Er is iets foutgegaan... melding

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Topicstarter
Dat is de melding die ik enorm vaak krijg als ik wil filteren op prijs. Nu zit ik bijvoorbeeld tussen de televisies te kijken, klik aan dat ik minimaal 39"wil, full led, full hd. Alles gaat goed, tot ik boven de resultaten op 'prijs' klik. op dat moment vallen alle resultaten weg en verschijnt er "Er is iets foutgegaan..." in beeld. Dit gaat pas weg als ik een van de filters links weg/aanklik.

Deze melding krijg ik wel vaker, tot nu toe was dat elke keer als ik op 'prijs' wilde selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik heb nergens last van, ik volg je stappen exact, maar het gaat altijd goed. Heb je het ook met andere filters in combinatie met de prijssortering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Topicstarter
Elke keer als ik het heb is het als ik op prijs klik, andere filters lijkt geen patroon in te zitten. Het is ook niet elke keer.

Ik heb het ook op meerdere apparaten dus aan mn pc ligt het niet.

EDIT: net nog even geprobeerd, met vinkjes bij FullHD en Full led en slider op minimaal 39" krijg ik de error als ik op prijs duw. Zet ik de slider naar 26" en klik op prijs krijg ik wel gewoon producten te zien. Daarna kan ik weer doorsliden naar 39" en zie ik ze geselecteerd op prijs.

[ Voor 42% gewijzigd door mark-k op 30-10-2013 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Als jij die foutmelding krijgt, staat er dan ook een request ID bij, zoals op de 404-pagina's te zien is? Zo ja, kan je er een (of een aantal) posten?

Het lukt mij nog steeds niet om het te reproduceren, hoe vaak ik het ook probeer. Ik zal er sowieso wel intern een melding van maken, zodat het in ieder geval bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Topicstarter
Nee helaas. Volgens mij ligt het nu in elk geval aan de 39" instelling, want dat was het enige dat ik op dit moment veranderd had en had weer de melding. Een tijdje geleden had ik het juist als ik helemaal geen filter gebruikt had, dus het verandert wel.

dit is alles dat ik te zien krijg:

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2m51cv5.png

Je kunt eens kijken of je de melding krijgt als je dezelfde url volgt: http://tweakers.net/categ...FLPQElHKTexAsixNAByamtrAQ

EDIT: ik ga straks thuis ook eens kijken of ik het daar ook krijg, want ik kijk net naar de url en toen viel mij in dat we hier een nogal apart internetfilter op t werk hebben. in de link staan namelijk de letters SEx, het kan zijn dat het filter dat oppikt en het dus blokkeert 8)7

EDIT2: Na de link die onder 'prijs' staat in een nieuw tabblad geopend te hebben krijg ik inderdaad te zien dat hij geblokkeerd is door het filter hier.... Het ligt dus gewoon aan het netwerk en niet aan de site.

Je zou me uiteraard wel een plezier kunnen doen door die url ietsje te veranderen waardoor het filter het niet als iets "obscuurs" opvangt.

[ Voor 61% gewijzigd door mark-k op 30-10-2013 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat is een base64-encoding van een ingewikkelde beschrijving van de geselecteerde filters... het is niet alsof wij er bewust SEX in zetten en dat kunnen we er ook niet zomaar uitfilteren. Ook andere woorden in die trant zullen er af en toe voorkomen

Hier trouwens de losse interne Ajax-request die gedaan wordt voor die ene url die je hierboven noemt:
http://tweakers.net/xmlht...sixNAByamtrAQ&output=json

Dan kan je wellicht sneller zien of e.e.a. geblokkeerd wordt door jullie filter.

Als dat begint met:
code:
1
{"data":{"facets":{"pi

En eindigt met:
code:
1
,"currFilters":"q1YqKMpMTvXNzFOyMtBRKi5ITXbLzClJLSpWsqpWMjSwNALRuSBpJWNLPQMlHaXcxAogx9IAyKmtrQUA"}}

Dan ligt het daar waarschijnlijk niet aan :)

[ Voor 60% gewijzigd door ACM op 30-10-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Topicstarter
Krijg daar ook gewoon blocked by netgear filter, ligt dus echt aan de bedrijfswifi. Gelukkig maar, dat is een stuk makkelijker op te lossen (gewoon wachten met kijken tot ik thuis ben :P )
Pagina: 1