reviews: Windows Phone 8 Update 3: met het oog op de toekomst
Op de eerste pagina wordt hier gesproken over twee groote veranderingen, waarvan er 1 voor huidige gebruikers is en 1 voor nieuwe toestellen.
De update voor de nieuwe toestellen wordt hier wel genoemd, maar voor de huidige gebruikers enkel dat als je moeite doet je deze nu al kunt installeren:
Mis ik iets?
Of is het moeite moeten doen voor een update fijne functionaliteit?
Edit: Ik vermoed dat het geven van een developer preview gezien wordt als nieuwe functionaliteit.
In dat geval hoort deze in het typfouten topic, functionaliteit lijkt mij niet te gaan over de vraag wanneer een update komt maar meer over wat er anders functioneert aan de software.
Op de eerste pagina wordt hier gesproken over twee groote veranderingen, waarvan er 1 voor huidige gebruikers is en 1 voor nieuwe toestellen.
De update voor de nieuwe toestellen wordt hier wel genoemd, maar voor de huidige gebruikers enkel dat als je moeite doet je deze nu al kunt installeren:
Heel fijn deze nieuwe functionaliteit, huh wat, welke functionaliteit dan?Update 3 bevat in feite twee grote wijzigingen. Aan de eerste heb je niets als huidige gebruiker;[....]update 1 beschreven[....]De andere grote wijziging is wel belangrijk voor huidige gebruikers. Wie er een beetje moeite in steekt, kan de update nu al installeren. Het is fijn dat Microsoft deze functionaliteit mogelijk heeft gemaakt
Mis ik iets?
Of is het moeite moeten doen voor een update fijne functionaliteit?
Edit: Ik vermoed dat het geven van een developer preview gezien wordt als nieuwe functionaliteit.
In dat geval hoort deze in het typfouten topic, functionaliteit lijkt mij niet te gaan over de vraag wanneer een update komt maar meer over wat er anders functioneert aan de software.
[ Voor 15% gewijzigd door JDVB op 15-10-2013 15:12 ]