Update maakt iPhone onbruikbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooted
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-09-2020
Gister is de nieuwe iOS 7.0.3 uitgekomen, deze had de nieuwe 4G optie.
Helaas zit ik in een gebied waar nog geen 4G is en slecht 3G bereik, ik had 3G altijd uitstaan om batterij te besparen en om slecht bereik te voorkomen.
Nu kan ik helaas geen 3G uitzetten en zit ik dus al de hele dag op school met "geen service". Dit is erg vervelend, hier KPN over gebeld maar hier kreeg ik van te horen dat er niks aan te doen was.

Iemand anders problemen zoals deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:58
Wat wil je precies met dit topic? Het is toch duidelijk dat het aan de software ligt? En waarom krijg je geen service? heb je de vliegtuigmodus aangezet?

[ Voor 28% gewijzigd door 418O2 op 24-10-2013 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooted
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-09-2020
418O2 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:20:
Wat wil je precies met dit topic? Het is toch duidelijk dat het aan de software ligt? En waarom krijg je geen service? heb je de vliegtuigmodus aangezet?
Kijken of er meer mensen zijn met dit probleem en of er een oplossing voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 14:07
Softreset?
Wat heb je zelf al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-09 10:15
418O2 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:20:
Een iets constructievere antwoord mag ook wel ;) "het is duidelijk dat het aan de software ligt" Daarom stelt hij z'n vraag toch ook?? Als je je iphone in vliegtuigmodus zet krijg je een vliegtuig te zien en geen "no service"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:48
Die 4G switch is niet zozeer een iOS update maar een carrier update, die kan je als het goed is ook terugdraaien maar ik heb zo niets bij de hand hoe en waarmee, maar het zit niet specifiek in iOS.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-09 10:09
In dit topic staat beschreven hoe je de oude carrier settings en daarmee ook je 3G switch terugzet.

[iOS 7] Geen 3G switch, alleen 4G switcher?

Overigens is je iphone nog steeds bruikbaar op dit moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:27

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ik met het uitzetten van 3G ineens een beter bereik had. Of ik 4G nou aan of uit heb staan, terug switchen naar 2G doet hij automatisch hier, maar bij jou dus niet? Lijkt me meer aan het carrier profiel te liggen.
Hier met Vodafone 4G heb ik er geen last van in ieder geval in gebieden met slecht bereik.
Wel helpt het togglen tussen 3G en 4G me soms om wat sneller een beter bereik op een andere mast te krijgen, zo doe ik dat op zowel Android als iOS.

Overigens zou je ook mobiele data uit kunnen zetten. Data over 2G schiet sowieso voor geen meter op, dus dat verschil merk je amper. :P

[ Voor 12% gewijzigd door --MeAngry-- op 24-10-2013 11:33 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Pagina: 1