Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows Phone 8 update 3

Pagina: 1
Acties:

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-11 20:40

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Topicstarter
reviews: Windows Phone 8 Update 3: met het oog op de toekomst

Op de eerste pagina wordt hier gesproken over twee groote veranderingen, waarvan er 1 voor huidige gebruikers is en 1 voor nieuwe toestellen.
De update voor de nieuwe toestellen wordt hier wel genoemd, maar voor de huidige gebruikers enkel dat als je moeite doet je deze nu al kunt installeren:
Update 3 bevat in feite twee grote wijzigingen. Aan de eerste heb je niets als huidige gebruiker;[....]update 1 beschreven[....]De andere grote wijziging is wel belangrijk voor huidige gebruikers. Wie er een beetje moeite in steekt, kan de update nu al installeren. Het is fijn dat Microsoft deze functionaliteit mogelijk heeft gemaakt
Heel fijn deze nieuwe functionaliteit, huh wat, welke functionaliteit dan?

Mis ik iets?
Of is het moeite moeten doen voor een update fijne functionaliteit?

Edit: Ik vermoed dat het geven van een developer preview gezien wordt als nieuwe functionaliteit.
In dat geval hoort deze in het typfouten topic, functionaliteit lijkt mij niet te gaan over de vraag wanneer een update komt maar meer over wat er anders functioneert aan de software.

[ Voor 15% gewijzigd door JDVB op 15-10-2013 15:12 ]

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik denk persoonlijk dat het gaat om het toestaan van meer tiles voor hogere resolutie's. Het is dus inderdaad onduidelijk wat er nu bedoeld wordt voor in ieder geval 2 tweakers.

En nu ik toch wat post:
Vooral Nokia zal daar blij mee zijn, omdat de camera's die Nokia maakt voor zijn Lumia's met een snellere processor ook sneller kiekjes kunnen maken
Lijkt mij persoonlijk niet geheel correct. VZIW ligt de snelheid van het schieten niet alleen aan de verwerkingssnelheid, maar ook aan de snelheid van het geheugen, want het moet het natuurlijk ook kunnen wegschrijven naar RAM/Flash

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Mis ik iets?
Of is het moeite moeten doen voor een update fijne functionaliteit?
Het feit dat je vanaf nu op de dag van de aankondiging updates kunt installeren, ongeacht welk toestel of welke provider je hebt, is fijn. Dat was niet zo. Bovendien is de moeite eenmalig: hierna werkt het altijd automatisch via de app - en die app biedt die nieuwe functionaliteit.
Lijkt mij persoonlijk niet geheel correct. VZIW ligt de snelheid van het schieten niet alleen aan de verwerkingssnelheid, maar ook aan de snelheid van het geheugen, want het moet het natuurlijk ook kunnen wegschrijven naar RAM/Flash
In telefoons ondersteun je uiteraard niet zozeer alleen een processor, maar een hele soc; de Snapdragon 800 heeft sneller geheugen dan de S4 Plus uit de 1020 bijvoorbeeld, naast een snellere processor en gpu. Ik heb even een kleine aanpassing gemaakt om dat uit te drukken in de tekst, dank je wel :)

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:53

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ja, je mist wat. Die alinea is gewoon niet goed geschreven. Er moet bij staan dat op de functionaliteit voor huidige gebruikers dieper ingegaan wordt verderop in het artikel. Zoals het er nu staat is echt vreemd.

/edit: oh, nou snap ik hem. De functionaliteit waarover gesproken wordt is de Preview for Developers app. Zodat je de update eerder binnen kunt krijgen dan wachten op de fabrikant/provider. Dat zou ik er een beetje duidelijker bij zetten.

[ Voor 43% gewijzigd door zonoskar op 15-10-2013 16:43 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• duhtje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-11 17:55

duhtje

blabla

Ik struikelde zonet ook over de alinea en na verschillende keren te hebben herlezen vind ik het nog steeds verwarrend. Zo verwarrend zelfs dat ik als passieve 'lurker' toch even de redactie wou attenderen.

Zal dan ook meteen maar een voorstel tot verbetering doen ;)
De andere grote wijziging staat huidige gebruikers toe nu al te updaten en is dus wel degelijk interessant. Helaas vergt het updaten nog wel wat moeite. Het is fijn dat Microsoft deze functionaliteit mogelijk heeft gemaakt, zeker omdat mensen de update liever eerder dan later hebben.

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 13:42
Inderdaad onduidelijk geschreven, klopt niet helemaal.

Ook een mismatch tussen "De overige wijzigingen zijn allemaal kleiner, zoals een rotation lock en een automodus. "

"De belangrijkste is misschien wel rotation lock. [..] Een andere is automodus."

PVO

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Dank, ik heb de suggestie van duhtje overgenomen, leek me prima oplossing :)
Pagina: 1