Meen je niet?
Waarom staat er niks op hun site?
Als het zo nauw verwant was met tweakers.net zou het dan niet misschien ook ergens op de frontpage gestaan hebben... Man er schrijven mensen op GoT voor dit blad, zou dat niet door iemand gemeld zijn?
Ik geloof er eigenlijk niks van todat iemand met harde feiten komt...
Was een goed blad zou het graag willen blijven lezen...
Waarom staat er niks op hun site?
Als het zo nauw verwant was met tweakers.net zou het dan niet misschien ook ergens op de frontpage gestaan hebben... Man er schrijven mensen op GoT voor dit blad, zou dat niet door iemand gemeld zijn?
Ik geloof er eigenlijk niks van todat iemand met harde feiten komt...
Was een goed blad zou het graag willen blijven lezen...
Verwijderd
WHAAAAAAAAAAAAATTTT!!!
Failliet??
Nee toch he. Eindelijk een goed blad. dat over lans gaat en FPS spellen, 3d design En niet rayman in de PU.
Failliet??
Nee toch he. Eindelijk een goed blad. dat over lans gaat en FPS spellen, 3d design En niet rayman in de PU.
Verwijderd
Dit kan gewoon echt niet.
Het is zo een fantastisch blad.
Power Unlimited werd ik te groot voor.
En dit was goed te betalen en nog eens fantastisch
Het is zo een fantastisch blad.
Power Unlimited werd ik te groot voor.
En dit was goed te betalen en nog eens fantastisch
Dit had ik dus ook vannacht gelezen. Maar als ik nu naar die bron kijk... forum van gamers.nl?Op donderdag 07 juni 2001 08:19 schreef BiggerDave het volgende:
Realgamer is niet meer :(
Het is zelf gezegd door 1 van de redacteuren..
De meeste tijdschriften hebben een speciale zomereditie die 2 maanden meegaat, misschien heeft realgamer een hele vroege vakantie?
Doe mij maar gewoon lekker de Edge..
Ja je kunt wel de PC Gamer (US) of de CGW pakken, maar met de dollar zijn die zo loeiduur... Nee, ik heb mijn abo en wil weer een dikke plof op de mat horen.
Pagina: 1