Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JackDaniel
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-11 14:39
Hallo,

Ik was toevallig samen met mijn vriendin de Phone House in gelopen omdat zij al een poosje naar een goed abnoment zoekt. Op eerste gezicht waren er alleen de standaard dure Phone House dingen die je verwacht, maar toen zagen we een aanbieding van die week.

Er werd ons verteld dat dit erin zat:

32.50 euro per maand
1 Gb internet op 4G
Onbeperkt SMS
Netwerk van Hi/KPN (4G dus)
Galaxy S4 toestel gratis bij

Minuten zitten er dus niet bij, en die zouden 3.50 kosten voor 100 minuten per maand maar dat was optioneel. In mijn ogen is dit een geweldige deal, maar toch twijfel ik omdat het net iets te mooi om waar lijkt te zijn.

Heeft iemand ervaring of enig idee of dit echt zo'n goede deal is?

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 23:14

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Voor dit specifieke voorbeeld kan je beter in Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen terecht, maar verder is het makkelijk om een excel sheetje in elkaar te draaien waarin je een overzicht kan maken van aantallen minuten/sms/data met bijbehorende maandelijkse kosten. In de pricewatch zit zoiets al verwerkt, maar dat werkt in mijn beleving niet altijd goed.

[ Voor 71% gewijzigd door gwystyl op 14-11-2013 13:33 ]

• JackDaniel
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-11 14:39
Eigenlijk heb ik meer interesse in specifieke informatie. Of er addertjes onder het gras zitten, of er iets verkeerd is oid.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 23:14

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Addertjes onder het gras kan je navragen bij the Phonehouse zelf: vraag gewoon de voorwaarden voor die aanbieding op en lees ze goed door?

Of dit een goede aanbieding is hangt ook van je gebruik af. Kijk voor een idee van de huidige S4-aanbiedingen in het topic dat ik net aanhaalde, misschien kan je het daarmee vergelijken?

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:54

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit soort topic's zijn niet de bedoeling, heb je vragen of wil je iets kwijt over de prijs of levertijd van een toestel dan kan je daar voor terecht in een van de prijs/levertijden of Mobiel aankoopadvies topic's

Cogitationis poenam nemo patitur

Dit topic is gesloten.