Ik wil graag een zakelijke laptop waarop Linux out of the box al direct werkt. Hierbij ben ik uitgekomen op de Dell XPS 13 developer edition: http://www.dell.com/nl/bedrijven/p/xps-13-linux/pd
Deze is niet online te bestellen, maar wel direct via Dell zelf. Ik heb nu een offerte liggen voor 1079,10 ex BTW.
Hiervoor krijg ik:
- 3rd generation I7 (3.3 ghz)
- 13.3inch 1080p scherm
- 8gb ram
- 512gb ssd
Ik vind het een hoop geld voor wat je krijgt. Bijkomend nadeel is dat je niet alle Dell truukjes kan uitvoeren als je direct bij de verkoper een order regelt. Die zegt nu doodleuk dat hij niet meer ruimte voor coupon codes heeft (na het toepassen van de dell.nl/vip code) en dat ik maar online moet bestellen. Terwijl dat niet kan
Blijft een vreemde service.
Wat vinden jullie van de prijs voor deze laptop?
Deze is niet online te bestellen, maar wel direct via Dell zelf. Ik heb nu een offerte liggen voor 1079,10 ex BTW.
Hiervoor krijg ik:
- 3rd generation I7 (3.3 ghz)
- 13.3inch 1080p scherm
- 8gb ram
- 512gb ssd
Ik vind het een hoop geld voor wat je krijgt. Bijkomend nadeel is dat je niet alle Dell truukjes kan uitvoeren als je direct bij de verkoper een order regelt. Die zegt nu doodleuk dat hij niet meer ruimte voor coupon codes heeft (na het toepassen van de dell.nl/vip code) en dat ik maar online moet bestellen. Terwijl dat niet kan
Wat vinden jullie van de prijs voor deze laptop?