Ziggo mobiele telefonie icm Vodafone femtocell

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down Under
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04:59
Sinds kort bied Ziggo mobiele telefonie aan. Het is een publiek geheim dat dit via het Vodafone netwerk gaat. Nu biedt Vodafone een femtocell aan voor mensen die binnen slecht bereik hebben. Twee vrienden van mij hebben dit en dat werkt best goed. Ik heb de Ziggo helpdesk hier es even over gebeld maar aangezien ze publiekelijk niet mogen toegeven dat het via Vodafone netwerk gaat kon/mocht hij hierover geen mededelingen doen. Echter tussen de regels door begreep ik dat het misschien een poging waard is om te gaan proberen.
Zijn er misschien hier tweakers die dit al getest hebben. Ik ken zelf (nog) geen mensen die Ziggo mobiel hebben, dan zou ik het even kunnen uitproberen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:49
Vraag het hier eens: Vodafone SignaalPlus Femtocell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down Under
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04:59
Ik kende het topic wel en had het al gelezen. Daar Ziggo in principe wel een andere aanbieder is heb ik toch eeen apart topic geopend. Ik heb daar wel even een linkje geplaatst. Maar thx anyway voor de reactie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkezelf1
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-04 09:22
Hoi,

Heb het nagevraagd via de twitter helpdesk van ziggo en vodafone en beide zeggen dat dit niet mogelijk is.
Echter ben ik ook erg benieuwd of dat dit in de 'open' modus wel zou kunnen.

iemand er ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwillemsen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:30
Van de week een abonnement omgezet van Vodafone naar Ziggo en de femtocell in open mode lijkt het gewoon te doen op het toestel met Ziggo