Questions must be asked
Niet aan gedacht, maar daar ga ik waarschijnlijk even een mailtje over sturen. Zal ook wel problemen opleveren met de cashback actie. Bedankt voor de oplettendheid!Anoniem: 516869 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:48:
Nice! Maar de factuur klopt dus ook niet? Let er wel op met je garantie...
[ Voor 4% gewijzigd door Joriizzz op 19-11-2013 14:59 ]
Krijg je een verzendbevestiging als je order op de post gaat of moet je alles maar afwachten? Gister iets na zessen een order geplaatst, maar ik heb niet meer dan een orderbevestiging binnen gekregen.
Je krijgt een mail als je spullen verzonden worden.RnB schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:10:
Hoe werkt dat bij Staples eigenlijk?
Krijg je een verzendbevestiging als je order op de post gaat of moet je alles maar afwachten? Gister iets na zessen een order geplaatst, maar ik heb niet meer dan een orderbevestiging binnen gekregen.
Had de vorige keer een paar printcartridges besteld en toen kreeg ik ook een verzendmail dat ze de volgende dag via GLS verzonden zouden worden.
De volgende dag mijn pakket ontvangen.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Hiervoor heb ik maandag tussen 17:00 en 18:00 1 enkele mail gekregen dat mijn bestelling vertraging heeft opgelopen, en dat ik het het einde van de week de bestelling kan verwachten.
Voor mijn andere bestelling heb ik geen mail gekregen, heeft iemand anders dit ook?
[ Voor 3% gewijzigd door Adr01 op 19-11-2013 15:20 ]
Dit geldt ook voor de LG Smartphone Optimus L5 (cashback van € 40,-) waardoor de nettoprijs uitkomt op € 74,95SilenceMurderer schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:43:
Hetzelfde voor de LG Smartphone Optimus L3, 70 euro (-20 euro cashback).
Vanochtend besteld. Bedankt voor het attenderen.
Zelfde hier. Had Apple TV eigenlijk totaal niet nodig, maar voor deze prijs wil ik dat ding gewoon eens uitproberen. En het werkt eigenlijk sneller dan een 360 opstarten en Netflix opstarten. Instant de app starten, instant video kijken, er lijkt geen vertraging in te zitten in dat apparaat! Snel even bijgewerkt naar 6.0.2., stond nog op 5.3 ofzo. Let wel dat de ondertiteling met een lelijke balk erachter komt, maar dit kun je aanpassen in 'Toegankelijkheid'' instellingen om je eigen stijl aan te maken.mauzwauz schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:50:
Mijn Apple tv is binnen. Alles is ingesteld en nu lekker onderuit en Netflix kijken
Mij hebben ze als nieuwe klant bij Staples. Prima snelle levering. Gisteren besteld, vandaag in huis. Gewoon prima service.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Hm ja niet aan gedacht. Zal natuurlijk wel zo zijn. Jammer dan gaat het niet door.Biobakker schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:33:
[...]
Ik neem aan dat je de voucher dan uit moet printen o.i.d
Ik had de vorige versie al en die staat nu op de slaapkamer. Het plan was er al om nog 1 te erbij te kopen, maar niet de volle mep ervoor betalen en nu kwam het mooi uit.Royeboi schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:20:
[...]
Zelfde hier. Had Apple TV eigenlijk totaal niet nodig, maar voor deze prijs wil ik dat ding gewoon eens uitproberen. En het werkt eigenlijk sneller dan een 360 opstarten en Netflix opstarten. Instant de app starten, instant video kijken, er lijkt geen vertraging in te zitten in dat apparaat! Snel even bijgewerkt naar 6.0.2., stond nog op 5.3 ofzo. Let wel dat de ondertiteling met een lelijke balk erachter komt, maar dit kun je aanpassen in 'Toegankelijkheid'' instellingen om je eigen stijl aan te maken.
Staples bedankt
Dat hou je toch niet tegen helaas...mschol schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:25:
de eerste SSD's van vermoedelijk staples staan alweer op V&A
persoonlijk vind ik dat echt not-done
[ Voor 62% gewijzigd door mauzwauz op 19-11-2013 16:41 ]
Questions must be asked
[ Voor 16% gewijzigd door dere12 op 19-11-2013 18:03 ]
Life is all about Tweaking
Waarschijnlijk wel, maar dan zul je wel de fysieke voucher mee moeten nemen met je klantnummer en de vouchercode erop.Xepos schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:29:
[...]
Dus met deze code kun je ook gewoon in de winkel gebruiken?
Woon namelijk maar 5 min vanaf. Is wel zo makkelijk dan.
Lekker kort.
Alleen de ext HD en fototasje...
Misschien dat de bezorger het pakketje met de postzegels in het busje had laten liggen. Bij mij zat 1 los velletje van 10 postzegels in een apart doosje, zelfs met luchtkussentjes, terwijl er genoeg ruimte was in de andere doos_Richie_ schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:09:
Vandaag pakket gekregen, maar er zaten geen postzegels bij! (uitverkocht..?)
Alleen de ext HD en fototasje...

Dan morgen maar even in Eindhoven langs.....Master__R schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:43:
Ik heb vandaag samen met een collega ook 2x een 250GB SSD in Amsterdam Zuidoost in de winkel gehaald. Ze waren daar bekend met de code. Hoefde hem niet zelf voor te lezen, ze hadden gewoon een voucher liggen die ze scanden.
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
[ Voor 16% gewijzigd door WhySoSerious? op 19-11-2013 21:26 ]
Thx voor de tip! Was helaas niet meer online leverbaar, dus maar in de winkel opgehaald met 30 euro korting.sdekker schreef op maandag 18 november 2013 @ 23:06:
Net een Synology 214 besteld. Was al de goedkoopste van de pricewatch, maar met 30 euro (ex btw) korting, geen verzendkosten en 3,5% cashback komt-ie op maar 198 euro!
Met een klein leugentje om best wil, door te zeggen dat ik de flyer kwijt was
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Winkel is inderdaad alleen voor pashouders (KvK).dennisvdweg schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:25:
Als je naar de winkel wilt, dan heb je zeker een pasje nodig? net zoals de Makro? die 250GB SSD wou ik ook wel, maar op de website helaas al uitverkocht. Trouwens had ik niet verwacht dat we al bij pagina 9 zijn
Stond wel adresgegevens etc op? Anders komt het nog wel...Joriizzz schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:38:
[...]
Misschien dat de bezorger het pakketje met de postzegels in het busje had laten liggen. Bij mij zat 1 los velletje van 10 postzegels in een apart doosje, zelfs met luchtkussentjes, terwijl er genoeg ruimte was in de andere doos.
Ja, zelfs meer dan op de grote doos (ook voorletters)._Richie_ schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:55:
[...]
Stond wel adresgegevens etc op? Anders komt het nog wel...
Je kunt ook even kijken wat er op de orderpicklijst staat,
daar staan als het goed is allemaal krulletjes, als daar niks
bij de postzegels staat, kun je waarschijnlijk het best de lijst
inscannen en mailen dat je geen postzegels hebt ontvangen.
Succes in ieder geval.
Anoniem: 217290
pricewatch: Iomega EZ Media & Backup Center 2TB
voldoet voor mij prima althans/
Anoniem: 516869
Printer voor 11 euro, wel EXCL. btw.

P.S. drukfoutje...
In je winkelmandje komt de juiste prijs te staan hoorAnoniem: 516869 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 00:22:
http://www.staples.nl/dealoftheday_home_subsite
Printer voor 11 euro, wel EXCL. btw.![]()
P.S. drukfoutje...
Anoniem: 358090
Officieel heb je een pasje nodig, maar als je bij de balie aangeeft dat je particulier bent laten ze je zonder problemen binnen.dennisvdweg schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:25:
Als je naar de winkel wilt, dan heb je zeker een pasje nodig? net zoals de Makro? die 250GB SSD wou ik ook wel, maar op de website helaas al uitverkocht. Trouwens had ik niet verwacht dat we al bij pagina 9 zijn
De meeste vestigingen zijn bekend met de vouchers. Het is echter aan de vestiging te bepalen of deze korting gebruikt mag worden gezien je de voucher niet fysiek mee hebt.
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 358090 op 20-11-2013 02:26 ]
71 euro armer maar wel een hele mooie printer en usb stick rijker. Bedankt!Anoniem: 516869 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 00:22:
P.S. drukfoutje...
Deze ruimte is te huur!
LOL die had ik juist besteld met de 30 euro korting afgelopen weekend.fotografie999 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:26:
[...]
71 euro armer maar wel een hele mooie printer en usb stick rijker. Bedankt!
Staat inmiddels sinds gisteren in huis, prima apparaat. Erg snel, goede configuratie mogelijkheden, snelle copieer functie. Opzich een aanradertje.
waar is die code bijgeleverd eigenlijk?Master__R schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:43:
Ik heb vandaag samen met een collega ook 2x een 250GB SSD in Amsterdam Zuidoost in de winkel gehaald. Ze waren daar bekend met de code. Hoefde hem niet zelf voor te lezen, ze hadden gewoon een voucher liggen die ze scanden.
ik krijg bijna dagelijks mail van hen met kortingsbonnen e.d. maar deze hele kortingsbon heb ik niet voorbij zien komen.. (als ze er bekend mee zijn dan moet dat dus een algemene bon zijn)
Hier ook.fotografie999 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:26:
[...]
71 euro armer maar wel een hele mooie printer en usb stick rijker. Bedankt!
Kon alleen niet opgeven dat ik het op een vestiging wilde afhalen. Functie om een filiaal te zoeken werkte niet.
is wellicht vanwege het feit dat je als particulier niet bij vestigingen langs kan gaan
[ Voor 11% gewijzigd door Atomsk op 20-11-2013 10:41 ]
_██_
(ಠ_ృ)
Ik ook, staat nog ingepakt thuis. Net opnieuw besteld tegen de lagere prijs nu met pak premium papier...blijf nederlander he.thefox154 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:12:
[...]
LOL die had ik juist besteld met de 30 euro korting afgelopen weekend.
Staat inmiddels sinds gisteren in huis, prima apparaat. Erg snel, goede configuratie mogelijkheden, snelle copieer functie. Opzich een aanradertje.
Helaas moet ik u melden dat dit artikel uit het assortiment is gegaan en niet meer leverbaar is.
Mijn excuses voor het ongemak.
Wel zie ik dat er nog een kleine landelijke voorraad in verschillende vestigingen aanwezig is. Graag verneem ik van u bij welke vestiging u het artikel eventueel zou willen en kunnen aanschaffen, zodat ik de voorraad daar voor u kan nazien (alleen voor zakelijke klanten).
Dus tja, alleen offline momenteel.
Overigens is er in het kortingscode topic nog een couponcode gepost:
bgrr schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:52:
Nieuwe staples code voor 25,- korting bij minimale besteding van 75,-
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
[ Voor 44% gewijzigd door LukeS op 20-11-2013 11:37 ]
Hoezo moet je in de winkel een pasje hebben (en KvK nummer) terwijl je op de site gewoon een account kunt aanmaken, zonder dat je een eigen bedrijf hebt?Jadang schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:24:
[...]
Winkel is inderdaad alleen voor pashouders (KvK).
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Wellicht ivm lokaal bestemmingsplan? Webwinkel wordt waarschijnlijk vanaf een andere locatie gerund.AdmiralSnipe schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:46:
[...]
Hoezo moet je in de winkel een pasje hebben (en KvK nummer) terwijl je op de site gewoon een account kunt aanmaken, zonder dat je een eigen bedrijf hebt?
Jammer dat de 120GB SSD nu niet meer op voorraad is, die zou namelijk met deze code slechts € 60,50 hebben gekost!! Dus nog eens €6,05 goedkoper. Misschien komt ie nog....LukeS schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:36:
A.s. vrijdag is het van 13:00 - 15:00 happy hour bij Staples. 20% korting op alle televisies/printers/audio/dvd-spelers. Dus misschien mooi te combineren met de coupon?
[...]
Heb het idd ook besteld! Heb je ook harde schijven besteld en zo ja waar? Bij Staples zijn ze niet echt goedkoop (WD red 2TB).sdekker schreef op maandag 18 november 2013 @ 23:06:
Net een Synology 214 besteld. Was al de goedkoopste van de pricewatch, maar met 30 euro (ex btw) korting, geen verzendkosten en 3,5% cashback komt-ie op maar 198 euro!
P.s. wat is de 3,5% cashback actie?
Dan moet je de aankoop doen met je creditcard (mastercard). Eerst inloggen bij Staples via www.haalmeeruitjekaart.nl. En dan pas de bestelling doen.Uxstyle schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:52:
[...]
Heb het idd ook besteld! Heb je ook harde schijven besteld en zo ja waar? Bij Staples zijn ze niet echt goedkoop (WD red 2TB).
P.s. wat is de 3,5% cashback actie?
Edit: je moet dus eerst eerst inloggen via haalmeeruitjekaart.nl!
[ Voor 11% gewijzigd door CapTVK op 20-11-2013 16:25 ]
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Online is gericht op de particuliere en zakelijke klant. De vestigingen zijn groothandels en officieel alleen toegankelijk voor klanten die over een KvK beschikken. Als je particulier bent en toch naar binnen wilt kan je dat aangeven bij de balie dan laten ze je zonder problemen binnen.AdmiralSnipe schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:46:
[...]
Hoezo moet je in de winkel een pasje hebben (en KvK nummer) terwijl je op de site gewoon een account kunt aanmaken, zonder dat je een eigen bedrijf hebt?
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 358090 op 20-11-2013 14:03 ]
Ah, vandaar.Anoniem: 358090 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:01:
[...]
Online is gericht op de particuliere en zakelijke klant. De vestigingen zijn groothandels en officieel alleen toegankelijk voor klanten die over een KvK beschikken. Als je particulier bent en toch naar binnen wilt kan je dat aangeven bij de balie dan laten ze je zonder problemen binnen.
Maar als je als particulier naar binnen gaat, krijg je dan dezelfde prijs als iemand met KvK nummer?
De Makro is toch ook een groothandel, maar daar kun je als particulier niks krijgen.
De meeste vestigingen hebben deze ruim op voorraad. Als je even belt en aangeeft dat je de code voor de website wel hebt maar niet die voor de winkel, kunnen ze heel misschien wat voor je doen.Schrammy89 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:27:
[...]
Jammer dat de 120GB SSD nu niet meer op voorraad is, die zou namelijk met deze code slechts € 60,50 hebben gekost!! Dus nog eens €6,05 goedkoper. Misschien komt ie nog....
Je krijgt dezelfde prijs! De klanten die een pasje hebben krijgen een factuur met hun bedrijfsgegevens erop wat voor de klant een voordeel kan hebben (belastingtechnisch). Makro is inderdaad ook een groothandel net zoals Staples.AdmiralSnipe schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:07:
[...]
Ah, vandaar.
Maar als je als particulier naar binnen gaat, krijg je dan dezelfde prijs als iemand met KvK nummer?
De Makro is toch ook een groothandel, maar daar kun je als particulier niks krijgen.
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 358090 op 20-11-2013 14:16 ]
En uitverkocht!Anoniem: 516869 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 00:22:
P.S. drukfoutje...
Thanks, goede tip voor de volgende keer!CapTVK schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:01:
[...]
Dan moet je de aankoop doen met je creditcard (mastercard) en inloggen bij Staples via www.haalmeeruitjekaart.nl.
Bij Shopkorting ook 3,5% cashback (Apple prod 1%), betaling via iDeal.Uxstyle schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:06:
[...]
Thanks, goede tip voor de volgende keer!
Nog leuke tips voor a.s. vrijdag? Betekent bij een bestelling van 100 euro dus in totaal zo'n 50% eraf, mits 1 van de codes nog geldig zijnLukeS schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:36:
A.s. vrijdag is het van 13:00 - 15:00 happy hour bij Staples. 20% korting op alle televisies/printers/audio/dvd-spelers. Dus misschien mooi te combineren met de coupon?
[...]
Iedereen uit Europa betaalt btw, ook ondernemers. Als ondernemer kun je de BTW echter terugvragen, maar aan de kassa betaal je het ook gewoon net zoals particulieren.Anoniem: 516869 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:46:
Als je als particulier binnengaat en een aankoop doet, moet je volgens mij gewoon BTW betalen?!
Ze doen inderdaad niet moeilijk als je naar binnen wilt, poortje even open laten doen bij de balie.
Stond er eerst een andere printer te koop dan de Samsung All-in-One printer SCX-4726FD en kwam die uit op slechts 11 euro ex BTW?
Laat maar..
Is omdat hij niet voorradig is...jantje112 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:40:
Kan iemand die samsung wel toevoegen aan zijn winkelwagen? Ik krijg helaas errors. Leek mij wel wat voor zakelijk gebruik (mede om de ingebouwde papierbak)
Inderdaad niet meer op voorraad.
Er bleek een verkeerde voorraadgrootte voor de Apple TV in het systeem te staan. Ik krijg morgen uiteindelijk wel mijn AppleTV, dus heel veel ergernis is er niet.
Anoniem: 436536
Die 3,5% van shopkorting klopt niet.Anoniem: 516869 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:43:
[...]
Bij Shopkorting ook 3,5% cashback (Apple prod 1%), betaling via iDeal.
[...]
Nog leuke tips voor a.s. vrijdag? Betekent bij een bestelling van 100 euro dus in totaal zo'n 50% eraf, mits 1 van de codes nog geldig zijn
Ik heb 3 bestellingen geplaatst met een totale waarde van 250 euro ex btw maar ik kreeg maar 5,50 euro.
Volgens mij doet shopkorting express vaag over die 3,5% maar het is wel misleidend.
Ik heb ze al een mailtje gestuurd.
Wij hebben uw bestelling met webordernummer xxxxx verwerkt.
Als bijlage treft u de (reeds voldane) originele factuur in PDF-formaat aan.
Uw bestelling bestaat uit:
Artikel Aantal Omschrijving Levertijd
58.888.07 1 SAMSUNG SSD 840 EVO BASIC 120GB. de volgende werkdag
58.657.98 1 SANDISK CRUZER BLADE USB 16GB de volgende werkdag
Hartelijk bedankt voor uw bestelling!
Staples Klantenservice
Betreft: Verzendbevestiging
Geachte heer/mevrouw,
Op woensdag 20 november 2013 hebben wij een voor u bestemde zending aan GLS overgedragen welke de aflevering zal verzorgen. De pakketbezorger van GLS zal deze zending op donderdag 21 november 2013 bij u aanbieden. U kunt de zending online volgen op GLS Track & Trace.
U bent niet thuis op donderdag 21 november 2013?
Maak dan gebruik van de FlexDelivery-Service van GLS waarmee u kosteloos een alternatieve afleveroptie kunt selecteren:
Aflevering bij een GLS PakketShop naar keuze - u bepaalt zelf wanneer u de zending ophaalt.
Aflevering op een andere datum, eventueel bij uw directe buren.
U dient uw keuze vanzelfsprekend wel tijdig kenbaar te maken, tot 23:59 uur op woensdag 20 november 2013 heeft u hiertoe de mogelijkheid.
[ Voor 48% gewijzigd door WhySoSerious? op 20-11-2013 19:28 ]
Je zou zelfs hetgeen je extra besteld hebt om aan die 85 euro te geraken gratis kunnen retourneren

[ Voor 35% gewijzigd door Joosie200 op 20-11-2013 19:32 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 358090 op 20-11-2013 20:22 ]
SSD + 2 velletjes postzegels!
Deze ruimte is te huur!
EDIT: Supergoede klantenservice van staples btw!
[ Voor 10% gewijzigd door two op 20-11-2013 19:44 ]
Signature

Iemand enig idee of GLS bij de buren bezorgen bij niet-thuis?
ja je kunt gewoon een afhaalpunt kiezen.Anoniem: 516869 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:48:
Hier ook net een verzendbevestiging![]()
Dit kun je aangeven als je de datum verzet geloof ik. >> wel/niet bij buren afleveren en zoja welk nummer.Anoniem: 516869 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:48:
Hier ook net een verzendbevestiging![]()
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Met 20% eraf en de € 30,-- coupon kom ik dan ( meen ik ) op € 325,92 ( incl. btw ) ??
Als je niet thuis bent, proberen ze het soms volgende dag, soms brengen ze het direct naar het dichtstbijzijnde gls afhaalpunt en weer andere keren geven ze het af aan een van de buren.
staat er ook een artikelnummer bij, dat je kunt opzoeken op de site van seagate of gewoon google? als je dan op de 3tb versie komt, heb je een redelijke kans.
Prima service van Staples! Komen hun afspraken tenminste na. Iedereen had verwacht dat zijn order wel geannuleerd zou gaan worden.
En mensen stuur dat extra bestelde artikel van €10 niet terug, dat is erg kinderachtig en zal wellicht Staples doen besluiten om met particulieren geen zaken meer te willen doen.
Op mijn factuur staat de prijs van de usb stick van € 10.00 voor een bedrag van € 6.47 exclusief btw dus € 7.83 inclusief.
Terugsturen kost al meer dan de helft van dit bedrag en je loopt het risico dat Staples de € 30 korting niet meer toekent omdat je niet meer aan de voorwaarden voldoet om ervoor in aanmerking te komen. Gevolg een vervolgfactuur of eis dat je hele zending retourneert.
[ Voor 4% gewijzigd door Er_Damn op 20-11-2013 21:08 ]
Adr01 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:54:
Mijn op zondag 05:00 bestelde (2 maal) 120GB EVO SSD + 16GB Sandisk USB komen morgen binnen. Netjes!
Hmm, ik heb zondag vroeg in de middag besteld, maar nog geen verzendbericht gehad. Ik had de 120GB SSD en postzegels.BMTN schreef op woensdag 20 november 2013 @ 21:04:
Ik heb ook een mailtje binnen dat mijn bestelling (een 120 Gb ssd en een 16 Gb usb stick) morgen geleverd gaat worden (maandagmorgen besteld).
...
Hoe laat kwamen bij jullie de verzendberichten binnen?
Hoe selecteer je 20% eraf?WiLLoW_TieN schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:18:
Mooi eens kijken of ik deze TV kan kopen voor me ouders --> Samsung UE40F5500AWXXN
Met 20% eraf en de € 30,-- coupon kom ik dan ( meen ik ) op € 325,92 ( incl. btw ) ??
Je bent niet de enigste, hier zondagochtend besteld en ook geen bevestiging ontvangen.BounceMeister schreef op woensdag 20 november 2013 @ 21:32:
[...]
[...]
Hmm, ik heb zondag vroeg in de middag besteld, maar nog geen verzendbericht gehad. Ik had de 120GB SSD en postzegels.
Hoe laat kwamen bij jullie de verzendberichten binnen?
Hij bedoelt de Happy Hour van vrijdag waarschijnlijk. Dan gaat er 20% af op alle Televisies, Printers, Audio-apparatuur en DVD-spelers van Samsungs.
Verzendbevestiging ontvangen 19:25 uurBounceMeister schreef op woensdag 20 november 2013 @ 21:32:
..... Hoe laat kwamen bij jullie de verzendberichten binnen?
Wellicht omdat mijn beide artikelen onder hardware vallen. En moeten jouw postzegels van een ander afdeling komen.
Heb online even aangeven dat ze het thuis mogen bezorgen en anders bij de buren.
Die heb ik al eens een bloemetje gegeven (die kreeg pakketten van het hele blok) omdat ze ze netjes aanneemt en niet weigert.
(Tip voor diegene die vaak bestellen, geef een kleine attentie aan je buren vinden zij leuk en ze zullen minder vaak jouw pakket weigeren als je niet thuis bent)
Verder heb ik de factuur niet ontvangen, maar wel de verzendmelding
[ Voor 6% gewijzigd door Frostbite op 20-11-2013 23:25 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
De artikelen zijn al geselecteerd: http://www.staples.nl/happy-hour
Helaas niks interessants voor mij erbij. De Samsung cartridges voor degenen die zojuist de printer hebben aangeschaft wellicht aan te raden met 20% korting + 30 euro korting.
Zou er dan nog 20% van de dagdeal afgaan??
NVM
Zelfde mailtje ook gehad, maar momenteel weer op voorraadmusicfreak schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:27:
De Synology DS214 is niet meer online leverbaar. Ik heb erover gemaild en de volgende reactie gekregen:
Helaas moet ik u melden dat dit artikel uit het assortiment is gegaan en niet meer leverbaar is.
Mijn excuses voor het ongemak.
Wel zie ik dat er nog een kleine landelijke voorraad in verschillende vestigingen aanwezig is. Graag verneem ik van u bij welke vestiging u het artikel eventueel zou willen en kunnen aanschaffen, zodat ik de voorraad daar voor u kan nazien (alleen voor zakelijke klanten).
Dus tja, alleen offline momenteel.

http://www.staples.nl/SearchEngine-ds214
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
De NAS wordt verstuurd vanaf onze leverancier. Op dit moment kunnen wij dat helaas niet nagaan wanneer zij dit zullen uitleveren. Dit kan eventueel in de loop van de week wel weer. Onze excuses voor het ongemak.
Morpheusk schreef op donderdag 21 november 2013 @ 07:49:
[...]
Zelfde mailtje ook gehad, maar momenteel weer op voorraad![]()
http://www.staples.nl/SearchEngine-ds214
Staples meldde eerder nog dat mijn order vertraagd was en dat ze hem deze week zouden proberen af te leveren.
Goed bezig Staples
In het weekend stond er nog bij dat ze op voorraad waren met een levertijd tot 10 werkdagen en nu opeens de volgende werkdag. Eens zien of ze deze week nog leveren.edddy schreef op donderdag 21 november 2013 @ 08:32:
Ik heb ook de DS214 besteld afgelopen zaterdag. Na het vragen van een status update kreeg ik het volgende antwoord:
De NAS wordt verstuurd vanaf onze leverancier. Op dit moment kunnen wij dat helaas niet nagaan wanneer zij dit zullen uitleveren. Dit kan eventueel in de loop van de week wel weer. Onze excuses voor het ongemak.
[...]
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
[ Voor 23% gewijzigd door Rylo op 21-11-2013 11:17 ]
Gewicht van mijn pakketje is 1KG Dus ik denk wel dat de SSD erin zit.Arnlith schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:14:
Mijn broer heeft alleen een USB stick in ontvangst mogen nemenwaar is mijn SSD!
Het gewicht is terug te zien op de GLS (track en trace) site.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
USB stick en de SSD, tenminste dat hoop ik
SpX schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:23:
Ik heb alleen postzegels en 1 pakketpost bon ontvangen, geen SSD.. Op de afleverbon staat niet vermeld dat deze nog geleverd moet worden, heel vreemd. Het gewicht van de doos volgens de sticker van GLS is 0.3 kg. Zou de SSD nou gestolen zijn, of heeft hij nooit in de doos gezeten?
Dat zijn al 2 die geen SSD ontvangen hebben??Arnlith schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:14:
Mijn broer heeft alleen een USB stick in ontvangst mogen nemenwaar is mijn SSD!
Contact opnemen met Staples lijkt met het verstandigst op zo'n moment.
volgens track & trace weegt mijn pakketje 1kg dan lijkt het me dat er wel een SSD in zit.
Geen statusupdates of vragen om codes. Zorg ervoor dat posts inhoudelijke bijdragen zijn, niet oneliners met wat je besteld hebt of binnen hebt gekregen.