Gratis iWork en Aperture voor iedereen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:24
Beste mensen ik heb zojuist op meerdere apple nieuwssites gezien dat Apple de restricties heeft verwijderd zodat iedereen kan upgraden naar de laatste versies van iWork en iLife apps en Aperture. Dit houdt in dat dus ook mensen die de CD/DVD hebben kunnen upgraden en niet alleen mensen die het via de Appstore hebben gekocht.

Echter, ook mensen met een trial versie van iWork 2009 kunnen ook gewoon upgraden naar de volledige en laatste versie van iWorks 2009 en Aperture. Helemaal gratis dus (dus je hoeft geen mac te hebben gekocht na 1 oct. 2013 en/of vorige iWorks, iLife, en Aperture versies). Apple heeft hier bewust voor gekozen, zo blijkt uit hun statement.

Zie voor meer info:

http://9to5mac.com/2013/1...he-entire-suite-for-free/

http://www.macrumors.com/...ed-about-unethical-users/

[ Voor 7% gewijzigd door sacinici op 25-10-2013 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322649

Cool :) even proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nabje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-12-2024
Kreeg die melding al de ochtend na de release van Mavericks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb iWork 09 geïnstalleerd, krijg melding dat ik kan updaten. vervolgens 0 Updates en Pages, Keynote, Numbers 16eu..?

update:

Om gratis de nieuwe iLife en iWork-apps te downloaden moet je het volgende doen:

Update je Mac (gratis) naar OS X Mavericks
Download een oude proefversie van iWork of gebruik je bestaande iWork of iLife disc-installatie
Zet je de taal van je Mac op Engels (systeemvoorkeuren > ‘Taal en Tekst’. Voeg Engels toe aan de lijst. Als die er al staat, zet ‘m bovenaan.)
Herstart je Mac
Ga naar de Mac App Store, bij Updates moeten nu de apps verschijnen.

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 322649 op 25-10-2013 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-06 22:50
Werkt dat ook nog met een 2008 iWork? heb het geprobeerd namelijk maar nada

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

SpoekGTi schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:24:
Werkt dat ook nog met een 2008 iWork? heb het geprobeerd namelijk maar nada
Even de iWork 2009 ''trial'' downloaden en dan krijg je de upgrades ;)

Heerlijke bug zeg, scheelt weer flink wat geld :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Las Vegas schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:27:
[...]

Even de iWork 2009 ''trial'' downloaden en dan krijg je de upgrades ;)

Heerlijke bug zeg, scheelt weer flink wat geld :)
waar vond je die trial? Ik krijg een 404 op de site van Apple...

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjm81
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-02 20:53
Aye werkt hiero..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

bij mij is het geen update, de oude iworks staat nog gewoon in de map. Hoe kan ik deze oude het beste verwijderen, zonder dat de nieuwe ook verwijderd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
Anoniem: 322649 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:02:
[...]
Zet je de taal van je Mac op Engels (systeemvoorkeuren > ‘Taal en Tekst’. Voeg Engels toe aan de lijst. Als die er al staat, zet ‘m bovenaan.)
Herstart je Mac
Ga naar de Mac App Store, bij Updates moeten nu de apps verschijnen.
_/-\o_ oOo

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:02

muhda

Time & Space traveler

Many thanks, het draait hier. Iemand nog de link naar de Aperture trial?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijzen naar warez, ook met een omweg is niet toegestaan.

[ Voor 73% gewijzigd door Hoedje op 26-10-2013 10:02 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-06 14:32

scorpie

Supra Addict

Ik kreeg meteende updates te zien toen ik de upgrade naar Mavericks had gemaakt. Ik moet zeggen, wat werken die pages en keynote fijn zeg :) (numbers nog niet zoveel mee gedaan, maar zal ongetwijfeld ook prima werken).

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
MTT schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 01:08:
bij mij is het geen update, de oude iworks staat nog gewoon in de map. Hoe kan ik deze oude het beste verwijderen, zonder dat de nieuwe ook verwijderd wordt?
De oude map naar prullenbak verplaatsen. De nieuwe apps blijven werken.

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 07:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

hmm, bij aperture gaat het niet werken. Moet even kijken of ik nog een oude doos op werk nog heb met serial number.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Laatst online: 12:55
Die serial is met een beetje creativiteit zo te vinden op het net, en heb je eigenlijk alleen maar nodig om de installatie te voltooien. Na de installatie kun je in de App Store gelijk de beschikbare update zien, om hem vervolgens dan 'aan te schaffen' op je account.

De Aperture trial werd bij mij ook gelijk vervangen door de nieuwe versie, tenminste ik kan de trial versie niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-03 22:29
Yessss,

Eindelijk kan ik updaten :p. iWork 09 disc owner :).
Had het al bijna aangeschaft lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
Deze incentive scheelt zo'n EUR 260,-
Los had ik het niet snel aangeschaft omdat ik al Office 2011 en PixelMator 3 bezit. Maar toch prettig om het erbij te hebben.

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Nou bij mij werkt het niet. Ik heb de trail gedownload via http://iwork.en.softonic.com/mac.
Pages updated eel, maar die had ik zelf al een keer los aangeschaft. Bij keynote en numbers krijg ik echter de melding:
Update Unavailable with This Apple ID
This update is for an app downloaded with a different Apple ID. Sign in with that Apple ID and try again.
Ik heb toch echt maar een Apple ID.

This sucks waarom werkt het nu niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazymonkey87
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-06 11:15
Language en Country settings naar US zetten en rebooten daarna werkt het (iig bij mij). Na de update vervolgens weer settings terug zetten naar NL en je kunt weer door :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:34

WTM

zorgen dat je systeem taal op engels staat. Aperture update zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:29

xAnarchyBaS

Urist

ik hoop dat ze dit nog niet fixen voor 1 uur, dan kan ik er ook nog snel ff gebruik van maken.

Ik vraag me alleen af of ik dan ook de kleinere updates blijf ontvangen voor die programma's

[ Voor 33% gewijzigd door xAnarchyBaS op 25-10-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-06 10:06

bbblije

Riiiiight

xAnarchyBaS schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:50:
ik hoop dat ze dit nog niet fixen voor 1 uur, dan kan ik er ook nog snel ff gebruik van maken.

Ik vraag me alleen af of ik dan ook de kleinere updates blijf ontvangen voor die programma's
Heeft net (11:00) nog voor mij gewerkt! Ben er blij mee! Mooie vondst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanWilder
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-04-2023

VanWilder

Dev @ Eurocontrol

Dit gaat denk ik blijven werken en is geen bug of zo. Apple wilt gebruikt die in het verleden iWork of Aperture op DVD hebben aangeschaft de mogelijkheid geven ook gratis te updaten. Er is geen manier om te controleren wie effectjef de DVD heeft aangeschaft en wie niet. Dus dit gedrag van de App Store is zoals Apple het bedoelt heeft. :-)

Good morning, and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchITMaster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-06 23:16

DutchITMaster

Pay peanuts, get monkeys.

Het werkt allemaal TOP

iwork en aperture

[ Voor 32% gewijzigd door DutchITMaster op 25-10-2013 11:30 ]

Netwerk Engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
ahh dat is 'zonde' ik had de nieuwe Pages al gekocht.. nouja die 17 euro op 3 is wel te doen he ^^ Top dit :D

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

VanWilder schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:17:
Dit gaat denk ik blijven werken en is geen bug of zo. Apple wilt gebruikt die in het verleden iWork of Aperture op DVD hebben aangeschaft de mogelijkheid geven ook gratis te updaten. Er is geen manier om te controleren wie effectjef de DVD heeft aangeschaft en wie niet. Dus dit gedrag van de App Store is zoals Apple het bedoelt heeft. :-)
Maar waarom moet je dan je locatie settings veranderen in US, en is dit niet "in Nederland" beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Dan doe ik iets goed fout, want ik blijf eerder genoemde melding krijgen. Ik heb in language & region mijn preferred language op english en region op US geprobeerd. Ik heb ook preferred language op u.s. english gezet, maar in beide gevallen dus niets.

[edit]
Ah moet je ook de country instellingen in de store zelf aanpassen? In dat geval gaat het vor mij niet lukken aangezien ik niet een bedrag via itunes kaarten in de store tegoed heb staan en volgens de melding die ik krijg als ik de country instellingen wil aanpassen, moet ik deze eerst op maken.

[ Voor 38% gewijzigd door Slaiter op 25-10-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Niet vergeten, om een "restart" van het systeem te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Nee daar vraagt hij automatisch om na de omzetting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

xAnarchyBaS schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:50:

De programma's komen gewoon bij je purchases te staan, dus de App Store denkt dat je de programma's gewon legit hebt gekocht, wat betekent dat je alle updates gewoon zult ontvangen :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 494973

Wat leuk dit. :)

Ben zelf niet iemand die aan fotobewerking doet, maar hebben is hebben en krijgen is de kunst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Las Vegas schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:53:
[...]

De programma's komen gewoon bij je purchases te staan, dus de App Store denkt dat je de programma's gewon legit hebt gekocht, wat betekent dat je alle updates gewoon zult ontvangen :)
dit heb ik nu dus niet bij iwork en bij aperture staat nu gewoon de prijs van de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPanda
  • Laatst online: 13-05 16:21
xAnarchyBaS schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:07:
[...]

dit heb ik nu dus niet bij iwork en bij aperture staat nu gewoon de prijs van de software.
Je moet ff je system taal aanpassen naar Engels om de update te kunnen doen.

Mijn naam is niet Peter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Jeej Aparture heb ik nu ook gedaan :D wat leuk is dit zeg. Net Sinterklaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:26

Zalmanman

So long,

Nu nog een leuke manier om iLife te charteren :9

Overigens: Bedankt jongens! Het werkt ook bij Mavericks in een Virtual Machine (try before you upgrade...)

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
als je nog geen van beide uberhaubt geinstalleerd/gekocht hebt, werkt het dan ook? of is dat niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nope je moet echt gekocht of trial hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanWilder

VanWilder

Dev @ Eurocontrol

xAnarchyBaS schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:39:
[...]

Maar waarom moet je dan je locatie settings veranderen in US, en is dit niet "in Nederland" beschikbaar?
Mijn taal staat (altijd) op engels, maar m'n locatie gewoon op België.. Volgens mij is het gewoon de reboot die er voor iets tussen zit..

Good morning, and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-06 10:06

bbblije

Riiiiight

Het is wel noodzaak dat je leest wat je moet doen! Voor mensen die niet kunnen lezen, is deze update niet GRATIS! Je faalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
VanWilder schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:22:
[...]

Mijn taal staat (altijd) op engels, maar m'n locatie gewoon op België.. Volgens mij is het gewoon de reboot die er voor iets tussen zit..
Dat denk ik ook want mijn regio stond gewoon nog op België, maar kreeg zo wel de updates binnen na de herstart :D Ach ja, mooi dat het zo is. Wel vreemd dat je in het nederlands die updates niet gewon gratis krijgt voor alsnog :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

App Store op Mavericks is bij mij plots niet meer te starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grootstyr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 17:06
Met slechts de taal instellingen van je systeem op engels maar gewoon Nederlandse region settings heb ik ook gewoon alle updates ontvangen?

edit: taal instellingen niet veranderd maar die stond gewoon al zo.

[ Voor 20% gewijzigd door Grootstyr op 25-10-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:18

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Werkt prima! :D

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Krijg ook met die link uit het topic krijg ik de melding:
This update is for an app downloaded with a different Apple ID. Sign in with that Apple ID and try again.

Ik zie de update dus wel in de lijst, maar zodra ik deze selecteer krijg ik de melding. Zou wel ik kap er maar mee voor nu, want het gaat niet werken bij mij blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rawit
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2024
Aperture had ik al, maar net Pages, Numbers en Keynote binnengehaald. Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Slaiter schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:02:
Krijg ook met die link uit het topic krijg ik de melding:

Ik zie de update dus wel in de lijst, maar zodra ik deze selecteer krijg ik de melding. Zou wel ik kap er maar mee voor nu, want het gaat niet werken bij mij blijkbaar.
Had ik ook mijn oplossing was de app verwijderen. Mac App Store opnieuw opstarten: voila hij download! of ik heb geluk of het is een bug. give it a try

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Apple heeft al gezegd dat het GEEN bug is en zich geen zorgen maken om piraterij:

"While we are aware that this enables piracy of our apps for unethical users, Apple has never taken a strong stance or action against piracy in the past. We like to believe that our users are honest, even if that belief is in vain."

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Laatst online: 04-02-2020
RobbieB schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:00:
Apple heeft al gezegd dat het GEEN bug is en zich geen zorgen maken om piraterij:

"While we are aware that this enables piracy of our apps for unethical users, Apple has never taken a strong stance or action against piracy in the past. We like to believe that our users are honest, even if that belief is in vain."
Is dat een officiële Apple mededeling?

Daarbij is het geen piraterij: als je de iWork trial hebt en Apple zelf je een gratis update aanbiedt dan doe je niks fout.

In feite biedt Apple je gratis / ongevraagd een product aan en zover ik de Nederlandse wet begrijp mag je de producten dan gewoon houden (die regel is meen ik ingesteld in de tijd dat bedrijven allerlei spullen ongevraagd naar mensen ging sturen en vervolgens doodleuk betalingsherinneringen ging sturen of eisen dat de mensen kosten gingen maken om het terug te sturen).

Daarnaast kun je het moeilijk immoreel noemen gezien het feit dat mensen die voor 1 oktober een Mac hebben gekocht voor Apple blijkbaar minder waard zijn dan mensen die na 1 oktober een Mac hebben gekocht, terwijl de Mac voorheen notabene duurder was. Dat is denk ik de voornaamste reden dat Apple zich stilhoud: ze willen niet dat mensen van voor 01-10-2013 zich behandeld voelen als tweederangs klanten.

[ Voor 51% gewijzigd door Pyrone89 op 25-10-2013 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanWilder

VanWilder

Dev @ Eurocontrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Laatst online: 04-02-2020
Oke, geen officiële mededeling dus maar een bron van een techwebsite.
Voorbarig dus om te zeggen dat 'Apple heeft gezegd'.

Volgens zogenaamde betrouwbare bronnen zou de nieuwe iPad namelijk ook een Touch ID hebben en dat was ook niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:45
Werkt perfect... Scheelt me een paar maanden (voordat ik een nieuwe iMac of MacPro koop).

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-05 15:58
Trail van Apple's eigen website aftrekken en dan updaten naar een volledige versie via Apple's eigen App Store. Ik zie niet hoe dit ooit als diefstal of piraterij beoordeeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
ik krijg steeds de melding dat Work09Trial.mpkg afkomstig is van een onbekende ontwikkelaar en niet geopend kan worden

Iemand een idee wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:04
botech schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:13:
ik krijg steeds de melding dat Work09Trial.mpkg afkomstig is van een onbekende ontwikkelaar en niet geopend kan worden

Iemand een idee wat ik moet doen?
Via rechts klikken en dan 'open' selecteren. Daarna werkt ie wel.

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-04 11:15
Werkt als een trein. Beide trials geïnstalleerd en updates kwamen direct beschikbaar in de App Store. Ik zie niet in hoe dit piraterij kan zijn. Je installeert een trial en krijgt via de App Store gratis een update gepushed. Lijkt me dus totaal geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:03
Had ze nog van het moment dat ik m'n Mac had gekocht. Toch handig trucje dit om te updaten. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Froggle op 25-10-2013 19:39 ]

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: Froggle | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
kan Aperture ook op de Nederlandse taal worden ingesteld? Heel mijn OS is ingesteld op Nederlands, behalve het vanmiddag binnengehaalde Aperture via de MAS

edit: heb al gekeken naar Taal & Land instellingen en rebooted....helaas niks veranderd

[ Voor 22% gewijzigd door _Bailey_ op 25-10-2013 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:04
Geert1976 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:44:
kan Aperture ook op de Nederlandse taal worden ingesteld? Heel mijn OS is ingesteld op Nederlands, behalve het vanmiddag binnengehaalde Aperture via de MAS

edit: heb al gekeken naar Taal & Land instellingen en rebooted....helaas niks veranderd
Nope, Aperture is alleen in Engels...

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
oke, duidelijk....thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Leut schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:16:
[...]

Via rechts klikken en dan 'open' selecteren. Daarna werkt ie wel.
Het is gelukt, bedankt iedereen voor de tips _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-03 22:59

Tylocke

[Team Carrack]

Op basis van alle tips hier heb ik vanmiddag ook maar Aperture binnengehaald. Mijn dank is groot aan iedereen die de tips heeft gegeven!

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Jammer dat dit niet met Final Cut Pro werkt. :+

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodoo128
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

voodoo128

nope

iedereen dank voor de tips, werkt prima !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Het delen van serials is natuurlijk niet toegestaan.

[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 26-10-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-06 10:48

BombaAriba

Ondertitel

Graag een TR maken en niet reageren.

[ Voor 91% gewijzigd door Hoedje op 26-10-2013 16:46 ]

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Laatst online: 23-05 21:50
Whoaae hier ook gelukt. Moest wel niet alleen de taal op Engels zetten, maar ook de 'Region' op United States zetten (instellingen -> taal en regio -> regio: 'Americas' en dan 'US'

Wat ik ook gedaan heb, maar niet weet of dat nodig was: ik heb de iWork trial '09 apps eerst geopend, toen op 'trail' geklikt en m'n apple ID ingevoerd (NL'se) De '09 versies riepen dat er een update (3.0 was het geloof ik) beschikbaar was, maar ik koos dan voor 'Do not update now', want ik wilde immers de Mac App Store checken. Daar was echter nog niets te zien.

Daarna nog eens herstart en de Mac App Store geopend. Toen verschenen de updates wel.

:*)

Ben benieuwd of ik de iWork apps nu ook op de een of andere manier werkend zou kunnen krijgen op m'n late 2010 2007 mac mini (met OSX 10.7 Lion) Daar zit immers ook al de Mac App Store op :D

[ Voor 71% gewijzigd door autoreverse op 27-10-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanWilder

VanWilder

Dev @ Eurocontrol

autoreverse schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 15:14:
...

Ben benieuwd of ik de iWork apps nu ook op de een of andere manier werkend zou kunnen krijgen op m'n late 2010 2007 mac mini (met OSX 10.7 Lion) Daar zit immers ook al de Mac App Store op :D
Je kan de iWork apps nu op elke Mac waar de MAS op staat downloaden. De laatste nieuwe versie werkt enkel op Mavericks, maar de MAS gaat automatisch een oudere versie die wel werkt aanbieden. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickeybrouwer
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-08-2015
Werkt nog steeds perfect top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:45

HaterFrame

Well... Poo came out!

En dat blijft het ook, zoals eerder aangegeven in dit topic gaat Apple hier ook niets tegen doen.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyOnrust
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-11-2022

JordyOnrust

Leef om te leven.

Ik heb sinds afgelopen vrijdag een nieuwe MacBook Air, waarop applicaties als iFoto en iMovie staan voorgeïnstaleerd, maar wanneer ik in de App Store kijk zie ik de applicaties van iWork niet gratis. Hoe kan dit? Ik heb al wel langer een Apple account, omdat ik al geruime tijd een iPad en een iPhone heb.

Als je sterft voordat je sterft, sterf je niet wanneer je sterft. Rom 6:5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beyond
  • Laatst online: 14:01

Beyond

Dussssss.......

Raar. Ik heb vorige week mijn MBP opgehaald en heb wel gratis iWork kunnen downloaden. Heb al jaren een apple id.

Al het goeie.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-03 20:46
JordyOnrust schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:51:
Ik heb sinds afgelopen vrijdag een nieuwe MacBook Air, waarop applicaties als iFoto en iMovie staan voorgeïnstaleerd, maar wanneer ik in de App Store kijk zie ik de applicaties van iWork niet gratis. Hoe kan dit? Ik heb al wel langer een Apple account, omdat ik al geruime tijd een iPad en een iPhone heb.
Taal ingesteld op engels? Dat is namelijk een voorwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyOnrust

JordyOnrust

Leef om te leven.

Het wel taal op Engels staan, is region nog van toepassing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

JordyOnrust schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:11:
Het wel taal op Engels staan, is region nog van toepassing?
Taal en regio op US zetten. Voor meer informatie, moet je even dit topic doorlezen en zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyOnrust

JordyOnrust

Leef om te leven.

Ook als ik alle taal en regio instellingen op Engels / US zet krijg ik nog steeds een prijs te zien als ik via de AppStore Pages wil downloaden.

Ik heb de Trial voor iWork '09 gedownload via de link op dit forum, maar bij de installatie krijg ik de volgende melding:
”iWork09Trial.mpkg” can’t be opened because it is from an unidentified developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

JordyOnrust schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:56:
Ook als ik alle taal en regio instellingen op Engels / US zet krijg ik nog steeds een prijs te zien als ik via de AppStore Pages wil downloaden.
Vaag, restart je, je Macbook Air? En is OS X mavericks al geïnstalleerd op de Macbook Air?
Dus is de Macbook Air geüpdate? Log je wel eerst in met een Apple ID in de Appstore?
Staan ze ook niet bij Purchases?
Ik heb de Trial voor iWork '09 gedownload via de link op dit forum, maar bij de installatie krijg ik de volgende melding:
[...]
Ga naar System Preferences dan naar Security & Privacy, bij het tabje General.
Helemaal beneden, toestemming geven aan Trial iWork 09.

[ Voor 4% gewijzigd door muhda op 28-01-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyOnrust

JordyOnrust

Leef om te leven.

Ah, nou de trail is nu gelukt en nu geeft de AppStore ook aan dat er 3 updates beschikbaar zijn. Hoorde van collega's dat het niet bij iedereen vlekkeloos ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Mooi om te horen dat het uiteindelijk gelukt is. Nu ik der over nadenk, ik heb sinds paar weken een MacBook Pro daar stond iWork ook niet automatisch op, maar moest ik via de App Store (bij Purchases) binnen hengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:53
Excuses voor de kick, maar heeft iemand dit trucje recentelijk nog met succes kunnen gebruiken?

Ik heb de iWork '09 trial geïnstalleerd op Yosemite, systeemtaal naar Engels, reboot, en toen in de App Store gekeken. Ik zag de 3 updates (Keynote, Pages en Numbers dacht ik?) wel, maar kan ze niet installeren. Ik krijg dan de melding 'Update unavailable for this Apple ID' (of iets in die richting, zit nu niet achter m'n Mac ;) )

Ik gebruik nu Office Online (gratis te gebruiken via OneDrive), maar een native client is ook wel handig om te hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door ThinkPad op 03-11-2014 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:30
ThinkPadd schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:57:
Excuses voor de kick, maar heeft iemand dit trucje recentelijk nog met succes kunnen gebruiken?

Ik heb de iWork '09 trial geïnstalleerd op Yosemite, systeemtaal naar Engels, reboot, en toen in de App Store gekeken. Ik zag de 3 updates (Keynote, Pages en Numbers dacht ik?) wel, maar kan ze niet installeren. Ik krijg dan de melding 'Update unavailable for this Apple ID' (of iets in die richting, zit nu niet achter m'n Mac ;) )

Ik gebruik nu Office Online (gratis te gebruiken via OneDrive), maar een native client is ook wel handig om te hebben.
Apple is tegelijkertijd met het uitbrengen van Yosemite gestopt met het gratis updaten van de DVD versies van hun software. Is dus voor mensen die dit nu nog moeten doen helaas te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:53
Jammer, maar helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Dan is er nu een grace periode voor de mensen die nog een dvd-versie oid van de apps hebben totdat er een nieuwe mac gekocht wordt. iLife en iWork is tegenwoordig gratis. Daarnaast worden Aperture en iPhoto uitgefaseerd voor het later te komen de Photos.app.
Pagina: 1