'Komt' komt hier wel erg vaak voor.De versie met een full-hd-scherm komt al half november uit en de UX302, met Geforce-gpu, komt eind december uit.
[...]
Bij navraag geeft Asus Nederland aan dat de Zenbook UX301 met een beeldschermresolutie van 1920x1080 pixels half november beschikbaar komt, terwijl het model met een resolutie van 2560x1440 beeldpunten eind november beschikbaar komt. De Zenbook X302, die met de GeForce GT 730M 2GB over meer grafische rekenkracht beschikt, komt eind december in Nederland uit.
[...]
De Zenbook UX301 met full-hd-scherm krijgt een startprijs van 1599 euro, terwijl de Premium-versie met wqhd-scherm vanaf 1799 euro beschikbaar komt. De prijs van de Zenbook X302 is nog onbekend. De basiseditie van de UX301 komt in het blauw en wit beschikbaar en heeft een 13,3"-ips-touchscreen met een resolutie van 1920x1080 pixels.
Ik denk dat je je antwoord hier kunt vinden Waarom een review en videoreview voor dezelfde content?
Ik begrijp je niet helemaal? Mijn vraag heeft toch niets met videoreviews te maken?Wilbert de Vries schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:04:
Ik denk dat je je antwoord hier kunt vinden Waarom een review en videoreview voor dezelfde content?
Ik snap nu waarom mijn reactie in een ander topic 'weg' was... Heb in het verkeerde topic gereageerd. Excuses.
Ik weet dat ik hier laat mee kom, maar ik dacht, kom, laat ik hem alsnog tegemoet komen en een aantal keer 'komt' schrappen want 'komt' komt inderdaad wel heel vaak voor in het stuk.
Komt 'ie: nieuws: Asus brengt Zenbook UX301 met wqhd-scherm eind november uit
Komt 'ie: nieuws: Asus brengt Zenbook UX301 met wqhd-scherm eind november uit
Pagina: 1