Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Programma voor correct en blind typen

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Hoe leren jullie blind typen en gebruiken jullie daar een programma of site voor? Zoja, welke?

Ik realiseer me nu dat ik hier geen topic voor had hoeven aan te maken.. Afijn.

[ Voor 30% gewijzigd door Montu op 18-11-2013 14:43 ]

PC Specs

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

• Montu
Bevallen me allemaal niet echt goed tot nu toe.. Iemand met ervaring met een bepaald programma of site?

PC Specs

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-11 20:29

tijmeng

Panasonic 7J

bevalt je niet... is gewoon een kwestie van doen, hoe dom die oefeningen ook zijn. Eerste hit op google. voor gaan zitten en gaan met die banaan. Wil je iets met stickertjes, leuke plaatjes of een virtueel miepje wat tegen je praat: kijk eens in de 1 euro cdrom bak van de blokker of daar ene verdwaalde Davilex cursus ligt uit 1996

• Montu
tijmeng schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:47:
bevalt je niet... is gewoon een kwestie van doen, hoe dom die oefeningen ook zijn. Eerste hit op google. voor gaan zitten en gaan met die banaan. Wil je iets met stickertjes, leuke plaatjes of een virtueel miepje wat tegen je praat: kijk eens in de 1 euro cdrom bak van de blokker of daar ene verdwaalde Davilex cursus ligt uit 1996
Haha :p Eigenlijk zoek ik dat wel ja, haha. De moeite is het alleen niet waard. Ik gebruik de googlehits dan wel.

PC Specs

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als ze allemaal niet bevallen dan is er geen die wel bevalt en kan je wel ophouden. Als enkel degene die je hebt bekeken niet bevallen dan wil je in de topicstart duidelijk maken wat waarom niet bevalt en wat je dus wel zoekt ;)
Zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/faq -> Het algemeen beleid #topicplaatsen
Het lijkt me goed om in een nieuw topic opnieuw te beginnen, maar dan met meer info in de topicstart.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.