Ik heb een gedeelde agenda in google met mijn vriendin. Hierin zetten we al onze "thuis" afspraken. Daarnaast heb ik op mijn werk een agenda in exchange (2007). Nu zijn er werkafspraken die doorlopen tot in de "thuis" tijd en thuisafspraken die beginnen in de werktijd. Beide agenda's worden gesynchroniseerd op een HTC one X en Samsung Galaxy s3 mini. De afspraken die overlap hebben zet ik dus en in mijn exchange agenda en ook in mijn google agenda. Gevolg dubbele afspraken in de agenda.
Nu lijkt het mij handig dat ik mijn google agenda zou kunnen toevoegen in exchange en deze automatisch dan als prive weergeven. Na een aantal avonden zoeken heb ik het idee dat het niet kan maar ik kan me voorstellen dat medetweakers hetzelfde probleem hebben. Hier moet toch een softwarepakketje voor te vinden zijn?
mijn vraag is dus eigenlijk deze Google Calendar syncen met Microsoft Exchange account omgekeerd.
Nu lijkt het mij handig dat ik mijn google agenda zou kunnen toevoegen in exchange en deze automatisch dan als prive weergeven. Na een aantal avonden zoeken heb ik het idee dat het niet kan maar ik kan me voorstellen dat medetweakers hetzelfde probleem hebben. Hier moet toch een softwarepakketje voor te vinden zijn?
mijn vraag is dus eigenlijk deze Google Calendar syncen met Microsoft Exchange account omgekeerd.
[ Voor 7% gewijzigd door Stampre op 17-11-2013 22:18 ]
http://specs.tweak.to/6635