Intentionally left blank.
waar gaat het heen met deze wereld.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ja maar, er bestaat toch wel iets meer als PC'sOp woensdag 06 juni 2001 23:02 schreef Bitfreak het volgende:
[..]
Heel veel AMD 1,33GHz systeempjes staan hier, beginnen nu vervelend te worden... Kan beter iets voor het goede doel doen...
Hier thuis heb ik er toch niks aan, kan beter voor Tweakers een mooie doos regelen en dat wij dan met nog minder Code 55 te maken krijgen, en evt. betere backup mogelijkheden.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
ben jij niet die gast die wat geerft had?
Verwijderd
Amnesty bijvoorbeeld , of andere doelen die goed bezig zijn.
(t.net is natuurlijk ook een goed doel , maar volgens mij red de crew zich wel met waar ze nu mee bezig zijn)
Ja maybe met m'n vriendin, maar die moet gewoon op school zitten etc.
En zijn we beide nog te jong voor...
Nee, ik ben een computerfreak, en daar geef ik gewoon m'n geld aan uit
Mijn keuze
tja als ik echt teveel Tbird 1333s had wilde ik er ook best wel een aan T.net geven hoor .. zekers een goed doel want ik wordt niet goed van foutmeldingenOp woensdag 06 juni 2001 23:06 schreef Ritch het volgende:
What's your point? Probeer je een wit voetje te halen bij de t.net crew ofzo?
Kankerfonds omdat mijn oma daaraan is overleden, en het geld is van haar...Op woensdag 06 juni 2001 23:11 schreef Noisema het volgende:
Je zo het geld ook naar een *echt* goed doel kunnen sturen...
Amnesty bijvoorbeeld , of andere doelen die goed bezig zijn.
(t.net is natuurlijk ook een goed doel , maar volgens mij red de crew zich wel met waar ze nu mee bezig zijn)
Hoezo negatiefWhat's your point? Probeer je een wit voetje te halen bij de t.net crew ofzo?
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Nee, dat vind ik totaal niet nodig... Want dan is het dus gewoon niet beter voor de Tweakers site...Op woensdag 06 juni 2001 23:13 schreef Beaves het volgende:
[..]
Hoezo negatief, als hij dat wil, mag dat toch, ik vind het wel grappig. (Moet je natuurlijk wel een banner onderaan de site eisen
)
Misschien gewoon de machine-naam aKra.Tweakers.Net, dat is mijn nickname op het internet...
Maar, misschien gewoon nergens... I don't fucking care actually...
jong.06 februari 1986
Er staat in je profiel systeembeheerder
Naja. Tuurlijk, er zijn mensen die er vroeg bij zijn. Maar jij wilt men hier wijsmaken dat jij op 15 jarige leeftijd een paar duizend pieken overhebt
Als dat al zo waar is. Probeer jij je op deze manier een mod postitie te kopen
Vaag verhaal wat jij hier ophangt hoor
Verwijderd
Mijn mening is toch dat VIA chipsetjes leuk zijn voor de gewone consument, maar dat de zware database servers stabieler lopen een bord met zo'n Serverworks chipset.
Stokkie, ik ben niet echt gediplomizeerd Systeembeheerder, maar ik doe inprincipe bijna hetzelfde werk... Klooien aan systemen, LINUX etc...Op woensdag 06 juni 2001 23:15 schreef stokkie het volgende:
Kwil nie flauw doen ofsow. Maar je bent
[..]
jong.
Er staat in je profiel systeembeheerder
Naja. Tuurlijk, er zijn mensen die er vroeg bij zijn. Maar jij wilt men hier wijsmaken dat jij op 15 jarige leeftijd een paar duizend pieken overhebt
Als dat al zo waar is. Probeer jij je op deze manier een mod postitie te kopen
Vaag verhaal wat jij hier ophangt hoor
Dus daarom heb ik dat gewoon ingevuld.
En, ik zei al 'n paar posts terug ik ben 15 jaar, maar leeftijd doesn't matters... Ik heb gewoon een schmack geld geerfd en ik zou er toch iets mee moeten doen...
Natuurlijk maar ik niet alles op, maar die paar guldens mis ik niet zo snel van 'n groot bedrag.
Ik kan er ook wat anders mee doen, maar zo help ik tenminste de medemens er een beetje mee, en ik kom gewoon zovaak op Tweakers dat ik dit wel gewoon een mooie tegen prestatie vind...
Voor alle info die ik van hun krijg, en voor alle dingen die ik via hun heb geleerd.
Heeft iemand 'n ICQ adres van 'n Tweakers Crewlid die hier over gaat?
Verwijderd
Veel plezier toegewenst!!!Op woensdag 06 juni 2001 23:21 schreef Bitfreak het volgende:
Eerst even de film Mission to Mars kijekn
Ik vond 'm namelijk nogal om te
Maaree, als jij het wil...
misschien in lieve adjes posten offe femme@tweakers.net proberen (werkt vast)Op woensdag 06 juni 2001 23:18 schreef Bitfreak het volgende:
Maar, laten we even on-topic blijven...
Heeft iemand 'n ICQ adres van 'n Tweakers Crewlid die hier over gaat?
Topic??Op woensdag 06 juni 2001 23:23 schreef marteltor het volgende:
volgens mij ben jij zo door je geld heen, je boorde er een maand geleden ook 10 rooie door. (ook al mag je dan xx.000.000 op je rekening hebben, het kan op).
Maaree, als jij het wil...
Of ken jij hem irl
verder wel een goed idee dat je geld uitgeeft aan een site als tweakers en GOT
vooral omdat hier veel dingen kunnen worden gevraagt tof van je
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
ja, een eerder topic voor de crash...nee ik ken hem niet in real (daarom nu nog steeds een 233 mhz met 32 mb ramOp woensdag 06 juni 2001 23:26 schreef stokkie het volgende:
[..]
Topic??
Of ken jij hem irl
Is een keer een enorme draad over geweest. Bitfreak was oprecht trots op z'n nieuwe 1.33GHz bakken (vier stuks naar ik me herinner), maar hij kreeg bijna iedereen over zich heen dat hij niet zo moest patsen. Het leukste vond ik toen Bitfreak iets verder ging..Op woensdag 06 juni 2001 23:26 schreef stokkie het volgende:
[..]
Topic??
Of ken jij hem irl
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Lol. Daar hebbik vanmorgen in een ander draadje nog op gereageerd.Op woensdag 06 juni 2001 23:30 schreef abbadon het volgende:
[..]
Is een keer een enorme draad over geweest. Bitfreak was oprecht trots op z'n nieuwe 1.33GHz bakken (vier stuks naar ik me herinner), maar hij kreeg bijna iedereen over zich heen dat hij niet zo moest patsen. Het leukste vond ik toen Bitfreak iets verder ging..
Ik moet echt es iets aan me geheugen doen.
Wat dacht je van een mooi Tapelibrary van HP. Hardware kan altijd falen, dus als er een nieuwe server bijkomt garandeerd dat nog niks. Als ze nu de mogelijkheid hebben om een backup te maken elke dag met zo'n tapelibrary dan kunnen ze de gegevens binnen no-time weer terug zetten na een hevige crash.Op woensdag 06 juni 2001 23:10 schreef Bitfreak het volgende:
Ritch, nee, ik probeer Tweakers te helpen, nu net na die grote crash etc. zijn er misschien wel manieren om te zorgen dat Tweakers nog optimaler werkt, en nog minder last heeft van vertraging, problemen en downtimes.
foetsie, weg geld.
neh, coole investering
Je hebt vast wel een verstandige familie die ervoor zorgt dat je ook elke week netjes geld in je spaarvarkentje doet
Verwijderd
Damn Nander doe eens normaal en kom tot de beseffing dat dit dus NIET kan !!!!
Zo nodig is een nieuwe database server ook nog weer niet, zogauw artemis gefixed is moet het perfect draaien hiero.
Vraag me trouwens ook af of de crew het wel zou willen, zulke cadeau's brengen altijd druk met zich mee.
Maar wat is nou de reden om dit te doen? Geld te veel is geen reden, geld hoeft niet op, het heeft geen houdbaarheidsdatum. Je bent 15 en je wilt een servertje van een duizend of 8 geven aan een commerciele organisatie, als ik zoiets van plan was op m'n 15e hadden m'n ouders het geld meteen vastgezet t/m m'n 18e ofzo.
Als je dit serieus bedoelt vind ik je een geweldige kerel! Is het als grapje (zo komt het wel over op mijOp woensdag 06 juni 2001 23:12 schreef Bitfreak het volgende:
[..]
Kankerfonds omdat mijn oma daaraan is overleden, en het geld is van haar...
ik geloof hem wel, vorige topic zei ie het ookOp woensdag 06 juni 2001 23:42 schreef Ritch het volgende:
Sorry hoor, maar ik begrijp je niet. Geld hoef je niet uit te geven, spaar het en koop er een auto voor als je je rijbewijs hebt ofzo.
Zo nodig is een nieuwe database server ook nog weer niet, zogauw artemis gefixed is moet het perfect draaien hiero.
Vraag me trouwens ook af of de crew het wel zou willen, zulke cadeau's brengen altijd druk met zich mee.
Maar wat is nou de reden om dit te doen? Geld te veel is geen reden, geld hoeft niet op, het heeft geen houdbaarheidsdatum. Je bent 15 en je wilt een servertje van een duizend of 8 geven aan een commerciele organisatie, als ik zoiets van plan was op m'n 15e hadden m'n ouders het geld meteen vastgezet t/m m'n 18e ofzo.
[..]
Als je dit serieus bedoelt vind ik je een geweldige kerel! Is het als grapje (zo komt het wel over op mij), dan ben je de het grootste respectloze pubertje dat hier rondloopt!
Ik heb X Miljoen aan het Kankerfonds gegeven, om zo snel mogelijk een betere kuur te onderzoeken dan een Chemokuur, omdat deze te zwaar zijn voor onze oude generatie.
Liever geen geldbedragen noemen.
Verwijderd
Maar dingen als dit.. en waar je nu mee bezig bent, dan kan gewoon niet...
En geloof me, op een dag zul je er errug veel spijt van hebben !!
Ehum, ik hou er niet van om te oordelen over mensen die ik niet ken hoor, maar als je een thread begint over een donatie van een server van je eigen geld en daarna ook nog nonchalant zegt "Ik heb X Miljoen aan het Kankerfonds gegeven" klinkt het alsof je aan het patsen bent. Terwijl bijna alle tweakers hier het moeten doen met een maandsalaris of wat voor inkomen dan ook waarvan je na een jaar sparen nog net geen vette pc kan kopen.Op woensdag 06 juni 2001 23:48 schreef Bitfreak het volgende:Ik heb X Miljoen aan het Kankerfonds gegeven, om zo snel mogelijk een betere kuur te onderzoeken dan een Chemokuur, omdat deze te zwaar zijn voor onze oude generatie.
edit:
Liever geen geldbedragen noemen.
Zulke dingen kun je beter direct bespreken met de sysops (zonder thread) en evt. kan je van ze eisen dat er bij wordt verteld van wie die prachtige server komt natuurlijk, maar dit is gewoon aandacht trekkerij.
Laat staan het allerbelangrijkste, de tweakers die hierdoor jaloerse reacties geven. Ik geef toe dat dit soort dingen mij wel jaloers kan maken.
Zo wat een preek zeg, sorry hoor, maar ik d8 kan het maar beter niet opkroppen toch?
thank you...
Zoals ik al zeg, ga maar op ICQ zeiken.
Verwijderd
M'n vraag was of er wel behoefte aan was...
Als ik 't uit m'n eigen ogen bekijk is 'n extra server nooit mis toch?
lijkt me gewoon beter...
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
dat je geld weg geeft aan dit soort doelen ?
Maar er zijn belangrijkere dingen in de wereld. Er zijn zat goede doelen, moet je toch je geld kwijtwillen, dan vind ik dat je het beter daaraan kan weggeven.
Maar ik vind nog, je bent 15 jaar, en je geeft het geld nu al uit. Dat kan ik nou echt niet snappen, als ik jou was zou ik het gewoon op de bankrekening zetten en sparen voor later, je kunt het later ook nog altijd uitgeven. Aan een goed doel bv. Maar ik vind het zonde als je het nu uitgeeft.
Ik w8 wel af
Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V
Euh... Waar lul je over, ik heb niet eens een scooter, en wil er ook nooit een, zijn kut dingen... Helm dragen zuigt, wacht wel op m'n 18/19de, auto van ouders...Op donderdag 07 juni 2001 00:01 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Een jongen van 15 gaat geen servers doneren aan een site waar die vaak komt met cash uit de winkel, maar koopt een scooter voor zichzelf!
Ik ken Tweakers al behoorlijk lang, en nu met alle problemen en omdat ik het geld heb wil ik het graag doneren, Roel, omdat jij wat slechtere ervaringen met mij hebt, en ik met jouw hoeft het niet te zeggen dat jij wel alles kan permiteren etc.
Maar, dit is off-topic, reply alleen op deze post als het nuttig is, en dit is niet nuttig.
Ik kan natuurlijk niet al m'n geld aan doelen uitgeven, dan hou ik niks meer over...Op donderdag 07 juni 2001 00:03 schreef JJJ het volgende:
Ten eerste vind ik het goed van je dat je een server wilt geven aan t.net.
Maar er zijn belangrijkere dingen in de wereld. Er zijn zat goede doelen, moet je toch je geld kwijtwillen, dan vind ik dat je het beter daaraan kan weggeven.
Maar ik vind nog, je bent 15 jaar, en je geeft het geld nu al uit. Dat kan ik nou echt niet snappen, als ik jou was zou ik het gewoon op de bankrekening zetten en sparen voor later, je kunt het later ook nog altijd uitgeven. Aan een goed doel bv. Maar ik vind het zonde als je het nu uitgeeft.
Ik geef gewoon eenmalig aan Tweakers een investering, meer niet... Het is voor mij ook 'n "goed doel"... Niet echt true maar o.k.
Verwijderd
Als alles klopt wat jij me verteld hebt, dan willen de mensen bij tweakers jouw server niet eens hebben!!
havana, bulldog of dergelijke, kan je aub het topic sluiten, ik ben er ondertussen wel uit...
We gaan complete off-track.
dit kan je inderdaad ff ergens anders raadplegen bijvoorbeeld icq/msn of email... dit pak je niet prof. aan!!, je informeert alleen de personen terwijl Femme and the gang, hier dit ook wel lezen maar zullen deze bod minder serieus nemen..(owh ja..vindt het mooi dat je het doet!!)Op woensdag 06 juni 2001 23:57 schreef Kev0867 het volgende:
OWH jee..dit begint weer van voor af aan!!!, Bitfreak jij bent die jongen met die 3 servers en met veel geld en grote huizen blabla..waar iedereen toen ze mening overhad(ik heb een goed geheugen) maar het is wel ontzettend aardig van je dat je dat kan afstaan!!, ik zal zo stysteem ook willen maar ik kan niet harder werken dan ik nu kan, dus zo stysteem kan ik niet betalen!!, naast tweakers wil ik ook best wel in aanmerking komen van een van jou systemen als je nog meer kan afstaan...
thank you...
Kan niet eens meer herinneren wat ik je verteld hebt, dus i don't care.Op donderdag 07 juni 2001 00:06 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Slechtere ervaringen met jou ... ??
Als alles klopt wat jij me verteld hebt, dan willen de mensen bij tweakers jouw server niet eens hebben!!
Zoals ik al zei, alleen reply-en als het nuttig is, en dat is het dus niet.
zou je denken ?Op donderdag 07 juni 2001 00:05 schreef BladePHQ het volgende:
wedden dat zijn ouders het niet eens weten ?
wie gaat nou zo veel geld weggeven ?
hehe
[way offtopic]
misschien zijn pappie en mammie omgekocht
[/way offtopic] sorry
Verwijderd
Daarom reply ik...Op donderdag 07 juni 2001 00:07 schreef Bitfreak het volgende:
[..]
Kan niet eens meer herinneren wat ik je verteld hebt, dus i don't care.
Zoals ik al zei, alleen reply-en als het nuttig is, en dat is het dus niet.
Ik vind dat best nuttig om te zeggen...en de mensen die dit lezen ook!
Verwijderd
femme's icq --> 14484752
femme's mail --> femme@webmagix.nl
geen msn...
suc6 en sterkte met het verwerken van je oma's dood
Ik reply dus niet meer, ik ga eens praten met de crew.
had je beter gelijk moeten doen, maar zo jonge gup zoals jij weet niet hoe je de boel aan moet pakken..maar ja nu gaat iedereen over je zeuren en bleren en zo gaat je imago ook niet omhoog...mzzlOp donderdag 07 juni 2001 00:10 schreef Bitfreak het volgende:
Voor mij is de topic gesloten, aub ook de Moderators een slotje erop.
Ik reply dus niet meer, ik ga eens praten met de crew.
Verwijderd
stop deze eindeloze "conversatie", en kijk de kat ff uit de boom...
je ziet het vanzelf wel...
(offtopic, vraag me toch af hoe een minderjarige met zoveel geld KAN rondsmijten.. maar goed)
Die jongen wil iets doen waardoor hij zich beter voelt en hij mensen helpt. Ok, sommige mensen waaarderen het niet dat hij het zo doet. Het had ook anders gekunt, was waarschijnlijk zelfs een stuk beter maar om hem nou hier zwart te gaan lopen makenOp donderdag 07 juni 2001 00:12 schreef Tha_Roeltje het volgende:
/me heb icq logs... waarin je beweert stoute dingen gedaan te hebben!
misschien wil je ook nog even geld uitgeven aan een nieuwe datalijn + proxy
Dit slaat ook weer nergens opOp donderdag 07 juni 2001 00:16 schreef rambo-2001 het volgende:
onze scholen gemeentschap heeft een 800 kb datalijn en internet gaat niet echt snel met een paar duizend man.
misschien wil je ook nog even geld uitgeven aan een nieuwe datalijn + proxy
Maak hem nou niet belachelijk. Als hij dat wil doen moet hij het toch weten. Het is zijn geld. Ik heb het als 16 jarige ook niet wat je noemt krap
Ik geloof er nix van dat hij het puur voor zijn 'beter voelen' doet.Op donderdag 07 juni 2001 00:15 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
Die jongen wil iets doen waardoor hij zich beter voelt en hij mensen helpt. laag
Gecondoleerd met je oma bij de weg.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
dat is denk ik wat het meeste zou helpen, extra hardware hoeft niet echt meer.
of anders een jaartje een proffessionele programmeur inhuren voor hun. (no offence)
jammer dat deze dingen wel wat meer geld kosten dan een simpele server.
(dit kost een paar ton)
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
hij wil toch mensen helpen nou als t.net een goed doel is waarom zou informatie stroom voor leerlingen dan slecht zijn ?Op donderdag 07 juni 2001 00:18 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
Dit slaat ook weer nergens op
Maak hem nou niet belachelijk. Als hij dat wil doen moet hij het toch weten. Het is zijn geld. Ik heb het als 16 jarige ook niet wat je noemt krapen begrijp ook wel hoe hij zich voelt.
Een informatiestroom uitbreiden is op zich niet slecht maar de manier waarop hij het voorstelde kwam nou niet echt aardig over als je begrijpt wat ik bedoel. Hij kwam, voor mij in ieder geval, erg spottend en negatief over. Vandaar dus mijn reactie.Op donderdag 07 juni 2001 00:22 schreef rambo-2001 het volgende:
[..]
hij wil toch mensen helpen nou als t.net een goed doel is waarom zou informatie stroom voor leerlingen dan slecht zijn ?
Pak een Intel mobo (stabiele chipset).
En ik zal i.p.v. de cheetah 10K een IBM 10K of een Cheetah X15 nemen. (4 stuks voor RAID5 met een hot spare
En in plaats van een U160 SCSI controller een SCSI raid controller.
Bijvoorbeeld een mylex extremeraid 2000. http://www.mylex.com/products/hpr/ex2000/extrmrd2000_ds.html
American Megatrends maakt RAID controllers met goede Linux support: http://www.ami.com .
Aan Oracle hebben we niet veel. Bij de volgende CPU upgrade kun je weer 100K op tafel leggen aangezien de Oracle licentie is gebonden aan de kloksnelheid van de processors.
Verwijderd
1.Als hij zich beter wil voelen door iets goed te doen kan hij beter het rode kruis of foster parents een zak centje geven... die mensen/kinderen hebben het harder nodig dan wij.
2. Als hij een server wil kopen omdat hij tweakers en computers zo leuk vind kan hij beter een eigen site op zetten van dat geld.
Ik hou me voorlopig maar vast aan het oude spreekwoord: Eerst zien dan geloven
Als hij toch zoveel geld heeft en dat allemaal aan ons moeten laten weten (Op donderdag 07 juni 2001 00:36 schreef Femme het volgende:
Aan Oracle hebben we niet veel. Bij de volgende CPU upgrade kun je weer 100K op tafel leggen aangezien de Oracle licentie is gebonden aan de kloksnelheid van de processors.
hmm... nog ff wat rondgekeken, en slashdot draait ook op MySQL! Dus jullie moeten het ook makkelijk kunnen..Op donderdag 07 juni 2001 00:36 schreef Femme het volgende:
[..]
hier staat wat slashdot draait:
http://slashdot.org/articles/00/05/18/1427203.shtml
misschien moet ie toch maar die programmeur voor jullie huren
Niet leuk om mee te tweaken. Wel betrouwbaar als (Linux) server. EN het gaat mij om de uptime van GOT niet om de tweaks. Die staan er wel genoeg in de forums.
Femme bestelt de BMW 635CSi, want dan kan ie heel snel naar de server ruimte rijden als er weer eens problemen zijn...
Emz Bitfreak, als je btw een beetje voldoening uit je computerhobby wil halen, zou je er eens aan kunnen denken om er eens iets van te leren, in plaats van te kijken hoeveel troep je kunt kopen van al je miljoenen... Scrhijf eens een proggie of zo, dat gaat ook prima op 1 computer, en die hoeft dan niet eens zo snel te zijn. Sterker, de uitdaging wordt alleen maar groter als je het op een langzame puter doe
"Ore wa bakemono? Che, ore wa akuma da!"
floris@tweakers.net
Bericht hierboven
Verwijderd
Verwijderd
als ieder nu een p166 ofzo, geeft aan tweakers.net kan je een leuk clustertje bouwen
neeh man, rackspace kost ook geldOp donderdag 07 juni 2001 13:31 schreef e-X-hale het volgende:
idee...
als ieder nu een p166 ofzo, geeft aan tweakers.net kan je een leuk clustertje bouwen
edit: ow pardon: kost ook duur
Mooie X200 met 10 Mammoth2 drives, heb nog wel een demootje staan hiero. Misschien Fibre channel? Wel zo leuk als je 10 drives hebt die elk 30 MB/s + kunnen backuppen niet?
leveren we er mooi ff 400 60-150 Gb tapes bijen dan kan tweakers weer ff wat ruimte backuppen
waar bemoei je je eigenlijk mee man, als Bitfreak dat met zijn centen wil doen, heb jij daar niks over te zeggen, en na je mening gegeven te hebben moet je je er gewoon niet mee bemoeien. Na dit gelezen te hebben lijkt het me dat hij het goed bedoelt, laat hem dan toch!Op donderdag 07 juni 2001 22:27 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Mensen @ tweakers... geloof me, je wilt geen server van em hebben!
Bitfreak heeft geld over/te besteden
Tweakers.net 'is ín need'
ik zie het probleem niet, en als er al een probleem was, ligt dat tussen T.net management en Bitfreak.
Het was wel slimmer geweest om rechtstreeks met Femme of Floris contact op te nemen, maar vooruit, daar kan ik wel mee leven.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
En als de tweakers crew dan slim is nemen ze ook ff contact met mij op
Ik heb geen mening over dit gebeuren, maar door jou @#$% opmerkingen word ik dood ziek. Laat die jonge toch, ben je mischien een beetje jaloers???
Heb gewoon repect voor anderen en val niet iedereen lastig.
Als er iets mis is kunnen de crew van Tweakers.net dat ook vinden daarvoor hebben ze jouw hulp niet nodig..
I
Een oracle licentie betaal je PER CONNECTIE.Op donderdag 07 juni 2001 00:22 schreef Wirf het volgende:
Als je tweakers echt een plezier wilt doen, kun je het beste een oracle licentie (+bijbehoordende bak(ken) ) voor hun kopen
...
En hoeveel leden had t.net nu weer?
Zelfs als je al miljonair bent is dat onbetaalbaar.
Miljonair klinkt voor een belg helemaal niet zo indrukwekken. Daar zit ik ook ongeveer ondertussen
I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life
Of per MHz, zoals Femme al zei. Per connectie is niet geschikt voor websites.Op vrijdag 08 juni 2001 01:20 schreef packman het volgende:
Een oracle licentie betaal je PER CONNECTIE.
Ik zou het doen!
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit topic is gesloten.
![]()