Ik heb hem ook binnen. Vorige week woensdag besteld voor 161 euro inclusief verzendkosten (met die 10euro kortingsbon) bij amazon.de. Zit de oplader er bij jullie ook heel raar met plastic aan de doos vast?
Je weet dat hij normaal zonder oplader wordt geleverd, en dat het alleen maar service is van Amazon dat je er eentje krijgt?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
haha dat is dan heel mooi!pven schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:42:
Je weet dat hij normaal zonder oplader wordt geleverd, en dat het alleen maar service is van Amazon dat je er eentje krijgt?
Ik heb hem ook net besteld bij HandTec.DjMark schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:03:
Ik heb hem(16gb) zojuist ook besteld bij handtec...ik hou jullie op de hoogte.
Gebruik gemaakt van standard shipping, en payment method Amazon gekozen.
Amazon UK.flipjevandejam schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:26:
FYI, 16GB Moto G besteld op 4 december.
Zojuist onderstaande mail ontvangen:
I've checked your order and see that we have received an update from our fulfillment center that the item will be dispatched on 5th January, 2014.
Gisteravond MediaMarkt Nordhorn gemaild met de vraag of ze de 16GB versie al binnen hadden. Hebben ze niet en ze weten ook niet wanneer ze hem binnen gaan krijgen was het antwoord.
ik heb zondagavond de motorola moto G 16GB besteld via handtec.co.uk.
Maandag verstuurd met track en tracecode van DHL, vandaag om 12 uur afgeleverd.
Nazorg kan ik natuurlijk niets van zeggen, maar het verwerken van de order ging als een speer.
Maandag verstuurd met track en tracecode van DHL, vandaag om 12 uur afgeleverd.
Nazorg kan ik natuurlijk niets van zeggen, maar het verwerken van de order ging als een speer.
??? hanteert paypal een andere wisselkoers?
Ik wilde niet meer wachten dus ben de telefoon gaan bestellen op handtec.komen er ook nog eens 15euro verzendkosten bij. Ga ik betalen via paypal kom ik uit op totaal 220 euro...terwijl diverse wisselkoerspagina's uitkomen op 210 euro (incl verzendkosten).
Ik had gerekend op 191,- dus heb de bestelling niet afgemaakt. Ik vind 30euro verschil weer net iets te veel...
Dan toch nog maar ff wachten.
Ik wilde niet meer wachten dus ben de telefoon gaan bestellen op handtec.komen er ook nog eens 15euro verzendkosten bij. Ga ik betalen via paypal kom ik uit op totaal 220 euro...terwijl diverse wisselkoerspagina's uitkomen op 210 euro (incl verzendkosten).
Ik had gerekend op 191,- dus heb de bestelling niet afgemaakt. Ik vind 30euro verschil weer net iets te veel...
Dan toch nog maar ff wachten.
Zondagavond de 8gb uitvoering zonder btw besteld bij amazon.co.uk. morgenochtend wordt hij afgeleverd.
Bestel je zakelijk, geef je btw nummer door! Ideaal, alle prijzen direct zonder btw op de site.
Bestel je zakelijk, geef je btw nummer door! Ideaal, alle prijzen direct zonder btw op de site.
ZH, 2 onder 1 kap bj.1900, enkelsteens, 95m2. 12 radiatoren (2 wk met speedcomforts). Dak-/vloerisolatie, HR+(+), 4,5kW Quatt, Lyric T6, 9x Yingli 245
Media Markt Utrecht vertelde hetzelfde min of meer net tegen mij (de verkoper dan). Distributeur in NL heeft de 16gb niet besteld, dus voorlopig krijgen ze die ook niet in NL. Geen zicht op wanneer wel. Kon de 8GB wel zo uit de winkel meenemen, mja die hoef ik niet.Insert12 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:01:
Gisteravond MediaMarkt Nordhorn gemaild met de vraag of ze de 16GB versie al binnen hadden. Hebben ze niet en ze weten ook niet wanneer ze hem binnen gaan krijgen was het antwoord.
mediamarkt groningen bevestigt dit.Leauwie schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:23:
[...]
Media Markt Utrecht vertelde hetzelfde min of meer net tegen mij (de verkoper dan). Distributeur in NL heeft de 16gb niet besteld, dus voorlopig krijgen ze die ook niet in NL. Geen zicht op wanneer wel. Kon de 8GB wel zo uit de winkel meenemen, mja die hoef ik niet.
Ik geloof dat we het allemaal jammer vinden dat de 16GB zo slecht leverbaar is in NL, 8GB is voor een moderne smartphone gewoon te weinig.
Ik ben zelf van plan om hem bij een van de 3 Amazon's te bestellen, kan iemand mij een idee geven hoe het zit met de huidige levertijd daar?
Edit: Amazon.fr zegt dat ze hem op 10 januari weer in voorraad hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door lennart111 op 17-12-2013 20:40 . Reden: levertijd Amzon.fr ]
Ik heb zondag 15/12 de 16GB variant besteld bij amazon.de, levering na 24 dec. is de enige info die bij mijn bestelling staat ...
Op het forum van amazon.de was er iemand die het aan "Motorola Support Kontakt" gevraagd had en die zeiden:
"Sehr geehrter Kunde, vielen Dank für Ihre Anfrage.
Das Moto G in der 16gb Variante sollte Ende dieser Woche oder Anfang nächster Woche erscheinen."
Link naar dat forum: http://www.amazon.de/Moto...ding=UTF8&asin=B00GUJRQAC
Geen idee hoeveel man er nog voor mij in de lijst staat, dus we zullen wel zien zeker
Op het forum van amazon.de was er iemand die het aan "Motorola Support Kontakt" gevraagd had en die zeiden:
"Sehr geehrter Kunde, vielen Dank für Ihre Anfrage.
Das Moto G in der 16gb Variante sollte Ende dieser Woche oder Anfang nächster Woche erscheinen."
Link naar dat forum: http://www.amazon.de/Moto...ding=UTF8&asin=B00GUJRQAC
Geen idee hoeveel man er nog voor mij in de lijst staat, dus we zullen wel zien zeker
Verwijderd
Kent er iemand nog Engelse gsm-winkels die de Moto G in stock hebben als Handtec en Clove ? Alvast bedankt ! Ik wil hem volgende week woensdag ten laatste in m'n bezit (Wel 16GB)
Zojuist mail van DHL gehad dat het pakket onderweg is...DjMark schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:03:
Ik heb hem(16gb) zojuist ook besteld bij handtec...ik hou jullie op de hoogte.
Enjoy
. De telefoon is de hype helemaal waard.
Hopelijk komt er software matig nog een update voor de camera en dan zitten we helemaal goed.
Hopelijk komt er software matig nog een update voor de camera en dan zitten we helemaal goed.
Opmerkelijk, ik ontvang zojuist automatische mail van Amazon UK met:flipjevandejam schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:26:
FYI, 16GB Moto G besteld op 4 december.
Zojuist onderstaande mail ontvangen:
I've checked your order and see that we have received an update from our fulfillment center that the item will be dispatched on 5th January, 2014.
Het zal mij benieuwen.Hello,
Please be advised that we have a revised delivery date for the items you ordered on December 04 2013 (Order #205-9611996-8480320).
"Moto G 16GB Sim Free Smartphone - Black"
Estimated arrival date: December 24 2013 - December 27 2013
19-12 hebben ze de 16GB versie bij https://www.cyberport.de.
Zelf net besteld en heb daar ook mijn Nexus 7 gehaald.
Zelf net besteld en heb daar ook mijn Nexus 7 gehaald.
Verwijderd
@bas_1981 Ik heb wel een creditcard, gaan we het doen? Het begint wel aantrekkelijk te klinken zo...
Hello,
Please be advised that we have a revised delivery date for the items you ordered on December 05 2013 ).
Estimated arrival date: December 24 2013 - December 24 2013
Of dat betekent dat de phone dan aankomt bij amazon.co.uk of bij mij, dat weet ik niet!
Please be advised that we have a revised delivery date for the items you ordered on December 05 2013 ).
Estimated arrival date: December 24 2013 - December 24 2013
Of dat betekent dat de phone dan aankomt bij amazon.co.uk of bij mij, dat weet ik niet!
[ Voor 16% gewijzigd door FraXon op 18-12-2013 00:42 ]
Hello,
Please be advised that we have a revised delivery date for the items you ordered on December 03 2013 (Order #Piet Piraat.
Please be advised that we have a revised delivery date for the items you ordered on December 03 2013 (Order #Piet Piraat.
11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S
@Kevinh.88: ik heb iemand gevonden met een creditcard, deze maar eens lief aankijken 
Echter waar ga ik hem bestellen dat ie zo vroeg mogelijk hier is? De prijs op amazon.co.uk is hoger dan de franse en duitse collega's?
Volgens de franse site is deze pas leverbaar op 10 januari
Op de duitse site staat geen datum, op het forum wordt gesproken over eind december.
Wie kan me verder helpen?
Echter waar ga ik hem bestellen dat ie zo vroeg mogelijk hier is? De prijs op amazon.co.uk is hoger dan de franse en duitse collega's?
Volgens de franse site is deze pas leverbaar op 10 januari
Op de duitse site staat geen datum, op het forum wordt gesproken over eind december.
Wie kan me verder helpen?
[ Voor 6% gewijzigd door bas_1981 op 18-12-2013 07:30 ]
Bij mijn bestelling op amazon.de staat 'Der folgende Artikel kommt nach dem 24. Dezember 2013 an.'. Volgens mij betekent dat dat ik hem voor de 24ste in ieder geval niet hoef te verwachten.bas_1981 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 07:24:
Zojuist goed nieuws van amazon.co.uk!
Please be advised that we have a revised delivery date for the items you ordered on December 09 2013 (Order #.....).
Please be advised that we have a revised delivery date for the items you ordered on December 09 2013 (Order #.....).
Verwijderd
Ha, geweldig!!
Ik had dus de 16GB bij Amazon.fr besteld voor 26 november. Oorspronkelijk zou hij dus de 11de december geleverd worden.
Hij is echter de 13de december geleverd.
Vandaag krijg ik een mail van amazon dat ze 20,28 EUR terugstorten omdat ze niet op tijd geleverd hebben.
Dat is een leuke service
Ik had dus de 16GB bij Amazon.fr besteld voor 26 november. Oorspronkelijk zou hij dus de 11de december geleverd worden.
Hij is echter de 13de december geleverd.
Vandaag krijg ik een mail van amazon dat ze 20,28 EUR terugstorten omdat ze niet op tijd geleverd hebben.
Dat is een leuke service
Zojuist exact hetzelfde mailtje gehad, levering tussen 24 en 27 december..rullzer schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:57:
Zojuist goed nieuws van amazon.co.uk!
Ik kon niet meer wachten... heb zojuist de Moto G besteld bij amazone.de en meteen ook een rubberen beschermhoesje.
Ben benieuwd wanneer ie binnenkomt, hij staat nu nog op "VORAUSSICHTLICHES LIEFERDATUM: DERZEIT LIEGT UNS NOCH KEIN DATUM VOR"
Ben benieuwd wanneer ie binnenkomt, hij staat nu nog op "VORAUSSICHTLICHES LIEFERDATUM: DERZEIT LIEGT UNS NOCH KEIN DATUM VOR"
Verwijderd
@bas_1981 Dat zou ik ook gedaan hebben als ik zeker zou weten dat dat de snelste manier is om 'm in handen te krijgen. Ik vraag me echter af of dat uiteindelijk zo zal zijn of niet. Time will tell...
Deze site heeft contact opgenomen met Motorola en Amazon.de:Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 18:56:
@bas_1981 Dat zou ik ook gedaan hebben als ik zeker zou weten dat dat de snelste manier is om 'm in handen te krijgen. Ik vraag me echter af of dat uiteindelijk zo zal zijn of niet. Time will tell...
http://www.mobiflip.de/motorola-moto-g-16-gb/
Motorola zegt dus dat er nog deze week aan hen geleverd wordt en Amazon zou dat bevestigd hebben. Ze waarschuwen wel dat alles dat binnen komt mogelijk direct weer de deur uit is voor de pre-orders.
Met een beetje geluk heb ik hem misschien nog dit jaar
Amazon.co.uk heeft hem gewoon in stock staan, maar dan via andere webshop. Hoe werkt dat met garantie/service bij zo'n constructie? Alles gewoon nog steeds via Amazon.co.uk?
Anders bestel ik ook gewoon via Amazone.de, dan maar wat langer geduld.
Ah volgens mij staat het hier al:
An A-to-z Guarantee claim won't be allowed for an item that becomes defective after 14 days. If your item becomes defective more than 14 days after the dispatch date, please contact the seller. If the item is under warranty, you might also want to consider contacting the manufacturer for repair or replacement.
Anders bestel ik ook gewoon via Amazone.de, dan maar wat langer geduld.
Ah volgens mij staat het hier al:
An A-to-z Guarantee claim won't be allowed for an item that becomes defective after 14 days. If your item becomes defective more than 14 days after the dispatch date, please contact the seller. If the item is under warranty, you might also want to consider contacting the manufacturer for repair or replacement.
[ Voor 47% gewijzigd door Leauwie op 18-12-2013 19:40 ]
Maar zou zo'n distributeur dan gewoon een plaat voor z'n kop hebben of zou er meer achter zitten? Het toestel wordt geroemd in reviews maar overal als nadeel dat het maar 8GB is. Gat in de markt toch?Leauwie schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:23:
[...]
Media Markt Utrecht vertelde hetzelfde min of meer net tegen mij (de verkoper dan). Distributeur in NL heeft de 16gb niet besteld, dus voorlopig krijgen ze die ook niet in NL. Geen zicht op wanneer wel. Kon de 8GB wel zo uit de winkel meenemen, mja die hoef ik niet.
Ik kan wel blijven wachten maar dan krijg ik hem nooit... wilde hem eind november al bestellen maar had toen zoiets van "ik wacht wel totdat ie in nederland te krijgen is".Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 18:56:
Inmiddels zijn we 3 weken verder en heb ik nog niets, maar als ik hem toen had besteld had ik hem nu wel al gehad...
Ook zijn er geen berichten dat ie snel naar nederland komt dus heb ik hem toch maar besteld.
Verwijderd
Ik ga waarschijnlijk deze vakantie naar Duitsland, met heel veel geluk is er daar dan iets te krijgen, anders heb ik pech of neem ik zelfs tegen een goedkope Duitse prijs de 8GB versie mee...bas_1981 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:55:
[...]
Ik kan wel blijven wachten maar dan krijg ik hem nooit... wilde hem eind november al bestellen maar had toen zoiets van "ik wacht wel totdat ie in nederland te krijgen is".
Inmiddels zijn we 3 weken verder en heb ik nog niets, maar als ik hem toen had besteld had ik hem nu wel al gehad...
Ook zijn er geen berichten dat ie snel naar nederland komt dus heb ik hem toch maar besteld.
Nee hoor gewoon marketing 1.1. Lekker vaag doen en laten doorschemeren dan de 16GB niet voor NL is bedoelt. Want dan kan nu vervolgens de 8GB in NL voor de prijs van 16GB in het buitenland verkocht worden. Kortom meer winst per telefoon, niet alleen voor de winkels maar ook voor de distributeur(s?). Let op over ongeveer 2 maanden zal hij gewoon in Nederland te koop zijn.Cartman! schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:49:
[...]
Maar zou zo'n distributeur dan gewoon een plaat voor z'n kop hebben of zou er meer achter zitten? Het toestel wordt geroemd in reviews maar overal als nadeel dat het maar 8GB is. Gat in de markt toch?
11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S
Ik zie een hoop verschillende verhalen over leveringen. Iemand een tip waar hij gewoon leverbaar is? (16GB versie)
Misschien een verkeerde vraag
.
Overzicht:
Amazon.co.uk --> In stock. --> Dispatched from and sold by save4shop.--> Hoe betrouwbaar is zo iets (geen ervaring met amazon)
handtec.co.uk --> in stock --> slechte reviews
Amazon.de --> Dieser Artikel ist noch nicht verfügbar.
Dus handtec of amazon? tips?
Misschien een verkeerde vraag
Overzicht:
Amazon.co.uk --> In stock. --> Dispatched from and sold by save4shop.--> Hoe betrouwbaar is zo iets (geen ervaring met amazon)
handtec.co.uk --> in stock --> slechte reviews
Amazon.de --> Dieser Artikel ist noch nicht verfügbar.
Dus handtec of amazon? tips?
[ Voor 58% gewijzigd door Heino0 op 18-12-2013 22:09 ]
*weg*, was niet lief.
Misschien in Duitsland, maar iig niet in Nederland.
Misschien in Duitsland, maar iig niet in Nederland.
[ Voor 81% gewijzigd door pven op 18-12-2013 21:59 ]
zondag 15 december de 16GB variant besteld bij www.handtec.co.uk en DHL heeft hem op dinsdag 17 december netjes afgeleverd.
even een vraag aan de mensen die hun moto g bij handtec.co.uk hebben besteld:
wat zijn jullie ervaringen met deze webwinkel?
de reviews van deze webwinkel zijn of héél goed of héél slecht en alle slechte reviews verwijzen naar het vragen van nadere informatie over de persoon en zijn adres.
er staat in de policies op http://www.handtec.co.uk/...e/?tabs=delivery#policies dat ze inderdaad naar dit soort dingen gaan vragen als het afleveradres niet overeenkomt met het adres waarop de creditcard geregistreerd staat. zijn er tweakers die dit gehad hebben?
ik vraag dit omdat ze de 16GB op voorraad hebben en goedkoop zijn.
de reviews van deze webwinkel zijn of héél goed of héél slecht en alle slechte reviews verwijzen naar het vragen van nadere informatie over de persoon en zijn adres.
er staat in de policies op http://www.handtec.co.uk/...e/?tabs=delivery#policies dat ze inderdaad naar dit soort dingen gaan vragen als het afleveradres niet overeenkomt met het adres waarop de creditcard geregistreerd staat. zijn er tweakers die dit gehad hebben?
Zo goedkoop zijn ze niet hoor, ik wilde hem laatst bestellen en kwam 20,- duurder uit dan bij amazon.de... (voor de 16gb)lennart111 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 00:31:ik vraag dit omdat ze de 16GB op voorraad hebben en goedkoop zijn.
Gisteren ook een track & trace nummer gekregen, wel raar deze Track & Trace nr. is gekoppeld aan 2 zendingen, die van mij en eentje afgelevered in munich, DEWitte_200 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:45:
Ik heb hem ook net besteld bij HandTec.
Gebruik gemaakt van standard shipping, en payment method Amazon gekozen.
Ik verwacht hem vandaag of morgen, weet er iemand of er bij de HandTec versies een oplader bij zit? Want bij amazon geven ze die los erbij denk ik?
Ik had ook een dubbele Track & Trace code. Als je je echt zorgen maakt, dan helpt een belletje naar de DHL wel. Ik kreeg bij de telefoon geen lader en geen oortjes. Op zich geen probleem, want oortjes heb ik al en een lader ook. Mijn oude HTC lader (Wildfire S) laadt de Moto G prima op.Witte_200 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 08:03:
[...]
Gisteren ook een track & trace nummer gekregen, wel raar deze Track & Trace nr. is gekoppeld aan 2 zendingen, die van mij en eentje afgelevered in munich, DE
Ik verwacht hem vandaag of morgen, weet er iemand of er bij de HandTec versies een oplader bij zit? Want bij amazon geven ze die los erbij denk ik?
XBL: DonFrans
Bedankt voor je reactie.Witte_200 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 08:03:
[...]
Gisteren ook een track & trace nummer gekregen, wel raar deze Track & Trace nr. is gekoppeld aan 2 zendingen, die van mij en eentje afgelevered in munich, DE
Ik denk dat dat niet nodig is, de telefoon zit momenteel in brussel en is gisteren opgepikt in de UK dus dat ziet er OK uit!
Het is goed om te horen dat een HTC lader werkt in combinatie met dit toestel. Dan kan m'n vriendin de HTC One lader gebruiken
Verwijderd
Het hangt een beetje ervanaf waar je besteld heb ik de indruk.
De Franse amazon leverde er een oplader en oortjes bij, maar dan weer geen usb kabel.
De Franse amazon leverde er een oplader en oortjes bij, maar dan weer geen usb kabel.
Ik heb de 16gb zojuist besteld bij Amazon.de. Ik heb geen haast en voel me veiliger bij hen. Inclusief verzenden 202 euro (geen idee waar die 3 euro vandaan kwamen overigens, iets met BTW waarschijnlijk).
Dinsdagavond besteld, pakketje is gisteren verstuurd en heeft nu Brussel verlaten.lennart111 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 00:31:
even een vraag aan de mensen die hun moto g bij handtec.co.uk hebben besteld:
Ik heb betaald met Paypal en daarbij werden mijn adresgegevens van Paypal overgenomen dus geen rare vragen ofzo.
Vanwege rare track and trace code heb ik nog contact gehad met hun klantenservice via het ticket systeem. Ik werd binnen een uur goed geholpen. Dus ik heb geen slechte indruk tot nu toe.
Ik heb in totaal 218 euro betaald voor de 16Gb versie. Voornaamste reden is leveringssnelheid want mijn huidige telefoon is kapot en ik zit nu tijdelijk op een Nokia N82.
[ Voor 7% gewijzigd door Kalentum op 19-12-2013 09:34 ]
Net bericht binnen van Amazon UK:
Hello,
Please be advised that we have a revised delivery date for the items you ordered on December 15 2013 (Order #204-2148407-4975522). "Moto G 16GB Sim Free Smartphone - Black"Estimated arrival date: December 24 2013 - December 27 2013
Hello,
Please be advised that we have a revised delivery date for the items you ordered on December 15 2013 (Order #204-2148407-4975522). "Moto G 16GB Sim Free Smartphone - Black"Estimated arrival date: December 24 2013 - December 27 2013
Moto G 16GB is hier net aangekomen!
Toestel voelt even stevig aan als mijn HTC One
Nu hopen dat de Violet Flip shell niet meer te lang op zich laat wachten. (verwacht bij Amazon.de op 23/12)
Hmm: ik heb hem daar de 14e besteld en nog geen statusupdatesanmarco30 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:48:
Net bericht binnen van Amazon UK:![]()
Hello,
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Gisteren eind van de middag is hij aangekomen, superstrakke levering dus van handtec.co.uk.DjMark schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 21:00:
[...]
Zojuist mail van DHL gehad dat het pakket onderweg is...
ik ben er blij mee
Amazon.co.uk heeft de 16GB volgens mij weer op voorraad!
http://www.amazon.co.uk/M...76&sr=8-2&keywords=moto+g
Omgerekend naar euro's: 200 euro.
17e besteld bij handtec, vandaag binnen.
Verwijderd
Komt daar nog verzendkosten bij?slico schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:12:
Amazon.co.uk heeft de 16GB weer op voorraad!
Omgerekend naar euro's: 190 euro.
Ik kan kiezen tussen een normale verzending , super saver en een snelle optie dat hij maandag wordt bezorgd
Ja, verzendkosten komen daar nog bij, behalve bij super saver (geen verzendkosten). De verzendkosten krijg je vanzelf te zien voordat je je order definitief maakt.Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:18:
[...]
Komt daar nog verzendkosten bij?
Ik kan kiezen tussen een normale verzending , super saver en een snelle optie dat hij maandag wordt bezorgd
Je kunt er voor kiezen om hem maandag te laten bezorgen, dan is het 30 euro extra.Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:18:
[...]
Komt daar nog verzendkosten bij?
Anders kies je voor Standard (5 euro extra) en is hij er binnen 2 tot 3 werkdagen.
Free Business Delivery is gratis en wordt hij binnen 3-7 werkdagen bezorgd.
Heb ik gister dus verkeerd gegokt....slico schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:12:
Amazon.co.uk heeft de 16GB volgens mij weer op voorraad!

Ik heb 'm besteld bij amazon.de
Kan je de order niet annuleren en alsnog bij Amazon UK bestellen?bas_1981 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:38:
[...]
Heb ik gister dus verkeerd gegokt....![]()
Ik heb 'm besteld bij amazon.de
En hier is de Handtec bestelling ook binnen. Dus binnen 48 uur. Netjes.
Ik heb hem ook besteld bij Amazon.co.uk, zelfde leverdatum. Ik ben benieuwd of ze hem nog opschuiven of niet
Verwijderd
Zojuist gezien dat de leverdatum is vervroegd : DELIVERY ESTIMATE Tuesday 24 Dec 2013 - Friday 27 Dec 2013kepler schreef op donderdag 19 december 2013 @ 17:27:
Ik heb hem ook besteld bij Amazon.co.uk, zelfde leverdatum. Ik ben benieuwd of ze hem nog opschuiven of niet
Had vorige week besteld (11/12) bij vandenborre en krijg nu mail dat het nog 14dagen zal duren 
Bij site stond er levering op 20/12 en nu >3 weken.
Zal annuleren worden en in buitenland bestellen, heb geen zin om nog 2 weken te wachten.
Zal annuleren worden en in buitenland bestellen, heb geen zin om nog 2 weken te wachten.
Inmiddels wel: ETA: 24-27 december!Videopac schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:45:
[...]
Hmm: ik heb hem daar de 14e besteld en nog geen statusupdate
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Verwijderd
Ik heb 'm net besteld bij amazon.co.uk (16GB)
Estimated Delivery Date: Friday, December 27, 2013 - Thursday, January 02, 2014
Ik kan alleen zien dat ik 161 pond heb betaald, ik heb waarschijnlijk een beetje te snel geklikt maar weet iemand hoeveel euro's dat precies is?
Estimated Delivery Date: Friday, December 27, 2013 - Thursday, January 02, 2014
Ik kan alleen zien dat ik 161 pond heb betaald, ik heb waarschijnlijk een beetje te snel geklikt maar weet iemand hoeveel euro's dat precies is?
193 euro, mijn beste man. Amazon.co.uk is blijkbaar toch iets goedkoper, en in elk geval sneller dan Amazon.de

Verwijderd
Bij mij hetzelfde, ik heb er meteen naar gebeld om te annuleren..Bicky schreef op donderdag 19 december 2013 @ 18:42:
Had vorige week besteld (11/12) bij vandenborre en krijg nu mail dat het nog 14dagen zal duren
Zij doen dit vaker, elke keer de datum wat opschuiven..
*knip*Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 19:26:
[...]
Graag een TR ipv een lmgtfy linkje
[ Voor 12% gewijzigd door janvanduschoten op 20-12-2013 09:19 ]
Komt er bij Amazon.co.uk nog verzend kosten erbij? Kan het zo snel niet vinden.
Verwijderd
Als je voor super saver delivery kiest nietdreamwalker schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:27:
Komt er bij Amazon.co.uk nog verzend kosten erbij? Kan het zo snel niet vinden.
Inmiddels is hij verzonden en word hij waarschijnlijk morgen bezorgd! Whoohoo!rullzer schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:57:
Ik was dus net te laat, bij mij nog steeds een weekje later. Ach, zolang hij maar in de kerstvakantie binnenkomt. Ik laat het hier wel weten zodra hij verzonden is, ervaring leert dat verzending meestal toch iets sneller gaat (alhoewel dat met kerst ws anders is).Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 18:04:
[...]
Zojuist gezien dat de leverdatum is vervroegd : DELIVERY ESTIMATE Tuesday 24 Dec 2013 - Friday 27 Dec 2013
Verwijderd
Dus als ik hem nu binnen twee uur verzend is de kans heel groot dat hij voor 25 december komt? Want hij moet echt voor 25 december komen (eis van mijn ouders...).
Welke Amazon?itxs schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:56:
Berichtje van Amazon, hij wordt eerder geleverd, kan hem morgen verwachten!
Moto G 16 GB
Kan je op de Duitse Amazon eigenlijk aangeven dat je liever hebt dat ze je in het Engels mailen?
[ Voor 19% gewijzigd door pven op 20-12-2013 09:18 ]
Amazon UK, deze heeft ze trouwens nu in Stock!!pven schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:17:
[...]
Welke Amazon?
Kan je op de Duitse Amazon eigenlijk aangeven dat je liever hebt dat ze je in het Engels mailen?
Grappige is dat Amazon UK gewoon vanuit Amsterdam verzend (Warehouse Amazon in Amsterdam)
Amazon DE doet dat ook wel eens (niet altijd). Of Amazon FR dat doet, weet ik niet.itxs schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:28:
[...]
Grappige is dat Amazon UK gewoon vanuit Amsterdam verzend (Warehouse Amazon in Amsterdam)
Weet niet of het al gemeld is, maar bij Amazon.co.uk is de Moto G nog maar 129 pond excl verzending
Beetje balen voor mij aangezien ik er een voor mijn vrouw dinsdag geleverd heb gekregen via amazon.de voor 173 euro...
Maar goed wellicht dat iemand anders er blij mee is.
Beetje balen voor mij aangezien ik er een voor mijn vrouw dinsdag geleverd heb gekregen via amazon.de voor 173 euro...
Maar goed wellicht dat iemand anders er blij mee is.
Mijn bestelling bij Amazon.de maar geanuleerd en overgestapt naar Amazon.co.uk....
Nou maar hopen dat ie voor de kerst geleverd wordt!
Nou maar hopen dat ie voor de kerst geleverd wordt!
Bij amazon.fr staat de 16gb nu op "En Stock", maar mijn order (van 15 dec) staat nog steeds op 31dec-2jan
bij co.uk dus op voorraad, bij fr op voorraad, dan verwacht ik eigenlijk ook dat ie snel op voorraad is bji .de
Ik laat m'n order maar staan bij .de
Ik laat m'n order maar staan bij .de
Contact opgenomen met Amazon, en ze hebben de delivery vervroegdscel schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:03:
Bij amazon.fr staat de 16gb nu op "En Stock", maar mijn order (van 15 dec) staat nog steeds op 31dec-2jan
Twijfels ... je zal net zien dat als ik hem bij co uk bestel, dat ie bij de dan ook verzonden gaat worden.
idd, daarom laat ik hem staan. Als ik in de supermarkt van rij wissel sta ik uiteindelijk ook altijd langer in de rij...

Verwijderd
De status van mijn bestelling staat sinds vanochtrnd op Dispatching now.
Neem aan dat ik vandaag een tracking code krijg ?
Neem aan dat ik vandaag een tracking code krijg ?
Nope, daar is nog steeds niets over bekend, vandaar dat de meesten hem al besteld hebben bij amazon.de/fr/co.uk of handtec.co.uk
Net 1 min geleden bij co uk besteld, gaat tussen 24 en 26 dec aankomen volgens de site.. Dus waarschijnlijk 27 of 28 dec.
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
@ bas_1981 en pven
Spannend ben benieuwd of ik de goeie keus heb gemaakt
Nieuwschierig wie hem het eerst heeft.
In de supermarkt ga ik ook altijd in de verkeerde rij staan... en dan switch ik en was toch stiekem de goeie
Spannend ben benieuwd of ik de goeie keus heb gemaakt
Nieuwschierig wie hem het eerst heeft.
In de supermarkt ga ik ook altijd in de verkeerde rij staan... en dan switch ik en was toch stiekem de goeie
Ik heb zojuist ook de duitse geannuleerd en besteld in engeland.
"DELIVERY ESTIMATE Saturday 28 Dec 2013 - Friday 3 Jan 2014"
Het rubberen hoesje laat ik wel staan in duitsland, die zal er eerder zijn dan de telefoon waarschijnlijk.
"DELIVERY ESTIMATE Saturday 28 Dec 2013 - Friday 3 Jan 2014"
Het rubberen hoesje laat ik wel staan in duitsland, die zal er eerder zijn dan de telefoon waarschijnlijk.
Wat ik me net afvraag (en de vraag ook al bij Amazon UK webchat nagevraagd, maar daar wisten ze helaas geen antwoord op mijn vraag...):
Wordt bij de telefoon via Amazon UK ook een Europese oplader bijgevoegd? (ook omdat ze in UK een ander soort stekker gebruiken).
Ook konden ze me niet vertellen of m'n bestelling voor of na de kerst zou aankomen, gisteren al wel de bevestiging per mail gehad dat deze volgende week bezorgd gaat worden...
Wordt bij de telefoon via Amazon UK ook een Europese oplader bijgevoegd? (ook omdat ze in UK een ander soort stekker gebruiken).
Ook konden ze me niet vertellen of m'n bestelling voor of na de kerst zou aankomen, gisteren al wel de bevestiging per mail gehad dat deze volgende week bezorgd gaat worden...
Verwijderd
De 8Gb gaat al in de uitverkoop: op amazon.co.uk nu voor 129 GBP (156 Euro) Delivery Free.
http://www.amazon.co.uk/M..._03_02_t_lh?ie=UTF8&psc=1
Nederlandse leveranciers nemen een wel heel erg grote marge !
Maar ik wacht nog even tot de 16GB wat meer beschikbaar komt.
http://www.amazon.co.uk/M..._03_02_t_lh?ie=UTF8&psc=1
Nederlandse leveranciers nemen een wel heel erg grote marge !
Maar ik wacht nog even tot de 16GB wat meer beschikbaar komt.
Ik zit te twijfelen tussen de moto 16gb van amazon.co.uk voor 165.80 of die van .fr voor 172,39. (btw vrij)
Ik wil liever die van .co.uk omdat die goedkoper is, maar ik neem aan dat de lader daarvan niet werkt op het vaste land (andere connector voor wall-socket).
Iemand die kan bevestigen dat de .co.uk variant enkel met een engelse lader wordt geleverd (ik vind de stock lader wel 6,50 meerprijs waard)?
Ik wil liever die van .co.uk omdat die goedkoper is, maar ik neem aan dat de lader daarvan niet werkt op het vaste land (andere connector voor wall-socket).
Iemand die kan bevestigen dat de .co.uk variant enkel met een engelse lader wordt geleverd (ik vind de stock lader wel 6,50 meerprijs waard)?
Het is sowieso maar de vraag of je er een lader bij krijgt, Motorola levert hem namelijk zonder lader (een stock-lader kan je dus vergeten). Uiteraard kan je altijd nog je vraag aan Amazon zelf stellen.
[ Voor 10% gewijzigd door pven op 20-12-2013 15:52 ]
In dit topic is een paar keer gemeld dat Amazon DE hem iig met lader levert. Motorola levert er alleen een USB-kabeltje bij. 
Uit nieuwsgierigheid: dit heeft zo'n beetje in iedere review gestaan, lezen jullie die niet voordat je een telefoon koop?
Uit nieuwsgierigheid: dit heeft zo'n beetje in iedere review gestaan, lezen jullie die niet voordat je een telefoon koop?
Verwijderd
Ik heb die van mij via Amazon UK besteld en inmiddels ook al even binnen, maar daar zat geen oplader bij.
Nee, want ik weet ook wel zonder reviews dat dit de nieuwe ZTE blade is/wordtpven schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:57:
FML, .de met lader heeft hem niet op voorraad, .fr heeft vermoedelijk geen lader + is de duurste, .co.uk heeft geen lader en is de goedkoopste. Het wordt er niet makkelijker op
[ Voor 8% gewijzigd door eL_Jay op 20-12-2013 16:05 ]
Wat heb je ook aan Engelse lader eigenlijk? Als je bij UK besteld krijg je een voor de Engelse markt neem ik aan.
USB wordt toch de norm denk ik, binnen de EU.
Binnenkort eens kijken naar een bluetooth speakertje met USB-sockets.
USB wordt toch de norm denk ik, binnen de EU.
Binnenkort eens kijken naar een bluetooth speakertje met USB-sockets.
Verwijderd
Houd een lader ook een USB-lader in?
EDIT: Dus krijg je wel een USB lader bij .co.uk?
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2013 17:10 ]
ik niet iig, ik heb besteld bij amazon uk en er zat alleen een kabeltje inVerwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 17:10:
Houd een lader ook een USB-lader in?
Iseci
Let op:
~~~[html]Voor ervaringen en discussies over het toestel: <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1569213>~~~[Motorola Moto G] Ervaringen en Discussie</a>~~~[/html]
~~~[html]Voor ervaringen en discussies over het toestel: <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1569213>~~~[Motorola Moto G] Ervaringen en Discussie</a>~~~[/html]