Voor mijn gevoel heb ik een nieuw moederbord teruggekregen in mijn eigen doos. (Ik had een foto gemaakt van het serienummer op de zijkant van de doos). Ik heb nog wel een foto van mijn "oude" moederbord zelf, maar daar is het serienummer redelijk vaag op te zien. Als ik echt moeite ga doen, kan ik mijn oude serienummer die op het moederbord zelf stond denk ik nog wel achterhalen.
Het serienummer van mijn nieuwe moederbord, is in ieder geval anders dan die op de doos staat. Ze hebben het nieuwe moederbord ook "kaal" geleverd. (ze hadden er geen sata kabels en i/o shield bij gedaan, wel gewoon manual etc). Het lijkt erop dat ze een moederbord daar in de fabriek "uit het rek" hebben gepakt en die gewoon netjes in mijn doos hebben gedaan. Het was trouwens geen OEM doos, maar gewoon een retail doos. (zoals deze zeg maar).
Het serienummer van mijn nieuwe moederbord, is in ieder geval anders dan die op de doos staat. Ze hebben het nieuwe moederbord ook "kaal" geleverd. (ze hadden er geen sata kabels en i/o shield bij gedaan, wel gewoon manual etc). Het lijkt erop dat ze een moederbord daar in de fabriek "uit het rek" hebben gepakt en die gewoon netjes in mijn doos hebben gedaan. Het was trouwens geen OEM doos, maar gewoon een retail doos. (zoals deze zeg maar).
[ Voor 6% gewijzigd door FREAKJAM op 06-02-2014 21:13 ]
is everything cool?