Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[BUG?] Pricewatch-melding: 'helaas er is iets foutgegaan'

Pagina: 1
Acties:

• Proxy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-03 23:25
Hoewel waarschijnlijk niet veel mensen met een Nintendo 3DS op Tweakers.net zitten, wil ik, naar aanleiding van de mededeling van Inspector, toch even hier het bericht plaatsen.

Mijn bericht was:

Jammer dat de Pricewatch het niet goed meer doet bij gebruik van een Nintendo 3DS... Als ik naar de monitoren ga en ik selecteer A-MVA en PLS en vervolgens deselecteer ik PLS, dan komt er 'helaas er is iets foutgegaan' in beeld...

De fout ontstaat niet bij gebruik van de PC. De specs van de 3DS-browser:
  • Mozilla/5.0 (Nintendo 3DS; U; ; en) Version/1.7552.EU
  • NetFront/2.0
  • HTTP1.0/HTTP1.1/SSLv3/TLS1.0
  • HTML 4.01/XHTML 1.1/CSS 1/CSS 2.1/CSS 3 (partial functionality)/DOM Levels 1-3/ECMAScript
    /XMLHttpRequest/Canvas Element (partial functionality)
  • The default width for web pages is 980 pixels wide. By specifying in the <head> … </head> of the HTML <meta name="viewport" content="width=320">, web pages can be optimized for viewing in the Nintendo 3DS Browser.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zelfde als (of iig vergelijkbaar met) Er is iets foutgegaan... melding ?

[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 31-10-2013 10:54 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Proxy
De melding is hetzelfde, maar als ik dat doe wat in dat bericht staat, dan krijg ik die mededeling niet. Verder is de fout niet aanwezig bij gebruik van een Nintendo DSi, maar dus wel bij een Nintendo 3DS...

De zoekoptie hier werkt trouwens ook niet goed, want als ik zoek op de foutmelding, dan krijg ik geen enkel resultaat, ook dit topic niet...

[ Voor 25% gewijzigd door Proxy op 31-10-2013 23:48 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

In dat geval is het domweg een "fout" aan de gebruikerskant. Ze blokkeren onze (ajax/xmlhttp)content waardoor er weinig meer van te maken is dan 'er is iets fout gegaan' :P
Proxy schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 23:46:
De melding is hetzelfde, maar als ik dat doe wat in dat bericht staat, dan krijg ik die mededeling niet. Verder is de fout niet aanwezig bij gebruik van een Nintendo DSi, maar dus wel bij een Nintendo 3DS...
Het is heel goed mogelijk dat de browser van de 3DS niet zo goed javascript spreekt als dat we zouden hopen... Het heeft overigens zo'n vreselijk klein marktaandeel (onder browsers) dat het niet onder onze standaard ondersteunde browsers en we dus ook in principe geen moeite doen om wijzigingen er in te testen of gemelde bugs op te sporen.

Zoals je vast zelf kan beamen werkt wat jij beschrijft prima in diverse desktopbrowsers en vele tablets en smartphones? Althans, ik kon het zelf in ieder geval niet op mijn desktop reproduceren :)
De zoekoptie hier werkt trouwens ook niet goed, want als ik zoek op de foutmelding, dan krijg ik geen enkel resultaat, ook dit topic niet...
Ik wel?
http://gathering.tweakers...aas+er+is+iets+foutgegaan

Wellicht had je in je zoekopdracht wel een spatie tussen fout en gegaan? :)

Stond er in de melding die jij zag het woord 'helaas' bij? En ook letterlijk 'foutgegaan'? Of heb je het per ongeluk niet helemaal goed overgetyped?
Anders gezegd; zag het er uit zoals in de screenshot in de link van Raven?

Heb je enig idee of het mogelijk is om javascript-foutmeldingen uit een 3DS-browser te krijgen? Zoniet, dan ben ik bang dat we de zoektocht naar het probleem op voorhand al moeten stilleggen, tenzij het ook op andere apparaten/browsers te reproduceren blijkt :/

• Proxy
Er staat precies dat wat ik typte: "helaas er is iets foutgegaan". Ik zei ook al dat er niet veel mensen zijn die de 3DS-browser gebruiken, maar omdat het een NetFront/2.0-based-browser is, dacht ik, er zijn meer apparaten met een soortgelijke browser. Maar goed, maakt niet uit, dan bezoek ik met de 3DS wel de prijsvergelijker van Hardware.info, die is traag, maar werkt wel :P

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Waarom via je 3DS en niet je telefoon?

• Proxy
Misha schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:33:
Waarom via je 3DS en niet je telefoon?
Alsof het met een Nokia 2610 beter werkt :/
Pagina: 1