Hallo mede tweakers,
Ik ben de laatste een nieuwe game pc aan het samen stellen als vervanger voor mijn dual core.
Nu heb ik een pc samengesteld. Ik zou graag wat feedback willen krijgen om zo de juiste pc samen te stellen die bij mij past.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil natuurlijk hierop goed kunnen gamen. Hierbij moet u dus denken aan BF4,Watchdogs en LoL op high/ultra.
Het moet ook mee kunnen gaan voor een paar jaar.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De pc zelf mag ongeveer 800 euro kosten. Ik heb zelf voor 850 aan onderdelen gekozen. Ik ben ook opzoek naar een nieuwe monitor rond de 22 inch hiervoor wil ik 150 euro aan uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik neem alleen mijn gaming toetsenbord en muis mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb liever een Intel I serie want ik heb altijd goeie ervaring gehad met intel.
Met betrekking tot videokaarten ben ik aan het twijfelen tussen de AMD 7970 en de nieuwe AMD R9 280x
Als ik naar de benchmarks kijk zie ik dat de verschillen niet groot zijn maar misschien is dat wel later.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik hoop een feedback te krijgen en ook ideeën
Mijn eigen samengestelde game pc.
Dank u voor uw tijd.
PS. Als u formulering of grammaticale fouten ziet zou het fijn zijn als u dat vertelt. Aangezien ik op het HBO zit en foutloos moet kunnen schrijven.
Ik ben de laatste een nieuwe game pc aan het samen stellen als vervanger voor mijn dual core.
Nu heb ik een pc samengesteld. Ik zou graag wat feedback willen krijgen om zo de juiste pc samen te stellen die bij mij past.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil natuurlijk hierop goed kunnen gamen. Hierbij moet u dus denken aan BF4,Watchdogs en LoL op high/ultra.
Het moet ook mee kunnen gaan voor een paar jaar.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De pc zelf mag ongeveer 800 euro kosten. Ik heb zelf voor 850 aan onderdelen gekozen. Ik ben ook opzoek naar een nieuwe monitor rond de 22 inch hiervoor wil ik 150 euro aan uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik neem alleen mijn gaming toetsenbord en muis mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb liever een Intel I serie want ik heb altijd goeie ervaring gehad met intel.
Met betrekking tot videokaarten ben ik aan het twijfelen tussen de AMD 7970 en de nieuwe AMD R9 280x
Als ik naar de benchmarks kijk zie ik dat de verschillen niet groot zijn maar misschien is dat wel later.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik hoop een feedback te krijgen en ook ideeën
Mijn eigen samengestelde game pc.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 188,45 | € 188,45 |
| 1 | MSI B85-G43 | € 66,40 | € 66,40 |
| 1 | Club3D Radeon HD 7970 royalAce Tahiti XT2 | € 249,90 | € 249,90 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | Corsair Carbide 300R | € 60,50 | € 60,50 |
| 1 | Iiyama E2282HS-GB1 Zwart | € 134,45 | € 134,45 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 37,30 | € 37,30 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 55,- | € 55,- |
| 1 | Crucial 2.5" M500 120GB | € 78,95 | € 78,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 989,34 | |
Dank u voor uw tijd.
PS. Als u formulering of grammaticale fouten ziet zou het fijn zijn als u dat vertelt. Aangezien ik op het HBO zit en foutloos moet kunnen schrijven.