Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[BUG] Mijn messaging is heel raar

Pagina: 1
Acties:

• Yalden
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Yalden

Life's what you make it

Topicstarter
Hoi,

ik gebruik Windows 8.1 met IE11. Volgens mij mist mijn "verzonden berichten"-link/map en ik heb ook geen "reageer"-knop als ik een ontvangen bericht bekijk, alleen een "Nieuwe discussie"-knop... Verder zitten mijn "verzonden berichten" in mijn inbox en verdwijnen alle nieuwe ontvangen berichten nadat ik ze voor het eerst heb geopend. Ik zie wel nog reacties op mijn nieuwe discussies, maar daar kan ik dan weer alleen op reageren door een nieuwe discussie te starten.

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7405/10755225256_8406e7b411_z.jpg

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:54

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Klik op de titel, dan opent de discussie en kan je daar ook reageren. DMs zijn niet als emails, maar meer als een topic. Werkt precies hetzelfde, alleen het ballonnetje brengt je niet naar het laatste (ongelezen) bericht, maar markeert de discussie als ongelezen (of gelezen).

Commandline FTW | Tweakt met mate

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je moet inderdaad eerst het bericht openen, dan hoor je een reageer-knop te hebben :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Yalden
  • Niet online

Yalden

Life's what you make it

Topicstarter
gambieter schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 21:25:
Je moet inderdaad eerst het bericht openen, dan hoor je een reageer-knop te hebben :)
Ok, dus als ik op een van de berichten in mijn inbox klik, dan zie ik dit;

Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5477/10767822104_12eb5dbffd_z.jpg

geen reageer knop...

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Op http://gathering.tweakers.net/forum/preferences staan twee vinkjes:
Direct messages Ja - ik wil direct messages kunnen versturen en ontvangen
en
Toon Myreact en DM-links * Ja
Je moet in ieder geval de eerste aan hebben staan. Als je alleen de tweede aan hebt staan heb je waarschijnlijk last van een oude bug waardoor je DM-systeem maar half werkt. Voor zover ik weet is die bug namelijk nog niet gerepareerd.

Even getest: je DM-systeem werkt al half als je zelfs beide vinkjes uit hebt staan. Blijkbaar kunnen DM's dus helemaal niet meer uit. 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Dirk op 10-11-2013 01:37 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mh, dat is inderdaad vreemd. Je bent namelijk wel in staat te zenden, daar de DMs in het plaatje naar mij gestuurd zijn :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Yalden
  • Niet online

Yalden

Life's what you make it

Topicstarter
Heren, mijn dank, ik heb nu ook een "Reageer"-knop!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:49
Ik kwam dit een tijd terug ook al eens tegen \[bug?] geen reply knop voor PM's? Blijkbaar is het nog steeds actueel. :D

My favorite programming language is solder.

Pagina: 1