Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kleine laptop voor videobewerking, budget niet van belang...

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je laptop is stuk en je doet moeilijk. Dat eerste mag de fabrikant voor je oplossen. :+

[ Voor 66% gewijzigd door jadjong op 15-01-2014 11:58 ]

• Jefrey Lijffijt
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-11 18:35
Jammer dat het niet gelukt is om hem aan de praat te krijgen zoals je het graag had gezien. Laten we de conclusie echter wel helder houden: de laptop is nooit aangezet zoals hij geleverd is (en dat was bewust), hij is dus ook niet stuk en we weten niet of er daadwerkelijk iets mis was.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
jadjong schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:56:
Je laptop is stuk en je doet moeilijk. Dat eerste mag de fabrikant voor je oplossen. :+
Ik mag dan misschien moeilijk doen, maar ik doe niets onmogelijks.
Jefrey Lijffijt schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:27:
Jammer dat het niet gelukt is om hem aan de praat te krijgen zoals je het graag had gezien. Laten we de conclusie echter wel helder houden: de laptop is nooit aangezet zoals hij geleverd is (en dat was bewust), hij is dus ook niet stuk en we weten niet of er daadwerkelijk iets mis was.
Ik koop een laptop; hardware. Wat op die schijf staat is echt niet belangrijk. Hij is stuk, want ook met die andere schijf zou de schakelaar in het scherm stuk zijn.

De man aan de telefoon zei ook dat een laptop met zoveel mankementen gewoon DOA moest zijn, maar daar deed Lenovo niet aan. Ik heb dus besloten hem terug te sturen en als ik een beetje over mn ergernis heen ben dan bestel ik hem opnieuw. Dat was ook zijn advies, in het weekend hadden ze op de site vaak aanbiedingen, dus als ik niet per se nu een moest hebben kon ik misschien het beste gewoon even afwachten tot er iets van korting voorbij zou komen op de site.

Kans bestaat dat ik dus Lenovo nog een kans geef. Als het dan weer mis is, dan weten we zeker dat het prutserij is daar.

• Verstekbakker
  • Niet online
Dit zal wel helemaal niemand boeiend vinden, maar ik houd het graag even bij voor de archieven: de defecte laptop heb ik niet laten maken, maar terug gestuurd voor een refund.

Ondertussen heb ik vanmiddag meteen een nieuwe (dezelfde) besteld met 10% korting (€150). Nu hoop ik dat ik wat minder pech heb en anders is het m.i. geen pech geweest, maar gewoon jammerlijke kwaliteit.

Verwijderd

Met die jammerlijke kwaliteit zal het wel meevallen, denk dat je gewoon pech hebt gehad

• Verstekbakker
  • Niet online
Inmiddels is mijn tweede bestelling nog steeds niet verzonden en het geld van de retour gestuurde eerste bestelling heb ik ook nog niet terug. Wat mij betreft kan Lenovo nu echt het heen en weer krijgen. Vrijdag gaat de helpdesker van de verkoop mij terugbellen en mij informeren over hoe en wat, maar ik denk voor 90% zeker te zijn dat ik het hele zooitje laat annuleren/retourneren. Ze zoeken zich het maar uit.

Ik ben dus 4 maanden verder en weer helemaal terug bij af. Toch maar een BTO laptop nemen dan? Ik zal er nog eens goed over nadenken. Die 13" X-Book 13CL58 zag er toch wel goed uit en de prijs is acceptabel zelfs als ik de i7 4900MQ + 16GB neem.

Ga ik wel weer een SSD onder de prijs moeten verkopen... Hebben jullie weer geluk mee.

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-11 12:17
Zelf heb ik de 13CL58 met een extra msata SSD erin (los gekocht, dat scheelt aardig wat geld) . Het is een heel mooi beestje, maar je moet niet bang zijn voor een straaljager als je er eenmaal wat zwaardere dingen mee gaat doen ;)

Vooral het scherm vindt ik een groot pluspunt van de laptop. Ik ben dan misschien wat bevooroordeeld omdat ik van een 1366* glanzend scherm afkom en hier een 1080P mat paneel in zit.

Nadeel is dan weer de geringe batterijduur van 2-2.5 uur, maar tegenwoordig heb je toch overal stopcontacten hangen.

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:03

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Verstekbakker schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 00:37:
Inmiddels is mijn tweede bestelling nog steeds niet verzonden en het geld van de retour gestuurde eerste bestelling heb ik ook nog niet terug. Wat mij betreft kan Lenovo nu echt het heen en weer krijgen. Vrijdag gaat de helpdesker van de verkoop mij terugbellen en mij informeren over hoe en wat, maar ik denk voor 90% zeker te zijn dat ik het hele zooitje laat annuleren/retourneren. Ze zoeken zich het maar uit.

Ik ben dus 4 maanden verder en weer helemaal terug bij af. Toch maar een BTO laptop nemen dan? Ik zal er nog eens goed over nadenken. Die 13" X-Book 13CL58 zag er toch wel goed uit en de prijs is acceptabel zelfs als ik de i7 4900MQ + 16GB neem.

Ga ik wel weer een SSD onder de prijs moeten verkopen... Hebben jullie weer geluk mee.
De meeste spullen van Lenovo is sowieso zooi, bedrijf wat ik ken had tig PC's bestelt, en na een paar maanden begonnen de eerste al kuren te vertonen, nadere inspectie verraad loszittende onderdelen, teveel/geen koelpasta enz.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-11 13:19
Dan zal ik je maar meteen uit de illusie helpen dat er iets beters te vinden is.
Loszittende onderdelen en teveel/geen koelpasta zie je bij elke fabrikant.
Waarom dacht je dat op dit forum de voorkeur altijd uitgaat naar zelfbouw?

Zelfbouw is bij laptops helaas wat lastiger.

[ Voor 9% gewijzigd door wappiewappie op 16-02-2014 13:15 ]

• Verstekbakker
  • Niet online
Nou, de tweede Lenovo T440p is een dag oud en heeft ook al kuren. Ik ben nog nooit zoiets waardeloos tegengekomen als Lenovo, ik overdrijf niet. Honderden NIET NIEUWE laptops heb ik al in m'n handen gehad, geen een die zoveel gezeik opleverde als deze. Serieus, als iemand ook maar overweegt om iets van Lenovo te nemen, DOE HET NIET!

Ik zal later nog even een saai filmpje uploaden van de laptop die alleen nog maar me wilde knipperen met z'n led. Dat was ook meteen alles wat hij nog deed na het snel tonen van een blauw scherm. Aan/uit knop werkte niet eens meer, zo erg was het. Ook niet na het loshalen van de batterij (daarna weer teruggeplaatst, duh). Toen de geheugenbankjes eens los gehaald en verwisseld. Batterij terug erin. Oh hij start deze keer wel weer. Inloggen in Windows, hangt hij weer vast. Natuurlijk kom ik de event viewer niet meer in voor de bsod code, want hij doet het niet lang genoeg meer.

Inmiddels al contact gehad met de toffe man van Digital River (verantwoordelijk voor de webshop van Lenovo) en de laptop gaat zonder gezeur weer terug naar China in Tilburg.

Lenovoornoggeenvijfcent! Sinds november probeer ik dus al een laptop te vinden, maar tot op heden geen succes gehad. Hoe moeilijk kan het zijn! Ik heb er geen woorden meer voor: |:( :( :F ;w

Dan misschien toch maar Dell...?

-edit- Video van een knipperend ledje: http://youtu.be/19FDVYhTb-s

En Dell is ook geen optie. Alienware is het allerlelijkste gedrocht dat ik ooit heb gezien en de rest heeft geen full-voltage CPU. Jammer, maar ik ga het bijltje erbij neergooien en ik ga in de jungle wonen. Uit de buurt van beeldschermen. :(

-edit2- Wat ik nog niet had vermeld, maar wel belangrijk is: hij had backlight bleed en er zat een kras op de klep. Had ik meteen gezien toen ik hem uitpakte, maar vond ik niet boeiend omdat ik al heel lang zat te wachten. Als je op je 40ste nog maagd bent dan ga je ook niet meer zo kritisch zijn zullen we maar zeggen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verstekbakker op 19-03-2014 12:48 ]

• Verstekbakker
  • Niet online
27 Maart is de laptop opgehaald door DHL. Tot op heden heb ik nog steeds niets gehoord over het ding. Uiteraard ook nog geen geld terug gezien.

Laat het even duidelijk zijn, ik haat Lenovo. Zonet WEER gebeld met die lui en die moeten nu eerst een email sturen en daar iets over afwachten. Kan weer 2 dagen duren als het niet langer is. WEER achter mijn geld moeten aanzitten voor er iets gebeurt bij dat bedrijf.

Een waarschuwing voor ieder die het van plan was, KOOP NIETS VAN LENOVO!

Ik moest dit even eruit gooien, dat scheelt mensenlevens. Bedankt voor de aandacht.

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:33

Wimo.

Shake and Bake!

Bijzonder, ik ben zeer tevreden met de T440 reeks. Heb nu een P en een S. beide prachtige producten. Je moet voor Win7 idd de secure bios/boot uitschakelen. Dit moet je tegenwoordig ook bij HP's doen ..

Volgende keer een "3 Year Accidental Damage Protection & Sealed Battery Replacement" erbij nemen? Kost 75 euro en de monteur staat de volgende werkdag bij je aan de deur..

Verwijderd

Hoe ben je in goedsnaam bij lenovo uitgekomen? (heb niet de moeite gedaan om alle pagina's af te lezen)
Weet niet of je nog altijd op zoek bent naar een laptop? In ieder geval kan je schenker proberen. Wordt in Duitsland in elkaar gestoken, niet de dunste, maar degelijk en ze hebben 13" of 14" laptops ook.

Kan geleverd worden zonder os, volledig aan te passen, nog geen slechts gehoord over de kwaliteit...
Deze bijvoorbeeld: http://www.mysn.de/detail...;020;015;006;010#DNconfig
Heb eens samengesteld: 13" ips, nvidea gtx860m, 16GB ram, i7-4910mq en ssd van 960Gb! 8)
Dat heb je voor 1853 euro, beetje duur, maar wel een beest van 13"!

• Verstekbakker
  • Niet online
Wimo. schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:50:
Bijzonder, ik ben zeer tevreden met de T440 reeks. Heb nu een P en een S. beide prachtige producten. Je moet voor Win7 idd de secure bios/boot uitschakelen. Dit moet je tegenwoordig ook bij HP's doen ..

Volgende keer een "3 Year Accidental Damage Protection & Sealed Battery Replacement" erbij nemen? Kost 75 euro en de monteur staat de volgende werkdag bij je aan de deur..
Ik heb nu 2 T440p's gehad, een waardeloze prul vond ik het. En dat van die monteur was heel mooi, maar ik koop een laptop van 1500 euro, als daar uit de doos genoeg aan mankeert dan is dat DOA. De monteur die mij wilde helpen met mijn eerste laptop had overigens de onderdelen niet op voorraad, dus daar zou ik dan al meteen weken op moeten wachten. Ik heb hem toen gewoon teruggestuurd, eerste 7 dagen mag dat zonder gezeur gelukkig.
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:24:
Hoe ben je in goedsnaam bij lenovo uitgekomen? (heb niet de moeite gedaan om alle pagina's af te lezen)
Weet niet of je nog altijd op zoek bent naar een laptop? In ieder geval kan je schenker proberen. Wordt in Duitsland in elkaar gestoken, niet de dunste, maar degelijk en ze hebben 13" of 14" laptops ook.

Kan geleverd worden zonder os, volledig aan te passen, nog geen slechts gehoord over de kwaliteit...
Deze bijvoorbeeld: http://www.mysn.de/detail...;020;015;006;010#DNconfig
Heb eens samengesteld: 13" ips, nvidea gtx860m, 16GB ram, i7-4910mq en ssd van 960Gb! 8)
Dat heb je voor 1853 euro, beetje duur, maar wel een beest van 13"!
Ik heb inmiddels een paar weken een BTO gekozen van 13" (met een i7 4900MQ, 16GB, FHD IPS scherm) en ben daar vooralsnog super tevreden over. 10x beter dan Lenovo (dat nieuwe trackpad op die T440p is echt belachelijk) zowel in materiaal als in service.

Verwijderd

Ok dat had ik gemist, dan is het toch goedgekomen. Veel geluk ermee en hopelijk raken de problemen met lenovo opgelost!
Pagina: 1 2 Laatste