[auto] USB stick op AUX-in aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik heb een auto waar een radio in het interieur ingebouwd zit. Ik kan deze dus niet makkelijk vervangen door een andere. Eigenlijk wil ik dat ook niet.

Ik wil MP3's vanaf een USB stick (of SD kaart) kunnen afspelen. Het enige dat ik heb op mijn auto is een AUX ingang. In principe zou ik dus een MP3 spelertje kunnen aanschaffen en een 3.5mm-3.5mm kabeltje kopen, dat ik ertussen hang.

Echter, dan moet de MP3 speler op batterijen werken. Ook onthoudt deze waarschijnlijk niet waar hij was met afspelen.

Wat ik dus zoek: Een apparaatje dat het volgende kan.
1. Pak een USB stick of SD-kaart.
2. Zet er een hoop MP3's op (incl. audiobooks en dergelijke, die dus een MP3 kunnen zijn van meer dan 2 uur).
3. Doe de USB stick in het apparaatje.
4. Sluit het apparaatje aan op de AUX-in poort van de auto.
5. Geef het apparaatje stroom via de 12V (sigarettenaansteker) aansluiting in de auto.

Wat wil ik dan zien?
- Dat het apparaatje zelf de MP3's op de USB-stick kan decoden en een audiosignaal kan produceren. Er moet dus een chip voor in zitten.
- Dat het apparaatje automatisch aan gaat als de auto aan gaat.
- Dat het apparaatje onthoudt bij welk nummer hij de vorige keer was met afspelen.
- Dat het apparaatje onthoudt op welke positie in het nummer hij de vorige keer was met afspelen (erg belangrijk bij audiobooks, aangezien ritten vaak +/- 30-40 minuten zijn en ik niet steeds hetzelfde wil horen).
- Dat ik geen extra stekkers of zo nodig heb verder. Alleen iets dat stroom gebruikt van mijn auto en een geluidssignaal produceert dat compatible is met de AUX-in van mijn auto.

Ik heb dus al flink wat gezocht op internet, op eBay, op de bekende Chinese sites, etc. etc. Ik kan geen oplossing vinden zoals bovenstaande. Dat terwijl ik toch echt het idee heb dat ik niet de enige kan zijn die zoiets zoekt. Volgens mij is dit ideaal voor diegene die geen USB-poort op zijn radio heeft.

Volgens mij is zoiets ook technisch prima haalbaar?

Ik heb bijvoorbeeld wel de FM transmitters voorbij zien komen. In principe doen deze wat ik wil, behalve dan dat ze het signaal niet over FM moeten sturen, maar over de 3.5mm jack.
Waarom zit dan juist die laatste stap er nooit op?

Ik heb ook opties voorbij zien komen voor de CD-wisselaar-aansluiting. Ik heb echter geen CD-wisselaar-aansluiting. :(

Ik ben dus op zoek naar het apparaatje dat ik hierboven omschrijf. Zijn er mensen die eenzelfde probleem hebben gehad? Ik heb sterk het gevoel dat ik niet de enige ben in de wereld die zoiets zoekt.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Je bent op zoek naar een mp3-speler, maar het mag geen mp3-speler zijn? :?

De meeste mp3-spelers onthouden wel waar ze zijn gebleven, dus dat probleem is al weg. Mp3-spelers zijn ook prima te bedienen, wat bij fm transmitters etc. nog wel eens een probleem is.

Dan blijf het probleem met de batterijen. Ik neem aan dat je 'm niet wilt inbouwen in de auto. Vind je het wel acceptabel om het apparaat te voeden uit de sigarettenaansteker? Zoja, dan kan je vast wel een adapter maken van sigarettenaansteker --> mp3-speler. :)

[ Voor 29% gewijzigd door TBTL op 20-10-2013 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
TBTL schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 20:10:
Je bent op zoek naar een mp3-speler, maar het mag geen mp3-speler zijn? :?

De meeste mp3-spelers onthouden wel waar ze zijn gebleven, dus dat probleem is al weg. Mp3-spelers zijn ook prima te bedienen, wat bij fm transmitters etc. nog wel eens een probleem is.

Dan blijf het probleem met de batterijen. Ik neem aan dat je 'm niet wilt inbouwen in de auto. Vind je het wel acceptabel om het apparaat te voeden uit de sigarettenaansteker? Zoja, dan kan je vast wel een adapter maken van sigarettenaansteker --> mp3-speler. :)
Het mag best een MP3-speler zijn. :) Ik wist alleen niet dat ze ook onthouden waar ze zijn gebleven.

Ik wil 'm inderdaad niet inbouwen in de auto. Het is acceptabel om hem te voeden vanuit de sigarettenaansteker-aansluiting. Ik heb al zo'n adapter-blokje dat die 12V omzet naar een USB-poort. Ik heb echter nog geen MP3-speler gevonden die zich kan voeden met alleen USB-stroom.

En waar dus ook geen accu in zit; zodra er een accu in zit, gaat deze zichzelf opladen wat ervoor zorgt dat de muziek blijft door spelen als ik de auto uit zet. Ik wil dat hij alleen stroom heeft als de auto aan staat.

En is zo'n MP3-speler er tegen bestand? Dat de stroom opeens poef weg is. Kan hij dan ook nog de positie etc opslaan in het geheugen? :p

[ Voor 15% gewijzigd door Tanuki op 20-10-2013 20:37 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik weet niet wat je budget is, maar ik heb deze oplossing jaren gebruikt:
Een simpele iPod en deze kabel.

Het leuke van die kabel is dat ie de ipod via de USB laadt (aanstekerplug dus), maar de 3,5mm de lijnuitgang van je ipod gebruikt. Dus je zit ook niet met volumeregeling te kloten.
Zelf had ik de aux aansluiting in het dashboardkastje zitten, dus dat was helemaal ideaal. Ipod lag onder de radio, en er liep gewoon een kabeltje naar het dashboardkastje. De rest zat daar in weggewerkt.

Kost je een ipod en misschien 2,5 euro voor het kabeltje :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
The Eagle schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 20:46:
Ik weet niet wat je budget is, maar ik heb deze oplossing jaren gebruikt:
Een simpele iPod en deze kabel.

Het leuke van die kabel is dat ie de ipod via de USB laadt (aanstekerplug dus), maar de 3,5mm de lijnuitgang van je ipod gebruikt. Dus je zit ook niet met volumeregeling te kloten.
Zelf had ik de aux aansluiting in het dashboardkastje zitten, dus dat was helemaal ideaal. Ipod lag onder de radio, en er liep gewoon een kabeltje naar het dashboardkastje. De rest zat daar in weggewerkt.

Kost je een ipod en misschien 2,5 euro voor het kabeltje :)
Ik heb helaas geen iPod en ben ook niet van plan die een aan te schaffen. Ik gruwel van Apple producten. :p en vind iTunes ook vreselijk.

Ik heb gewoon een USB stickje, waar ik MP3's op zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Je hebt itunes ook niet nodig voor een ipod. Ik gebruik al jaren winamp. Itunes is idd ruk namelijk :)

Maar volgens mij moet iedere MP3 speler wel doen wat jij wilt. Zit je alleen wel met een dubbele volumeregeling, want een gemiddelde mp3 speler heeft geen lijnuitgang.

Wat voor auto en wat voor radio heb je eigenlijk?

[ Voor 8% gewijzigd door The Eagle op 20-10-2013 21:03 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
The Eagle schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 21:02:
Je hebt itunes ook niet nodig voor een ipod. Ik gebruik al jaren winamp. Itunes is idd ruk namelijk :)

Maar volgens mij moet iedere MP3 speler wel doen wat jij wilt. Zit je alleen wel met een dubbele volumeregeling, want een gemiddelde mp3 speler heeft geen lijnuitgang.

Wat voor auto en wat voor radio heb je eigenlijk?
Hoe bedoel je dat, van die dubbele volumeregeling? Want ik dacht dat de uitgang waar ik de oordopjes normaal in doe, dat ik die gewoon met een 3.5mm-3.5mm kabeltje kon verbinden met AUX-in.

Ik heb een Mini One uit 2008. Met "Radio CD Boost".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Dat kabeltje kun je idd verbinden, maar aangezien de hoofdtelefoonuitgang van zo'n MP3 ding een geregelde is, moet je die constant op het zelfde volume hebben staan.

Maar zijn er voor die mini van jou geen andere manieren te verzinnen? Kan me haast niet voorstellen dat dat ding geen (al dan niet aftermarket / OEM) USB aansluiting op de wisselaar zou kunnen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie521
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-02 10:07
Kijk ook eens naar de parrot Mki 9200 deze heeft een lin ingang en USB en iPod. En is ook tussen een om radio te zette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annuk
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:44
als je een relatief goedkope oplossing wilt is misschien een Sansa Clip+ 8Gb of de Sansa Clip+ 4Gb een idee?
Zijn niet duur, kan je voeden via een 12v USB adapter en je kan er voor geheugen uitbreiding een microSD kaartje in proppen.
Je moet hem inderdaad alleen zelf even uitzetten (zit accu in want is gewone mp3 speler).
Evt. kan je er ook nog Rockbox opzetten (custom firmware) zie ook DIT topic.

[ Voor 21% gewijzigd door Annuk op 21-10-2013 00:49 . Reden: enkele links toegevoegd ]

Vake beej te bange! Maar soms beej oek te dapper! ;)
Zonder de agrariër ook geen eten voor de vegetariër!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Bedankt voor de reacties.

Maar da's net het probleem.. :p Alle oplossingen die ik vind zijn het helemaal, maar.. net niet.

De Sansa Clip heeft bijv. weer een accu, waardoor hij niet automatisch uit gaat.
Veel FM Transmitters hebben ook 3.5mm jack, maar dat is dan weer alleen line-in, dus geen output.
Veel van die portable speakertjes hebben geen headphone jack. En degene die het wel hebben, hebben weer een lithium batterij, waardoor ik hem weer zelf uit moet zetten steeds.

Die Parrot is op zich nog wel een optie, maar vind hem erg duur (want ik ga er niet mee bellen, dat doe ik niet tijdens het rijden, ook niet met carkit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Volgens mij gaan de meeste moderne mp3-spelers vanzelf uit wanneer de xx minuten gepauzeerd of gestopt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Je kan voor de meeste ingebouwde systemen wel een adapter krijgen met USB reader support.
Vaak worden dat soort systemen op een van de interne bussen aangesloten zodat ie op de CAN bus met de rest van de auto kan praten.

Dat hoeft dus niet perse met een CD-wisselaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

The Eagle schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 21:02:
Dan ben ik benieuwd hoe oud jouw iPod is. De nieuwste iPods (of eigenlijk al sinds de iPod Touch 2G) is de muziekdatabase van iOS versleuteld of zo. De diverse plugins die er toen waren, konden met iOS 3.1.2 (dacht ik zo uit mijn hoofd, is al even geleden) niet meer met de beschikbare WinAMP plugins gemanaged worden. Ik betwijfel of het met nieuwere iPod apparaten anders gaat zijn. ;)
Tanuki schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 01:10:
Veel FM Transmitters hebben ook 3.5mm jack, maar dat is dan weer alleen line-in, dus geen output.
Je hebt overduidelijk géén idee wat een FM transmitter (wat zender betekend in het Engels) doet. Het is heel simpel, je maakt gewoon een (hele) kleine radio station van je MP3 speler. Op een frequentie, waardoor je weinig bereik hebt, waardoor alleen de auto het signaal oppikt. Vervolgens dus de radio op die FM frequentie afstellen en klaar.

Waardoor het toch weer logisch is waarom een dergelijke transmitter geen 3.5mm jackplug voor output heeft, hij zendt het uit in de ether.

[ Voor 43% gewijzigd door CH4OS op 21-10-2013 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
CptChaos schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 01:19:
Je hebt overduidelijk géén idee wat een FM transmitter (wat zender betekend in het Engels) doet. Het is heel simpel, je maakt gewoon een (hele) kleine radio station van je MP3 speler. Op een frequentie, waardoor je weinig bereik hebt, waardoor alleen de auto het signaal oppikt. Vervolgens dus de radio op die FM frequentie afstellen en klaar.

Waardoor het toch weer logisch is waarom een dergelijke transmitter geen 3.5mm jackplug voor output heeft, hij zendt het uit in de ether.
Ik heb overduidelijk wel een idee van wat een FM Transmitter is.

De oplossing die ik zoek is namelijk precies dat, behalve dan dat ik het signaal niet over FM wil uitzenden, maar door een 3.5mm plugje wil "uitzenden" zodat ik het op aux in kan aansluiten.

Ik lees namelijk hier en daar dat de kwaliteit over FM echt beroerd is en dat het vaak lastig is om een volledig ongebruikte frequentie te zoeken en te houden.

Het leek mij, als je toch al zo'n FM Transmitter aan het ontwerpen bent, een kleine stap om ook een line/aux out te maken. Toch zie ik dat nergens.

Wat ik dus zoek lijkt alleen in 2 delen in verschillende apparaten te bestaan. Terwijl het gecombineerd voor mij ideaal zou zijn. En voor anderen wellicht ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceTeaGX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 15:54
Als je op zo'n Sansa ding een custom firmware kan zetten, kan je die dan ook niet instellen dat hij na x seconden zonder "laadstroom" zichzelf uitschakelt? (misschien wat firmware tweaking voor nodig)
Dan is eigenlijk je probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb zelf een Sansa Fuze en als ik die pauzeer/stop zet, gaat die na een bepaalde tijd vanzelf uit. De enige reden dat die aan zou blijven nadat je de player op stop is gezet is óf omdat je dit zelf zo ingesteld hebt, óf dat het ding opgeladen wordt.

Je hebt gelijk dat de bandbreedte op FM vrij beperkt is, waardoor ook de maximaal mogelijke bitrate beperkt is. Zie ook het DAB(+) topic op dit subforum. Het enige probleem dat ik zou hebben met de Sansa Clip oplossing is dat de headphones out niet zo geweldig is om als line-out te te gebruiken voor deze speler. De signal-to-noise ratio is in ieder geval op m'n Fuze niet al te best op de headphones uit en wel redelijk merkbaar als ik deze aan de AUX van m'n versterker hang (afhankelijk van de kabel(lengte)).

Dubbele volume regeling is niet zo'n probleem, maar zoals aangegeven heb je via de headphone out van een mp3 speler te maken met zowel de volume regeling van de mp3 speler als die van de radio. Een line out zou gewoon een onbewerkt signaal door moeten geven zonder invloed van de volume- en EQ-regelingen. Je kan dit min of meer omzeilen door het volume op maximaal te zetten voor de mp3 speler en dan het uiteindelijke volume te regelen via de autoradio.

Met rockbox gaat de Sansa ook gewoon door op de plek waar je gebleven was, ik weet niet zeker meer of dit ook het geval was bij de originele firmware. Ik dacht het wel, eigenlijk, op mijn Fuze, dan. Enige nadeel van rockbox vind ik dat die bij shuffle de hele playlist shuffled, wat het schier onmogelijk maakt om een specifiek liedje te vinden als je de speler op shuffle hebt staan.

Buiten dat is het scherm van de Clip wat klein wat de bediening niet echt bevordert tijdens het autorijden als je een specifiek liedje aan het zoeken bent.

Ik heb zelf nu ook een FiiO X3, die een aparte line out heeft, wat toch wel een verbetering is t.o.v. de Sansa Fuze. Naast dat die over het algemeen een wat betere geluidskwaliteit heeft (niet dat die van de Fuze slecht is, maar de X3 is nou eenmaal een tikje duurder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:19
Ik ben het met TBTL eens, een mp3-speler doet wat jij ermee wil doen, behalve het automatisch opstarten. Dat hoeft verder geen probleem te zijn volgens mij: Je komt aan op je bestemming, zet de auto uit en drukt op pauze. De sigarettenaansteker zit in de meeste gevallen geschakeld via de accessoirestand van het contact, dus de lader gaat uit en de mp3-speler ook, na een tijdje. Als je weer weg wil rijden start je de auto en hoef je alleen maar op play te drukken om verder te gaan. Zo deed ik het ook voordat ik een usb-aansluiting op mijn radio had :)

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Sansa Fuze met rockbox en de FiiO X3 starten wel automatisch op als je ze oplaadt. Als ik ze oplaad van het stopcontact gaan ze zelfs automatisch spelen, geloof ik (weet niet helemaal zeker van de Fuze). Opladen via de PC spelen ze allebei niet, uiteraard. Dus als je bij het wegrijden ook meteen de mp3 speler in de oplader steekt moet er geen probleem zijn, lijkt me. Zelfs al zouden ze niet automatisch gaan spelen, is dat slechts één druk op de knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Als er een AUX ingang inzit ben je al een heel eind.
Ik heb ooit een kabeltje gesoldeerd voor mijn vorige auto om de AUX ingang achter de radio te gebruiken.

Het andere eind lag in een vakje voor de pook. Ik had een klein oplaadbaar Samsung MP3 spelertje met muziekjes afentoe laadde ik deze op en ging er wat andere muziek op.
Het was iets omslachtiger dan een usbstickje maar stukken handiger dan CD's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Tanuki schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 08:06:
Het leek mij, als je toch al zo'n FM Transmitter aan het ontwerpen bent, een kleine stap om ook een line/aux out te maken. Toch zie ik dat nergens.
Dan heeft het toch geen zin om dat FM-gedeelte er in te maken? :? Bij een FM Transmitter kies je er dus voor om het via de FM op te lossen, waarom zou je dan méér output mogelijkheden willen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:32

Ravefiend

Carpe diem!

Heb hier hetzelfde 'probleem' met mijn auto (2,5 jaar nu) en ben ook al op zoek geweest naar de beste oplossing. Begonnen met de 3.5mm jack rechtstreeks in mijn smartphone. Werkte wel maar was niet zo handig met het kabeltje telkens in te steken.

Vervolgens bedacht dat het ook kon met wat al gezegd was, een klein MP3 spelertje zoals die Sansa Clip+ die ik al had. Werk ook weer goed, batterijduur van toch al snel een uur of 5 tot 6 en een zooi aan muziek met een extra 16GB microSD kaartje. Maar toch, niet helemaal tevreden want zo'n ontieglijk klein schermpje.

Nieuwe smartphone gekocht, Huawei Ascend G615 dus toch maar eens uitgekeken voor een bluetooth oplossing. Wikken en wegen, en vol verwachting mijn kans gewaagd met een EDUP-B3503 Wireless Phone Music via Aliexpress. Connectie met mijn smartphone gaat best goed, instappen en de knop 3 seconden inhouden om te verbinden. Uitschakelen doet 'ie automatisch. Maar toch, weer niet top want af en toe hapert 'ie wel eens tijdens het afspelen. Ook de muziek kwaliteit is minder dan rechtstreeks vanaf mijn smartphone.

Nu zit ik op het kantelpunt om weer volledig over te gaan op dat idioot kabeltje, en dat weer telkens in mijn smartphone te pluggen als ik in de auto stap .... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Tja, in mijn auto heb ik gewoon een losse autoradio gekocht die USB mogelijkheden had. In een volgende auto let ik er op dat of een USB stick, of in ieder geval een SD kaartje kwijt kan, want CDs daar ga ik niet meer aan beginnen en mijn muzieksmaak wordt ook niet echt op de FM zenders uitgezonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 15:26
http://www.autotoys.com/x/product.php?productid=14141

Zoiets als dit? Met een beetje zoeken ook vast voor minder te verkrijgen.. Wellicht ook handig en niet mogelijk met de mp3-speler optie.. Bediening via de originele radio!

Verder: Dension.com en dan de Selector even aanklikken..

[ Voor 11% gewijzigd door Llewy op 21-10-2013 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:35
Wat jij wilt moet je haast wel iets van inbouwen.

Makkelijkste oplossing voor jou lijkt mij een mp3 module die op 12V werkt koppelen aan een geschakelde groep van je auto (dat deze dus uit gaat zodra je de sleutel uit het contact haalt). Via je zekeringkast zou je deze dus aan kunnen sluiten op je achter ruitenwisser-zekering bijvoorbeeld. (moet je alleen even een kabeltje door je dashboard friemelen.

Tevens wil je dat het een beetje handig bedienbaar blijft, dus ontkom je er niet aan om de module ergens binnen handbereik op het dashboard te zetten. Nou zou je hem bijvoorbeeld een losse asbak kunnen halen van de dealer/sloop/internet en deze "aanpassen" zodat je mp3 module er netjes inzit.

Op deze manier is het niet permanent, gaat het aan/uit als je de auto in/uit stapt en zit het netjes binnen handbereik.

Plus punt is ook nog eens dat je geen losse kabels door je auto hebt slingeren. Een beetje tweaker moet dit toch in een weekend kunnen doen 8).

Ik heb zelf bijvoorbeeld in mijn achter zijpanelen (drie deurs auto) 6x9 speakers netjes ingebouwd. Veel beter geluid, een geen sjonnie speakers in mijn hoedenplank.

Mp3 module: http://dx.com/p/1-0-led-c...ntroller-black-12v-126115

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:51
Waarom dit 2 jaar na dato als link op de FP verschijnt is mij een raadsel. Als wel meer hier.

Maar voor iedereen die via zoekopdrachten en dergelijken hier terechtkomt: koop zo'n mooie AUX kabel die je als "cd wisselaar" op je OEM radio kan pluggen. Goede ervaringen mee op diverse merken en wanneer je bij een niet-Nederlandse webshop besteld ook niet duur! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi hoi een vraag ik heb een ingebouwde radio. En met alleen nog cd. Nu zit er wel een auxpoort in.
dacht ik ook een kabeltje van auxpoort naar usb. Maar Werkt dat?
Of wat moet ik kopen Dan? Maakt dat nog uit omdat die eigelijk is voor oordopjes denk ik dus uit ipv in.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Laatst online: 07-10 13:02
Ooit, toen ik zelf nog een auto had, had ik ook een inbouwradio. Ik had daar een media jukebox op de wisselaar aansluiting aangesloten. Het bedrijf waar ik deze bestelt heb, bestaat nog steeds en heeft meerdere oplossingen tegenwoordig, zo te zien ook USB:

http://navinc.nl/Avensis2003-2006

Kies even je eigen auto uit en kijk naar de mogelijkheden. Voor de Avensis die ik had, had ik een box met USB en SD. Er zijn nu meerdere types, ook met bluetooth als je dat zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan altijd eens proberen om in kabeltje te kopen met manlijke aux en vrouwelijke USB dan kan je die in de aux steken en dan u USB
in de vrouwelijke USB aansluiting dat moet normaal wel lukken en kost mss 7 euro ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2019 06:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 07:39:
[...]

Koop je dat kabeltje bij "Fantasia Disneyworld", of heb je daar ook een bestaand shoplinkje van?? :+
Http://www.gammel.com :)

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Pagina: 1