Wilt er iemand met heel veel verstand van de huidige zaken een pc samenstellen voor mij voor rond de 950 euro a.u.b. ik geraak er niet te goed aan uit. moeite met kiezen enz. (ik heb na het posten gezien dat deze in de verkeerde sectie zit. mijn excuses hiervoor).
1. Ik heb geen windows en geen voeding nodig (heb 1 van 650 watt)
2. het is niet de bedoeling om te gaan overklokken met dat ik daar niet teveel verstand van heb. Maar het mag wel als het in het budget past dan kan ik me later daarin gaan verdiepen.
3. het is vooral om te gamen zoals fps spellen. dus een goede videokaart, sound en internet is nodig.
4. ik moet ook geen ssd hebben en een harde schijf van 1 terra is genoeg.
5. Mijn budget is rond de 950 euro.
6. Ik wil wel de mogelijk hebben om er eventueel in de toekomst een tweede kaart erbij te steken. Of als ik binnen pak weg 4 jaar een nieuwe videokaart koop dat die terug uitstekend is om te gamen.
7. Energieverbruik of geluid maakt niks uit.
8. Ik heb hier nog deze voeding liggen. http://store.antec.com/Pr...650/0-761345-27650-4.aspx ik heb ergens gehoord dat sommige voedingen niet meer zouden passen met de nieuwe hasswell systemen?
Dank u,
Groeten.
1. Ik heb geen windows en geen voeding nodig (heb 1 van 650 watt)
2. het is niet de bedoeling om te gaan overklokken met dat ik daar niet teveel verstand van heb. Maar het mag wel als het in het budget past dan kan ik me later daarin gaan verdiepen.
3. het is vooral om te gamen zoals fps spellen. dus een goede videokaart, sound en internet is nodig.
4. ik moet ook geen ssd hebben en een harde schijf van 1 terra is genoeg.
5. Mijn budget is rond de 950 euro.
6. Ik wil wel de mogelijk hebben om er eventueel in de toekomst een tweede kaart erbij te steken. Of als ik binnen pak weg 4 jaar een nieuwe videokaart koop dat die terug uitstekend is om te gamen.
7. Energieverbruik of geluid maakt niks uit.
8. Ik heb hier nog deze voeding liggen. http://store.antec.com/Pr...650/0-761345-27650-4.aspx ik heb ergens gehoord dat sommige voedingen niet meer zouden passen met de nieuwe hasswell systemen?
Dank u,
Groeten.