Wat me opvalt is de hoeveelheid botte reacties op het forum. Als een vraag al vaker is gesteld of wellicht via Google te vinden is krijg je meteen de wind van voren. Misschien wilt diegene gewoon een bevestiging van wat Nederlands sprekende Tweakers? Ik neem namelijk niet zomaar alles aan wat ik via Google tegenkom op schimmige Engelstalige websites. De cultuur op Tweakers is dan ook, imo, dat iedereen het beter weet en degene die een "domme" vraag stelt incompetent is omdat dit wel ergens op het internet te vinden is.
Nou bij deze jongens
- kom ook af en toe buiten in contact met mensen
- reageer sociale frustraties niet af op het internet maar ga sporten of doe iets waar je geen computer voor gebruik
- reageer niet met "dit had je kunnen vinden op x of y" maar stuur dit bericht prive want zelf reageer je off topic dus ben je net zo fout
Neem niet alles serieus en ontspan
Nou bij deze jongens
- kom ook af en toe buiten in contact met mensen
- reageer sociale frustraties niet af op het internet maar ga sporten of doe iets waar je geen computer voor gebruik
- reageer niet met "dit had je kunnen vinden op x of y" maar stuur dit bericht prive want zelf reageer je off topic dus ben je net zo fout
Neem niet alles serieus en ontspan