Wijziging User Review: [kieltju] [sc0ut84]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-10 16:04
Heb met deze tweaker wat heen en weer ge-DM'ed in Juli over een defecte iPhone die hij te koop aanbood.

Op het einde trok ik terug, omdat ik niet met een on-repareerbare iPhone wilde zitten voor dat geld.

Er heeft dus geen transactie plaatsgevonden, echter vond kieltju het blijkbaar toch nodig om een negatieve review te plaatsen over een transactie die nooit heeft plaatsgevonden.

Gaarne deze review te verwijderen.

Bvd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 19:55
Tweakers.net Vraag en Aanbod is een medium om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Inzake V&A hanteert Tweakers.net het standpunt dat Tweakers.net geen partij is in een (ver)kooptransactie. Dit standpunt trekken we door in het oplossen van V&A geschillen. Bij elke V&A transactie zijn altijd twee partijen betrokken: de koper en de verkoper. Tweakers.net vindt dan ook dat beide partijen er samen uit moeten zien te komen inzake een geschil over een User Review. Tweakers.net gaat geen tijd steken in uitzoeken wie gelijk heeft e.d. Wij hebben immers geen inzicht in wat er zich heeft afgespeeld, noch kunnen en willen we op de stoel van de rechter gaan zitten en een oordeel vellen. Dit wordt aan de twee partijen overgelaten. Zoek contact met elkaar, leg je bezwaar bij de andere partij neer en kom samen tot een besluit of compromis. Pas daarna zal Tweakers.net de betreffende User Review aanpassen.
Heb je waarschijnlijk overheen gekeken :) Voordat een admin/moderator je hierop wijst, bron;
- How to - V&A feedback laten aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
Heb de andere gebruiker op de hoogte gesteld voordat ik het topic aanmaakte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-10 21:38
Je heb inderdaad duidelijk gemaakt dat je geen telefoon wil kopen die niet te repareren is. Ik heb je zo duidelijk mogelijk proberen te informeren hier over. Jij heb vervolgens een bod gedaan waar ik mij in kon vinden. Dit hebben wij besproken en ik heb je zelf aangeboden om de telefoon langs te brengen. Vanaf dat moment was ik in het vermoeden dat je de intentie had om de telefoon te kopen en heb ik deze voor je bewaard.

Als je na dat moment af ziet van de transactie af ziet is mijn beoordeling misschien wat overdreven of flauw maar zeker niet ongepast.

Wat betreft je laatste reactie; je heb mij een bericht gestuurd waarin je jouw mening geeft over mijn reactie en je merkt op dat je een topic zal openen om het te laten verwijderen. Mocht het zo zijn dat ik ongepast of tegen de regels heb gehandeld dan hoor ik dat graag en ben ik zeker in voor rectificatie.

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
Ik heb nergens toegezegd dat ik hem 100% van je af zou nemen; dit claim je wel in je review.

In één van mijn berichten had ik gepeild of je een bepaald bedrag zou accepteren.

In mijn laatste berichtgeving heb ik gezegd dat ik er tot nader bericht van af zag.

Je review is dus gebaseerd op de aanname dat wij een definitieve deal hadden bereikt, en dat hadden we niet.