Ik had eigenlijk verwacht dat de nieuwe Pages wel een APA bronvermelding zou bevatten. Een zware tegenvaller eigenlijk vind ik, had er min of meer op gerekend. Ik werk normaal gesproken op Office 2011 Mac maar verslagen maken is stukken makkelijker in Pages. Echter nu moet er op school gebruik gemaakt gaan worden van APA bronvermelding. Ook Office 2011 bevat dit niet(voor de Mac, de Windows editie echter wel).
Hoe doen jullie dat als jullie moeten werken APA? Ik neem toch aan dat hier nogal wat studenten/studeerders zitten die hier ook gebruik van moeten maken?
Ik ben benieuwd...
Deze reactie had ik geplaatst in Gratis iWork en Aperture voor iedereen. maar is door de moderator naar een nieuw topic verplaatst. Daarom ontbreekt mijn inleiding e.d.
Blijkbaar bevat Word 2011 voor Mac wel een APA bronvermelding, zie hier. Voor Pages 5(2013) heb ik dit nog niet gevonden.
Hoe doen jullie dat als jullie moeten werken APA? Ik neem toch aan dat hier nogal wat studenten/studeerders zitten die hier ook gebruik van moeten maken?
Ik ben benieuwd...
Deze reactie had ik geplaatst in Gratis iWork en Aperture voor iedereen. maar is door de moderator naar een nieuw topic verplaatst. Daarom ontbreekt mijn inleiding e.d.
Blijkbaar bevat Word 2011 voor Mac wel een APA bronvermelding, zie hier. Voor Pages 5(2013) heb ik dit nog niet gevonden.
[ Voor 26% gewijzigd door Trezzahn op 05-11-2013 19:47 . Reden: Verplaatst door moderator en aanvulling ]