Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Aankoopadvies allround Koptelefoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben van plan om binnenkort mijn audio uitrusting naar een hoger niveau te brengen. Ik ben op het moment in het bezit van een Klipsch Image s4i voor muziek en een sony XB300 voor games en films.

Mijn Budget is maximaal 160 euro voor de koptelefoon zelf, en dan kan ik altijd nog wat geld uitgeven voor een amp of geluidskaart als dat nodig zal zijn.

Qua muziek luister ik eigenlijk alles behalve klassieke en jazz muziek, denk dus aan diepe bass muziek zoals drum&bass/dubstep maar ook rock en af en toe een beetje hiphop.\

Ik ben geen hele fanatieke gamer, dus een gaming headset lijkt me onnodig.

Ik weet niet heel veel op het gebied van audio, dus elke tip is handig.

Ik hoop dat jullie met handig advies komen, alvast bedankt!

• Swagger
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 17:31
Misschien een Philips Fidelio L1. Klinkt gewoon erg goed en je kan hem al voor € 149,- vinden. Heeft ook niet per see een hoofdtelefoon versterker nodig al schaalt hij wel erg goed mee. Een FiiO E17 past er perfect bij, daar kun je ook mee EQ'en, sommige vinden het net iets te veel van het goede. Maar gezien jou keuze in muziek en dat de XB300 je andere hoofdtelefoon is zal dit niet een probleem vormen (verwacht ik).

Hoe dan ook is dit gebasseerd op mijn mening. Ik kan ook niet zo 1, 2, 3 zien naar wat voor geluid jij opzoek bent, op een diepe bass na. Ik raad het ook altijd aan om zelf te luisteren want geluid is gewoon heel erg persoonlijk.

• webbier
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-11 14:26
Ik zou hier eens kijken:
Het grote Headphones topic

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud > cea