| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Dingetje werkt erg leuk, vriend van me heeft zoiets (Die heeft de backpack-for-Mac). Hoe dan ook, werkt netjes en je ziet er niets van dat er wat achter zit.
Waarom je het echter wilt... Kan je de externe HDD niet gewoon achter het scherm zetten of gewoon ernaast? Het lijkt me niet dat hij echt in de weg staat.
Waarom je het echter wilt... Kan je de externe HDD niet gewoon achter het scherm zetten of gewoon ernaast? Het lijkt me niet dat hij echt in de weg staat.
Dan blijft het buro lekker clean, ook de kabels een beetje opgeruimd.
Het kan aan mij liggen, maar ik vind de prijs wel meevallen. Vergeleken met de prijs van een mba en een thunderbolt display is het peanuts. Ik zie hier ook mensen roepen over aanschaf van een nieuwe rMBP's alsof het niets is.
Het kan aan mij liggen, maar ik vind de prijs wel meevallen. Vergeleken met de prijs van een mba en een thunderbolt display is het peanuts. Ik zie hier ook mensen roepen over aanschaf van een nieuwe rMBP's alsof het niets is.
Ja vind ik ook, kijk ik vind dat prijs een mening is, heb je het er voor over of niet. Plus een clean bureau met Apple apparatuur staat wel heel mooi. Ik zoek zelf nog zon stand voor een macbook air waar je het scherm in ziet staan.
De BackPack van Twelve South lijkt me handiger.
Daar kan je de externe HD gewoon plat op leggen.
Daar kan je de externe HD gewoon plat op leggen.
Thanks, ik had hem wel gezien. Toch nog even over nadenken
Prijs snap ik, alhoewel 40+ euro voor een stukje metaal altijd een beetje gek voelt.
Hoe dan ook: Die backpack lijkt me wel een betere, maar steekt wel verder uit. Voordeel aan die backpack is dat hij op meerdere hoogtes ingesteld kan worden.
Hoe dan ook: Die backpack lijkt me wel een betere, maar steekt wel verder uit. Voordeel aan die backpack is dat hij op meerdere hoogtes ingesteld kan worden.
Pagina: 1