Jup, die staat als volgende op de planning. Moet ik van de week even wat schetsjes voor maken, een tweaker wilde me wel helpen met het middenstuk.
Maar zoals gezegd, eerst nog wat meer foto's van deze casemod.

De bodemplaat geschilderd. Het midden is niet gedaan, omdat de kast daar toch op staat.
Nadat deze geschilderd was de hardware erop gezet.
De stripjes die je ziet zijn magneetstripjes. De hele casemod wordt op z'n plek gehouden door deze stripjes en neodymiummagneten die op de onderkant van de kast zijn geplakt. Hierdoor kun je nog steeds makkelijk bij de hardware komen, zonder dat je iets hoeft te slopen.

En zo staat de kast er uiteindelijk bij, met alle plantjes en dergelijke erop geplaatst.
En de foto die we gebruikt hebben om het ding in te sturen voor de wedstrijd.
Het stemmen begint ergens volgende week, ik ben bang dat ik weer iets te excentrieks neer heb gezet om bij de menigte in de smaak te vallen, maar dat maakt me eigenlijk niet uit, want ik vind 'm zelf best gaaf geworden.
Er zijn nog wel wat detailtjes die we willen fixen, zo moet er eigenlijk nog een stukje strand komen, en wil ik nog golfjes gaan schilderen in het water, maar dat kreeg ik niet meer af in de tijd. Het is voornamelijk veel schilderwerk, en dat duurt behoorlijk lang voordat het goed droog is.