dus thuis op zou gaan zoeken. (nog steeds niet gedaan overigens)

maar het gaat om een 9-54mm f1.4 lens. er schijnt en f1.2 variant te zijn: http://www.ebay.com/itm/P...ain_0&hash=item4d0371962e
maarja ik weet niet of ik m kan gebruiken met mn c-mount adapter

maar het gaat om een 9-54mm f1.4 lens. er schijnt en f1.2 variant te zijn: http://www.ebay.com/itm/P...ain_0&hash=item4d0371962e
maarja ik weet niet of ik m kan gebruiken met mn c-mount adapter
[ Voor 32% gewijzigd door mrc4nl op 30-11-2013 00:20 ]
ora et labora
Mijn laatste foto is van m'n laatste aanwinst:

Wou aan iemand sturen hoe de combinatie van mijn Sony A7 + Canon FD 55mm f/1.2 Aspherical eruit zag

Wou aan iemand sturen hoe de combinatie van mijn Sony A7 + Canon FD 55mm f/1.2 Aspherical eruit zag
Heej waar blijft het vrijdagmiddag topic?
ora et labora
Yes, door drukte van Moby zijn kant helaas wat later dan normaal
Goed dat je me er aan herinnerde.
hier is het topic voor deze week:
Statief, ballast of uitkomst? (vrijdagtopic week 48)
Pagina: 1