Hallo en bedankt voor het lezen van mijn post.
Ik wil graag nu investeren in een pc die ik over 3-5 jaar makkelijk/goedkoop kan upgraden. Ik speel voornamelijk games. Naast dit systeem zal ik de pricewatch: Dell Ultrasharp U2312HM Zwart aanschaffen(buiten het pc budget).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (SC2, LoL, Wow, BF4 etc.) en school werk(office)
Wat mag het systeem gaan kosten?
+ - €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
nee, misschien mn HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zie onderstaande lijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het doel is dat dit systeem 5 jaar mee gaat en dan een upgrade nodig heeft (weet echter niet of dit redelijk is ivm ontwikkelingen en budget, opinies zijn welkom)
Mijn hoofdvraag is: hoe kan ik de onderstaande lijst tweaken om zo dicht mogelijk bij mijn doelstelling te komen? (doelstelling : een Game pc die alle games van vandaag de dag goed aan kan en over 3-5 jaar makkelijk/goedkoop te upgraden is)
Ik sta open voor alle suggesties.
Voor de onderstaande lijst heb ik de [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen van smokingcrop gevolgd in combinatie met de bestbuyguide van november.
Vriendelijke groet,
MrBently
Ik wil graag nu investeren in een pc die ik over 3-5 jaar makkelijk/goedkoop kan upgraden. Ik speel voornamelijk games. Naast dit systeem zal ik de pricewatch: Dell Ultrasharp U2312HM Zwart aanschaffen(buiten het pc budget).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (SC2, LoL, Wow, BF4 etc.) en school werk(office)
Wat mag het systeem gaan kosten?
+ - €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
nee, misschien mn HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zie onderstaande lijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het doel is dat dit systeem 5 jaar mee gaat en dan een upgrade nodig heeft (weet echter niet of dit redelijk is ivm ontwikkelingen en budget, opinies zijn welkom)
Mijn hoofdvraag is: hoe kan ik de onderstaande lijst tweaken om zo dicht mogelijk bij mijn doelstelling te komen? (doelstelling : een Game pc die alle games van vandaag de dag goed aan kan en over 3-5 jaar makkelijk/goedkoop te upgraden is)
Ik sta open voor alle suggesties.
Voor de onderstaande lijst heb ik de [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen van smokingcrop gevolgd in combinatie met de bestbuyguide van november.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 168,80 | € 168,80 |
| 1 | Gigabyte GA-H77-D3H | € 75,50 | € 75,50 |
| 1 | MSI N760 Twin Frozr Gaming 2GD5/OC | € 223,90 | € 223,90 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 73,50 | € 73,50 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 88,33 | € 88,33 |
| 1 | Scythe Big Shuriken 2 Rev. B | € 31,90 | € 31,90 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 63,91 | € 63,91 |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 55,- | € 55,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 86,21 | € 86,21 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 867,05 | |
Vriendelijke groet,