'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Bij mij staat duidelijk dat alles in deze order geleverd had moeten worden, bij nog te leveren staat 0 bij elk artikel op de pakbon. Dadelijk maar even bellen.Phyxion schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:28:
Staples stuurt ze na als de order niet compleet is (bekijk de pakbon).
Zojuist gebeld en er blijkt een lijst te zijn met mensen waarbij de SSD nageleverd gaat worden ivm beperkte voorraad. De informatie op de pakbon is niet relevant, hun hebben de juiste informatie in hun systeem staan. Ze verwachten de SSD's na het weekend uit te kunnen leveren.
[ Voor 28% gewijzigd door SpX op 21-11-2013 12:18 ]
En wat is/was het gewicht van je pakket?OkeOkeOke schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:09:
Hier net keurig samsung 840 EVO 120GB en Sandisk Cruzer Blade 16GB afgeleverd door GLS.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
En op de doos staat 0.30 KG
[ Voor 32% gewijzigd door OkeOkeOke op 21-11-2013 12:18 ]
Voor zover ik weet is er geen korting op HP producten bij de komende Happy Hours, dit was wel het geval bij de vorige.Uxstyle schreef op woensdag 20 november 2013 @ 21:08:
Tip voor als je een HP printer gaat aanschaffen tijdens de happy hours. Check de HP website voor de cashback actie: http://h41201.www4.hp.com/AdLanding/nl/nl/89498/. Bijvoorbeeld de HP 7520, waar ik volgens mijn berekening op € 55,51 uit kom.
Laat maar..
Ik heb mijn SSD ook niet gekregen terwijl er op de pakbon staat dat het geleverd moet zijn.SpX schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:37:
[...]
Bij mij staat duidelijk dat alles in deze order geleverd had moeten worden, bij nog te leveren staat 0 bij elk artikel op de pakbon. Dadelijk maar even bellen.
Zojuist gebeld en er blijkt een lijst te zijn met mensen waarbij de SSD nageleverd gaat worden ivm beperkte voorraad. De informatie op de pakbon is niet relevant, hun hebben de juiste informatie in hun systeem staan. Ze verwachten de SSD's na het weekend uit te kunnen leveren.
Ik moet wel zeggen dat de pakbon ook niet echt helder is maar ik hou er rekening mee dat er een orderpicker niet goed heeft opgelet.
ze leveren alleen niet op volgorde van bestellen. Hopen dat m'n SSD dan begin volgende week komt...SpX schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:37:
[...]
Bij mij staat duidelijk dat alles in deze order geleverd had moeten worden, bij nog te leveren staat 0 bij elk artikel op de pakbon. Dadelijk maar even bellen.
Schrikken want op de pakbon stond dat ie erbij zou moeten zitten!
Gewicht bij T&T GLS 1 kg en op de doos 0,3 kg
Snel met Staples gebeld om opheldering:
Medewerker van Staples stelde me gerust dat de SSD nageleverd gaat worden en mijn naam op de lijst voorkwam.
Opgelucht!
Apple tv besteld, zonet pakketje gekregen, goh wat is die doos licht... geen inhoud, alleen bon en reclameblaadje...
Dat wordt bellen.
Doos zou 0,7 kg wegen, maar hij weegt maar 170 gram....
Dus:
Besteld om: 18-11 iets na 18.00
Geleverd op: 21-11 13.30
Inhoud: Leeg
Compleet? Nee

------------------------
Aanvulling:
Gebeld met de klantenservice, ze gaan het uitzoeken, word later vandaag nog gebeld.
Werd binnen een kwartier terug gebeld, erg net van ze, nu was het probleem dat er op mijn pakbon geen artikel stond, dus een lege pakbon = lege doos.. beetje vreemd

[ Voor 57% gewijzigd door navlim op 21-11-2013 14:06 . Reden: Update ]
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Via dit lijstje:
Besteld om:
Inhoud:
Compleet? Ja

* Even de juiste regel laten staan
[ Voor 51% gewijzigd door Frostbite op 21-11-2013 13:55 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Dat is misschien wel handig.Sc0rPi0N schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:46:
Kunnen diegene die hun pakket hebben ontvangen even aangeven hoelaat ze besteld hebben?
Bijvoorbeeld: besteld 15:25 en alles ontvangen
of besteld 16:45 , order niet compleet.
Misschien is zo al duidelijk te krijgen of mensen een ssd thuis kunnen aantreffen of niet.
Kun je ook gelijk zien of ze uitleveren op volgorde van besteltijd.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Had jij wel de origine factuur al ontvangen?OkeOkeOke schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:58:
Orderbevestiging 17 november om 13.28 ontvangen zojuist alles ontvangen.
Die heb ik namelijk nog steeds niet ontvangen in de mail.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Hier staat de laatste update om 7:53, handeling: bestel.
Verder niet dat het pakket het depot verlaten heeft.
[ Voor 4% gewijzigd door AdmiralSnipe op 21-11-2013 14:01 ]
Ja die had ik ontvangen gisteravond.Sc0rPi0N schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:00:
[...]
Had jij wel de origine factuur al ontvangen?
Die heb ik namelijk nog steeds niet ontvangen in de mail.
"Voor degenen die het pakketje al ontvangen hebben: Wat was de laatste update via track & trace?
Verder niet dat het pakket het depot verlaten heeft."
Dit was bij mij ook de laatste status.
[ Voor 31% gewijzigd door OkeOkeOke op 21-11-2013 14:03 ]
Dan zal 't zo wel komen.OkeOkeOke schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:02:
[...]
Ja die had ik ontvangen gisteravond.
"Voor degenen die het pakketje al ontvangen hebben: Wat was de laatste update via track & trace?
Had het hier ook gezien en ik nam aan dat het pakket dan in de Bestelwagen zou liggen. Nu ik zie dat het bij de buren is afgeleverd weet ik het toch wel zeker.AdmiralSnipe schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:01:
Voor degenen die het pakketje al ontvangen hebben: Wat was de laatste update via track & trace?
Verder niet dat het pakket het depot verlaten heeft.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Track&trace van GLS geeft zeer weinig informatie in tegenstelling tot die van PostNL.OkeOkeOke schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:02:
[...]
Ja die had ik ontvangen gisteravond.
Je krijgt alleen een update dat het in de depot is en vervolgens staat de bezorger aan de deur.
Dus gewoon wachten.
Ik heb er wel gekocht zonder ingeschreven te staan.Jadang schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:24:
[...]
Winkel is inderdaad alleen voor pashouders (KvK).
Zij hebben een pas die je dan mag gebruiken/op mag kopen.
Even naar vragen en zeggen dat je je later inschrijft (in de winkel, niet online).
[ Voor 3% gewijzigd door Teijgetje op 21-11-2013 14:12 ]
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.
Ik weet het ook zeker, heb het pakketje net in ontvangst mogen nemen.Sc0rPi0N schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:09:
[...]
Had het hier ook gezien en ik nam aan dat het pakket dan in de Bestelwagen zou liggen. Nu ik zie dat het bij de buren is afgeleverd weet ik het toch wel zeker.
Had op zaterdag rond 21:30 besteld en heb zowel het 16GB stickje als een 120GB SSD aangeleverd gekregen.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Die SSD weegt gewoon niet veel.
Telefonisch gemeld en wordt uitgezocht.
Zondag begin van de middag besteld. ruim voorradig op dat moment. Maandag mail ontvangen dat de levering eind deze week zou plaatsvinden ivm .......het bekende verhaal.
Ook zaten er twee codes bij:
€ 25 korting bij een minimale bestelling van € 75 met de code: BA4222RD
Gratis Satzuma shower radio met de code: BT4920SR
[ Voor 33% gewijzigd door WhySoSerious? op 21-11-2013 15:47 ]
SSD 120GB + USB Stickje
Gewicht op doos: 0.3 KG
Gewicht Track&Trace van GLS: 1KG

[ Voor 28% gewijzigd door Rafnold op 21-11-2013 16:12 ]
Toch raar want er staan twee locaties op de orderpicklijst en van beide locaties is in één doos wat geleverd.
Die code voor de shower radio is nog niet geldig, krijg deze melding:dennisvdweg schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:46:
Hier is de bestelling compleet![]()
Ook zaten er twee codes bij:
€ 25 korting bij een minimale bestelling van € 75 met de code: BA4222RD
Gratis Satzuma shower radio met de code: BT4920SR
HELAAS: Deze promotie code is alleen geldig van '02/12/13' tot '15/12/13'.
Gratis Satzuma shower radio - bij online besteding vanaf 75.- excl. postzegels en cadeaubonnen BT4920SR
Ik wil graag een apple tv
/edit: het is in twee etappes verzonden. Mocht het morgen niet binnen zijn, dan weer bellen. Had de indruk dat ze overspoeld werden met telefoontjes
[ Voor 38% gewijzigd door Plato1989 op 21-11-2013 16:30 ]
_██_
(ಠ_ృ)
Kreeg zelfs als particulier er een pasje bij
Verwijderd

Gaat blijkbaar niet op chronologische volgorde van bestellen, ik had 'm pas maandagochtend besteld, misschien voorrang voor de vaste klanten
Staples bedankt
Nu nog een kabeltje SATA-USB regelen om de hele boel te klonen...
Zo te zien komt de rest morgen dan wel aan.
Ik zou ook graag willen weten of je toch spullen van de webshop zou kunnen bestellen ook al zijn ze nu niet op voorraad. Zou een mail bijvoorbeeld voldoen?
Hij is al in de aanbieding, maar met kortingscode wordt het echt leuk:
Staples incl. BTW en verzenden € 204,49
pricewatch: Synology DiskStation DS214
Toppie! Ze hebben er nog voldoende op voorraad.
[ Voor 6% gewijzigd door tomic op 21-11-2013 17:47 ]
Toch maar een weblog?
Ex btw ! Komt 40 euro btw bij optomic schreef op donderdag 21 november 2013 @ 17:45:
Ook leuk met deze aanbieding: De synology DS214.
Hij is al in de aanbieding, maar met kortingscode wordt het echt leuk:
Staples incl. BTW en verzenden € 204,49
pricewatch: Synology DiskStation DS214
Toppie! Ze hebben er nog voldoende op voorraad.
Helaas..
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Ik ben zojuist bij Staples langsgeweest maar de chagerijnige manager kon me de schijf niet met korting meegeven omdat hij een fysieke bon nodig heeft om de korting te verantwoorden. Hoe heb jij het geregeld?hoog0404 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 17:19:
Heb net een Samsung SSD 250BG 840EVO in Barendrecht gehaald. € 114,95 incl BTW.![]()
Kreeg zelfs als particulier er een pasje bijpoortje gaat nu automatisch open.
[ Voor 7% gewijzigd door Hummed op 21-11-2013 18:46 ]
Zal morgenochtend Staples bellen. Staat op de pakbon wel dat hij erbij zou moeten zitten. Slordig maar als ze een naleverlijst hebben dan wachten we nog maar een dagje.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Mijn niet chagerijnige medewerker heeft er wel de tijd voor genomen.Hummed schreef op donderdag 21 november 2013 @ 18:41:
[...]
Ik ben zojuist bij Staples langsgeweest maar de chagerijnige manager kon me de schijf niet met korting meegeven omdat hij een fysieke bon nodig heeft om de korting te verantwoorden. Hoe heb jij het geregeld?
De codes staan niet in de computer zei hij. Heb daarom wel 15 minuten moeten wachten
Onderstaande code is gebruikt.
€ 30.- Korting bij Staples.nl op een online besteding van minimaal € 85.- excl. BTW met de code:
Members only: PC4613LA
Helaas? Ik heb toch echt 204,49 betaald....Patrick89 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 18:29:
[...]
Ex btw ! Komt 40 euro btw bij op
Helaas..
Het gaat zo:
Advertentie prijs: €199,-
Korting 30 euro: € 30,-
---------------------------------------- -
betalen € 169,- (excl. BTW)
Betalen € 204,49 (incl. BTW)
Toch maar een weblog?
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Hoe heeft hij dan uiteindelijk de korting verwerkt?hoog0404 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 18:51:
[...]
Mijn niet chagerijnige medewerker heeft er wel de tijd voor genomen.
De codes staan niet in de computer zei hij. Heb daarom wel 15 minuten moeten wachten![]()
Onderstaande code is gebruikt.
€ 30.- Korting bij Staples.nl op een online besteding van minimaal € 85.- excl. BTW met de code:
Members only: PC4613LA
Verwijderd
Als iedereen dat gaat doen is dit waarschijnlijk voor ons de laatste actie geweest van Staples. Maar goed, makkelijk praten, ik heb 'm al binnen

ean code 8.711777.411846Hummed schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:08:
[...]
Hoe heeft hij dan uiteindelijk de korting verwerkt?
artikelnr 69.067.99
omschrijving ST 1 ST 30.- KORTING BBV 85.-
zo staat het op mijn factuur
Gelukkig ben ik dan ook van plan gelijk een batch van 5+ stuks op te halenVerwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:25:
Chagrijnig of niet, ik denk niet dat ze zitten te wachten op hordes particulieren die langskomen voor 1 artikel met 30 euro korting![]()
Als iedereen dat gaat doen is dit waarschijnlijk voor ons de laatste actie geweest van Staples. Maar goed, makkelijk praten, ik heb 'm al binnen
Verwijderd
Lijkt me sterk, elders ben je veel goedkoper uit als je van plan bent meerdere SSD's te halen, de 30 euro korting is eenmalig...Hummed schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:42:
[...]
Gelukkig ben ik dan ook van plan gelijk een batch van 5+ stuks op te halen
[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2013 20:22 ]
Signature
Kunnen ze dan niet even mailen of die bestelling even een paar dagen vasthouden.mimang schreef op donderdag 21 november 2013 @ 20:08:
hier ook alleen de muis... Irritant zeg! Gelijk gebeld en die wordt nageleverd blijkt... Toch niet zo enthousiast over Staples als dat ik eerst was.
Echt een lege doos sturen met alleen een usb stickje en nergens aangeven dat die nageleverd wordt.
Gaven ze ook aan wanneer de andere batch SSD schijven opgestuurd zouden worden?
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Verwijderd
1) als het goed is heb je recent een mail van ze gehad dat ze hopen het eind van de week te kunnen naleveren (anders kon je dat hier lezen)Sc0rPi0N schreef op donderdag 21 november 2013 @ 20:22:
[...]
Kunnen ze dan niet even mailen of die bestelling even een paar dagen vasthouden.
Echt een lege doos sturen met alleen een usb stickje en nergens aangeven dat die nageleverd wordt.
Gaven ze ook aan wanneer de andere batch SSD schijven opgestuurd zouden worden?
2) er stond bij het bestellen een verwachte levertijd van 10 werkdagen
3) een product alvast sturen is een extra service, wat sommige mensen juist waarderen. Ze gaan er natuurlijk niet vanuit dat iedereen een "bijproduct" bestelt wat wel even kan wachten om aan die 85 euro te komen. Het kost ze alleen maar geld om een bestelling in 2x op te sturen

Sommige bedrijven doen het expres in een grote doos, dat heeft als voordeel dat het automatisch een bel-poststuk wordt (dus altijd bewijs dat het afgeleverd is). De postbode het niet 'even' in zijn zak kan laten glijden en weg is. En dat er gratis extra lucht in zit.... had ik al gezegd dat het gratis was?
hier apple tv in doosnavlim schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:02:
Ben ik dan de enige die een lege doos heeft ontvangen? Niemand anders die alleen maar een Apple tv besteld heeft en deze wel/niet ontvangen heeft. Ik zie namelijk alleen maar SSD's, USB sticks en postzegels voorbij komen.
...less is more
Vandaag Apple-tv in doos, waren gisteren al aan de deur, maar gls bezorgt de eerste keer niet bij de buren (en ik had geen verzendbevestiging gehad)....navlim schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:02:
Ben ik dan de enige die een lege doos heeft ontvangen? Niemand anders die alleen maar een Apple tv besteld heeft en deze wel/niet ontvangen heeft. Ik zie namelijk alleen maar SSD's, USB sticks en postzegels voorbij komen.
Verwijderd

Bij de dealextreme sites zijn ze betaalbaar, maar dan ben je weer minstens een aantal weken verder...
Mocht er iemand toevallig nog eentje in bruikleen hebben, heb 'm maar een dagje nodig. Mag per DM, verzendkosten uiteraard vergoed
Verwijderd
Moet ik me ongerust maken of is dit de Staples manier van werken? Als er ergens stat dat er nog een nalevering komt maak ik me geen zorgen maar die zie ik nergens (gaat om de SSD van Samsung). Beetje dure coffeecups anders.

Verwijderd
Ik heb na de levering in mijn mail nog een: Bevestiging Weborder gekregen met factuur in PDF bijlage.dcc88 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 21:42:
Hier alleen 2 pakken coffeecups ontvangen. komt dat goed? Er staat namelijk nergens iets over een levering in 2 delen en op de pakbon staat dat alles geleverd is.
Moet ik me ongerust maken of is dit de Staples manier van werken? Als er ergens stat dat er nog een nalevering komt maak ik me geen zorgen maar die zie ik nergens (gaat om de SSD van Samsung). Beetje dure coffeecups anders.
Die krijg je waarschijnlijk pas wanneer de hele order is afgewikkeld.
Kan zijn dat je gewoon een defect exemplaar hebt gekregen.Rafnold schreef op donderdag 21 november 2013 @ 21:43:
Hm, vreemd. Bij wie werkt de USB van Sandisk 16GB ook niet? Ik krijg het met geen enkel mogelijkheid geformatteerd!
Is heel goed mogelijk, nieuw in verpakking of niet als het electronica is kan het defect raken.
Die mail heb ik idd nog niet gehad. Npg even geduld dan maar. Voor de zekerheid heb ik Staples maar een mail gestuurd. Ben benieuwd.Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:00:
[...]
Ik heb na de levering in mijn mail nog een: Bevestiging Weborder gekregen met factuur in PDF bijlage.
Die krijg je waarschijnlijk pas wanneer de hele order is afgewikkeld.
Met de intentie dus alle ssd's apart af te rekenen, maar dat had je ook wel kunnen bedenkenVerwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:50:
[...]
Lijkt me sterk, elders ben je veel goedkoper uit als je van plan bent meerdere SSD's te halen, de 30 euro korting is eenmalig...
Verwijderd
Anders even 5 keer de zaak in en uitlopen, gaan ze niet moeilijk over doen
Verwijderd
Het is een mooie actie, leveren aardig snel en zelfs in verschillende zendingen. Prima zaak.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2013 22:58 ]
Stapels en tweakers thanks
Verwijderd
De hele familie meenemen gaat ook wel opvallen als het niet echt druk is cq geen rij staat bij de kassa.
Al met al vind ik het eigenlijk beetje not-done om een hele batch te willen afnemen en dan apart af te rekenen voor de korting. Zal wel aan mij liggen, ben al tevreden met eentje
Verwijderd
Alhoewel een stapel pakketzegels kopen met die korting verleidelijk is, doe ik het niet.
Vind het best zo en het bedrijf heeft op mij een zeer goede indruk achtergelaten.
Verwijderd
Gaat wel om een refurbished model.Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 00:20:
Bij iBood toevallig nu ook een 120 gb SSD in de aanbieding, wel stuk mindere specificaties (SATA II overigens).
Iemand een verzendbericht gehad want ik heb zelf niets ontvangen.
[ Voor 12% gewijzigd door Frostbite op 22-11-2013 08:52 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Heb er net één met succes besteld en betaald.
En ook de orderbevestiging binnen gekregen.
Zie: Samsung EVO 840 250GB SSD
[ Voor 13% gewijzigd door stephankamp op 22-11-2013 09:26 ]
en besteldstephankamp schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:23:
Mensen, goed nieuws de Samsung EVO 250GB SSD is momenteel op voorraad bij Staples.

Is nog maar 115 euro na de kortingscode. Prima deal.stephankamp schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:23:
Mensen, goed nieuws de Samsung EVO 250GB SSD is momenteel op voorraad bij Staples.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Woensdagmiddag besteld, gisteren al ontvangen. Bedankt voor de tip!Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 00:16:
leuke nas voor nog geen 85 euro.
pricewatch: Iomega EZ Media & Backup Center 2TB
Momenteel is hij niet voorradig, maar je kunt hem nog wel bestellen.
Wel zat de factuur erbij met daarop ook de SSD schijf.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Gelukkig weer op voorraad, ook maar gelijk besteld. Niet gek voor €114,95!stephankamp schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:23:
Happy Hour vandaag tussen 13:00~15:00. Maar gaat van die 377,00 ( excl. btw ) nu dan nog eens 20% vanaf ? En kan vervolgens die 30,-- coupon nog worden gebruikt ?
Ik kom dan namelijk op ( ik meen... ) +/- 326,-- INCL. btw ??
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Das precies wat ik me dus afvraag ! Als dat zo is koop ik hem ZEKER voor me ouders !Jassy schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:35:
Maar hoe zit dat met die prijs? Gaat daar nog 20% ex BTW af?
Dan alleen nog even kijken of de kortingscode ook gaat werken (iets met korting over korting, wat vaak niet wordt toegestaan).
Geen statusupdates of vragen om codes. Zorg ervoor dat posts inhoudelijke bijdragen zijn, niet oneliners met wat je besteld hebt of binnen hebt gekregen.