Toon posts:

Realgamer is niet meer :(

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Las ik op het forum van Gamers.nl, gepost door 1 van de redacteurs van het blad, Gerben van Bokhorst.
Dank je Richard...
Nou guys, ik zal het er maar uit gooien, of check mijn signature... RealGamer is niet meer. Het vervelende is dat ik dus HELEMAAL van NIETS weet! Ik weet niet waarom, niet wat er nu verder gebeurd of noe m het maar op. ik kan jullie dus NIETS meer vertellen behalve dat er geen magazines meer worden gedrukt. Kwaad worden? Ik kan het begrijpen, ik ben het zelf ook, maar ik kan er geen ene drol aan doen sorry guys!
Het blad komt dus niet meer uit en medewerkers weten zelf niet waar ze aan toe zijn. Lekker geregeld daar, en extra lullig voor de oud abbonee's van Hoogspel :(

Ook prettig dat het aan de abbonee's wordt gecommuniceerd (NIET :r)

Verwijderd

hmm, dacht ik al, realgamer had het gewoon niet. Jammer

Verwijderd

Zo, en wat gaat dat betekenen voor Tweakers??

Waarom weet niemand dit? Wordt tweakers ook genaait? Volgens mij zitten er ook nog een heleboel abonnee's op hun gratis game te wachten, die ze maanden geleden bij het afsluiten van hun abo zouden krijgen. Zijn die ook de lul?

Ligt het niet gewoon aan het slechte beleid dat gevoerd wordt door t.net en RG? Ik wil niet lullig doen ofzo, maar een kapotte HD, een niet werkend backup script (en dan niet 1, 2 dagen, maar maanden) zijn toch duidelijke voorbeelden dat er iets fout is. Daarnaast ook nog eens die LAN...

Ik gun jullie echt het beste, maar als ik eht zo objectief bekijk dan moet er veel veranderen.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

T.net en RealGamer hebben niet echt hele harde banden hoor :)

Kapotte HD ---> case of bad luck in combo met een ongeluk komt nooit alleen.

T.net LAN ---> zeg nu eerlijk, als iemand met een dijk van een lokatie komt zou jij dat dan 10x checken? Geloof ik niks van. En ja dit gebeurt ook in het 'echte' leven. Ken je die ene gast, mr Leeson (?) die in zijn eentje ff Barings om zeep hielp? Werd ook niet gecheckt ;)

RealGamer ---> Heel spijtig, zeker voor abbonnees etc maar denk niet dat T.net er 'last' van heeft (sorry dat klinkt TE lomp).

Voor alle mensen van RealGamer, hartstikke bedankt voor de inzet en moeite!

Verwijderd

Zo kan je overal wel wat voor verzinnen, maar die dingen gebeuren gewoon te vaak. Het feit dat GoT er zo vaak uit ligt vind ik bijvoorbeeld ook niet kloppen. Ik wil best wel geloven dat iedereen er aan doet wat ie kan, maar misschien moet je daar professionals voor inhuren. Aangezien je genoeg bespaart op de hosting kan dat makkelijk.

• IceStorm

IceStorm

Houdt er ook rekening mee dat T.net geen bedrijf is met bakken met geld he ;)

Sommige dingen KUNNEN gewoon niet. En aan bijna alles wat je noemt wordt gewerkt maar dat zul je moeten afwachten (en ja dat gebeurt binnen 3 maanden :P ).

Verwijderd

Topicstarter
Snap ik alleen niet waarom er overal Realgamerstickers opzitten en er zo'n goede samenwerking is (tenminste, dat lijkt erop) en dan komt er een reactie van :
T.net en RealGamer hebben niet echt hele harde banden hoor
Leuk om nog een trap na te krijgen van een organistatie waar je mee hebt samengewerkt.

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 19:56

emzed

*

Na de afsplitsing van gamer.nl van Tweakers (dat toen gamers.nl ging heten) wilden ze geloof ik meer gaan samenwerken met realgamer. Van deze samenwerking hebben wij als bezoeker eerlijk gezegd weinig gemerkt. Hoogstwaarschijnlijk is bij T.net alleen wat sponsorgeld om de deur gegooid.

Persoonlijk mis ik het gamenieuws op T.net wel. Ik ga niet dagelijks naar gamers.nl, al was het alleen al om het tergend lage niveau van de reakties (dit is een willekeurig voorbeeld) :r

Toch jammer dat Tweakers te kampen heeft met problemen (->Frank83) Maar het is een vrijwilligersorganisatie. En als een vrijwilligersorganisatie zo hard groeit als T.net is het moeilijk deze groei technisch èn organisatorisch bij te benen.
Het zou me daarom ook niet verbazen als zelfs Tweakers op den duur werd overgenomen.

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 06 juni 2001 23:05 schreef BiggerDave het volgende:
Snap ik alleen niet waarom er overal Leuk om nog een trap na te krijgen van een organistatie waar je mee hebt samengewerkt.
Hoho, niet overdrijven. Ik zeg dat gewoon als persoon niet namens heel T.net ofzo. Wat ik bedoel te zeggen is dat naar mijn idee RealGamer en T.net niet echt verwant zijn aan elkaar gewoon omdat je er als bezoeker weinig van merkt. Gamenieuws op T.net is er bijv niet.
Ik bedoelde met die zin alleen te zeggen dat het failliesement IMHO niet veel van invloed is op T.net.

Maar ik zal eerlijk zeggen dat ik idd geen idee heb wat de precieze banden zijn tussen de twee.

BiggerDave, sorry als je het verkeerd hebt opgevat.

Verwijderd

Topicstarter
ok, we wachten wel op een official reactie van T.net :)

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

Mooi ik ben net afgelopen maand als verjaardags kado geabbonneerd.

En ik maar wachten... |:(

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-01 18:41
*sigh* weer een zwarte dag voor de Nederlandse gaming community. ;( Ik vond het altijd een erg goed blad, en ik kocht het ook elke maand. Ik vroeg me al af waarom hun site niet meer werdt geupdate. Ik heb geen abbo genomen omdat ik wachtte op een betere gratis game :) (Achteraf geluk mee gehad)

Anyways, Realgamer crew: Bedankt voor jullie inzet. :Y)

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Jascha is een goeie vriend van me, al heb ik hem recent neit veel meer gesproken. Ik weet maar al te goed hoe verschrikkelijk druk hij het had. Dat dit aan de hand was heb ik alleen nog niets van gehoord.

Heel spijtig, en erg rot voor hem persoonlijk. Ik weet hoeveel moeite hij er in heeft gestoken om het van de grond te krijgen.

Tweakers kan er echter m.i. niet veel bekend over maken of er een standpunt over innemen... De banden met Tweakers zijn niet zo extreem sterk. Er zijn banden ja, en het komne van een 3e server destijds was er puur op gebaseerd dat die server deels aan Realgamer gesponsord was.Dat is ook de reden waarom de Realgamer stikkers op de dozen zaten geplakt. Ik snap dan ook niet waar BiggerDave zich nou zo druk over maakt richting Tweakers.

Even min snap ik de reactie van Frank. Jah, er zijn wat tegenslagen geweest. Samenloop van omstandigheden rond het crashen van de server zijn gewoon fouten gemaakt, ernstige fouten. Dat weet jij, dat weet ik, en ieder ander die er even over nadenkt weet dat ook. Zijn dat organisatorische problemen? Ik weet het niet hoor, maar Tweakers is nou eenmaal een beetje uit de kladden gelopen hobby. Tenzij je instaat bent een beheerder voor 8000,- bruto (incl werkgeverslasten etc.) kan betalen, loop je het risico dat iemand niet helemaal instaat is om alles te overzien. - Hierbij niets slechts over Kees, hij is goed, dat weet ik, maar in anderhalve maand parttime bijklussen naast je studie kun je nou eenmaal niet zomaar een systeem dat door een ander op is gezet doorgronden en alle fouten zien zitten, en zeker Linux niet. (of het moet zwaar strak gedocumenteerd zijn.) Je moet wel iederee nmee hebben in je organisatie wil je met echt _BELEID_ aan de slag kunnen. En een beetje traditioneel freewheelen ga je niet zomaar omturnen tot een zwaar proffessioneel bedrijf. Beetje open deur dan om daar opmerkingen te maken. Dat GoT problemen heeft is ook al bekend, lijkt me duidelijk, maar wat kun je hier met beleid aan veranderen? wat zijn je keuzes? Als een software pakket het gebruik niet helemaal aan kan houdt het op. Topix is leuk, maar kennelijk nog niet voldoende uitgewerkt om het aan te kunnen. welk paket is dat wel? UBB? laat me niet lachen.

Maar ik snap dus absoluut niet waar het verband ligt met dit onderwerp. Realgamer is/was een geheel van Tweakers onafhankelijk, professioneel bedrijf dat in een krappe markt het kennelijk helaas niet heeft kunnen overleven. Dat doet me - voor jascha - heel veel verdriet. Maar waarom zou Tweakers hier door geschaad worden? Tweakers leverde stukken hardware reviews aan de Realgamer, vulde wat artikeltjes, en deed het server beheer voor Realgamer - in zoverre dat Realgamer op de Tweakers servers mee draaide. Zo'n belasting was dat niet. Realgamer deed wat promoting voor tweakers met advertenties in de RG, en misschien nog wat andere dingen, weet ik niet precies. Wat valt er weg voor tweakers? De advertenties in de RG.

Grappig trouwens hoe de laatste tijd iedereen een woordje mee wil praten over afspraken waar niemand wat van weet, en meteen heel geagiteerd reageert als daar lauw op gereageerd wordt. - banden tussen Tweakers en Vuurwerk, Strikerz en Tweakers, hoe dat samen loopt met Vuurwerk, hoe Realgamer er in is betrokken, etc. etc. etc.
Laten we reeel zijn. Dat zijn interne aangelegenheden waar een bezoeker, in mijn zeer bescheiden mening, dus gewoon geen drol mee te maken heeft, en waar dus ook geen commentaar op hoeft te worden gegeven. Als je reacties krijgt, mazzel. Overigens... so be it. (En hoe je nou een officiele reactie moet verwachten als niemand er van op de hoogte is... :?)

Nogmaals heel kut voor Jascha, maar dat heeft _niets_, maar dan ook NIETS te maken met "Beleid" van tweakers.

P.S. (ever noticed dat beleid en debiel uit de letters bestaan?)

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:35

Wildfire

Joy to the world!

Het is jammer, maar ik heb altijd al tegen Jeroen (een vriend en ex-klasgenoot van mij) gezegd dat ik dacht dat RealGamer het niet al te lang zou uithouden...

Helaas is dit dus toch uitgekomen... als ex-werknemer van RealGamer vind ik het helemaal klote... Het rotte voor Jeroen is dat hij z'n studie heeft opgegeven voor RealGamer. Tsja, het was een gok natuurlijk maar toch erg jammer.

Ik zal nog eens informeren bij David Morren (redactielid en klasgenoot/vriend van mij) of hij wat meer weet... want ik ben toch wel benieuwd hoe het nou verder moet...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Aeon
/kwoot:
Het is jammer, maar ik heb altijd al tegen Jeroen (een vriend en ex-klasgenoot van mij) gezegd dat ik dacht dat RealGamer het niet al te lang zou uithouden...
/unkwoot

Dat is lekker makkelijk gezegd achteraf. |:( Maar aangezien er niets bekend is om de reden waarom Realgamer er niet meer is, laten we daar verder dan ook niet op ingaan.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ik wil er ook niet verder op ingaan voordat ik van Jeroen en/of David heb gehoord wat er precies aan de hand is... we kunnen hier allemaal wel gaan zitten speculeren, maar dat schiet niet echt op.

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Zelfs als je het al weet - iig iets meer dan niets... Is het dan wel aan ons om hier over naar buiten te treden?

Ik denk dat het hele uitzoek werk over het "hoe nu verder" en het inlichten van abbo's beter gedaan kan worden door de redactie, en ze in een moeilijke tijd toch iig de ruimte moet worden geboden om dat zelf te kunnen doen

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Kvond het een topblad voor een schappelijk prijsje...Nu begrijp ik ook waarom in eerste instantie de cd niet meer bij de vrije verkoop zat....

Zeer spijtig.....

RaD

Pms : R.I.P. :'( ;(

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Eén ding weet ik in ieder geval zeker: het zijn toffe gasten daar bij RealGamer (enkele ken ik persoonlijk, waaronder dus "the boss" Jeroen) en ze zullen er alles aan doen om niemand er de dupe van te laten worden... dat ligt gewoonweg niet in hun karakter...

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:42

Entity

9000rpm

Ik vind het ook erg jammer dat het zo gelopen is, ik (eveneens ex-redacteur overigens) vond het blad altijd erg goed en was tenminste niet zo commercieel als sommige andere bladen.

Ik heb zelf nog niks van Jeroen vernomen (ik spreek hem toch nog regelmatig), de laatste keer, ruim een maand geleden, was hij nog positief en zou de nieuwe RG website (die al lang in de planning staat en die een concurrent voor Gamers.nl zou moeten worden) toch eindelijk eens online zou komen.

Sindsdien niks meer gehoord :'(, het is vermoedelijk toch fout gegaan.

Verwijderd

Ahh man,

wat een slecht nieuws is dat!!
Wel jammer ook dat wij abbo's er niks van te horen krijgen!!

Verwijderd

Tsja.. ik vond (persoonlijke mening dus)het blad niet zo bijzonder eigenlijk, ik zal het niet missen

Verwijderd

Was het dan niet mogelijk om de prijs van het blad iets te verhogen?
Of bijvoorbeeld de CD helemaal te cancellen?

Ik vond het trouwens een wereld-blad!
Ben trots op mijn abbonement!

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Ik zit er absoluut niet mee dat RG er mee gekapt is. Ik heb 4 losse nummers gekocht, en vond het niveau echt niet geweldig hoor, veel te eenzijdig (Gewoon te veel CS) en persoonlijk geschreven, met behoorlijk wat vooroordelen en ontsporende argumenten. Niet mijn smaak. Jammer voor de abbonee's en de redactie, maar ik neem aan dat dat wel goed komt.

De abbonee's kunnen toch gewoon overstappen op de Power Unlimited :P .

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Op donderdag 07 juni 2001 16:27 schreef -polle- het volgende:De abbonee's kunnen toch gewoon overstappen op de Power Unlimited :P .
Argh! Nog graffer!

Steam

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-02 18:32

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik vroeg me gisteren nog af waarom ik al lange tijd geen blad meer had gezien. Erg jammer.

Realgamer en T.net zijn overigens nooit zo close geworden als de bedoeling was, vandaar dat dit voor T.net geen grote gevolgen zal hebben. Nouja, misschien kunnen we weer beginnen met wat gamesnieuws :)

• Aeon
Power unlimited? Yeh right. Daar is mijn neefje van 12 ook op geabbonneerd. Net als de Donald Duck.

Realgamer 00wnz. 8-) Maar als dat er niet meer is heb ik liever PC Gameplay

• Rickstah
  • Laatst online: 01-09-2025
Ik vond Realgamer ook gewoon slecht !!
Ik heb het nu over 1 van de eerste uitgaves maar de indeling van de reviews enz.. waren gewoon lastig ingedeeld...en dat was gewoon klote lezen.....

jammer.......PC GAMEPLAY RULEZZ >:)

• Femme
  • Laatst online: 16:00

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

RealGamer is in de loop der tijd sterk verbeterd hoor. Hun concept is/was gewoon erg goed, veel dichter bij de gamer dan welk ander blad. Helaas zit de gamebladen markt nogal vol en is de advertentiemarkt slecht op dit moment.

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:13
OK, weer een lijfblad weg :'(

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Verwijderd

IMHO is de PCGameplay veel beter. De reviews waren/zijn van een veel hogere kwaliteit. De realgamer had wel veel leuke extra's als clan en modnews, maar het gaat mij voornamelijk toch om de reviews en die wil ik graag goed geschreven hebben, daarom lees ik de PCGameplay.

Wel jammer voor de Realgamer, ik had het ze graag gegund...

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Op donderdag 07 juni 2001 17:41 schreef Conan het volgende:
Ik vondt Realgamer ook gewoon slecht !!
En ik vind jouw Nederlands gewoon slecht !!
Damn wat een inkoppertje :+

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

realgamer....ik had ze eingelijk allemaal stond ook elke week weer tewachten .... maar ik ben er nu net een kleine 4 maanden (ofzo) mee gestopt en waarum weis ich nicht...

maar als ik het 1e nummer door lees moet ik huilen hoe slecht dat nmr was...ik had het zelf kunnen maken...(het is dat ie toen 7.50 was >:) )

maar hoe verder hoe beter hij werd en uiteindelijk scheelde hij van de pcgameplay niet veel (lees: evengoed) ..

• Hennie-M
  • Laatst online: 10:32
ga nou niet lopen blaten over power unlimited!

want dat zijn nou wel de grootste eikels die er rond lopen. ik ben 3 jaar geabonneerd geweest en het zakte echt snel de stront in hoor. errug slecht blad.

vooral die nieuwe layout

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
pc zone is ook lekker :) (of DVD-zone :+ ) maar is wel duur
(DVD zone iets van 210.-- per jaar, en cd-zone 168.-- d8 ik)

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Duitse bladen blijven het beste..

• Polle
  • Laatst online: 12-04-2021
Op donderdag 07 juni 2001 23:38 schreef Wekkel het volgende:
Duitse bladen blijven het beste..
Samen met de Engelstalige. Ik heb laatstgenoemde liever, Duits is zo'n k*ttaal.

Oh, en jongens, ik meende dat niet serieus ofzo hoor, van de Power Unlimited. Daarom stond er ook een :P achter. Hoewel, het niveau zou er er op vooruit gaan... >:)

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 16:27 schreef -polle- het volgende:
Ik zit er absoluut niet mee dat RG er mee gekapt is. Ik heb 4 losse nummers gekocht, en vond het niveau echt niet geweldig hoor, veel te eenzijdig (Gewoon te veel CS) en persoonlijk geschreven, met behoorlijk wat vooroordelen en ontsporende argumenten. Niet mijn smaak. Jammer voor de abbonee's en de redactie, maar ik neem aan dat dat wel goed komt.

De abbonee's kunnen toch gewoon overstappen op de Power Unlimited :P .
jajaja... power unlimited en de donald duck zeker..
lekker dat ze dit ook aan de abo's laten weten zeg.. ik heb voor een jaar vooruit betaald. |:(

Verwijderd

Het zat eraan te komen. Ik heb er de laatste tijd een beetje gefreelanced, maar de connecties werden steeds slechter met Jeroen en Jascha. Ik kreeg ook ineens geen RG's meer in huis maar nu wil ik wel mijn geld terug. Ik heb sinds 1 maand mijn abo weer verlengd maar nog steeds niks gehad. Ze mochten op zijn minst de abonnees eens inlichten dat ze gestopt zijn.

Verwijderd

Vandaar dat ik deze maand geen realgamer kreeg had gebeld maar er werd niks over gezegd. ze zouden het uit gaan zoeken.
Maar heel jammer was een goed tijdschrift.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
jammer dat ze weg zijn, het was zo ongeveer t enige blad waar ik op geabboneerd was (op de ct na), de kwaliteit steeg m.i. per uitgave en deed zeker niet onder voor de meeste andere bladen (was zeker beter dan de pczone :r)

Nu maar over naar Pcgameplay (enige andere blad dat enigzins te pruimen is)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

ja ik heb ook wel es wat (p)reviews geschreven voor rg

• Firestormer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 11:27
* Firestormer heeft het blad maar 1 keer gelezen

ik wou me er deze week op gaan abboneren :(

• Laurent
  • Niet online
;(

Dit is echt jammer, want de RealGamer vond (en vind nog steeds) ik persoonlijk een heel goed blad voor een gamer, als ik het lees heb ik ook niet gevoel dat ik een blad lees die echt "puur voor het geld gaat", wat ik wel heb bij bijv. de PCM, of de Computer!Totaal waar ik eerst 10 pagina's met dubbelzeidige reclame uit moet scheuren.

RealGamer had ook een extratje, ze werden n.m.l ook bekender door de RealBot, bots gemaakt door de mensen van RealGamer ofzo voor CounterStrike. Dat liep erg lekker, alleen volgens mij hebben ze daar niet echt meer leden van gekregen ofzo.

Zelf vind ik, zoals ik al zei, het echt heel jamemr dat de RealGamer er niet meer is, ik heb de laatste exemplaren hier nog liggen.

Verwijderd

Op zaterdag 09 juni 2001 06:20 schreef Aikeleer het volgende:
;(

Dit is echt jammer, want de RealGamer vond (en vind nog steeds) ik persoonlijk een heel goed blad voor een gamer, als ik het lees heb ik ook niet gevoel dat ik een blad lees die echt "puur voor het geld gaat", wat ik wel heb bij bijv. de PCM, of de Computer!Totaal waar ik eerst 10 pagina's met dubbelzeidige reclame uit moet scheuren.

RealGamer had ook een extratje, ze werden n.m.l ook bekender door de RealBot, bots gemaakt door de mensen van RealGamer ofzo voor CounterStrike. Dat liep erg lekker, alleen volgens mij hebben ze daar niet echt meer leden van gekregen ofzo.

Zelf vind ik, zoals ik al zei, het echt heel jamemr dat de RealGamer er niet meer is, ik heb de laatste exemplaren hier nog liggen.
nee Sander was allang bezig aan Realbot voordat Realgamer zich ermee bemoeide. Net als bij TUDU sponsorde Realgamer alleen maar bv. de website zodat de makers die niet hoefde te betalen.

Verwijderd

ze waren toch bezig met het maken van een game?

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-02 22:23
kvindt het ook echt heel erg jammer, maar dur is nix aan te doen. Misschien start het opnieuw op ofzow. Ik kocht elke maand de pc gameplay en de realgamer, allebei goeie revieuws en veelzijdig, al die bull shit van slechte revieuws slaat nergens op, ze waren duidelijk en gaven iig geen belachelijk hoge cijfers, waar bij ik denk aan een blad dat begint met een P en eindigt met C zone.
Bovendien was het niet zo commercieel en was de opzet sterk verbeterd, kvond het ook altijd leuk om een belgisch en een nederlands blad te hebben (er is intelligentie in belgie, tot op zekere hoogte ;)
Engelse en Duitse bladen zijn vaak veels te commercieel, en vindt men gewoon goed omdat het niet nederlands is, het is anders etc.
ze doen me vaak denken aan de nederlandse pc gamer die daggik ook al weer is opgeheven.

ik heb er om de een of andere reden ook altijd al rekening mee gehouden dat het zou stoppen en me daarom nog neit geabbonneert, dit lag niet aan de kwaliteit. kweet niet waaraan.

iig veel sterkte aan de realgamer crew, en dat ze maar weer een nieuw blad in mekaar mogen flansen.

Verwijderd

Best jammer, het was een blad wat ook behoorlijk goed dacht aan de online community en een mooi mix tussen hard- en software was.

Verwijderd

ik vond realgamer het beste gamesblad dat er was :( (veel aandacht voor cs :) jammer dat het weg is :( die jongens hebben hun best ervoor gedaan en thnx voor al die cdtje want met isdn was het niet te downloaden

GReetz

Verwijderd

Op dinsdag 18 september 2001 12:20 schreef dreamweaver het volgende:
ik vond realgamer het beste gamesblad dat er was :( (veel aandacht voor cs :) jammer dat het weg is :( die jongens hebben hun best ervoor gedaan en thnx voor al die cdtje want met isdn was het niet te downloaden

GReetz
ik weet het niet hoor, maar ik heb het een keer in een AH bekeken, er stond een review van CS1.0 in terwijl CS1.1 al uit was, dus veel aandacht voor CS vind ik een beetje kul(ik weet niet hoevaak het uitkomt, maar een beetje recpetabel blad heb je toch elke maand weer thuis liggen)

Verwijderd

Ja net toen ik 100 piek betaalt had :(

Verwijderd

Op dinsdag 18 september 2001 12:28 schreef lc_SOS__BackStabber het volgende:

[..]

ik weet het niet hoor, maar ik heb het een keer in een AH bekeken, er stond een review van CS1.0 in terwijl CS1.1 al uit was, dus veel aandacht voor CS vind ik een beetje kul(ik weet niet hoevaak het uitkomt, maar een beetje recpetabel blad heb je toch elke maand weer thuis liggen)
realgamer kwam ook elkemaand uit dus bij de ah zal wel een ouwe release hebben gelegenofzo want toen ik em kreg was ie wel uiptodate (had een abo )en die was er wel veel eerder dan in de winkel

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
Ik vind het wel slecht dat de uitgever achter het bedrijf de gedupeerde abbo's geen brief heeft gestuurd + geld terug, martell/realgamer was namelijk niet falliet, dus kun je gewoon je geld terugkrijgen (wanprestatie etc)

Adres:

Martell Publications

Postbus 590
2600 AN Delft

070-3194686

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Pagina: 1