crucial ddr

Pagina: 1
Acties:

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:55
Waarom is crucial ddr ram zo goedkoop? Zijn er nadelen ten opzichte van de rest van de ddr chips?

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:55
Weet dan niemand waarom het zo goedkoop is??? :?

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 20:56

ken

Weet niet precies waarom maar ik denk dat het gewoon niet duurder te maken is

Ik weet wel dat ze kwalitatief zeer goed zijn en ook zeer goed over te klokken

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op woensdag 06 juni 2001 20:43 schreef marteltor het volgende:
Weet dan niemand waarom het zo goedkoop is??? :?
Zo goedkoop is het nou ook weer niet, want er komen nog transportkosten (vanuit de UK) en invoerrechten bij... :(

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Tjek dit draadje :)

Verwijderd

Micron/Crucial wil DDR SDRAM zo veel mogelijk promoten. Dat doen ze onder andere door te bewijzen dat de productiekosten van DDR SDRAM nagenoeg gelijk zijn aan die van SDR SDRAM.

Ze hebben er dan ook baat bij dat DDR het gaat maken. Ze zijn een aartsvijand van Rambus :r en omdat enerzijds de kosten voor het aanpassen van de productie-apparatuur EN de uiteindelijke productiekosten bij DDR geheugen zo laag zijn en anderzijds omdat DDR open en royalty-vrij is (zolang Rambus die rechtzaken niet wint), is de DDR markt zeer lucratief voor ze.

Ze nemen inderdaad het voortouw met die behoorlijk lage prijzen, maar zoals je nu kunt zien beginnen ze daarmee de prijzen van hun concurrenten nu eindelijk ook mee omlaag te trekken.

Competition... Don't you just love it? :9

Verwijderd

BTW... De Britse pond schijnt nu nogal laag te staan vanwege de verkiezing... Naar het schijnt zelfs een 15-jarig dieptepunt t.o.v. de dollar... Zal ook wel gunstig zijn voor de bestelprijs neem ik aan... :)
Pagina: 1