Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
En als we het dan toch over backup hebben dan ken ik nog wel goedkoop (lees: goedkoper dan retail) een mooi backup solution leveren.
Mooie X200 met 10 Mammoth2 drives, heb nog wel een demootje staan hiero. Misschien Fibre channel? Wel zo leuk als je 10 drives hebt die elk 30 MB/s + kunnen backuppen niet?
leveren we er mooi ff 400 60-150 Gb tapes bijen dan kan tweakers weer ff wat ruimte backuppen
Mooie X200 met 10 Mammoth2 drives, heb nog wel een demootje staan hiero. Misschien Fibre channel? Wel zo leuk als je 10 drives hebt die elk 30 MB/s + kunnen backuppen niet?
leveren we er mooi ff 400 60-150 Gb tapes bijen dan kan tweakers weer ff wat ruimte backuppen
we kunnen ook iedereen een beetje geld geven in een soort aandeel(bijv: een certificaat) waardoor tweakers diehard super snelle servers kan beginnen en femme een dikke BMW Z3 kan kopen..en wij hebben allemaal een aandeel in tweakers.net(aandeel=bedoel ik geholpen en belangrijk zijn)!!!!!!!!!!!!
waar bemoei je je eigenlijk mee man, als Bitfreak dat met zijn centen wil doen, heb jij daar niks over te zeggen, en na je mening gegeven te hebben moet je je er gewoon niet mee bemoeien. Na dit gelezen te hebben lijkt het me dat hij het goed bedoelt, laat hem dan toch!Op donderdag 07 juni 2001 22:27 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Mensen @ tweakers... geloof me, je wilt geen server van em hebben!
Bitfreak heeft geld over/te besteden
Tweakers.net 'is ín need'
ik zie het probleem niet, en als er al een probleem was, ligt dat tussen T.net management en Bitfreak.
Het was wel slimmer geweest om rechtstreeks met Femme of Floris contact op te nemen, maar vooruit, daar kan ik wel mee leven.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
hij mag best weten wat ie met ZIJN geld doet... niet met et geld van andere!
edit:
En als de tweakers crew dan slim is nemen ze ook ff contact met mij op
En als de tweakers crew dan slim is nemen ze ook ff contact met mij op
Het is zijn geld hij heeft het geërfd.
Ik heb geen mening over dit gebeuren, maar door jou @#$% opmerkingen word ik dood ziek. Laat die jonge toch, ben je mischien een beetje jaloers???
Heb gewoon repect voor anderen en val niet iedereen lastig.
Als er iets mis is kunnen de crew van Tweakers.net dat ook vinden daarvoor hebben ze jouw hulp niet nodig..
I
on you..
Ik heb geen mening over dit gebeuren, maar door jou @#$% opmerkingen word ik dood ziek. Laat die jonge toch, ben je mischien een beetje jaloers???
Heb gewoon repect voor anderen en val niet iedereen lastig.
Als er iets mis is kunnen de crew van Tweakers.net dat ook vinden daarvoor hebben ze jouw hulp niet nodig..
I
Een oracle licentie betaal je PER CONNECTIE.Op donderdag 07 juni 2001 00:22 schreef Wirf het volgende:
Als je tweakers echt een plezier wilt doen, kun je het beste een oracle licentie (+bijbehoordende bak(ken) ) voor hun kopen
...
En hoeveel leden had t.net nu weer?
Zelfs als je al miljonair bent is dat onbetaalbaar.
Miljonair klinkt voor een belg helemaal niet zo indrukwekken. Daar zit ik ook ongeveer ondertussen
I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life
Of per MHz, zoals Femme al zei. Per connectie is niet geschikt voor websites.Op vrijdag 08 juni 2001 01:20 schreef packman het volgende:
Een oracle licentie betaal je PER CONNECTIE.
wel een spannend verhaal hier zeg! lijkt wel een soap
Ik zou het doen!
Roeltje, even voor de informatie, dit spul gaat direct van mijn eigen rekening af. Dit is niet wat jij denkt, en ga eens ergens anders zitten irriteren, want jouw gedrag begint nu uit mijn keel te
!
Intentionally left blank.
En nu gaat ie echt dicht.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit topic is gesloten.
![]()