Beste mede-tweakers,
ik heb onlangs de mainstream game pc van September aangeschaft, met een iets andere kast:
Probleem is als volgt: Alles start nu dus. Windows 7 geinstalleerd en alles draait netjes. Mijn videokaart VGA aansluiting doet het nog niet (geeft geen beeld) wat logisch is, want ik heb de drivers nog niet. Nu komt het leuke gedeelte; wanneer ik de drivers van het mobo installeer, en de benodigde restart doe, krijg ik een bsod.

Op een rijtje:
- VGA aansluiting op moederbord geeft beeld.
- Wanneer ik drivers mobo installeer (die nodig zijn) en restart krijg ik bsod.
- Via videokaart VGA aansluiting werkt niet want drivers niet fatsoenlijk geinstalleerd.
Ik heb al geprobeerd om eerst de drivers van de videokaart eerst te installeren, in de hoop geen bsod te krijgen, maar kreeg alsnog geen beeld
.
Ik heb geen kenner, en heb zodoende alles in mijn -minimale- macht geprobeerd, maar het schijnt niet te werken. Ik maak gebruik van windows 7.
bij voorbaat dank.
p.s had voorheen ook al problemen met het uberhaupt opstarten, zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1564920
ik heb onlangs de mainstream game pc van September aangeschaft, met een iets andere kast:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 194,89 | € 194,89 |
1 | Gigabyte GA-Z87-HD3 | € 91,50 | € 91,50 |
1 | Gigabyte GV-R797OC-3GD | € 283,50 | € 283,50 |
1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 53,49 | € 53,49 |
1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 84,90 | € 84,90 |
1 | Cooler Master Hyper 412S | € 30,63 | € 30,63 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,- | € 67,- |
1 | Seasonic M12II 520W | € 55,- | € 55,- |
1 | Crucial 2.5" M500 240GB | € 139,90 | € 139,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.000,81 |
Probleem is als volgt: Alles start nu dus. Windows 7 geinstalleerd en alles draait netjes. Mijn videokaart VGA aansluiting doet het nog niet (geeft geen beeld) wat logisch is, want ik heb de drivers nog niet. Nu komt het leuke gedeelte; wanneer ik de drivers van het mobo installeer, en de benodigde restart doe, krijg ik een bsod.

Op een rijtje:
- VGA aansluiting op moederbord geeft beeld.
- Wanneer ik drivers mobo installeer (die nodig zijn) en restart krijg ik bsod.
- Via videokaart VGA aansluiting werkt niet want drivers niet fatsoenlijk geinstalleerd.
Ik heb al geprobeerd om eerst de drivers van de videokaart eerst te installeren, in de hoop geen bsod te krijgen, maar kreeg alsnog geen beeld
Ik heb geen kenner, en heb zodoende alles in mijn -minimale- macht geprobeerd, maar het schijnt niet te werken. Ik maak gebruik van windows 7.
bij voorbaat dank.
p.s had voorheen ook al problemen met het uberhaupt opstarten, zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1564920