Telenet Telemeter Status Problemen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:36

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Sinds kort heb ik meerdere meldingen gezien dat een x-aantal mensen die bij telenet zijn aangesloten niet meer kunnen zien hoeveel ze verbruiken op hun telemeter. (De telemeter houd bij hoeveel je ul/dl) Zowel bij gewone gebruikers als bij Business-abo's. Op userbase loopt hier blijkbaar ook al een topic over en hier baseer ik buiten mijn eigen ervaring nu ook deze info op.

Mijn persoonlijke situatie:
Telemeter:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eJIYhi1iRUEfglFQX9enOyx0/full.png

Netlimiter 3 Registratie:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5yuuW6RCIhORAP3aFv7X2zyH/full.png

De enkeling die reactie van telenet heeft gehad kreeg het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2iNUbq90VRc4cA6cmnlWZTc7/full.png
(dit was reeds op 9-11-2013!)

Ikzelf heb nog geen reactie gekregen op mijn tweet. Ik heb vandaag besloten om te downloaden tot ik over mijn 80GB van de maand zit waarbij ik dan normaal een email ontvang. Deze email is echter niet gekomen.

Ik vraag me af of er iemand weet wat er mee aan de hand is omdat het nu al zo'n lange periode bezig is. En of al iemand een andere reactie hieromtrent heeft gekregen? Ik hoop morgen meer van collega te horen die actief is op een helpdesk. Maar er moeten toch nog medewerkers zijn die hier al dan niet over gehoord hebben? Persoonlijk zouden we hier als telenet klant voordeel uit kunnen doen.

Na de actie die opgezet was via facebook om telenet erop te wijzen dat vaste klanten die al jaren klant zijn altijd in de kou blijven omtrent de acties voor nieuwe klanten. Zijn hier de rond-je-tafel gesprekken uit voortgekomen. Nu de media de afgelopen dagen vol stond met de nu ontslagen topman bij belgacom lijkt het me sterk dat men iedereen zijn gedownloade GB's zou aanrekenen en zichzelf zo weer in de negatieve aandacht zou brengen. Om daardoor nog meer woede van de klanten over zich te krijgen. Marketingtechnisch niet zo slim.

Mogelijk oorzaken?
- Is dit een compensatie voor vaste klanten? Dan had men dit wel duidelijk aangegeven vermoed ik (pure positieve reclame)
- De zoveelste telemeter fout?
- Netwerk testen op capaciteit/belasting?
- .... ???

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
Ben deze maand aangemerkt als grootverbruiker wegens een foutje aan mijn kant. Normaal zou ik dan tijdens de piekuren aan zeer lage snelheid kunnen downloaden. Al is het mij opgevallen dat sinds ongeveer 8 of 9 oktober mijn snelheid altijd optimaal is. Dus dit is misschien gerelateerd? De dagen voorheen downloadde en surfte ik wel aan lagere snelheid.

Ben benieuwd wat je te horen krijgt van je collega.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:36

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
IK heb mijn collega nog niet gehoord maar plots nadat het in de media is gekomen werkt het weer!
Toeval bestaat niet zeg ik dan. Dit is te verdacht vind ik!

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)