Da's toch eigenlijk best triest, dat de wereld om je heen zich aan jou aan moet passen alleen maar omdat zij het over iets willen hebben waarvan jij bedacht hebt dat je dat niet wilt horen. Ik neem aan dat er ook wel eens andere onderwerpen de revu passeren waarin jij niet geïnteresseerd bent, zeg je daar dan ook wat van? En wat als jij eens een keer iets bespreekt met een collega waar een derde collega geen interesse in heeft?
En wat ik me dan vervolgens afvraag: houden die collega's daadwerkelijk oprecht rekening met je, of hebben ze eigenlijk gewoon geen zin in dat gezeik van die Kantoorzuurpruim™?

En dan nog even wat weekjes lekker napraten omdat "we" hebben gewonnen
Tijdens mijn puberteit en adolescentie was ik precies zoals de TS (al is die inmiddels bijgedraaid) en eagle00789. Dat had vooral te maken met het trappen tegen de gevestigde orde. Toen ik volwassen werd kreeg ik al snel door dat erin meegaan toch wel een stuk leuker is dan je ertegen afzetten. Dit nog even naast het feit dat ik me in de loop der jaren gewoonweg meer ben gaan interesseren in voetbal, en in sport in het algemeen. Niet dat ik nou een voetbalfanaat ben en standaard alle clubs in de Eredivisie volg.
Obscure randgevallen in het reglement vind ik dan weer wel interessant

. Wist je dat het toegestaan is om direct vanaf de aftrap te scoren (dus zonder een touch van een andere speler)? Of dat een penalty die op de lat of tegen de paal belandt en om een of andere bizarre reden in het doel aan de andere kant stuitert resulteert in een hoekschop voor de tegenpartij (en dus geen doelpunt).
[
Voor 80% gewijzigd door
.oisyn op 03-07-2014 18:06
]