Edit en update:
De router is beveiligd met wpa2/tkip, en goede encryptie sleutel zoiets als (#~$&*9734/897kjd-hkdhKJHKJ
Hallo,
Ik heb wat heel vreemds dat ik nooit eerder had, zag of van hoorde.
Zie aub :
Nu al 5 dagen lang komt er elke dag een andere htc device in mijn netwerk voor (want in de tp-link router AC 1750 block ik het mac adres dan)
Dat blocken kan op 3 plekken, bij wifi acces 2,4 ghz bijv. mac filtering
Bij security, en nog een plek, naam ff kwijt.
Kortom mac adressen kan je op 3 plekken weigeren in 1 router! (4 als ik de aparte 5 Ghz mac filterlijst meetel maar de 5 Ghz functie staat disabled nog)
Iemand hiermee bekend en er wat over wil vertellen?
Wijzelf hebben geen HTC in huis, geen phone, geen tablet. Alleen samsung, en 2 tabs (samsung en asus)
die ook nog eens vaak uitstaan qua wifi.
Heel apart dit.(voor mij toch)
De router is beveiligd met wpa2/tkip, en goede encryptie sleutel zoiets als (#~$&*9734/897kjd-hkdhKJHKJ
Hallo,
Ik heb wat heel vreemds dat ik nooit eerder had, zag of van hoorde.
Zie aub :
Nu al 5 dagen lang komt er elke dag een andere htc device in mijn netwerk voor (want in de tp-link router AC 1750 block ik het mac adres dan)
Dat blocken kan op 3 plekken, bij wifi acces 2,4 ghz bijv. mac filtering
Bij security, en nog een plek, naam ff kwijt.
Kortom mac adressen kan je op 3 plekken weigeren in 1 router! (4 als ik de aparte 5 Ghz mac filterlijst meetel maar de 5 Ghz functie staat disabled nog)
Iemand hiermee bekend en er wat over wil vertellen?
Wijzelf hebben geen HTC in huis, geen phone, geen tablet. Alleen samsung, en 2 tabs (samsung en asus)
die ook nog eens vaak uitstaan qua wifi.
Heel apart dit.(voor mij toch)
[ Voor 7% gewijzigd door notsonewbie op 28-10-2013 22:14 ]
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)