Welk type voeding past op dit Moederbord Asus p6x58d-e

Pagina: 1
Acties:

• bman80
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-05-2025
Hallo Tweakers, ik heb een vraagje.

Welk type voeding past op mijn moederbord.

Asus p6x58d-e http://www.asus.com/Motherboards/P6X58DE/#specifications

Ik dacht een ATX voeding maar je hebt zoveel verschillende, ATX, ATX12V 2.01,ATX12V 2.2 ,ATX12V 2.3 ,ATX12V 2.31 welke moet ik hebben?

In specs staat dat mijn MB deze aansluitingen heeft 1 x 24-pin EATX Power en 1 x 8-pin ATX 12V Power.

Geen idee 8)7 welke voeding ik moet hebben in de prjsvergelijker staat ook zoveel filters weet niet welke ik moet kiezen.

Gr,

Bman

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Een voeding moet in de kast passen, en moet voldoende aansluitingen en vermogen leveren voor de componenten in je kast.
Bij de aanschaf van een voeding moet je dan ook nog eens rekening houden dat er hele slechte, en hele goede voedingen zijn.

Bij het hele aanschafplaatje komt dus erg veel kijken, maar het moederbord zelf is dus geen factor die een bepaalde voeding zou kunnen bepalen.

Verwijderd

95% van de voedingen uit de Pricewatch gaan gewoon werken.

Even naar je wensen kijken, watt/stilte/modulair/extra aansluitingen/budget en eentje bestellen. ;)

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 09:26:
95% van de voedingen uit de Pricewatch gaan gewoon werken.

Even naar je wensen kijken, watt/stilte/modulair/extra aansluitingen/budget en eentje bestellen. ;)
Als je helemaal niets van voedingen snapt, en ik heb het vermoeden dat dit het geval is bij bman80, is het niet erg verstandig om er zo maar eentje te bestellen.

Beter lees je eerst een beetje over voedingen, het bgg topic voedingen geeft erg veel nuttige info

[BBG aanschaf] Voedingen - Deel 29

Verwijderd

True, ging er wel vanuit dat de TS oplet/reviews leest/etc voor dat er besteld wordt.