Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExtremelyBroken
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
M'n vrouw heeft Sims 4 sinds een paar dagen ook in huis, maar helaas crasht het ook bij haar. Ik heb even gekeken met resmon.exe, en zie dat het process TS4.exe terwijl je in het spel bezig bent steevast bij ~4GB aan ram gebruik vast loopt. Maakt niet uit of je de game op pauze zet of niet. De laptop waar ze het op speelt heeft 8GB, en kan Sims op zich prima aan.

Je kan wel weer naar het hoofdmenu voordat je de 4GB haalt, maar dan wordt het geheugen niet minder. Ga je weer terug het spel in, dan neemt het geheugen gebruik van TS4.exe weer toe. Totdat je weer bij de 4GB in de buurt komt (3870MB om precies te zijn).

Wellicht hebben anderen met crashes last van hetzelfde euvel..

flickr | D90 | 50mm 1.8 | Sigma 24-70 HSM | Sigma 70-200 | Nikon 70-300 | 18-105 | SB-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:55

MeNTaL_TO

The future is not set

Waarom zou dat het of uberhaupt een probleem zijn?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 09:03
Dat crashen is wel echt heel erg vervelend. Net ook weer even zitten spelen voor niks dus.

Is het trouwens leuk om screenshots van onze huizen te plaatsen? Ben wel benieuwd met wat voor iets jullie zijn gekomen.

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-04 22:58
Heb je wel een legale versie? Ea heeft namelijk wat anti piraterij maatregelen erin gezet zoals blurry charaters, bewuste ransom crashes en nog paar andere.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-05 17:40

Pykow

Angelo OTR

Vaker opslaan helpt ;)

ik hoor bij de meeste een crash na ongeveer 4 uur.
Ik speel zelf maximaal 2 uur acht elkaar.

Misschien dat ik de Sims 4 toch ga halen.
Huizen bouwen is leuk en je kunt nu pro-gamer worden enzo.
dat is wel grappige toevoeging.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Tricto
  • Laatst online: 02-05 09:03
badboyqxy schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:01:
Heb je wel een legale versie? Ea heeft namelijk wat anti piraterij maatregelen erin gezet zoals blurry charaters, bewuste ransom crashes en nog paar andere.
Jep gewoon de legale versie. Crash lijkt compleet randon te zijn. Soms na 2 uur. Soms na een half uur.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Nadeel is dat je het na 2 dagen vol spelen wel een beetje gehad hebt, beide hebben nu max carriere en skill bereikt, tweede is nu aan een nieuwe carriere begonnen, maar walst daar een beetje door heen vanwege max skill, naar een groter huis verhuisd (wel makkelijk dat je nu alles meeneemt) en een kind genomen, maar uitdaging is een beetje weg en om nu al een nieuw huishouden te gaan beginnen. Merk hetzelfde bij vriendin, die speelde een aantal dagen zeer intensief en nu even geen zin meer.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Tricto schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:40:
[...

Jep gewoon de legale versie. Crash lijkt compleet randon te zijn. Soms na 2 uur. Soms na een half uur.
Bij mij zijn de crashes ook random. Blijft ook om de zoveel tijd even hangen..Maar goed, ik save nu wel om de 10 minuten :P
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:42:
Nadeel is dat je het na 2 dagen vol spelen wel een beetje gehad hebt, beide hebben nu max carriere en skill bereikt, tweede is nu aan een nieuwe carriere begonnen, maar walst daar een beetje door heen vanwege max skill, naar een groter huis verhuisd (wel makkelijk dat je nu alles meeneemt) en een kind genomen, maar uitdaging is een beetje weg en om nu al een nieuw huishouden te gaan beginnen. Merk hetzelfde bij vriendin, die speelde een aantal dagen zeer intensief en nu even geen zin meer.
Jullie komen van sims3 af? Verveelde die niet zo snel dan? Ik ben nu een week bezig en vermaak mij nog steeds. Heb nu ook de mods uitgevonden :)

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Odessa schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 16:23:
[...]

Bij mij zijn de crashes ook random. Blijft ook om de zoveel tijd even hangen..Maar goed, ik save nu wel om de 10 minuten :P

[...]

Jullie komen van sims3 af? Verveelde die niet zo snel dan? Ik ben nu een week bezig en vermaak mij nog steeds. Heb nu ook de mods uitgevonden :)
Sims3 verveelde mij ook redelijk snel, maar mijn vriendin heeft sims3 redelijk vaak en lang gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iuigi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10-2024
Leuk spel, echter loop ik tegen een ding aan; mijn mannetje gaat voor mijn gevoel veel te snel dood door old age. Ik ben niet van het cheaten, maar met deze wil ik doorspelen dus ging ik op zoek naar een anti-death cheat. Ik vind de Toggle.death cheat, maar die krijg ik niet werkend. Is iemand anders het wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Iuigi schreef op zondag 14 september 2014 @ 01:08:
Leuk spel, echter loop ik tegen een ding aan; mijn mannetje gaat voor mijn gevoel veel te snel dood door old age. Ik ben niet van het cheaten, maar met deze wil ik doorspelen dus ging ik op zoek naar een anti-death cheat. Ik vind de Toggle.death cheat, maar die krijg ik niet werkend. Is iemand anders het wel gelukt?
Gewoon uitzetten in het menu? Je kan age-ing gewoon uitzetten namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-05 10:49
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:42:
Datzelfde hebben we hier ook.

Sims 4 is te kaal vergeleken met 3. Met 3 kon je zoveel en dat mis je nu allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:01
Gisteren op date geweest, maar binnen 1 blokje (er zijn 3 blokken) alle objectives al voltooid. Dat was wel erg makkelijk....

Verder best grappig tot nu toe. Duurde even voor ik er achter was dat je tijdens het werk mensen harder kan laten werken. Wel vervelend dat je de stats niet kan bekijken als ze werken. Dat maakt het kiezen een stuk onhandiger.

Verder mis ik toch wel veel personalisatie-opties. Vroeger kon je alle kleuren van de regenboog kiezen, voor bijna alle objecten en materialen. Nu heb je een paar standaard opties, en geen optie om je eigen kleur te kiezen. Bij de sims 3 kon je zelf kleding helemaal kwa kleur en motief aanpassen, nu is dat allemaal weg. toch wel een hele grote stap terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Voor 40 euro kon ik deze game niet laten liggen en ga ik eens kijken wat de mogelijkheden zijn.
ik hoor inderdaad dat het wat kaal aanvoelt en dat het een eenvoudige game is.

Maar als ik gewoon een huisje kan bouwen of villa natuurlijk, dan ben ik al tevreden.
Ik vindt het bouwen van huizen het leukst van de Sims.
Ik speel vrijwel nooit met de sims(poppetjes) zelf, maar bouw alleen maar huizen, winkels of wat dan ook mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Pykow schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:33:
Voor 40 euro kon ik deze game niet laten liggen en ga ik eens kijken wat de mogelijkheden zijn.
ik hoor inderdaad dat het wat kaal aanvoelt en dat het een eenvoudige game is.

Maar als ik gewoon een huisje kan bouwen of villa natuurlijk, dan ben ik al tevreden.
Ik vindt het bouwen van huizen het leukst van de Sims.
Ik speel vrijwel nooit met de sims(poppetjes) zelf, maar bouw alleen maar huizen, winkels of wat dan ook mogelijk is.
Bouwen is wel makkelijker geworden. Maar kwa muuraankleding e.d. is er dus minder mogelijk. Maar er mag nu wel veel meer dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Waah schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:40:
[...]

Bouwen is wel makkelijker geworden. Maar kwa muuraankleding e.d. is er dus minder mogelijk. Maar er mag nu wel veel meer dan voorheen.
ik heb fimpjes gezien van de daken en dat ziet er echt VEEL makkelijker uit. ik koos meestal maar voor een plat dak :P

Tot dus ver nog geen vastlopers gehad.
wel dat ik een ruimte aan het bouwen was en deze wilde ik daarna uitbreiden, maar hij deed heel raar met de muren, alsof het een buitenterein was :S

Daarnaast moet je vaak 2 a 3 keer klikken voordat je een voorwerp kunt plaatsen.
en met CTRL moet je muren kunnen verwijderen, dat is echt paar keer klikken voordat hij werkt.

Verder wel leuk, maar erg kaal.
Wel leuk om zo nu en dan te spelen.

moet ook even kijken of er weer cheats zijn om veel geld te hebben ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Pykow op 15-09-2014 21:59 ]

414524

wat vinden jullie van de laadtijden? overweeg het spel te downloaden, speel met ssd, maar begreep dat je zelfs dan vaak moet wachten? tnx alvast!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Laadtijden zijn zeer verbeterd. Is geladen in een oogwenk in vergelijking met sims 3.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik heb nog 0 keer een vastlopper gehad.
Het laden gaat gewoon snel op me samsung ssd en ik stoor me er totaal niet aan.

Het bouwen van huizen is makkelijker en leuker gemaakt.

1 nadeel. Ik wil meer content en het is jammer dat je niet alles kunt aanpassen zoals in sims 3.

Cheats aan en villas bouwen.

• Waah

Het is wel zeuren... maar hij slaat de spijker best op zijn kop IMHO. Veel dingen zijn meer opzettelijk weggelaten dan dat het echt moeite had gekost ze te implementeren....

Maar de vrouw speelt nog steeds leuk de sims 4 :+ and if she is happy :+

maar no way dat er voor DLC betaald wordt.... voor functies die er al lang in hadden horen te zitten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 601623

De Sims valt me tot nu toe een beetje tegen. Ik vind de basisversie erg kaal, kaler dan het basispakket van de Sims 3 was. De wereld is erg statisch, inbrekers zijn verdwenen en als je naar een openbare kavel wil kom het laadscherm tevoorschijn, waardoor er een extra stapje tussenzit.
Baby's veranderen met het opgroeien opeens naar een 10-jarig kind en slaan de periode van het zindelijk worden, leren praten en leren lopen helemaal over...
Ergens heb ik een donkerbruin vermoeden dat EA er simpelweg wat uit heeft moeten laten door tijdgebrek.

Wel gaat het bouwen van mooie huisjes een stuk makkelijker en sneller, wat voor mij een groot pluspunt is omdat ik er altijd tegenop zag mijn Sims in een huis te plaatsen wat òf lelijk ingericht was of leeg was, laat staan op een lege kavel. Nu zet je binnen no time een mooie villa neer.

Nouja, al met al vind ik de Sims 4 wel de moeite waard, maar níét voor €70,-, zoals je ze bij speelgoedwinkels ziet liggen. Want dat zou ik zonde van het geld vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-04 10:10

Metian

Snert is vies

So let’s get to it. Live RIGHT NOW is the first of three major game updates coming to The Sims 4 over the next three months, each with new features, new content and more. The updates will be free for everyone playing The Sims 4 who downloads the latest patch, and yes, there will be pools!
Meer leesvoer

Interessant, en dat nog gratis ook nog :D

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-05 21:49

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik heb even reacties gelezen en ik heb de volgende vraag:

Is De Sims 4 €30 waard? (€30 op Origin)

Dan wil ik misschien kopen en ik kan de spel terug brengen :)

Review QNAP TS-230 NAS

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-04 07:57
Hallo allemaal,

Ik had nog nooit the sims gespeeld, leek me niks aan, en inmiddels zijn we in korte tijd aardig wat uurtjes kwijt aan het spel :)

Ik heb een probleem, lijkt op een bug o.i.d.
Als baan heb ik voor schrijver gekozen, voor de opdr. kwam van "self-publish 4 boeken + schrijverslevel 4 halen" kwam had ik al enkele boeken zelf gepubliceerd en de royalties daar van blijven ook gewoon binnen komen.
Echter nu kan ik de boeken niet meer zelf publiceren (of voor die andere, betere optie kiezen want dat level heb ik) want als ik op de mailbox buiten klik zie ik alleen dat er niks is binnen gekomen, ik krijg verder geen andere opties meer.

Wat veranderd is dat ik al een simpel huisje had, maar wilde meer en geld is krap in't begin.
Toen heb ik een sim gevraagd bij me in te trekken zodat je met dat huishouden kan klooien.
Iedereen van't oude huishouden in mijn verrotte huisje, ik in de villa en die vervolgens tot de grond toe
afbreken. Had zo anderhalve ton beschikbaar :)
Toen op die plek m'n nieuwe kast van een huis gebouwd en weer verder spelen, toen liep ik hier dus tegen aan.
Ben nog naar 't oude huis gereisd, die staat nu leeg, maar daar kan ik überhaupt niet meer op de mailbox klikken.
Ik had volgens mij voor de verhuizing ook nog enkele ongepubliceerde boeken klaar, maar die zijn ook weg.

Iemand een oplossing zodat ik niet van carriere hoe te switchen?

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:58

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Is er iemand bekend met toekomstige updates en extra content toevoegingen voor Sims 4?
Mijn vriendin speelde altijd Sims 3 en is na aanschaf van Sims 4 toch wat teleurgesteld en snel uitgekeken op het spel gezien er echt heel weinig mogelijkheden zijn en er snel veel herhaling in komt.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Rubman schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:25:
Is er iemand bekend met toekomstige updates en extra content toevoegingen voor Sims 4?
Mijn vriendin speelde altijd Sims 3 en is na aanschaf van Sims 4 toch wat teleurgesteld en snel uitgekeken op het spel gezien er echt heel weinig mogelijkheden zijn en er snel veel herhaling in komt.
Eerste uitbreiding is volgens mij net uit en laat je kamperen en kost bij EA 20 euro (of dat het waard is laat ik in het midden, ik zelf vind het wel erg veel voor een extra land en wat items).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:58

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Wel weer typisch EA om een game helemaal uit te kleden en alle extra's waar iedereen aan gewend was stapsgewijs toe te voegen en er idioot veel geld voor te vragen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

De Sims 4 is nu op Game Time, dat betekent dat je 48 uur Sims 4 kan uitproberen

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326103

Rubman schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:25:
Wel weer typisch EA om een game helemaal uit te kleden en alle extra's waar iedereen aan gewend was stapsgewijs toe te voegen en er idioot veel geld voor te vragen.
Dit was al zo bij sims1. dat was voor ea. dus in geval sims heb je niet gelijk.

Iedereen vergelijkt sims3 met sims 4. sims4 is kaal, ja dat is logies sims 3 heeft tich uitbreidingen die iedereen meetelt.

dit was ook al zo bij sims 2 naar sims 3, en sims1 naar sims 2.

Nouja sinds kort weer nieuwe uitbreiding uit (dacht begin april in amerika) hoe is die? hoe werken de nieuwe beroepen en de eigen winkel die je kan maken? vooral datlaatste wil ik als kan wel meer info over:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Anoniem: 326103 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:55:
[...]

Dit was al zo bij sims1. dat was voor ea. dus in geval sims heb je niet gelijk.

Iedereen vergelijkt sims3 met sims 4. sims4 is kaal, ja dat is logies sims 3 heeft tich uitbreidingen die iedereen meetelt.

dit was ook al zo bij sims 2 naar sims 3, en sims1 naar sims 2.

Nouja sinds kort weer nieuwe uitbreiding uit (dacht begin april in amerika) hoe is die? hoe werken de nieuwe beroepen en de eigen winkel die je kan maken? vooral datlaatste wil ik als kan wel meer info over:)
Een game die de eerste in de serie was, kun je niet uitkleden volgens mij :+ .
De sims 1 was gewoon een enorm succes. Groter dan iemand ooit had gedacht. Dan is het logisch dat er uitbreidingen komen.

Maar iets wat nog niet aangekleed is, kan je niet uitkleden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326103

ging meer om dat mensen klagen om dat het nieuwe deel niet alles van de vorige + 20 uitbreidingen bezat. ondanks dat ook bij dele 2 en 3 gebeurde. deel1 niemand zeurde erom omdat er natuurlijk geen deel 0 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:41
Die nieuwe dlc slaat echt nergens op. Die is duurder dan wat ik voor de base game heb betaald. Dat slaat echt nergens op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305183

Kan iemand mij vertellen of ik met deze laptop de sims 4 kan spelen?

Scherm grootte15.6" HD WLED Backlit Touch Screen
Resolutie1366 x 768
ProcessorAMD® Quad Core™ A8-5545M Processor
Proc. Snelheid1.7 Ghz / 4Mb CacheVideokaartAMD HD 8510G Graphics
Geheugen4 GbHDD500 Gb en 25 Gb Box (Gratis opslag)
DVD SuperMulti DVD WriterWireless802.11b/g/n Wireless LAN
Extra´s1 multi-formaat SD-mediakaartlezer
Extra´sWebcam
Extra´sBluetooth 4.0 Combo
Extra´sBeats Audio met 2 luidsprekers en 1 subwoofer
Extra´s-KleurBriljant rood met zilvergrijs en glimmend zwarte klep; Penseelstreekmotief met horizontale lijnen
Gewicht2,56 kg
BesturingssysteemWindows 8.1 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-05 19:13
Anoniem: 305183 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 17:39:
Kan iemand mij vertellen of ik met deze laptop de sims 4 kan spelen?

Scherm grootte15.6" HD WLED Backlit Touch Screen
Resolutie1366 x 768
ProcessorAMD® Quad Core™ A8-5545M Processor
Proc. Snelheid1.7 Ghz / 4Mb CacheVideokaartAMD HD 8510G Graphics
Geheugen4 GbHDD500 Gb en 25 Gb Box (Gratis opslag)
DVD SuperMulti DVD WriterWireless802.11b/g/n Wireless LAN
Extra´s1 multi-formaat SD-mediakaartlezer
Extra´sWebcam
Extra´sBluetooth 4.0 Combo
Extra´sBeats Audio met 2 luidsprekers en 1 subwoofer
Extra´s-KleurBriljant rood met zilvergrijs en glimmend zwarte klep; Penseelstreekmotief met horizontale lijnen
Gewicht2,56 kg
BesturingssysteemWindows 8.1 64 bit
Op de eerste pagina van topic staat het volgende |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Systeemvereisten

Minimale vereisten
Internetverbinding vereist voor productactivering
OS: Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1), Windows 8 of Windows 8.1
Processor: 1.8 GHz Intel Core 2 Duo, AMD Athlon 64 Dual-Core 4000+ of gelijkwaardig (Voor computers met ingebouwde chipsets heeft de game het volgende nodig: 2.0 GHz Intel Core 2 Duo, 2.0 GHz AMD Turion 64 X2 TL-62 of gelijkwaardig)
Geheugen: Minstens 2 GB RAM
Opslagruimte: Minstens 9 GB vrije ruimte op de harde schijf met ten minste 1 GB aanvullende vrije ruimte voor aangepast materiaal en opgeslagen spelbestanden
Videokaart: 128 MB aan Video RAM en ondersteuning voor Pixel Shader 3.0 Ondersteunde videokaarten: NVIDIA GeForce 6600 of beter, ATI Radeon X1300 of beter, Intel GMA X4500 of beter
Geluidskaart: Compatibel met DirectX 9.0c
DirectX: Compatibel met DirectX 9.0c

Aanbevolen vereisten
Processor: Intel Core i5 of sneller, AMD Athlon X4
Geheugen: 4 GB RAM
Videokaart: NVIDIA GTX 650 of beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Iemand dat spa pakket al gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefje_
  • Laatst online: 21:25
Ja, ik vind vooral het yoga leuk om te zien en de spa's zijn ook erg mooi. Ook de verborgen mogelijkheid om te leren teleporteren is erg tof. Maar ik denk niet dat er evenveel gameplay in twee gamepacks zitten als in 1 uitbreiding.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-SZ_H7p0r50g/Vb47D1SThgI/AAAAAAAA_AU/nWlXVk-jtKE/s1024-Ic42/Sims4Wellnessdagreview083.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-BXtm80wgBbY/Vb46U44BkLI/AAAAAAAA_AU/RF83esY7WmI/s1024-Ic42/Sims4Wellnessdagreview070.jpg

Het tweede uitbreidingspakket voor De Sims 4 is aangekondigd: http://www.thesims.com/nl_NL/news/get-together-expansion
Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Nefje_ schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 10:37:
Ja, ik vind vooral het yoga leuk om te zien en de spa's zijn ook erg mooi. Ook de verborgen mogelijkheid om te leren teleporteren is erg tof. Maar ik denk niet dat er evenveel gameplay in twee gamepacks zitten als in 1 uitbreiding.

[afbeelding]

[afbeelding]

Het tweede uitbreidingspakket voor De Sims 4 is aangekondigd: http://www.thesims.com/nl_NL/news/get-together-expansion
Wat denken jullie?
Oeh dat wist ik niet eens!

Heb van de week dit pakket gehaald samen met 2 accessoires pakketen voor 23 euro. Heb nu alle dlc behalve de keuken accessoires. Totaal heeft het mij nu 70 euro gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefje_
  • Laatst online: 21:25
Ja, als hun wellnessvaardigheid hoog genoeg is kunnen ze dat leren tijdens het mediteren. Wel handig als je (zonder cheats) naar de andere kant van een groot park wilt. :P En je kan zelfs naar (platte) daken teleporteren, best grappig.

En dat is een hele mooie prijs, bij de meeste winkels is de gamebundel 35 of 40 euro. Mag ik vragen waar je 'm hebt gehaald? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Nefje_ schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 18:15:
Ja, als hun wellnessvaardigheid hoog genoeg is kunnen ze dat leren tijdens het mediteren. Wel handig als je (zonder cheats) naar de andere kant van een groot park wilt. :P En je kan zelfs naar (platte) daken teleporteren, best grappig.

En dat is een hele mooie prijs, bij de meeste winkels is de gamebundel 35 of 40 euro. Mag ik vragen waar je 'm hebt gehaald? :)
Ik heb mijn sims 4 gehaald doormiddel van Keys, Op key seller websites. Denk hierbij aan http://www.kinguin.net/ . Weet niet of ik er over mag adverteren als je het zo wilt noemen. Maar op deze site haal ik mijn steam games en Sims 4 uitbreidingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37

P_Tingen

omdat het KAN

rwbk schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 21:32:
[...]
Ik heb mijn sims 4 gehaald doormiddel van Keys, Op key seller websites. Denk hierbij aan http://www.kinguin.net/ . Weet niet of ik er over mag adverteren als je het zo wilt noemen. Maar op deze site haal ik mijn steam games en Sims 4 uitbreidingen.
Grappig. Hoe werkt dat dan? Je krijgt een serial daar en hoe download je dan de uitbreiding?

Edit: zoeken is ook een vak O-)
1. Go to: http://www.origin.com/us/about .

Click "Download Origin" (from the upper left corner)

2. Install and start application, login with your Account name and Password

(create one here: http://store.origin.com/ if you don't have).

3. From the "Origin" drop-down menu (upper left corner) choose "Redeem Product Code...",

enter your code and click "Next".

4. After successful code verification go to the "MY GAMES" tab and start downloading.

If you have any problems regarding activation, please go to our Contact Center.

- See more at: http://www.g2play.net/cat...key/#sthash.jJJZ9mAT.dpuf
bron

[ Voor 46% gewijzigd door P_Tingen op 17-08-2015 12:37 ]

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
P_Tingen schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:34:
[...]

Grappig. Hoe werkt dat dan? Je krijgt een serial daar en hoe download je dan de uitbreiding?

Edit: zoeken is ook een vak O-)

[...]

bron
Ja inderdaad zo gaat dat je krijgt een code via je EMAIL, of hij staat op de site bij My library, die vul je in en hij gaat downloaden. Het verschil in prijs is voor mij de reden om het op deze manier te doen.

[ Voor 6% gewijzigd door rwbk op 17-08-2015 13:29 ]

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Wil na enkele jaren de Sims weer eens oppakken. Twijfel alleen tussen deel 3 en 4. Enerzijds vanwege de systeemeisen: nu heb ik een 6750m 512mb, i5 en SSD.

Anderzijds vanwege het verschil in content. Sims 4 spreekt mij meer aan qua graphics, nieuwe bouw modus en de 'aan de slag' expansion. Sims 3 is goedkoper, heeft meer expansion packs en zal technisch wat minder vereisen.

Iemand advies?

[ Voor 22% gewijzigd door Ronwiel op 10-09-2015 19:20 ]

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:42
ronwiel schreef op donderdag 10 september 2015 @ 19:16:
Wil na enkele jaren de Sims weer eens oppakken. Twijfel alleen tussen deel 3 en 4. Enerzijds vanwege de systeemeisen: nu heb ik een 6750m 512mb, i5 en SSD.

Anderzijds vanwege het verschil in content. Sims 4 spreekt mij meer aan qua graphics, nieuwe bouw modus en de 'aan de slag' expansion. Sims 3 is goedkoper, heeft meer expansion packs en zal technisch wat minder vereisen.

Iemand advies?
Uiteindelijk zal 4 ook net zoveel content krijgen als 3. Verder merk ik dat de interactie tussen sims beter is. Dus ik zou je 4 aanraden ;-).

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

• Ronwiel
  • Niet online
Top! Ik neigde er ook al naar. Het hele customize gebeuren van deel 3 is toch niet mijn ding. Wat betreft de specs, ik koop hem gewoon op origin en maak eventueel gebruik van de refund optie.

Edit: toch maar voor 5 euro van een mede Tweakers de Sims 3 overgenomen. Scheelt weer 30 euro!

[ Voor 20% gewijzigd door Ronwiel op 13-09-2015 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Sims 4 is nu €19.99 bij Origin tijdelijk!

Is het waard om te kopen?

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Dutchredgaming schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 20:25:
Sims 4 is nu €19.99 bij Origin tijdelijk!

Is het waard om te kopen?
Goeie deal, houd je van de Sims? Heb je al wat gekeken naar reviews van de sims 4? En wat filmpjes. Game is leuk maar heeft ook zijn mankementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

rwbk schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 21:09:
[...]

Goeie deal, houd je van de Sims? Heb je al wat gekeken naar reviews van de sims 4? En wat filmpjes. Game is leuk maar heeft ook zijn mankementen.
Heb de Sims 3 gespeeld, maar geen zin om DLC's te kopen (1 of 2 al genoeg)

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Sinds eergisteren speel ik the Sims 4 met alle expansies en uitbreidingen.
Vet leuk! Heb een sweatshop gebouwd zoals hier te zien :')
http://www.flabber.nl/art...aat-the-sims-speelt-47485

Verder natuurlijk ook normale gebouwen. Zit er weer helemaal in. Het is een stuk minder irritant dan de Sims 3, qua gevoelens enzo. Verder werken de oude cheats nog lekker :+

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:55
Kecin schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:28:
Sinds eergisteren speel ik the Sims 4 met alle expansies en uitbreidingen.
Vet leuk! Heb een sweatshop gebouwd zoals hier te zien :')
http://www.flabber.nl/art...aat-the-sims-speelt-47485

Verder natuurlijk ook normale gebouwen. Zit er weer helemaal in. Het is een stuk minder irritant dan de Sims 3, qua gevoelens enzo. Verder werken de oude cheats nog lekker :+
waar heb je deze gekocht?
ik wil ook graag het spel aanschaffen inclusief alle uitbreidingen.

maar ik heb geen flauw idee welke ik nodig heb ... zijn zoveel verschillende?
is er niet een pakket waar echt alles inzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Aggressor schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 12:29:
[...]

waar heb je deze gekocht?
ik wil ook graag het spel aanschaffen inclusief alle uitbreidingen.

maar ik heb geen flauw idee welke ik nodig heb ... zijn zoveel verschillende?
is er niet een pakket waar echt alles inzit?
Je kan alle losse pakketten downloaden/kopen via Origin :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
je moet voor de grap is zoeken op woohoo mod .... LET OP ! WEL 18 PLUS

psn: taker-mart

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:55
ja dan kom je meteen weer uit op zoveel geld?
is er niet een pakket waar alles inzit? of waar het voordelig is

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:06
Kecin schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 13:21:
[...]

Je kan alle losse pakketten downloaden/kopen via Origin :).
En als je niet de volle prijs wilt betalen kun je wachten totdat er (weer) een kortingsactie op Origin is (ze zijn er regelmatig). Actueel op veel games 50% korting.

Voor mij een mooie gelegenheid om de laatste 2 stuff packs te scoren (Kids Room & Backyard). :)

/edit:
Deze week ook een nieuw Expansion Pack aangekondigd: City Living.

[ Voor 8% gewijzigd door Sassie op 15-09-2016 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Nou, ik heb Origin Vault afgesloten. 44 euro per jaar geloof ik. Daar zat de Sims 4 Deluxe Edition in. Echter als ik alle DLC wil hebben kom ik zo op 500 euro. Wtf :’).

Zelfs de keysites zijn nog relatief duur. Wat een melkkoe deze game, erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Kecin schreef op woensdag 18 april 2018 @ 02:34:
Nou, ik heb Origin Vault afgesloten. 44 euro per jaar geloof ik. Daar zat de Sims 4 Deluxe Edition in. Echter als ik alle DLC wil hebben kom ik zo op 500 euro. Wtf :’).

Zelfs de keysites zijn nog relatief duur. Wat een melkkoe deze game, erg jammer.
Je hebt meestal van die bundles. Met een Game pack en 2 kleine uitbreidingen voor een 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05 12:39
Als je per maand betaalt voor de Sims, heb je dan gelijk alle uitbreidingen en accessoires?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feanathiel
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

Feanathiel

Cup<Coffee>

Nee slechts een deel van de DLC zijn beschikbaar, ook nog eens afhankelijk van welke subscription je hebt:
https://www.origin.com/nld/en-us/store/origin-access hier even naar de sims gaan, en dan naar beneden scrollen. Een direct-link werkt niet helaas.

Voor diegenen die het gemist hebben: binnenkort kunnen we ook bergjes maken :)

Afbeeldingslocatie: http://simscommunity.info/wp-content/uploads/2018/10/2018-10-02-20-00-14-0790-1024x576.jpg

Via: http://simscommunity.info...ools-are-coming-for-free/

[ Voor 13% gewijzigd door Feanathiel op 20-10-2018 20:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-05 08:25
Is er een manier om "columns" off-grid te plaatsen? Helaas lukt het niet met bb.moveobjects....

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-04 14:59
Kan iemand mij uitleggen hoe ik trap hekjes kan plaatsen?
Levensgevaarlijk nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Oke sinds vanavond een beetje aan de slag geweest met 'realistic' mods om het karakter wat mooier en echter eruit te laten zien.
Bij deze stel ik jullie voor aan Rowena (created by me :D)
Voor de eerste keer vind het zeker niet slecht om verschillende mods met elkaar te mengen en te kijken wat eruit komt.
Wat vinden jullie?

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/vkcyz4pdr1am.jpg
Dit is geen photoshop, maar echt in-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-04 10:33
Ik denk eraan om De Sims voor mijn 7-jarige dochter te kopen.

Word er in de game expliciet melding gemaakt van de DLC? Wat ik bedoel is, zie je slotjes of aanbiedingen voor de expansion packs? Ze krijgt van mij de expansion packs die ik op het oog heb. En van de rest houd ik haar onwetend. Ik heb geen zin in gezeur namelijk. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Stpan schreef op zondag 12 juli 2020 @ 02:41:
Ik denk eraan om De Sims voor mijn 7-jarige dochter te kopen.

Word er in de game expliciet melding gemaakt van de DLC? Wat ik bedoel is, zie je slotjes of aanbiedingen voor de expansion packs? Ze krijgt van mij de expansion packs die ik op het oog heb. En van de rest houd ik haar onwetend. Ik heb geen zin in gezeur namelijk. :+
Als je het basisspel neemt dan is er ontzettend veel vergrendeld in het spel.
Dit doen de makers expres zodat je de DLC gaat kopen.
Op het begin scherm is te zien welke uitbreiding je allemaal heb aangeschaft.
In-game zie je DLC content staan, maar is allemaal vergrendeld als je de DLC niet heb.
Dacht dat via instellingen dat wel uit te zetten was, maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sassie
0108daniel schreef op zondag 12 juli 2020 @ 12:38:
[...]

Als je het basisspel neemt dan is er ontzettend veel vergrendeld in het spel.
Dit doen de makers expres zodat je de DLC gaat kopen.
Op het begin scherm is te zien welke uitbreiding je allemaal heb aangeschaft.
In-game zie je DLC content staan, maar is allemaal vergrendeld als je de DLC niet heb.
Dacht dat via instellingen dat wel uit te zetten was, maar dat weet ik niet zeker.
Als je offline speelt (PC) zie je het niet*, maar dan kun je ook niet bij de online galerij (waar je creaties van andere spelers kunt downloaden). Bij online spelen zie je iig alle werelden in het 'manage worlds' scherm, inclusief die van pakketten die je nog niet gekocht hebt. Ik kan niet zeggen of dat ook voor content in 'creeer-een-sim' of voor het bouwen ingame geldt (daar heb ik niet op gelet en ik speel sowieso meestal offline). Online/offline spelen is eenvoudig te togglen in de gameopties.

NB: dit geldt niet voor het beginscherm (main menu) daar zie je idd alle pakketten staan en degenen die je hebt ook als zodanig aangegeven. Als er kortingsacties zijn op uitbreidingspakketten is dat duidelijk zichtbaar.
Overigens is het wel slim om als je wat bij wilt kopen voor je dochtertje om te wachten tot er weer eens een sale is, zeker met de grootste pakketten kan het aardig wat schelen (tot 50%).

* of het is mij iig niet opgevallen

/Edit: nog een aanvulling, in het startscherm/main menu is ook een plek waar aankondingen en ander nieuws staat, daar worden ook packs die je nog niet hebt extra vermeld/aangeprezen. Enkele voorbeelden van het startscherm: hier, hier en hier (console versie, maar scherm is nagenoeg het zelfde als op de PC).

[ Voor 21% gewijzigd door Sassie op 18-07-2020 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandlecon
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 27-07-2020
Pas recent ontdekte Sims, begon te spelen met mods (installeerde meteen een enorme assembly) en op de een of andere manier veel inhoud. Iemand kan de optimale montage voor het spel voorstellen, wat zou interessant en niet teveel zijn?

Min blogg: betting cs go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenM
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-06-2024
Nu gratis via Steam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:08
Is een EA play substribtion interessant voor die expansion packs? of zit er alleen het basis spel bij? Het is inmiddels een dusdanig beest geworden qua expansion packs dat nu instappen als je er een paar wilt wel meteen een hele investering is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef.NL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-05 13:15
Ik heb het even opgezocht en nu het basisspel gratis wordt komt er bij het EA Play abonnement 1 expansion bij (Get to work). Alle andere expansions moet je ook met EA Play nog zelf aankopen. Daarvoor is EA Play dus eigenlijk niet interessant. Wat mij betreft is alleen de Seasons-expansion een must have uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:08
Hmm dankje. Dan is dat hier niet interessant voor inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05 18:39
kan iemand mij vertellen hoe het werkt met addons? mijn dochter speelt sims 4 gratis via epic, en nu wil ze graag horse ranche adoon.

als ik een key voor origin koop, werkt die dan ook als ze het via epic opstart? of moet ze het echt via epic store kopen?

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen. DLC's van Steam of Epic naar Origin transferren lijkt wel te kunnen, met beperkingen (https://simscommunity.inf...bout-the-sims-4-on-steam/ & https://simscommunity.inf...-daring-lifestyle-bundle/), maar andersom heb ik geen bevestiging van.
Wat dat betreft is het simpelste en veiligste om het bij één platform te houden, en dan hangt de keuze af van wat voor jou en je dochter het prettigste is. Sims 4 is iig free-to-play, dus je kunt ook overstappen naar Origin/EA Play app zonder de game te moeten kopen.
Wel dan eerst even alle save games en alle huishoudens/gebouwen uit de galerij backuppen (als is het alleen maar voor de zekerheid - ik neem aan dat je dochter ze niet graag kwijt raakt). Zie oa https://www.carls-sims-4-guide.com/help/save.php en https://sims4.crinrict.com/eng/2014/09/backups/

Oh en als je DLC koopt: bewaar de mails die je aankoop/order bevestigen. Mocht er iets misgaan (met/in het account bijv), dan kunnen die mails dienen als bewijzen van aankoop.
Daarnaast zijn er enkele malen per jaar periodes dat er korting is op (oudere) DLC. Kortingen variëren van 25% tot 50%. Actueel is er zo'n periode (tem 25 sept) en het is te verwachten dat straks rond Black Friday en Kerst er nieuwe periodes zijn. Horse Ranch is echter nu nog te nieuw om al mee te doen in een kortingsronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78739

Kan je in De Sims 4 even uitgebreide ontwerpen maken als wat ik hier in De Sims 3 gemaakt heb? (villa, tuin, schuilkelder en prepper-bunker :P ) Of is het aantal mods beperkter? Wat is de max lot size?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Max lot size is 64 x 64 als ik het me goed herinner. Je kunt meerdere verdiepingen boven en ondergronds (kelders) bouwen. Uiteraard is het zo dat hoe meer DLC je hebt geinstalleerd hoe meer opties je hebt voor muren, vloeren, deuren, ramen, en andere decoratie.

Zie verder bijv
https://www.reddit.com/r/Sims4Builds/
https://www.carls-sims-4-...rials/building/houses.php
YouTube: 0: Introduction of the BUILDERS BOOTCAMP 2022!

[ Voor 6% gewijzigd door Sassie op 25-10-2024 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Ik was weer lekker bezig van de week, en speel sowieso nog best vaak, en dacht "hier is vast ook wel een topic op GoT voor". Die is er dus, wel aardig stilletjes. Dusse, nog meer mensen die nog met regelmaat spelen? Wat zijn jullie aan het doen nu?

Ben zelf nu met die nieuwe uitbreiding bezig. Had een duistere familie met heks, weerwolf, vampier, hond en paard die ik voor de Grim Reaper challenge gebruikte, en die heb ik verhuist naar de nieuwe buurt en een spooksim en spookeenhoorn toegevoegd. Ben nu nog druk bezig met bouwen, speel altijd cheatloos (behalve moveobjects) en hoewel ik een aardig startkapitaaltje had van mijn vorige huis ben ik daar alweer aardig doorheen :P .

Alleen wel 1 nadeel. Hoewel dat het spookpaard meestal in het paardenstuk blijft (puur omdat daar z'n spul staat) doet hij dat niet altijd, want hij loopt door de muren heen het huis in (I guess dat dat logisch is voor een spook). Zou ook niet erg zijn, ware het niet dat hij vervolgens in het huis poept en dat dat geen spookpoep is 8)7 .

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Het laatste wat ik heb gespeeld was met het Magere Hein/Grim Reaper event. Speelde eerste met mijn vaste huishouden (5e generatie), maar omdat het evenement wat glitchy was overgestapt naar een nieuwe save om het helemaal te kunnen voltooien (ook zonder de mods en cc die ik voor mijn vaste huishouden wel gebruik). Ik las dat er binnenkort weer zo'n evenement aankomt, dus waarschijnlijk pak ik die save er weer bij voor dat nieuwe evenement... Wel leuk, want de Sim in die save heeft een wetenschap baby met Grim gehad, dus kan ik die een beetje zien opgroeien (en kijken of ze op d'r vader of op d'r moeder lijkt).

Actueel (tot 4 december) ook weer kortingen op DLC in de Black Friday sale. Kortingen variëren van 20 - 60 %, afhankelijk van het soort DLC en hoe oud de DLC is. Ik koop zelf de grote uitbreidingspakketten eigenlijk alleen nog maar als ze flink afgeprijsd zijn, ook al moet je dan een half jaar of langer wachten. Op dit moment sla ik de sale wel over, ik heb geen interesse om mijn game nog meer uit te breiden. De packs die nu flink afgeprijsd zijn hoef ik ook niet per sé te hebben.

* Ik speel de game overigens in het Engels, dus het kan zijn dat ik titels en benamingen hier niet helemaal goed vertaal.

[ Voor 25% gewijzigd door Sassie op 30-11-2024 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:33

g0tanks

Moderator CSA
EA heeft onlangs The Sims 1 en 2 Legacy Collection op Steam uitgebracht: https://store.steampowere...Sims_2_Legacy_Collection/

Heeft iemand het al geprobeerd? Lijkt me best leuk voor de nostalgie, maar aan de gemengde reviews te lezen is het een vrij brakke re-release vol met bugs (zoals we van EA gewend zijn).

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
g0tanks schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 13:17:
EA heeft onlangs The Sims 1 en 2 Legacy Collection op Steam uitgebracht: https://store.steampowere...Sims_2_Legacy_Collection/

Heeft iemand het al geprobeerd? Lijkt me best leuk voor de nostalgie, maar aan de gemengde reviews te lezen is het een vrij brakke re-release vol met bugs (zoals we van EA gewend zijn).
Heb deel 1 op release gespeeld. Moest schermresolutie omlaag gooien maar draaide daarna perfect. Draaide ook gewoon prima op Linux. Maar hoorde idd ook veel problemen voorbij komen online.

Wat ik hoorde zijn er inmiddels patches voor, maar heb zelf nog niet getest sinds.

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

Pagina: 1 2 Laatste