• WilbertNeems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:37
Beste Tweakers,

voor mijn nieuwe pc ben ik op zoek naar een nieuw moederbord. Nu is mijn oog gevallen op een pricewatch: MSI Z87-G45 Gaming. Nu vraag ik mij af of dit een geschikte kaart is.

- Ik vindt het belangrijk dat het een moederbord is waarmee ik nog een tijdje kan blijven upgraden (eventueel een 2e videokaart).
- Daarnaast vindt ik het belangrijk dat het geluid voor films, muziek en gamen goed is i.c.m. met mijn pricewatch: Sennheiser HD 25-1 II (Zwart). Of kan ik in dit geval beter voor een goedkoper moederbord met een aparte geluidskaart gaan?

Bedankt voor uw antwoord!

• WilbertNeems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:37
Na een tijdje gezocht te hebben kan ik ook niet vinden of de hoofdtelefoonvoorversterker ook op de verbinding voor de front hoofdtelefoon jack is aangesloten. Anders moet ik elke keer achter de kast kruipen, dat lijkt me niet erg handig. :p

• henwy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-01 08:35

henwy

Meh

Het G45 Gaming moederbord is een prima moederbord, al moet ik zeggen dat qua prestaties ik nog geen verschil heb gemerkt ten opzichte van de reguliere G45. Ik vind dit bord wel mooier als je een window hebt in je kast :).

Qua geluid heb ik persoonlijk nog nooit verschillen gehoord bij het gebruik van de front of rear speaker uitgangen. Wat in het verleden nog wel eens het geval was is dat de uitgangen verguld waren (rear wel, maar vaak op de kasten front niet) en je hier minder storing door kreeg. Ik heb ook even voor je gezocht op de versterking, maar het web zegt hier erg weinig over.

Ik vermoed eigenlijk dat je weinig verschil zult merken.

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-01 21:08
Prima moederbord die aan je eisen voldoet. Zowel op de front als rear speaker uitgangen heb je hoofdtelefoonversterking, verschil tussen beide aansluitingen zul je niet gaan merken ;).

• Snokola
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-01 16:33
Ik heb dit moederbord en verschil tussen front en rear speaker uitgang hoor je niet.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Twee topics over hetzelfde zijn beetje veel van het goede:
280X Game PC

Sowieso staat die goed (in de aankoopadviesfora) en deze niet. Dicht dus.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.