Op dit moment volg ik een HBO studie informatica (wil uitstroomrichting systeembeheer doen). Tijdens deze studie krijgen we vakken zoals: html/css, php, Java en C#.
Met html/css heb ik weinig moeite (misschien omdat dit geen programmeertaal is) maar met Java en C# wel.
Op alle vakken haal ik ook netjes voldoendes maar die programmeer vakken...misschien wil het niet lukken om dat het objectgeoriënteerd is.
Mijn medestudenten zeggen 'het kwartje moet even vallen' maar dat verdomde kwartje valt maar niet.
Wat is een goed begin om deze manier van denken onder de knie te krijgen?
Met het internet erbij kan ik best wel iets programmeren maar het moet ook zonder kunnen.
-edit-
Wist niet zeker waar ik dit topic moest plaatsen
Met html/css heb ik weinig moeite (misschien omdat dit geen programmeertaal is) maar met Java en C# wel.
Op alle vakken haal ik ook netjes voldoendes maar die programmeer vakken...misschien wil het niet lukken om dat het objectgeoriënteerd is.
Mijn medestudenten zeggen 'het kwartje moet even vallen' maar dat verdomde kwartje valt maar niet.
Wat is een goed begin om deze manier van denken onder de knie te krijgen?
Met het internet erbij kan ik best wel iets programmeren maar het moet ook zonder kunnen.
-edit-
Wist niet zeker waar ik dit topic moest plaatsen
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 391751 op 15-11-2013 17:00 ]