Pobeert iemand DPC zwart te maken op AT?

Pagina: 1
Acties:

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Lees : http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=459182

De nickname op AT doet vermoeden dat deze persoon niet helemaal zuiver is in zijn beschuldigingen over spamming van DPC-leden over het joinen van DPC. Zeker gezien het feit dat hij slechts 6 postings op het AT-forum heeft gedaan.

Ik zou graag van deze persoon hier op het forum de bewijzen van deze vermeende spamming-actie zien. Ik vermoed namelijk dat deze persoon DPC gewoon zwart probeert te maken.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• 0rbit
Ik zie mijn vermoedens dat er iets niet klopt gesterkt in het feit dat het profiel van de persoon in kwestie verwijst naar een website van een subteam van DPC.

Zie : http://www.webz4all.com/duk

Zie hier het profiel :
Afbeeldingslocatie: http://130.89.221.195/trash/teringhoer_profiel.gif

Gaat het hier om een misselijke grap? Een poging AT-members over de zeik te laten gaan? Of is deze persoon slachtoffer van een (non-) DPC-lid met onzuivere bedoelingen? :?

• FlipFlap
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 08:47

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Fijn ventje.

ff niets

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

hmzmz stom zeg

mazh@action-irc.net is zijn email

ga ik op de meberslist van http://webz4all.com/duk/

kijken

zie ik daar staan

crckhore 0.49
Mazh 0.46
Chaos -

dus hij is al dpc
maar scheld ze ons nu uit op ta forum

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

• 0rbit
Inderdaad. Dit profiel,

http://www.webz4all.com/cgi-bin/ubbmisc.cgi?action=getbio&UserName=crckhore

doet door de gelijksoortige nickname vermoeden dat we hier met één en dezelfde persoon te maken hebben. :(

Voordat hij hem even snel aanpast hier nog een screenshotje :
Afbeeldingslocatie: http://130.89.221.195/trash/crckhore_profiel.gif

• fraek25
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2022
Lijkt me eerder een kereltje van een jaartje of 13 die net komt kijken en nog niet veel heeft mee gekregen van de ietwat gespannen situatie die er tussen de DPC en TA is. Soms kan het kleinste regeltje of woordje al genoeg zijn om een flamewar te ontlokken.

Er zijn de laatste tijd wel steeds meer posts gekomen om een flamewar uit te lokken met TA om een beetje leven in de brouwerij te houden. Dit zou heel goed een resultaat daarvan zijn.

Iemand is iets te ver doorgedraaid en nu is er (weer) een probleempje.. |:(

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
oei.
Hopelijk gaat AT nu niet over de rooie. Hij heeft dit topic waarschijnlijk iets te zwaar opgevat

• 0rbit
Op woensdag 06 juni 2001 23:52 schreef stokkie het volgende:
oei.
Hopelijk gaat AT nu niet over de rooie. Hij heeft dit topic waarschijnlijk iets te zwaar opgevat
Dat zou kunnen, alhoewel ik het hoogst onwaarschijnlijk vind.

Het kan best zo zijn dat deze persoon een ongewenste email heeft gekregen, maar dan nog; Daar heeft TA helemaal niks mee te maken. Dan lijkt het enige motief om het toch op TA te posten simpelweg : kwaad bloed zetten.

Ik doe hierbij een dringende oproep aan de persoon, wiens naam ik wegens de aard van het taalgebruik niet in de mond ga nemen, om zijn/haar motieven hier toe te lichten.

Aanvulling :
ow if you wanna spy back you can look @ http://gathering.tweakers.net
or irc.sorcery.net #DPC this on is dutch or irc.action-irc.net on #DUK this one is dutch 2 (Zie draad op AT)
Na zo'n opmerking vind ik het helemaal vreemd dat je zoiets direct op het AT-forum meld en niet op GoT.

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
ik begrijp er ook niet veel van.

ik kan me voorstellen dat het mogelijk is dat iemand (eventueel na een posting op GoT over subteam o.i.d.) een mail krijgt waarin gevraagd wordt of ie een subteam wilt joinen...ik keur deze methode niet goed maar kan het begrijpen.

Als ik zo'n meel krijg (en die heb ik ooit al eens gehad) dan benader ik de maker dan de email en ga het zeker niet op Anandtech posten. Je kan er samen ook heel geod uitkomen.

Verwijderd

Kan me niet voorstellen dat ie eigenlijk een mail gehad heeft, of zou die een nieuwbrief bedoelen??

Maarruh ik denk dat ie aan het stoken is :(

• Sir Abarth
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Heren (en evt dames :) ),

Niet meteen in de aanval, misschien (heel misschien :? ) is er een uitleg. Laten we daar dan ook nog even op wachten. Volgens is de crew namelijk al bezig.

De sfeer hier is al niet meer optimaal, en zo word het alleen maar grimmiger.
We willen niet nog meer mensen op de kast jagen.

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 01:47 schreef Sir Abarth het volgende:
Volgens is de crew namelijk al bezig.
Bedoel u dat ze al aan het uitzoeken zijn??? Of is dan een verwachtingus.
Ennuh.... vind het niet echt aanvallen. Eerder spreken van de bezorgtheid over maybe een a.s. flamewar door deze postings.

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

..
Niet meteen in de aanval, misschien (heel misschien :? ) is er een uitleg. Laten we daar dan ook nog even op wachten. Volgens is de crew namelijk al bezig.
owkee .. ik wacht nog ff.. maar als die grapjas niet met een fatsoenlijke verklaring komt dan mag er wat mij betreft hard worden opgetreden. Mensen die zich op deze manier misdragen horen niet bij dpc thuis. :(

Crew suc6!

• Sir Abarth

Sir Abarth

Op donderdag 07 juni 2001 01:53 schreef DPC_Wimmel het volgende:

[..]

Bedoel u dat ze al aan het uitzoeken zijn??? Of is dan een verwachtingus.
Ennuh.... vind het niet echt aanvallen. Eerder spreken van de bezorgtheid over maybe een a.s. flamewar door deze postings.
Ik heb ze erover horen spreken, dus er word vast wat gedaan.
En over die flamewar, als er straks misschien een duidelijke uitleg is, is die flamewar misschien ongegrond en staan wij weer wat beter.

Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

• Sir Abarth

Sir Abarth

Op donderdag 07 juni 2001 01:55 schreef Gulpener het volgende:

[..]

owkee .. ik wacht nog ff.. maar als die grapjas niet met een fatsoenlijke verklaring komt dan mag er wat mij betreft hard worden opgetreden. Mensen die zich op deze manier misdragen horen niet bij dpc thuis. :(

Crew suc6!
Als het een duidelijke manier van stoken is, zal je mij niet horen als'ie hard aangepakt word.
Er moet echter wel bewijs zijn (hard bewijs!). Anders is het straks net zo'n verhaal als Bill Goldberg, in hoeverre men het er nu wel of niet mee eens was.

Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 01:59 schreef Sir Abarth het volgende:

[..]

Ik heb ze erover horen spreken, dus er word vast wat gedaan.
En over die flamewar, als er straks misschien een duidelijke uitleg is, is die flamewar ongegrond en staan wij weer wat beter.
Mag het hopen, kunnen het missen als kiespijn.

[/off topic] dat van die Bonsai-kittens, is dat echt waar??? [off topic]

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op donderdag 07 juni 2001 02:03 schreef DPC_Wimmel het volgende:
Nope :)
Edit2: Als ik toch een stukje ontopic heb mag ik ook wel iets meer offtopic:
- -> Ik heb gehoord <-, dat dit een protest actie is tegen een of andere organisatie (voor dierenrechten ofzo) die een domein had gekaapt van iemand over het eten van dieren (zelfde afkorting). Om te zorgen dat die lui helemaal gek werden van klachten is bonsaikitten.com gemaakt.
[/offtopic]
Edit: Dan moet ik eigenlijk ook iets ontopic posten he?
Eeuh..
Ik denk dat het gewoon een gefrustreerd pubertje is, die aandacht te kort komt :(

• Sir Abarth

Sir Abarth

Op donderdag 07 juni 2001 02:03 schreef DPC_Wimmel het volgende:

[..]

Mag het hopen, kunnen het missen als kiespijn.

Missen als kiespijn zeker.

offtopic:
Mja, het zijn spam mailtjes die ik van iedereen krijg, en er is een site aangegeven dus het zal wel...iig niet fijn

Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

• Sir Abarth

Sir Abarth

Op donderdag 07 juni 2001 02:06 schreef oVRoM het volgende:

[..]

Nope :)
[/offtopic]
Edit: Dan moet ik eigenlijk ook iets ontopic posten he?
Eeuh..
Ik denk dat het gewoon een gefrustreerd pubertje is, die aandacht te kort komt :(
Zoiets waarschijnlijk, gewoon afwachten.

offtopic:
Nou, het zou iig fijn zijn van niet van die poessies :) Al geloof ik spam eik nooit, dus het heeft ook niet echt mijn aandacht.
Trouwens, ik hoor jullie niet over de rest ;)

Edit: Dem, blijf je editten :P

Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

Verwijderd

1 ja, 1 nee.... wheeeheee wat is het nou??? (als het waar is is het echt misselijk)

[/off topic]Laten wij eens vol geode moed afwachten wat die gast te melden heeft of wat er uitgezocht wordt.[off topic]

/me draait weleens wat om, de koffiepot in de koelkast bv:?

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

waarom moet dit "gedoe" nou weer op dit tijdstip plaatsvinden. :z

• crisp
  • Laatst online: 00:46

crisp

Devver

Pixelated

AT heeft gelukkig ook al door dat het om een 'bad apple' gaat, en dat de beschuldiging te weinig gestaaft wordt met bewijzen om geloofwaardig te zijn...

Intentionally left blank

Verwijderd

Het voordeel van het over-en-weer-gezeik tussen DPC en AT : Het lijkt wel of iedereen volwassener wordt. Fraek en Mr. Atheist plaatsen een rustige opmerking, en de hele thread loopt op zijn eind i.p.v. dat er een flamewar ontstaat. Zo hoort het.
Toch baal ik er wel een beetje van dat #hoer zo makkelijk direct geloofd wordt. TA zou toch wel heel graag weer op de 1e plaats staan, zo te merken !

Verwijderd

Fraek en de boel sussen bij AT
LOL(sorry binnenpretje ;) )

Verwijderd

Ja dat klinkt best raar, niet ? Lijkt zoiets als tijdens een brand door een megafoon "GEEN PANIEK !" schreeuwen.

• Liam
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

Hi, ik ben een van de Admins van het DUK team en ik wou er even met duidelijkheid op wijzen, dat wat voor actie dan ook, we willen niet flamen/irritant doen, we zijn gewoon active DPC members. De Crckhore is ABSOLUUT NIET dezelfde persoon als MazH en wij hebben hem ook gewezen op de thread en de TA tread en verzocht dit soort threads niet meer te posten. WIJ zijn ons ook wel bewust van de spanningen tussen TA en DPC en we weten allemaal wat er met Bill Goldberg is gebeurt en dat Distributed extra oplet en zeer streng is. Laten we dit dus niet groter maken dan het al is ( en het is al een ramp voor een klein subteam als het onze). We zullen de betreffende persoon erop wijzen en hij zal zowel hier al op TA uitleg en excuses geven, en wel As Soon As Possible. Wij kunnen niet voor alle acties van onze leden instaan, maar zullen er extra aandacht voor vragen op onze homepage. Mochten er nog vragen zijn, stel ze dan gerust, maar nogmaals, we hebben GEEN kwaad bloed in de zin, we willen net als iedereen rc5 kraken, en we zijn gewoon enthousiaste DPC aanhangers. Dat een van onze leden over de schreef gaat, kan je, is mijn mening niet ons hele team op aanmerken. NOGMAALS, we zullen actie ondernemen. DIT IS NIET ONZE, NOG ONZE MEMBERS DE BEDOELING TA en DPC EEN FLAMEWAR TE BEGINNEN. Ik hoop dat ik zo genoeg uitleg heb gegeven voor het moment. Vragen, stel ze dan graag, klachten enz. ook want we willen overal van op de hoogte zijn, anders kunnen we ook geen actie ondernemen.
M.v.g.
Liam

UPDATE
We hebben besloten dat de member MazH, wegens zijn praktijken op het TA forum, voorlopig is geschorst en we zijn nu in beraad of we hem er helemaal uit zullen gooien of niet.
/UPDATE

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 14:48 schreef Liam_xi het volgende:
[..] De Crckhore is ABSOLUUT NIET dezelfde persoon als MazH en wij hebben hem ook gewezen op de thread en de TA tread en verzocht dit soort threads niet meer te posten. [..]
Nee, maar is MazH wel :? de "teringhoer" ?
edit:
ja dus
Hoe dan ook, jij weet wie het is en nee, je kunt niet iedereen in de gaten houden. Is beetje dezelfde situatie als heel DPC t.o.v. d.net. Voorlopig loopt het allemaal met een redelijke sisser af. Bedankt voor de reactie.
Wij (voor zover ik voor DPC mag spreken en dat is niet zo heel ver ;) ) vertrouwen er voortaan op dat dergelijke posts niet van jullie afkomstig zijn.

• Liam

Liam

We weten wel degelijk wie Mazh is, en hij heeft ook gezegt dat hij op "het TA forum wat heeft gepost". We nemen daar dus actie op want dit kan gewoon niet.
M.v.g.

Liam

Verwijderd

En terecht. Dankjewel voor dit kordate optreden. Ah, MazH heeft zelfs zijn verontschuldigingen aangeboden. Netjes !

Well, no harm done there I suppose.

• Liam

Liam

Voor iedereen, hier is een link, waar member Mazh zijn excuses aanbied aan TA.
http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?start=21&catid=39&threadid=459182

Verwijderd

hallo ik ben dus die knakker die op het ta forum heeft gepost als teringhoer

ten eerste wil ik duidelijk maken dat ik MazH en crckhore niet de zelfde zijn

ten tweede ik wou kijken wat iemand aanrichten als die kwaad wou ik en alleen ik ben verantwoordelijk voor deze acties ik verzeker uw ook dat dit niet meer zal gebeuren

de admins van het subteam waar ik bij hoor hebben mij indringend aangesproken en ik ben voorlopig geschorst en waarschijnlijk het team uit geschopt

ik denk dat ik me maar terugtrek van het team om de eer aan mezelf te houden

het spijt mij zeer wat er gebeurt is

vriendelijke groet
MazH a.k.a.
teringhoer

Verwijderd

Excuses aanvaard. Sjapoo voor het snelle reageren en oplossen etcetcetc.....

Me statisfied!

• 0rbit
Bedankt dat je middels een reactie de zaken wat duidelijker hebt gemaakt. Hiermee is voor mij de kous af.

Pagina: 1