"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
We spend our years as a tale that is told
en weer een nieuwe roddel in DC-landOp maandag 04 juni 2001 10:25 schreef Dutchman! het volgende:
ach, zulk soort theorieën hebben ze al jarenHet verbaast me zelfs dat ze nog nooit beweert hebben dat we dnet hebben omgekocht of dat we met gekraakte clients werken
oh ja, dan lezen ze dit, halen het door een een of ander brak vertaalproggie en denken dat ik een feit noem ipv van een grapje maakOp maandag 04 juni 2001 10:32 schreef Sequence het volgende:
en weer een nieuwe roddel in DC-land
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..
intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
hehe. Een vette flamewar op zijn tijd is toch ook wel leukOp dinsdag 05 juni 2001 10:04 schreef D-RiSe het volgende:
zullen we es voor de lol een heel slecht vertaalde omkoop agreement uitlekken?
uhm.. leuk?Op dinsdag 05 juni 2001 13:15 schreef stokkie het volgende:
[..]
hehe. Een vette flamewar op zijn tijd is toch ook wel leuk
Yep
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
ach... tis net als met die mensen die denken dat ze ontvoert zijn door aliens... die vinden het ook geweldig als ze weer een vliegende schotel zien.... zullen we TA maar gewoon geven wat ze willen?Op dinsdag 05 juni 2001 13:15 schreef stokkie het volgende:
[..]
hehe. Een vette flamewar op zijn tijd is toch ook wel leuk
intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
Volgens mij had zijn voorleesmoeder echt iets teveel boekjes met marsmannetje en complot theoriëen.
Verwijderd
Abuse wefdstee et zadasd Distributed.net gefadhis belongard zaw geo ivo/leto khaeil, huiegfaan etoal is goe fieues TaCube
Wat is het toch heerlijk als andere geen nederlands kunnen lezen
Wat een strekenOp woensdag 06 juni 2001 13:25 schreef FRAeK-AC het volgende:
om dan maar effe flink te stoken:
Abuse wefdstee et zadasd Distributed.net gefadhis belongard zaw geo ivo/leto khaeil, huiegfaan etoal is goe fieues TaCubeen Federation.
LOLOp woensdag 06 juni 2001 13:25 gooide FRAeK-AC flink olie op het vuur:
* Pim. vindt dit echt wel grappig
Verwijderd
mmmmmmwhahahahahhahahaaaaOp woensdag 06 juni 2001 13:25 schreef FRAeK-AC het volgende:
Abuse wefdstee et zadasd Distributed.net gefadhis belongard zaw geo ivo/leto khaeil, huiegfaan etoal is goe fieues TaCubeen Federation.
Kun je zien hoeveel hij er zelf van snaptOp donderdag 07 juni 2001 01:26 schreef HlpDsK het volgende:
DanC beweert dat onze mini-teams 100en dagen lang sparen. Wat is dat nou voor bullshit? Dan zouden de meeste blokjes toch niet tellen.
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
DanC is best aardig, hoor, maar hij weet inderdaad erg weinig van DPCOp donderdag 07 juni 2001 01:26 schreef HlpDsK het volgende:
DanC beweert dat onze mini-teams 100en dagen lang sparen. Wat is dat nou voor bullshit? Dan zouden de meeste blokjes toch niet tellen.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
Met Klingon doe je mij ook geen plezier hoorOp woensdag 06 juni 2001 13:25 schreef FRAeK-AC het volgende:
inderdaad. Rc5 blokken hebben toch maar een houdbaarheidsdatum van 90 dagen!Op donderdag 07 juni 2001 01:26 schreef HlpDsK het volgende:
Advanced sheep-counting strategies
Verwijderd
[Tim "Toolman" Taylor] Uhhhh ? [/Tim "Toolman" Taylor]Op donderdag 07 juni 2001 19:29 schreef DanC het volgende:
Thanks Gerrie.
/me lost his clue somewhere ... what's this ... a trout ? YUK ... searching ...